Havde boet 10 nætter på et andet hotel i nærheden, som desværre ikke havde plads, da mine rejseplaner blev forlænget. Gik derefter på jagt i diverse apps, og stødte på dette DoubleTree, som jeg fra andre steder, kender som en ganske fin hotelkæde, så jeg bookede den ene overnatning, der var brug for. Ankom ved 12-tiden, hvor der ikke var nogle ledige værelser, hvilket jo er helt efter bogen, da der stod fra 15:00 i bestillingen. Jeg fik opbevaret bagagen, og gik en tur ud i byen, for at ordne det, der nu skulle ordnes. Jeg bemærkede godt, at der var mange mennesker i kø ved check-in/out, men tænkte at det nok gik over igen. Kom tilbage fra mine ærinder kl 16, og der var KAOS i lobbyen. Jeg stillede mig i Hilton Honours-køen, da jeg har sådan er kort, og troede at det gik hurtigere, men det gjorde det ikke. Køen bevægede sig ufatteligt langsomt og folk blev mere og mere utålmodige. Mere end EN TIME senere, faktisk tættere på halvanden (min kollega nåede at se en tenniskamp i mellemtiden), kom jeg frem til den stakkels kvinde bag disken. Jeg havde hørt de sidste der checkede ind skælde hende ud, men hun gjorde, hvad hun kunne. Den anden kø var samme tempo, så det havde ikke hjulpet. Efter også at have ventet LÆNGE PÅ en elevator, kom jeg op på værelset, som var fint. I løbet af eftermiddagen/aftenen var jeg igennem lobbyen seks gange mere ifbm ærinder, og kaosset samt ventetiden på elevatorer var præcis det samme i hvertfald frem til kl ca 22, da jeg kom i gennem for sidste gang. For at opsummere: Beliggenhed: 4*, Værelset 4*, Lobby 1* Samlet indtryk: Dårligt=2 Personalet kæmper til en femmer, men det er en umulig kamp - jeg ville ikke have kunne bevare det gode humør i den situation Jeg er med på, at Times Square-området netop er kaos, men det her, er det fjerde hotel, jeg har boet på i området, så det kan kun tilskrives management. Næste gang finder jeg et af de mange andre hoteller i området, eller flytter længere “ud”, for det her, vil jeg da ikke spilde min tid på.…
Nyere hotel i fin stil. Alt var rent, pænt og velfungerende. Små men yderst velindrettede værelser. Vi fik hjørneværelse på 29. etage. Flot flot udsigt over NYC skyline og Hudson floden. Perfekt beliggenhed hvis man vil opleve byen. Tæt på Broadway, Times Square - ja tæt på det hele. Et yderligere plus er at det ligger kun 200 m fra busterminalen hvorfra der er afgang til og fra Newark Airport hvert kvarter
god beliggenhed, godt værelse, dejlig morgenmad, fantastisk service. alle folk er meget hjælpsomme, perfekt til forretningsrejse. jeg fik udsøgt service fra deres bell boy Tanny, der hjalp m taxaer og bagage og andre spørgsmål jeg havde.
Dejlig beliggenhed. Super venligt og hjælpsomt personale. Elevatorerne meget hurtige. På trods af hvad der skrives af andre. Lækker roof top bar med fantastisk udsigt. Dejlig seng. Støj fra aircon, men den kan slukkes om natten. Alt i alt et dejlig og meget centralt sted at bo i New York
Elskede vores tur! Elskede cookies! Elskede placeringen! Elskede den moderne fornemmelse! Elskede tagterrassen! Behageligt og rent! Dejlig mad og service i restauranten! Betjent var så venlige og hjælpsomme! Stor værdi, hvis du bliver søndag aften!Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering