Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Potomac Inn

Billeder fra rejsende (1)
Værelse og suite (1)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Kørestolsadgang
Røgfrit hotel
Selvbetjent vaskeri
Værelsesfaciliteter
Familieværelser
Ikke-ryger værelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Billigt
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
54Forholdsvis god til gående
Vurdering: 54 ud af 100
14restauranterinden for 0,5 km
0seværdighederinden for 0,5 km
Sådan kommer du derhen
Ronald Reagan National Lufthavn29 km
Dulles International Lufthavn38 km
Woodbridge Station17 min.
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser med mere
22anmeldelser
1billede
0Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 0
  • 1
  • 3
  • 1
  • 17
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
At dømme ud fra de andre anmeldelser, at jeg ikke var sikker på mine ophold ville ende per titlen. På en svær dag i DC logi jagt, det var det eneste rimelige priser mulighed i nærheden af at Cali. I receptionen gal var ikke glad for at være der, men hun var ikke den barske og
Læs mere
Seneste, på grund af en Amtrak auto-tog Parisklubben havde jeg så uheldige at være nødt til at bo På Rodeway Inn i Esbjerg Va. Det første værelse vi fik havde en utæt toilet og lugtede som en kloak. Det andet værelse var ikke meget bedre. Jeg var selv ser frem til Efter at have
Læs mere
Hvor skal man begynde? Jeg har været i næsten 200 hoteller siden '93. Dette var langt det værste. Værelse 114: - Værelse telefon blev afbrudt - Hotel kontor er lukket om aftenen - er nødt til at gå rundt i den side af bygningen til at tale med manden hotel der ligger bag et
Læs mere
Jeg har aldrig været tvunget til at udfylde en revision online før, men dette er en advarsel til de enkeltpersoner, som overvejer et ophold på denne virksomhed. Der er langt bedre valg i området, men vi fik stukket under snestorm, meget sent på aftenen... og var på rejse med en
Læs mere
Svar fra MikeHampton, Owner hos Potomac Inn
Svarede d. 14. jan. 2011
First, I want to thank you for taking the time to submit your review of our hotel. Feedback from our guests is a vital part of prioritizing our renovations and operational improvements with our limited resources. Second, let me apologize to you for not having met your expectations in the way of cleanliness or room condition. Clearly, we failed you in our effort to deliver a quality experience at the right price. We will take steps to implement your suggestions and hope that you will try us again some day. We are proud of our little hotel and strive to please all our guests. As a token of our sincere apology, feel free to submit a request for a full refund. Michael
Læs mere
Vi holdt godt for anden gang om natten den 9. April 2010, den unge mand på told, når vi trak var meget acommadating lidt nervouse men villige til at behage. Vi bo foran ligesom sidste gang. Det var lidt nosiey med Highway og Carnival på tværs af gaden indtil omkring 11 eller så
Læs mere
Svar fra MikeHampton, Owner hos Potomac Inn
Svarede d. 24. sep. 2010
On behalf of our hotel staff, I am writing to let you know how delighted we were to receive your kind words of praise. Given the very nature of the hotel business, the hours are long and demanding. Day or night, good service depends upon people willing to give their very best at all times. That's why it's truly rewarding when a guest recognizes our staff’s efforts, and takes the time to say thank you. We accommodate many guests each evening, and we strive to make their night's stay a satisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to all of our guests at reasonable prices. But, it's only through their eyes that we can accurately assess the quality of the accommodations and services we provide. Again, let me thank you for your kind words. We're committed to total guest satisfaction, and we look forward to your next visit. Sincerely, Michael
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suite
Pen Stuck to the Headboard
ForrigeNæste
11
OGSÅ KENDT SOM
rodeway inn woodbridgewoodbridge rodeway inn
PLACERING
USAVirginiaWoodbridge
ANTAL VÆRELSER
39
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering