Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

smartline Millor Sun

Videresend
Billeder fra rejsende (47)
Værelse og suite (8)
Pool og strand (7)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Pool
Bar/lounge
Wi-fi på offentlige områder
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Restaurant
Renseri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Værd at vide
HOTELSTIL
Familiehotel
Forretningsrejsende
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
73Forholdsvis god til gående
Vurdering: 73 ud af 100
160restauranterinden for 0,5 km
18seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (46)
Filtrer anmeldelser
3 resultater
Medlemsvurdering
1
1
0
1
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
1
1
0
1
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. juni 2018 fra mobile enheder

Tak for at redde os fra regnvejr og bringe os dejlige håndklæder til at tørre os selv, selvom vi ikke var gæster, blev vi hilst velkommen til at tørre og tage ly fra regnen Meget værdsat og uventet 👍

Anmeldt d. 18. maj 2017

Vi (usædvanligt for mig) bestilte en komplet pakke med fly, Transfer, Hotel og måltider på dette hotel. Da jeg er ikke vant til denne type af rejser jeg var en smule skeptisk med hensyn, men de 3 * hotel der er blevet til at være...en lille smule luksus på grund af at Bidet i badeværelset. Det samme gælder hele ejendommen inkl. værelser er meget rummelige og velholdte. Personalet i receptionen, bar og restaurant samt rengøringspersonalet er meget venlige og høflige. Restauranten har et stort udvalg af retter, og kok sporadisk kommer ud for at kontrollere, om alt var ok. Et godt hotel med fantastisk personale. Jeg var på denne tur for at hjælpe en gruppe unge mentalt udfordret gruppe Ferie for en uge. På dagen for vores afrejse en ung mand i min gruppe glemme hans sko og et nyligt købte T - shirt på hans værelse. Mens man venter på bussen for at hente og flyttede os til lufthavnen han kunne huske at have forladt de ovennævnte elementer i værelset jeg har derfor gik ned i receptionen for at forklare situationen til Agata Agenten ved skranken vores. Sendt en af de ansatte hos mig til værelset, men værelset har hun allerede så venstre genstande blev fjernet så er blevet rengjort. Vi tog med til opbevaring for at kontrollere forgæves så jeg anmodede om agenten der har sluttede hendes vagt og forlod hotellet for hele dagen kontakt rengøringsdamen. På dette tidspunkt nye gæster ankom så Agata ringede til hendes duty Manager Sandra fra back-Office til at hjælpe os videre. Hun kom ud af hendes kontor mens hun stoppede kort bemærkning om at bekræfte vores problem hvor taler om hendes mobiltelefon. Da hun hørte min historie hun begyndte der råbte på mig i, at vi skal tage vare på vores ting og det Hotel er ikke ansvarlig for en sådan gæster, da vi er. Da jeg forsøgte at forklare situationen i min gruppe medlemmer til hende, hun ville ikke lytte og gik tilbage til hendes kontor og kom aldrig ud. Om en halv time senere en anden bragte den manglende genstande høfligt til os. Jeg kan gentage, uden tvivl det er et godt hotel med fantastisk personale, men jeg kan godt råd Sandra at vende tilbage og det grundlæggende i høflighed i hotelbranchenMere

Anmeldt d. 27. juli 2007

Jeg reserveret dette hotel gennem Thomsons hjemmeside independantly. Hotellet var meget ren (maids kom hver eneste dag, selv når du havde tegnet «vi behøver ikke vores rengøres room» op!!) og størstedelen af ansatte var yderst velkomne/nyttige, men hvad ikke blev annonceret var, at hotellet var...et tysk hotel, køre ved Neckermann rejse. Dette er ikke et problem i sig selv, men når du er kun 2 britiske folk dér, det kan få en smule kedelig, som alle underholdning & tours osv var rettet mod tyske, med ingen engelsk tour indstillinger, og de fleste af personalet ikke taler engelsk - kun spansk eller tyske. Yderligere til dette, luftkonditionering i værelserne var temmelig dårlig-efter flere klager til modtagelse (som blot var logget i en stor tyk bog aldrig til bee set igen) vi endte med at købe en fan fra en lokal shop! Og hvis jeg er ærlige, det kunne have været en wee bit tættere til centrum eller stranden. Fødevaren var dog dejlig, men med kun 2/3 indstillinger for vigtigste måltider på middag tidspunkt. Vil ikke anbefale dette hotel til britiske turister.Mere

Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos smartline Millor Sun.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
76 $ - 161 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
millor sun cala
TIDLIGERE KENDT SOM
Millor Sun Hotel
PLACERING
SpanienDe Baleariske ØerMallorcaCala Millor
ANTAL VÆRELSER
112
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering