Jeg aner ikke, hvordan dette sted nogensinde ville få 4. 4 stjerner. Jeg kommer til hotellet i aften, og der er to personer ude foran, der ryger så meget hash, at jeg fik en høj kontakt ind ad døren. Hoveddøren var især bemærkelsesværdig, fordi den havde to stykker papir tapet til dem, der rådede gæsten til at bruge deres nøglekort til at komme ind. Du kan gøre det bedre. Kun én person i receptionen, da jeg ankom, og jeg var tredje i køen. Selvfølgelig, i det øjeblik jeg var den eneste person ved skrivebordet, dukker to andre medarbejdere op ud af den blå luft. Lobbyen var beskidt. En af disse tre burde have kørt støv og støvet af, eller endda at genopbygge butikken ville have været rart. Der var ingen note på min virksomhedsbestillingsside, at husholdningsservice kun var hver anden dag, ellers ville jeg have boet på min normale Marriott for de samme penge, var bare nysgerrig efter at prøve noget andet. Glasset i elevatoren er brudt, en nice touch at komme til dit værelse. Dette er en yderligere fejl, da værelset er ret nedslidt, fik en tredje sal som Titanium-medlem (næsten en ambassadør), og værst af alt fungerer AC ikke. Fantastisk måde at blive budt velkommen efter en dag med arbejdsrejser. Hvis du er en forretningsrejsende, undgå for enhver pris. Jeg er lige kommet hertil for 30 minutter siden, så jeg er ret nervøs for, hvad resten af ugen har i vente for mig.…
Jeg tjekkede ind på mit værelse og toilettet var urenset (hår osv. tilbage) og skrivebordsområderne havde resterende pletter på dem, som jeg var nødt til at tørre af. . . vil ikke anbefale at bo her. Jeg er også platinmedlem. Da jeg ringede til receptionen, var alt, hvad de tilbød, at sende nogen op for at rense det igen eller skifte værelse. Ville ikke bo her igen.
Værelse fantastisk til base. Service ved skrivebordet ikke særlig godt, næsten uhøfligt, mens du ser gif-detaljer om transport til lufthavnen. Baren er kun åben mandag til fredag 5 - 12! Fortalte os at tage "sort bil" til lufthavnen, og chaufføren spillede spansk musik meget højt og kiggede konstant på telefonen. Toiletter i barområdet var ikke betjent godt, og kun et af 3 var åbent. Havde en brandøvelse kl. 1 en nat, men kommunikationen på foregik var forfærdelig. Får besked på at blive på vores værelser med 5 brandbiler uden for hotellet.
Som medlem af Marriot Bonvoy satte jeg pris på den tidlige indtjekning, opgraderingen til et hjørneværelse på 29. etage og den sene udtjekning. Jeg har boet på mange hoteller i NYC, og dette hotel er min favorit. Jeg elskede alt ved værelset - regnbruseren, køleskabet, tv'et og sengen. OMG sengen var så behagelig. Personalet var meget venligt. Det kun mindre problem er, at det handler om 10 minutters gang til metroen. Jeg anbefaler at holde sig til Fulton street, når du vender tilbage sent om aftenen. Jeg ser frem til at vende tilbage.
Dette hotel (som jeg reserverede med point) var helt vidunderligt. Det havde en af de lavere indløsningssatser, og det er specifikt derfor, jeg reserverede det til mine sidste to nætter i byen. De lod mig tjekke ind tidligt og gav mig en opgradering til 21 street floor med en fantastisk udsigt over east river og downtown. Indtjekning var enkel og værelset virkede helt nyt med en virkelig behagelig seng og var meget pænt indrettet. Badeværelset, mens lille, gjorde tricket fint. Mit badeværelse havde kun et brusebad, hvilket jeg er ved at vænne mig til med nye byggehoteller. Jeg spiste morgenmad en morgen i restauranten, og det var en rigtig dejlig buffet med varme retter, du kunne bestille fra din server. Jeg tror, det var omkring $ 25 plus tip. Jeg var nervøs for at få en taxa til LaGuardia på min afrejsedag (førerhuse er mere sparsomme nu efter Covid), men receptionen forsikrede mig om, at de kunne ringe til en, når jeg skulle afsted, og det gjorde de. Jeg var ikke så vild med området, som jeg er med andre områder på Manhattan, da det ligger på østsiden af finansdistriktet, og det er for det meste kun høje kontorbygninger. Jeg var i stand til at finde et par pizzaboder i nærheden og også en Chipotle. Der er et lille marked ved siden af receptionen, og jeg var i stand til at købe et par sodavand der. Alle var meget venlige, og jeg vil helhjertet anbefale dette hotel til alle, der har brug for at være i dette område.…
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering