Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Copley Place, Boston

10 Huntington Avenue, Boston, MA 02116
Besøg hotellets website
6 personer kigger på dette hotel
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Westin.com
503 $
361 $
Se tilbud
Booking.com361 $
Prestigia.com503 $
Travelocity361 $
Agoda.com361 $
Expedia.com360 $
Hotwire.com361 $
* Priserne oplyses af vores partnere, og de afspejler den gennemsnitlige værelsespris inkl. skatter og faste gebyrer, som vores partnere har kendskab til, og som skal betales på bookingtidspunktet. Du kan finde yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (1329)
Værelse og suite (660)
Spisesal (40)
Udmærkelsescertifikat

Om

Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Bronze-niveau
Stedets faciliteter
Parkering
Wi-fi
Fitnesscenter
Bar/lounge
Aftenunderholdning
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Wi-fi mod betaling
Internet mod betaling
Internet
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Selskabslokale
Mødelokaler
Faxning/fotokopiering
Spa
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Rengøring
Roomservice
Køleskab
Fladskærms-tv
Sikkert
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God pris
God udsigt
Sprog, der tales
Engelsk
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
100Fremragende til gående
Vurdering: 100 ud af 100
170restauranterinden for 0,5 km
66seværdighederinden for 0,5 km
4.695anmeldelser63spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 2.374
  • 1.513
  • 500
  • 187
  • 113
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Dejligt hotel med en skøn beliggenhed! Du var midt i det hele, men det føltes ikke sådan. Dejligt stort værelse til 2 voksne og to teenagere, men sådan er det jo med de fleste hoteller i USA. Personalet her på hotellet var venlige og imødekommende. Det var vores første gang i Boston, men forhåbentlig ikke den sidste. Det var dog den sidste destination på vores østkyst tour, så gassen var gået af os! Vi fik derfor kun set Harvard Universitet og ellers slappede vi af nede i byen og på hotellet.
Læs mere
Svar fra TeamMarriott, Manager hos The Westin Copley Place, Boston
Svarede d. 19. maj 2018
Dear Anette B, Thank you so much for the generous review of our hotel, The Westin Copley Place, Boston, an iconic hotel situated in the heart of Back Bay. We are delighted you enjoyed everything we have to offer, including our convenient location and the service as well as the facilities we provide. Thanks again for being our guest, and we hope you are already planning another trip our way! John Wedig Hotel Manager
Læs mere
Dette hotel er helt klart i den bedre ende, det er stort, men virker meget personligt idet personalet formår at få en til at føle sig meget velkommen og genkendt og således også føle sig hjemme som en ventet og skattet gæst. Det er helt klart et sted jeg vil besøge igen når jeg kommer til Boston.
Læs mere
Svar fra JohnWedig, Manager hos The Westin Copley Place, Boston
Svarede d. 9. okt. 2014
Thank you Peter for sharing your positive review of our hotel on TripAdvisor. I am happy that you enjoyed your stay with us and that you found our staff very accommodating and helpful. I'm thrilled to hear that you would stay with us again, and we look forward to having you back with us in Boston soon.
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg kommer aldrig her for at skrive anmeldelser, men efter de latterlige opholds- og post-ophold-situationer, jeg har været nødt til at tackle, følte jeg mig tvunget til at udsende en tilbagevisning til alle de lysende anmeldelser her. Hotellet viser ingen påskønnelse for elitemedlemmer i sit program. Værelset mangler grundlæggende bekvemmeligheder. Puderne er forfærdelige, og det er mørkt. Hvad der gør alle disse problemer værre er manglen på ordentlig service leveret af hotellets personale. Alle er ligeglade. De giver dig bare fra en person til en anden. For alle mine problemer fik jeg at vide, at jeg ville få 25.000 point på min konto. Overraskelse, overraskelse, jeg har aldrig fået det. Og det har været endnu mere rystende at følge op med hotellet end at bo der. Hvor er mine begavede point til alle mine problemer? Jeg venter stadig på det. Ser ikke ud til at være så meget af en gave, hvis jeg skal hoppe gennem bøjler og gå gennem flere forhindringer for at få dem. Hvilket AWFUL hotel med AWFUL personale. Hvilket spild af en førsteklasses beliggenhed, med hotellet som så centralt og tæt på så meget. Hvad et skuffende affald!
Læs mere
Jeg opholdt sig netop på Westin Copley i 4 nætter til min ferie. Jeg opholdt sig i værelse 3112. Det er en suite med flodudsigt. Lad os sige de positive, store fladskærms-tv, der var på roterende holder, så du kunne flytte det, hvor du vil. Min pakke var meget ren, seng og sofa behagelig. Elskede gåtur i brusebad, regnbruserhoved med stav, der havde stort pres. Smuk udsigt, god beliggenhed, sikker stor. Nu til det dårlige. Virkelig lille badeværelse specielt til en suite. Tog mig 3 flushes for at skylle toilettet, det fungerede ikke korrekt. Jeg fortalte receptionen, og der blev ikke gjort noget ved det. Jeg havde også en død bolt, der stod åben, hver gang jeg åbnede døren, måtte jeg bogstaveligt skubbe den ind, så jeg kunne lukke døren. Igen rapporterede det, og der blev ikke gjort noget ved det. Spisning i rummet var bare OK, havde overhovedet ikke en stor variation. Jeg tror, de har reduceret meget for nylig med, at Marriott køber dem. Det er en skam, jeg så virkelig frem til den, god mad og en stor variation. Men her er den største plet på min ferie. Jeg havde 2 forbindelsesdøre, en til en anden suite og en anden til et almindeligt værelse. Du kunne høre absolut alt, hvad der foregår i begge værelser. Hver samtale, hver hoste, hver nysen, enhver rydning af halsen og de kunne høre alt, hvad jeg gjorde. Jeg var alene, så min eneste støj var tv'et. Det var især irriterende, da jeg så film, og jeg måtte fortsætte med at hæve og sænke lyden for ikke at irritere mine naboer. Dette er virkelig ikke en ferie. Jeg tror, at hvis du betaler for en pakke, skal du kunne lytte til dit tv højt nok, så du faktisk kan høre det. Personen i lokalet ved siden af mig klagede over mig, jeg fik et bank og døren, fordi jeg hævede mit tv højt til at høre det over det andet rum. Det irriterede mig virkelig. Virkelig ikke en god situation. Du betaler for en suite for at få en vidunderlig oplevelse, og i stedet er du irriteret. Jeg vil aldrig igen bo overalt, der har et tilstødende rum og især ikke 2 tilstødende værelser! Døren til det rum, du indtaster i, kunne også høre alt klart som dag uden for rummet, men det er temmelig standard for must-hoteller. Vil jeg nogensinde vende tilbage, tvivler jeg på det.
Læs mere
Lobbyen afspejler "gamle verdens charme" på Copley Square, mens værelser og hotelfaciliteter helt sikkert er opdaterede. Det er praktisk til T samt forbundet til det lange, forskellige indkøbscenter, der strækker sig til Hynes Convention Center og Prudential-området. Vi opholdt sig på grund af en genforening. Jeg anbefaler det, hvis du ønsker et centralt beliggende, komfortabelt, moderne hotel.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
175 $ - 786 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
the westin copley place hotel boston, westin boston, westin copley place, boston westin
PLACERING
USAMassachusettsBostonBack Bay
ANTAL VÆRELSER
803
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering