Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pod Times Square

Gem
Videresend
400 W 42nd St, New York City, NY 10036-6809
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
381 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 30.06.22
Official Hotel
381 US$
Se tilbud
Book nu, betal under opholdet
Hurb
370 US$
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 30.06.22
Hotels.com
Priceline
Traveluro433 US$
Vis 20 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (793)
Værelse og suite (322)
Spisesal (29)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Gulve afmærket med henblik på social distancering
Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.187 af 531hoteller i New York City
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice

Er du på udkig efter et sted at overnatte i New York City? Du behøver ikke lede længere end Pod Times Square, et trendy hotel som giver dig det bedste af New York City lige ved din dør.

Værelserne på hotellet har fladskærms-tv, aircondition og skrivebord, og det er nemt at komme online med gratis wi-fi.

Gæsterne har adgang til reception, der er åben døgnet rundt, concierge og kuffertopbevaring på Pod Times Square. Derudover tilbyder Pod Times Square lounge, hvilket vil gøre din tur til New York City endnu bedre.

Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i New York City, som f.eks. Manhattan Skyline (1,3 km) og Love Sculpture (1,3 km), er Pod Times Square et godt valg for turister.

Rejsende, der er på udkig efter tempura, bør prøve Nobu, Tao eller Nobu 57. Du kan også prøve en græsk restaurant som for eksempel Estiatorio Milos, Avra Estiatorio eller Nerai.

I løbet af dit besøg skal du sørge for at se populære seværdigheder som Empire State Building (1,3 km), Top of the Rock observationsplatform (1,2 km) og Times Square (0,7 km), der ligger i gåafstand fra hotellet.

Vi er sikre på at du vil nyde dit ophold på Pod Times Square mens du oplever alt, hvad New York City har at byde på.

Læs mere
Stedets faciliteter
Parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Transport til/fra lufthavn
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Indtjekning døgnet rundt
Wi-fi
Taxakørsel
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Sikkert
Telefon
Fladskærms-tv
Badekar/brusebad
Gratis toiletartikler
Sikkerhedsboks til bærbare computere
Vækningsservice/vækkeur
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Moderne
Centralt beliggende
Sprog, der tales
Engelsk, Spansk
1348anmeldelser240spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 691
  • 414
  • 136
  • 34
  • 73
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Cara_Mc27 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Ballymena, Storbritannien32 bidrag42 nyttige stemmer
Min søster og jeg boede her 2 nætter, da vi passerede gennem byen. Dette hotel overskred virkelig vores forventninger, vi stødte på den meget hjælpsomme og indbydende Sahar, når vi tjekker ind, hun gjorde vores indtjekning sømløs og let. Værelset selv var nøjagtigt, hvad vi havde brug for vores korte ophold meget ren med alt hvad vi havde brug for. Hotellet er meget godt beliggende, en kort gåtur til times square og ligger meget tæt på Port Authority. Vil helt sikkert være tilbage.
Læs mere
Dato for ophold: februar 2020Rejsetype: Rejste med familie
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
MW14 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Milton Keynes79 bidrag40 nyttige stemmer
Vi besøgte NY for første gang for et 3 nætters ophold over min partner fødselsdag. Jeg mailede på forhånd og spurgte, om de kunne gøre noget specielt på Værelset - da vi ankom var der et håndsigneret fødselsdagskort og nogle friske kager! Sådan en dejlig touch. Og de gav os venligt et højt op værelse på 20. etage. Værelset i sig selv er lille, som navnet pude antyder. Men det var dekoreret pænt, rent og har smarte kroge og opbevaring under sengen. Bruser var stor, og toiletartiklerne guldlaksede godt. Dette er en perfekt central placering til Times Square, men i gåafstand til så mange andre aktiviteter. Vi ville absolut bo her igen!
Læs mere
Dato for ophold: februar 2020Rejsetype: Rejste som par
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
tonyv488 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
3 bidrag6 nyttige stemmer
Jeg så ingen anmeldelser af Pods Times Square-lejligheder, så jeg troede, det ville være nyttigt for dem, der overvejer at blive her på lang sigt. Jeg er ved at færdiggøre min første måned og har en måned til at gå. Jeg håber, at du finder min erfaring nyttigt i at tage din beslutning. Jeg opdaterer denne anmeldelse igen, når jeg flytter ud. Først lidt om mig. Jeg er i midten af 30'erne og flyttede fra San Francisco. Jeg flyttede sammen med min partner til NYC og havde brug for et midlertidigt sted at bo i et par måneder, så vi kunne udforske NYC og finde et permanent sted at bo. Jeg arbejder i Tech og har været så heldig at have rejst verden rundt og opleve forskellige typer boligtjenester. Før jeg flyttede til NYC vidste jeg ikke meget om byen, hørte aldrig om Pods Hotels og var ikke bekendt med Pods Times Square placering. Vi har også en lille £ 10. hund bliver hos os.  - - FØR INDflytting - - Vi fandt lejlighedsfortegnelsen på Street Easy (hvilket er en fremragende ressource til at finde NYC huslejer). Pods-salgskvinde, der hjalp os, var meget flot og lydhør. Hun fik tid til at tale med os på et konferencesamtale for at besvare alle vores spørgsmål. Jeg elskede at lejligheden havde en skyline-udsigt over byen, så hun sendte os en videotur i en 2-sengs 2-bad lejlighed, der havde en dejlig udsigt, som vi endte med at tage. Ting at vide på dette tidspunkt:  1. Reklame. De billeder, du ser på deres websted, er lidt vildledende. De afbildede værelser er nøjagtige, men hvis du ser billeder af en smuk moderne lounge, er det ikke teknisk set hotellet. Det er en populær restaurant kaldet Den polynesiske på samme niveau som check-in gulvet. Det er ikke rigtig tilgængeligt for hotellets gæster som en åben lounge / restaurant, du ville se på et hotel i et stort kæde. Det har en smal indgang, og du bliver mødt af en almindelig restaurantindeinde, der skal sidde. Hvis det er vigtigt at have et dejligt lobbyområde til at hænge sammen med venner, arbejde eller gennemgå, er dette ikke den oplevelse, du får. Lobbyen for gæsterne er meget begrænset. Vil undersøge det ved indtjekning. Fortsæt med at læse.  2. Type "Hotel". Du spørger måske dig selv, hvad er Pods Hotel? Hvis du er på dette websted, gør du allerede den rigtige undersøgelse. Det er ikke et almindeligt hotel, det er et moderne hostel. Vi gjorde ikke rigtig vores research. Vi så hotel i navnet og grave ikke for meget i, især fordi vi så fortegnelsen på et andet sted, der fokuserede på deres lejlighedsværelser, ikke de andre tilbud om køjeseng, de har. Hvis du er en der nyder at bo på vandrerhjem, har du fundet et fantastisk sted. Det er virkelig rart. Men hvis du er som mig, der aldrig har opholdt sig i en, skal du bare gennemse deres webbilleder af deres andre overnatningssteder. Se, hvordan disse værelser ser ud, og begynd at arbejde baglæns på, hvem deres målgruppe er, og hvordan de muligvis driver deres aktiviteter for at imødekomme denne form for forretning. Du kan sandsynligvis forestille dig, hvilken slags interaktion du måtte have, da ejendommens vigtigste vandrerhjem gæster vs beboerne i udvidede lejligheder.  3. Beliggenhed. Nu hvor jeg har været her i en måned, har jeg et perspektiv på placeringen. For en turist er det forbløffende! Du er en blok fra Times Square! For en person, der måske bor her i over en måned, ønsker du måske ikke at være så tæt. Jeg personligt har ikke noget imod det, men ved bare to ting. Om natten lyser lysene fra alle reklameskærme på Times Square hele området. Det er meget lyst, og noget af den lysforurening vil blæse ud i dit syn og gøre nætterne lyse, især når der er fugt i luften. Du vil se en glød fra lyset, der reflekterer bygninger mod din udsigt. For det andet er der Port Authority Bus Station på den næste blok. Opfattelsen fra lokale New Yorkere er, at der er en masse hjemløse, der hænger ud i dette område. Ja, du kan se dem mere i dette kvarter sammenlignet med andre, men kommer fra San Francisco, jeg er meget vant til det, og det generer mig ikke. Det er så overfyldt på gaderne, at du næppe bemærker dem, men hvis det gør dig ubehagelig, er der andre kvarterer. Det kan også skyldes, at hotellet sidder lige bag en motorvej? Der er en motorvejsbro, hvor busserne skal komme ind i byen, så hvis du går mod den retning, bliver det meget stille og tomt om natten. Den store pro af dette sted er, at det er tæt på metroen (halvanden blok - A, C, E), og fordi det er så centralt, at du kan gå til mange kvarterer.  4. Koste. Vi ankom midt om vinteren (17. januar), som vi har lært i NYC, er lavsæsonen med at leje, hvilket betyder, at du kan få et godt tilbud! Tip: Forhandle om din månedlige sats. Vi gjorde og fik dem endda til at give os stedet i 2 måneder i stedet for 3. Vi spurgte oprindeligt om 1 soveværelset og blev opgraderet til en 2 seng, 2 bad (værelse 26 C) til samme pris til $ 4, 400. Lige nu kører de en vinterpromotie for 25% rabat, hvis du tilmelder dig i januar eller februar. Min antagelse er, at deres målmarked ikke er interesseret i at betale tusinder af dollars eller opholde sig på lang sigt, så det er sværere for dem at sælge opgraderinger af lejligheder til deres vigtigste kunder, som hvordan en stor hotelkæde kunne gøre det, så dette betyder mere tomt lager for dig at få en bedre aftale. Sommeren er sandsynligvis sværere at gøre dette.  - - FLYG - IN / TJEK - IN - - Da vi opholdt sig i 2 måneder, havde vi flere ting end normalt, så vi tog en Uber fra lufthavnen og ankom meget tidligt om morgenen fra vores ombytning. Vi var trætte, og det var iskaldt den dag. Når du ankommer, åbner du døren, og du er lidt desorienteret, fordi du ikke ser en lobby, kun to elevatorer. Det er et af disse hoteller med lobbyen på en højere etage, så det tog mig 2 sekunder at finde ud af, hvad der foregik. Mens min partner og Uber-chaufføren lossede bilen, forsøgte jeg at gå ind for at finde nogen til at hjælpe med at få vores ting op (måske 4 - 5 kufferter), men indgangen nedenunder var tom. Jeg var dernede i 5 minutter, og derefter kommer en sikkerheds fyr ud af elevatoren og fortæller mig at gå ovenpå til lobbyen. [Så sikkerhedsgudene er virkelig rart. Du vil se dem ofte og kan se dem ud, for de ser ud som godt klædte dejlige bar / klubbcouncers, der hænger ud ved elevatorerne. ] Jeg kommer til lobbyen og fortæller nogen, at jeg har en masse ting, og de peger på en bagagevogn, som jeg skal ned til den nederste indgang. Vi får vores ting helt fint op, men det er når jeg er klar over, at dette hotel er lidt anderledes. Observationer på dette tidspunkt:  1) Ankomst. Vi kunne tjekke ind, selvom det virkelig var tidligt om morgenen. Vi fik at vide, at vi kun kunne tjekke ind kl. 15, men nu tænker vi over det, det giver ikke mening, da du underskriver en lejekontrakt med en startdato kontra en ankomsttjek - som en hotelgæst.  2) Check-in. Det var superhurtigt at få vores nøglekort, men næsten for hurtigt. Inden for 5 - 10 minutter fik vi vores nøgler. Der var ingen gennemgang af hotellet, faciliteter og vigtigst af alt, hvordan man bor i lejligheden. Efter at have kommet ind i lokalet begyndte vi at indse, at vi ikke vidste noget, hvad vi skulle gøre, når papirkurven er fuld, hvilken ugedag der kommer husholdning, hvordan man bruger apparater osv. Du bliver behandlet som om du har re bo der i en nat, hovedsagelig være c, det er der den vigtigste type hotel gæst er, og personalet skelner ikke mellem forskellige kunder.  3) Lobby. Lobbyen var vanvittigt optaget og også meget kompakt. Det er slags stående værelse, kun slags situation. Der er et sideareal til lounge, men det passer måske til 20 personer og er lidt skjult i hjørnet. Det er overfyldt, så jeg ville kun sidde der, hvis du virkelig havde brug for en pause, fordi det ser ud og føles som om en million mennesker er gået igennem. Lobbyen er en slags højspændingssituation, som er den store mængde rejsende, der kommer ind på dette hotel. Størstedelen af dem er internationale rejsende og som jeg var desorienteret efter en lang flyvning. Det er som en mængde zombier, der prøver at finde ud af, hvor de skal hen, hvor man skal lægge bagage, og hvordan man bruger elevatorknapperne. Mere om sidstnævnte, men dette vil være din daglige oplevelse.  4) Træningscenter. Vi fandt ud af, at der er et motionscenter i bygningen af os selv. Forsøgte at gå der ikke kunne så vi ringede til receptionen og de fortalte os at gå tilbage, så de kunne give os en anden nøgle. (Ja, denne slags ting bliver normalt. Hvis du ikke ved at stille de rigtige spørgsmål, kommer du bare ikke meget langt.) Vi går tilbage for at hente nøglerne og tjekke gymnastiksalen. Okay, det er et motionscenter med løbebånd og måske 3 andre ting, så jeg vil anbefale at bruge Yelp eller gå rundt for at finde en bedre en. Der er 3 inden for en blok, og de vil gøre et månedligt medlemskab.  5) Kuponer. Jeg sætter dette her ved check-in, selvom vi ikke fik dette ved check-in. Jeg fandt ud af, at du kan gå til "concierge", som er placeret i hjørne siddepladsen og bede fyren om en konvolut med turistkuponer. En lille frynsegod, der bor på et hotel. Hotellet har frynsegoder med tilstødende virksomheder og turistattraktioner, så du bør tjekke det ud. Jeg giver dem en bogstavkarakter for deres check-in. Ingen dikkedarer endnu hurtig check-in. Fradrag for ikke at give tilstrækkelig information til beboere, der bliver længere til at orientere sig om, hvordan man bor i bygningen. Dette er vigtigt. Hvis du fortsætter med at læse, vil du se, hvordan information på dette tidspunkt kan afhjælpe et væld af overraskelser og forventninger.  - - FØRSTE MÅNEDSOPHOLD - - Generelt har det været okay. Når du er i din lejlighed, er tingene imidlertid gode, men der kan være forbedringer med personalet og deres operationer. Her er mine observationer og erfaringer indtil videre.  1. Køkken. Meget effektivt køkkenområde med alle de ting, du har brug for for at lave et enkelt måltid. Grundlæggende forsyninger som kopper, skåle og redskaber. De giver dig ikke nogen sæbe af nogen art, så køb det. [Der er en købmand, der hedder Food Emporium ved siden af. De sælger alt, men lidt pricy. ] De har denne mikrobølgeovn, der er en alt - i - en ovn, brødrister osv. Det er MEGET kompliceret, selv med deres guide. Det tager dig et par gange at finde ud af, hvordan man opvarmer mad. Held og lykke.  2. Stue. Stuen er i dit køkkenområde. Dette er NYC, ven dig til det! Effektiv plads. Jeg kan godt lide, at tv er på en holder, som du kan dreje mod sofaen eller til spisebordet.  3. Badeværelse. Badeværelset er faktisk en rigtig god størrelse. Ulemper ville være, at hovedbruser er ADA tilgængelig, og hvordan den blev designet, vand kommer ud af bruser hele tiden! De har også hvide brusekabiner til en walk-in bruser. Den har en sovesal.  4. Soveværelse. Der er en garderobe til dit hængende tøj. De giver dig 5 bøjler, som om det er nok. Du skal bede om mere. STORE KLAGER er, at der er en separat varmeapparat til hvert af værelserne. Så 2 i soveværelserne og 1 i stuen. Varmeapparaterne i soveværelserne er meget høje. Det lyder som en mini-helikopter, der rører ned. Det er så højt, at vi ikke bruger det og kun tænder for varmeapparatet i stuen og får det til at varme op i begge soveværelser. Til sidst er sengene MEGET FIRM. Hvis du kan lide det som min partner, fantastisk, men for mig, vågner jeg op med stivhed hver morgen.  5. Renhed. Jeg så et par anmeldelser, der deler, hvor rene værelserne er. Generelt er de dog rene i vores værelse, der må have boet en dame her med langt hår. Efter 3 uger finder jeg stadig langt hår over mit tøj, sofaen, sengen, gulvet og undertiden på min krop. Det er lidt groft, men jeg havde været dårligere. Med længere ophold får vi vores sted rengjort en gang om ugen, og mens værelset er "rent", er denne kvinnes lange hår stadig overalt.  6. Test af brandalarm. Foretag en gennemgangssøgning af brandalarmer, og der er ofte problemer med dette. På vores anden dag i rummet vågnede jeg og gik nedenunder og så ikke noget i elevatoren. Kom tilbage til mit værelse og hørte brandalarmen gå. Det blev annonceret, at det var en test. Da vi checkede ind dagen før, fortalte naturligvis ingen os noget. Normalt lægger hoteller en note i hvert værelse, der giver dig et heads up, men ingen blev fundet. Denne test fortsætter i en time, så jeg kommer ud af hotellet, fordi det er irriterende at høre den høje tone tone skrikende hvert 15. minut. Jeg er i elevatoren, og nu ser jeg et bogført brev om alarmtesten. . . Jeg gætter bedre sent end aldrig? Vi spørger receptionen, når det er forbi, og de siger om en time. Vi kommer tilbage, og i de næste 3 timer fortsætter brandalarmen at slukke hvert 15. minut. Enten kommunikerer ikke personen, der tester alarmen, med receptionen, eller de ved ikke, hvordan man tester brandalarmen. Normalt, ved høje stigninger, slukkes hver sektion af bygningen på forskellige tidspunkter, så du ikke har folk i hele bygningen, der fastklæber udgange. Jeg tror, de glemte at slukke for de øverste etager i hele deres 5-timers test, og receptionen havde ingen anelse om, hvad der foregik.  7. Lobbyerfaring som beboer. Man vænner sig til skarer. De er alle meget dejlige gæster, fordi de er på ferie. Dog begynder du at føle, at du arbejder for hotellet, hjælper folk med at finde ud af, hvilken elevator de skal tage, hvordan man bruger deres nøglekort osv. Vær / c der er normalt kun 1-2 personer i receptionen for at hjælpe folk. Hvis du vil tale med en person i receptionen, så lad mig beskrive, hvordan det er. Først står du i kø i en af disse TSA-lufthavnslinjer, og hvis du kan forestille dig scenariet med en Southwest Airlines gate-agent, der administrerer boardingprocessen alene, mens du besætter alle til at stå på plads til at gå om bord, er det sådan. Det er ikke rigtig et tidspunkt at få masser af hjælp. Receptionen har nul tid til at gøre andet end at give dig et smil. Der gør 10 ting, og hvis du beder om noget, vil de enten glemme, eller hvis de sender din anmodning til en anden, så har personen 10 andre ting og kan glemme. En vellykket anmodning sker 1 ud af 3 gange, og hvis det sker, kan det tage timer. For eksempel at få nogle rene håndklæder. Du går ned og beder om at tænke ansigt til ansigt kan hjælpe din sag. Du går tilbage til værelset og venter 3 timer. Ring tilbage og få svaret om, at de arbejder på det, og som regel noget, som jeg virker alene og for travlt med en irriterende tone, som du følger op. Du lægger på og føler, at du plager nogen.  8. Elevatorer. De er superhurtige, og hvis jeg opholdt sig her i under en uge, er det fint, men det kan være smertefuldt at bruge to forskellige elevatorbanker til at komme til dit værelse hver dag. Én elevator for at komme til lobbyen. Du overfører derefter til en anden elevatorbank for at komme til dit værelse. Igen gør du dette med masser af mennesker, som er den høje mængde trafik på hotellet.  9. Mail, levering, pakker. Én ting, vi lærte hurtigt, mens vi boede i NYC, er at alle bestiller levering. Fra madoptagelse til dagligvarer til hvad som helst. Det er Amazon Prime gange ti. Ingen har en bil, så det er faktisk billigere og mere praktisk at levere ting til dit hjem. Det er her ting går gale, så hvis du har en hund, skal du overveje dette. Normalt er der en mail fyr (som er ekstremt flot og professionel) der vil levere din mail og pakker inde i dit værelse. Han arbejder kun normale biz timer M - F. Så vi har en hund. Han vil ikke forstyrre vores hund, da han bjælker, når han banker, så han ikke kommer ind i vores værelse, der giver mening. Så når vi kommer hjem, er han væk for dagen, og naturligvis spørger vi receptionen om vores mail eller pakker. Det er her de fejler fuldstændigt. Du har brug for adgang til din mail og i denne verden af e-handel, dine varer, du bestiller. Du skulle tro, et hotel kunne finde ud af det, MEN Pods ikke kan. Hver gang vi beder om disse ting, får vi masser af holdninger til, hvordan det ikke er deres job. Jeg forstår det, de er ikke mailmanden, men det er også svært at koordinere med mail-fyren, når vi har modsatte tidsplaner. De er ligeglade. For nylig kom jeg hjem kl. 20 og gik til receptionen for at hente en masse pakker, der var blevet leveret. Damen sagde, hun ville tjekke. En time senere går jeg tilbage for at se hendes fremskridt. Hun sagde, at hun er optaget, men vil tjekke, før hun går hjem kl. 23:30. Jeg bliver op til kl. 23 og hører ikke fra hende. Jeg ringer ned, og en anden fyr samler sig og fortæller, at hun er væk for dagen. Jeg er super irriteret, fordi jeg opholdt sig, og han siger, at han vil tjekke og vil fortælle mig senere, hvilket jeg forstår, hvad "senere" betyder på dette hotel, så jeg beder om at tale med en manager. Gå ind i manageren Joseph. Den første fyr siger noget til Joseph, så Joseph kommer varmt og er super irriteret. Vi udveksler et par ord, og jeg spørger ham, om han venligst kan få pakkerne. Han dukker op til mit værelse med sikkerhed (hvorfor?) Og masser af holdninger og fortæller mig, at hans løsning på dette problem er at tage en fridag for at tale med manden, det er hans ansvar, ikke hans. Jeg var i en. . . hvad der lige skete øjeblik efter at de rejste. Jeg sendte en e-mail til general manager, Tim, som også er den samme fyr, der reagerer på alle disse anmeldelser om, hvad der skete, og han svarer, at NYC har fagforeningslove, der forhindrer hans personale i at udføre visse opgaver. Jeg er så forvirret over, hvordan man får risiko for at få post eller en pakke fra Amazon. Dette er, hvordan deres leder forstår situationen og kommunikerer med mig. Nul empati med at forstå, hvad der foregår og ansvarlighed for sit personale. Hvilket fører mig til det næste emne.  10. Ledelse. En anden oplevelse, jeg har haft, er med leasingagenten, som jeg tror er en del af reservationsteamet. Den oprindelige kvinde, der hjalp os, var SOOOO venlig og sød, men hun forlod inden vi ankom til at flytte ind [meget trist]. Så dukkede Jennifer op. Sidste uge fandt vi et sted, hvor vi kunne flytte permanent ind, og jeg mailede Jennifer for at se, om hun ville være villig til at arbejde sammen med os, hvis vi ville flytte ud tidligt eller nedgradere vores værelse. Nå, den samtale gik ekstremt hurtigt. Før hun e-mailede mig om, at hun var færdig med at tale med mig for dagen, skriver hun "Hvis kreditkortet afvises, overfører vi leasingkontrakten til vores advokater, der vil forelægge et indsamlingsbureau", der siger grundlæggende, at jeg ikke bør forlade og ikke betale. Hun er meget direkte, som du kan se, så det er bare godt at vide, hvem du har at gøre med, når du først er inde i en kontrakt. Kan du huske, at du stillede kundeservice tilbage på dagen et spørgsmål, og de kan ikke udgøre noget bedre svar, men "sir, du skulle have læst den kontrakt, du har underskrevet?" Det er sådan det er som at tale med ledelsen. De står bag juridiske dokumenter og love i stedet for at yde kundeservice eller gæstfrihed. Jeg giver to karakterer i dette afsnit. I rummiljøet giver jeg det et lige med nogle af de ulemper, jeg kaldte. Til hotelpersonale og drift giver jeg dem en C for deres gæstfrihed for, hvordan de behandler beboere. Jeg opdaterer dette med min 2. måneders oplevelse, og hvordan min check-out-proces går.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2020
Sted
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Hannah & Charlie skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Weston super Mare, Storbritannien66 bidrag26 nyttige stemmer
+1
Vi holdt her 3 nætter, mens jeg rejste til New York. Personalet var super hjælpsomme, værelserne hvor super clean og vi havde en fantastisk udsigt over byen! Badeværelset var godt udstyret, og rummet har USB-opladere rundt omkring, hvilket var perfekt til rejsende, der ikke har rejseadaptere.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2020
Værdi
Værelser
Service
Værelsestip: Best Views
Vis flere værelsestip
Google
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Williams_nd skrev en anmeldelse d. aug. 2019
Caerphilly, Storbritannien26 bidrag47 nyttige stemmer
Pod Hotel Times Square 42 nd Street er et godt hotel til enten et kort ophold eller et længere ophold. Jeg opholdt sig i fem nætter og fandt, at hotellet og værelset var meget komfortable. Indtjekning var hurtig og effektiv, og selvom jeg ikke opfordrede personalet i receptionen ofte, var de meget hjælpsomme, høflige og glade for at hjælpe dig hver gang jeg gjorde. WiFi-forbindelse var meget god, og op på 21 gaden, havde jeg en fantastisk udsigt over byen, der kiggede nordpå. Værelset var meget behageligt og praktisk. Bruser er ret rummelig til et så lille rum og meget pænt i badeværelset. Håndklæder var meget bløde og ændrede sig hver dag. Sengen var meget blød og behagelig, og som andre korrekturlæsere har sagt, er der ingen støj fra byens gader nedenfor. Der var gode USB-links til opladningsenheder. Der er plads til opbevaring af større genstande som kufferter under sengen, så der ikke optages plads i f.eks. Lille rum. Jeg nød grundigt mit ophold på PodTimes Square. Det er et fantastisk sted at få adgang til byen. Jeg ser ud til at blive igen ved tilbagevenden.
Læs mere
Dato for ophold: august 2019
Værelser
Service
Søvnkvalitet
Google
3 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Forrige
PRISKLASSE
112 US$ - 375 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
USANew YorkNew York CityHudson Yards / Midtown West / Hell's Kitchen
ANTAL VÆRELSER
710
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Pod Times Square
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Pod Times Square?
Blandt de nærliggende seværdigheder er The Phantom of the Opera (0,4 km), Birdland (0,3 km) og Frozen on Broadway (0,4 km).
Hvilke faciliteter er der på Pod Times Square?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, lounge og lufthavnstransport.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Pod Times Square?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og skrivebord.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Pod Times Square?
Gæsterne kan få lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Pod Times Square?
Ja, der er parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Pod Times Square?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Frisson Espresso, Obao og Il Punto.
Tilbyder Pod Times Square transport til/fra lufthavn?
Ja, Pod Times Square tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Er kæledyr tilladt på Pod Times Square?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Hvilke sprog tales af personalet på Pod Times Square?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og spansk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Pod Times Square?
Mange rejsende kan godt lide at besøge 9/11-mindesmærket (5,5 km), World Trade Center Memorial Foundation (5,5 km) og Hamilton Park (2,4 km).
Er Pod Times Square handikapegnet?
Ja, der er kørestolsadgang, handikapegnede værelser og faciliteter til gæster med handikap. For specifikke forespørgsler anbefaler vi, at du ringer for at bekræfte.