Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nyeste anmeldelser. De laveste priser. Det perfekte sted at finde hoteller.

NH Capelle

Vis priser
Udmærkelsescertifikatet
GrønneForløbereBronze-niveau
Indtast datoer for at se de laveste priser
leveret af Prisfinder
Indtjekning Udtjekning
1 værelse 2 voksne 0 børn
Vi tjekker mere end 200 websteder for at finde de nyeste og laveste priser.
Professionelle billeder
NH Capelle
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

453 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
Begynd din anmeldelse af NH Capelle
 Klik her for at vurdere
Borup, Danmark
Anmeldt 17 august 2016 fra mobile enheder

Hotellet er meget standard. Der er store værelser. Men ikke noget luksus. Der er en god bar på hotellet, men ellers er der ikke noget ekstra. Morgenmaden er ok og der er mulighed for at få omelet. Det ligger ikke så godt. Men fungere fint hvis du bare skal sove og ikke skal ind til byen.

 Indberet
Nyttigt?
Tak, chrispe01
Overijse, Belgien
Anmeldt 1 uge siden NY
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
 Indberet
Rotterdam
Anmeldt 13 februar 2017 fra mobile enheder
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Quince D, General Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

São Paulo
Anmeldt 28 december 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
 Indberet
Quince D, General Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Kaohsiung, Taiwan
Anmeldt 6 december 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
 Indberet
R_Bazuijnen, General Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Willemstad, Curaçao
Anmeldt 24 november 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
 Indberet
Quince D, General Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Bethesda
Anmeldt 14 november 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
R_Bazuijnen, Quality Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Aruba
Anmeldt 20 oktober 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
 Indberet
R_Bazuijnen, Quality Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Norway
Anmeldt 25 september 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet
Quince D, Quality Manager hos NH Capelle, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Jakarta, Indonesien
Anmeldt 22 september 2016
Denne anmeldelse er maskinoversat fra engelsk Hvad vil det sige?
Vis maskinoversættelser

 Indberet

98 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (75)
Set
Hotel og udendørsarealer (7)
Set
Badeværelse (11)
Set
Værelse/suite (18)
Set
Spisesal (4)
Set
Udsigt fra værelse (1)
Set
Andet (34)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (23)
Set
Hotel og udendørsarealer (1)
Set
Værelse/suite (1)
Set
Andet (21)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Capelle aan den IJssel
4.5 km væk
Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk
Van der Valk Hotel Rotterdam - N...
Nr. 1 af 1 i Nieuwerkerk aan den Ijssel
196 anmeldelser
5.3 km væk
Novotel Rotterdam Brainpark
7.1 km væk
NH Atlanta Rotterdam
NH Atlanta Rotterdam
Nr. 20 af 52 i Rotterdam
977 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
1.8 km væk
Campanile Rotterdam Oost
Campanile Rotterdam Oost
Nr. 41 af 52 i Rotterdam
75 anmeldelser
2.4 km væk
Bastion Hotel Rotterdam Alexander
11.5 km væk
NH Zoetermeer
NH Zoetermeer
Nr. 2 af 4 i Zoetermeer
337 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Roomservice
  • Gratis parkering
  • Restaurant
  • Bar/lounge
GrønneForløbereBronze-niveau
Om ejendommen
  • Røgfrit hotel
  • Kørestolsadgang
  • Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Aktiviteter
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Værelsestype
  • Ikke-ryger værelser
På dit værelse
  • Aircondition
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Wi-Fi mod betaling
Tjenester
  • Roomservice
  • Gratis parkering
  • Renseri
  • Mødelokaler
  • Vaskeri
  • Flersproget personale
  • Konferencefaciliteter
  • Forretningscenter med internetadgang

Supplerende oplysninger om NH Capelle

Adresse: Barbizonlaan 2, 2908 MA Capelle aan den IJssel, Holland (Tidligere Golden Tulip)
Beliggenhed: Holland > Sydholland > Capelle aan den IJssel
Prisområde: 446 kr.-751 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — NH Capelle 4*
Antal værelser: 105
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Travelocity, Hotwire, NHHotels, Orbitz, Priceline og HotelQuickly, så du med ro i sindet kan reservere på NH Capelle. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering

Spørgsmål og svar

Her er de spørgsmål, som de rejsende har stillet, med svar fra personalet på NH Capelle og andre rejsende.
3 spørgsmål
Stil et spørgsmål
Har du spørgsmål? Få svar fra ansatte på NH Capelle og tidligere gæster.
Retningslinjer for indlæg
Ofte stillede spørgsmål:
  • Kan man købe billetter til lokale seværdigheder i receptionen?
  • Skal man betale ekstra for et lille køleskab?
  • På hvilket tidspunkt åbner poolen?