Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Esplendid

Oversigt
  • Fremragende6 %
  • Rigtig god14 %
  • Gennemsnitlig23 %
  • Dårlig19 %
  • Frygtelig38 %
  • 5. okt. 2016
    “Nedslidt og gammelt”
  • 23. sep. 2016
    “Katastrofe”
Besøg hotellets website
E-mail til hotellet
Avda. Mediterrani 17, 17300 Blanes Spanien Se på kort
FACILITETER
Wi-fi
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
Bar ved poolen
3-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Besøg hotellets website
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Anmeldelser (369)
Der er nyere anmeldelser for Hotel Esplendid
Se de seneste anmeldelser
Filtrer anmeldelser
26 resultater
Medlemsvurdering
4
2
4
5
11
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
4
2
4
5
11
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
11-15 af 26 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 24. juni 2017 fra mobile enheder

Hotel navn er ikke nogensinde næsten svarer til virkeligheden. Hotellet er gammeldags, og det kan være endnu accepteret, men det, det drejer sig om, er, at det, de påstår på deres hjemmeside er absolut ikke svarer til virkeligheden. Hvis du har lyst til at se...tv eller tørre dit hår dine behov for at tage penge i receptionen for at få fjernbetjeningen eller føntørrer. Parkering for gæsterne, og De påstår, at de har kun efter reservation. De giver flere detaljer at forklare, at der ifølge steder ledige, men at du kan ikke reservere det. . . (! ! ! ) . Kan du forestille dig i 2017, der stadig er et sted, hvor du er nødt til at betale for at få kontakt til wifi? ! ! Du kan selv bestemme om at undskylde det, men man træder ind i værelset du kan ikke undgå at bemærke de ringe møbler og udstyr, de tilbyder. Badeværelset er den værste oplevelse nogensinde: sæbe i dispenseren når homøopatiske niveauer i betragtning af, hvor det er udvandet og renligheden er noget, som de aldrig har hørt om. Under disse forhold, en nat for mere end 80 € er helt sikkert imod loven. Du bedes undgå at spilde dine penge der.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra Hotel Esplendid H, Director de Relaciones Públicas hos Hotel EsplendidSvarede d. 31. juli 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 8. november 2016

Afrejse: 28 2016 Hotellet Esplendid i Blanes, Costa Brava, Spanien er det værste hotel jeg nogensinde har boet på. Læs denne beretning omhyggeligt og ikke fanges, som vi gjorde. Forfærdelig mad. Morgenmaden var nærmest ikke-eksisterende og frygtelig kvalitet. Middagen var næsten det samme, men ikke...helt ulig. Al maden var stil. Hvordan kan de selv forestille sig " mennesker " ville gerne vil spise sådan slår mig. Er kvaliteten af værelset var ikke til standard. Vi var på halvpension gennem Teletext Holidays (også kendt som "Virkelig Travel Ltd" ), hvilket var også en fejl som jeg kan kun bruge 2 ord til at beskrive dem - meget skumle! De løj for os om en masse ting. De fortalte os, at hotellet var en af de bedste i Blanes (løgn). Vi reserverede transport gennem dem som de reserverede gennem en virksomhed, der hedder "fra 2 ". Fortalte De os, at overføre tid skulle være 1 time, som er acceptabelt. Men efter at have betalt for den ferie, og at du har modtaget min bekræftelse dokumentation, det var blevet trykt at overføre var der ikke tid 2 timer - ikke acceptabelt. Jeg har spurgt denne og fik at vide, at det var den samlede overførselstiden herunder tilbage (en anden løgn). Det er rigtigt, at efter at være fløjet ind og lander på omkring 23 . 45:00, vi gik ud og fandt fra 2 og fik så at vide at vi skulle afsted kl. 00 vil være fart gennem som coach. 30:00. Pas på, det er en usædvanlig lang gåtur! Vi kom til coach efter at have vandret for, hvad virkede som evigheder. Vi fik på og så sad der ikke for den næste time mens den chauffør ventede på at få et andet fly til at komme ind. Det var fuldstændig uorganiseret. Folk var ved at blive på bussen. Folk var ved at blive taget ud som var bagage. Jeg kan bare ikke ved, hvad helvede foregår der. Chaufføren ville ikke engang tale engelsk, så det var meningsløst at spørge ham, hvad der foregik. Når den coach og endelig fik jeg skal hen over en time senere, da vi så står over for de 2 timers tur til vores hotel som de andre rejsende havde brug for at droppe ud på deres respektive hoteller på den måde. Vi endelig frem til vores hotel i de tidlige morgentimer. Slidt og "beskidt". Alt, hvad vi ønskede at gøre var at få et brusebad, og gå til at sove. Men efter at skulle betale et "Turistskat" som Teletext Holidays kunne heller ikke fortælle os om, selv efter at jeg spurgte, om der var noget andet sted at betale, og fik at vide, at der ikke (endnu en løgn) , intet kan forberede os til det næste fornærmelse. Og - måde, jeg har billede som bevis for alt jeg skal sige. Pas på, er dette hotel opslåede som et 3-stjernet hotel. Tro mig, det skal være heldig for at få et 2-stjernet hotel i bedste fald selv. Og, absolut ikke i samme tilstand af de billeder, du ser på - linje. Disse var sandsynligvis taget da hotellet var nye. 1 . Der var en forfærdelig lugt af fugt i værelset. 2 . Sengene var metal "metalstel". Meget, meget hårdt forfærdelige madrasser. Du kan ikke sove i disse senge. De er så ubehageligt! 3 . Døren til værelset var i stykker. Ikke sikker. Jeg tror, at det kan have været "sparket" i på et stykke tid i den tidligere. Et meget billigt reparation med defekte tankdæksler opdages havde været anvendt. Du kan hvile velvidende, at en person kan komme ind på dit værelse i en hvilken som helst anden. Du kan ikke tage afsted på værelset og vidste, at dine personlige ejendele er i fare. 4 . Det dekorative state of på værelset, og selv i resten af hotellet er forfærdelig. På værelset var der store revner og huller i væggene. Den varme radiator var dækket med rust. Gulvet var små huller overalt. I virkeligheden er det hele hotellet ser ud, som om det er et "tidslomme" tilbage til 1970 'erne, som er sandsynligvis det blev opført og aldrig har været opdateret. Væggene er meget tynde i dette hotel, som betyder, at du kan høre alt mellem værelserne. Ikke komme væk fra den støj der kommer fra gangene på grund af dørene er noget skidt Du kan også. 5 . Garderoberne var i en meget dårlig tilstand. Revner i ryggen. Pyntelister manglede. Beskidte. 6 . Fra balkonen var nødt fugt, mug og snavs overalt. Der var huller i en sidegade privatliv paneler. 7 . Badeværelset var stærkt kritisabel. Badeværelset var rustent og der var mug i kanten. Der var rustpletter i base i badet og der var også mindre reparationer hvor der må have været nogle skader på det tidligere, og et billigt reparation med defekte tankdæksler opdages blev anvendt. 8 . Klimaanlægget fungerede ikke. Meget skidt i den varme Spanien. 9 . PAS PÅ - du er nødt til at betale for alt på dette hotel. For eksempel, at de også reklamere, de har Wifi, værelset pengeskab, tv, osv. At betale for wifi adgang kan jeg godt forstå det, men det, de gør ikke fortælle dig er, at hvis du ønsker at bruge den sikre, du er nødt til at betale. Når du leder omkring en TV-fjernbetjeningen, du vil ikke finde en. Gå til receptionen for at spørge om det, og du vil blive bedt om at betale et lejen for det. Sikke en joke. Jeg ringede straks til Teletext Holidays 24 timers helpline som jo er en opringning fra min mobiltelefon, kun for at få en, der lød som om, at jeg havde fået ham ud af sengen. Han var selvfølgelig, ingen hjælp. Jeg har prøvet at fortælle ham alt, men alt, hvad han blev ved med at sige var, at jeg havde brug for at ringe tilbage i morgen. Han var som en ridset rekord! Vi har ikke kunne sove et blink den aften, og var helt sikkert ikke i stand til at tage et brusebad. Om morgenen ringede jeg til Teletext Holidays 24 timers helpline igen og forklarede alt igen. En anden internationale telefonopkald. Jeg fortalte at de kundeservice orienterede om de ville have os til at bo på hotel, så var vi nødt til at få et bedre bolig, eller vi ville være nødt til at blive flyttet til et bedre hotel. Jeg har fået til at være ærlig, kvinden, jeg talte med lød ganske forståelse og sagde, at der ville komme tilbage til mig af 11 . 00. Jeg gik ned til receptionen og mens vi ventede på at ringe tilbage forklarede situationen. Da jeg fortalte den unge pige bag skranken hvilket værelse vi var i, at hun havde et kig på rædsel på hendes ansigt. Hun vidste selvfølgelig en sådan værelse vi havde fået! På omkring 10 . 30. Vi blev flyttet til, hvad jeg må indrømme, var et bedre værelse. Ikke perfekt, men ingen - - mindre bedre. Det var renere. Stadig havde et par revner i væggene og en lille smule rust på kanten af badet. Sengene, selv om en tilsvarende stil på den tidligere værelse havde en smule bedre madrasser på dem og i det mindste var sleepable. 11 . 00:00 kom og gik og jeg fik ingen svar fra Teletext Holidays, så jeg ringede til dem igen. En anden internationale telefonopkald. Jeg talte med en anden kunde-service orienterede og informerede hende om, at vi havde været flyttet, og selv om et bedre værelse, vi ville bo der under visse omstændigheder. De var, at jeg ville have os til at blive degraderet fra Halvpension på ingen måde, kun fordi jeg skulle gå til at spise, og det for den ulækre mad på den foregående nat og værelset, at jeg kunne forvente en godtgørelse problemer £200 . Jeg spurgte hende, om hun følte, at jeg var ved at blive urimeligt, som hun svarede nej. Det kalder var endte med at hun fortalte mig om, at hun ville tale med de klager team og har dem ringe tilbage til mig. Den sidste spot: Jeg har modtaget et opkald fra en mand i den klager-holdet, og det er det, jeg fik at vide. Hvis jeg ønskede at flytte hotel, jeg ville komme til at betale for at gøre det. Min eneste mulighed var at bo… . Og det ville de kun £ 20 og at det minimum, de kunne nedgradere os til at tilbagebetale var Bed & Breakfast som er omtalte som "gratis" alligevel. £ 20 ? ? ? ? ? For alle de problemer med de ville sætte os igennem og nedgradering, det er alt det blev tilbudt? Nå, jeg går ud fra, det kun viser, hvad er kvaliteten af maden er, at hvis de havde Halvpension-pakke er det værd kun £ 20 . Så er der spørgsmålet: Vil jeg nogensinde har rejser med Teletext Holidays (Virkelig Travel Ltd) igen? - Nej. Ville jeg tage til hotellet Esplendid igen? - Absolut ikke noget jeg vil naturligvis være at tage dette emne yderligere. Men jeg kan kun sige dette. Rejse med Teletext Holidays (Virkelig rejser Ltd) på eget ansvar. Du kan se, hvordan de har behandlet os. Vil jeg nødig se nogen steder at have til at gå igennem det, vi har været igennem. Også, gå til Hotel Esplendid på din egen risiko eller hvis du kan lide at få styr på tingene. Opdater: Efter jeg er kommet hjem, jeg tog sagen op med Teletext Holidays (Virkelig Travel Ltd) . Gav dem med alt, hvad de havde brug for deres undersøgelser, herunder alle de fotografiske beviser. Og, til trods for at vi alle deres arbejde, kan du gætte, de har vasket deres hænder i det. Endnu en gang: Ville jeg nogensinde har rejser med Teletext Holidays (Virkelig Travel Ltd) igen? - Nej. Ville jeg tage til hotellet Esplendid igen? - Absolut ingenMere

Dato for ophold: september 2016
Svar fra Hotel Esplendid H, Director de Relaciones Públicas hos Hotel EsplendidSvarede d. 1. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 12. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger i et meget dårlig stand, trænger til en renovering. Vi kommer til ved ankomsten og det var meget ildelugtende, aircondition virkede ikke på værelset. Håndklæder blev skiftet kun hver 2-3 dage, sengetøjet var beskidt med pletter. Store insekter undrede os over på værelset,...maden er smagløs og det samme hver dag. Ingen hårtørrer på værelset, du er nødt til at leje dem i receptionen ved at betale €5, og har det kun for 1 time. Wi-fi er genopladelige på hotellet. Ingen underholdning, ingen musik i løbet af dagen af ved swimmingpoolen. Fitnesscenter har ingen aircondition, så det er umuligt at finde ud af hvornår det er varm dag. Den eneste fordel, at det er meget tæt på beliggenhed ved havet.Mere

Dato for ophold: september 2016
Svar fra Hotel Esplendid H, Director de Relaciones Públicas hos Hotel EsplendidSvarede d. 8. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 31. august 2016

Vi bestilte dette hotel i sidste minut, så vores forventninger var ikke høj. Jeg kunne ikke finde noget de seneste anmeldelser, som gav anledning til bekymring. Men jeg behøvede ikke at have været bekymret. Esplendid krydsede alle de vigtige brikker - komfortabel seng, rent sengetøj...og håndklæder, daglig rengøring, venligt og hjælpsomt personale og jeg syntes, det var særlig god mad med masser af variation. Som feriestedet Blanes, hotellet ville drage nytte af en renovering. men det kunne ikke rokke ved den oplevelse. Svømmebassinerne er velegnet til alle aldre. Den indendørs humør pool er en dejlig oplevelse. Underholdningspersonalet arbejder hårdt og effektivt for at sikre, at alle har en sjov tid. Det eneste problem for os, var manglen på en licens til at sælge alkohol. Heldigvis har vi ikke behøvede at gå langt for at nyde en sangria eller to. Dette feriested Blanes er for det meste befolket af det franske, der er et par campingpladser der. På stranden er dejlig. Jeg nød især, at det ikke var befolket af den sædvanlige regiment af liggestole. Der er et klippefremspring over det kan nås til fods fra land. Det var roman for at se skarver sad på klipperne og også de små fisk tæt på kysten. En gåtur op til slottet og som har udsigt over det resort giver fremragende udsigt i alle retninger. Det lille slot er gratis at besøge. Vi tog på en båd med glasbund tur til Calella som var dyrt og skuffende. Vi fik ikke set mere end vi havde gjort snorkling langs kysten er værd at se Selv om gennem glasbund.Mere

Dato for ophold: august 2016
Svar fra Hotel Esplendid H, Director de Relaciones Públicas hos Hotel EsplendidSvarede d. 8. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 1. oktober 2015 fra mobile enheder

Reserverede et værelse på Hotel Esplendid i sidste øjeblik til en meget billig pris, så havde ret lave forventninger om, hvad vi ville finde. Hvad vi fandt, var et behageligt hotel med venligt personale og god mad (pris prisen alle måltider). I modsætning til andre...anmeldelser alkohol blev serveret i dette hotel. Værelset var umoderne, men rent. Wifi var til rådighed for et mindre gebyr og det var hurtigt nok til at live stream TV på min telefon. Måltiderne bestod af lokale retter og var frisklavet og velsmagende. Alt i alt var vi meget tilfredse med vores ophold på Esplendid.Mere

Dato for ophold: oktober 2015
Svar fra Hotel Esplendid H, Director de Relaciones Públicas hos Hotel EsplendidSvarede d. 16. august 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Bar/lounge
Fitnesscenter
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Indendørs pool
Kørestolsadgang
Røgfrit hotel
Sauna
Tennisbane
Udendørs pool
Ved stranden
Roomservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis parkering
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
400
Prisklasse
57 $-193 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Esplendid Hotel Blanes
Sted
Spanien > Catalonien > Province of Girona > Costa Brava > Blanes
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
400
Prisklasse
57 $-193 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Esplendid Hotel Blanes
Sted
Spanien > Catalonien > Province of Girona > Costa Brava > Blanes
Billeder
Billeder fra rejsende (171)
Værelse og suite (58)
Pool og strand (33)
Spisesal (15)
Familie- og legeområder (15)
Møde- og festlokaler (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 20 hoteller i nærheden
Apartamentos Europa
251 anmeldelser
0,15 km væk
Hotel Petit Palau
144 anmeldelser
0,19 km væk
Hotel Stella Maris
227 anmeldelser
0,37 km væk
Consul Park
3 anmeldelser
0,42 km væk
Restauranter i nærhedenSe 240 restauranter i nærheden
Hong Kong Restaurant Blanes
102 anmeldelser
0,3 km væk
Restaurante Cala
153 anmeldelser
0,24 km væk
Bar Tropicana
144 anmeldelser
0,29 km væk
Shamrock Irish Bar
115 anmeldelser
0,11 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 48 seværdigheder i nærheden
Playa de S'Abanell
248 anmeldelser
0,98 km væk
Sa Palomera
10 anmeldelser
0,93 km væk
Popaire Brewery
7 anmeldelser
1,23 km væk
Santa Maria De Blanes
8 anmeldelser
1,44 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hotel Esplendid.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering