Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (102)
Værelse og suite (23)
Pool og strand (10)
Oversigt
Calle Alosa 11, 07560 Cala Millor, Mallorca Spanien Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Ved stranden
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
3-stjernet overnatningssted
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Anmeldelser (178)
Filtrer anmeldelser
54 resultater
Medlemsvurdering
27
19
3
3
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
27
19
3
3
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 54 anmeldelser
Anmeldt 15. august 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte Hotel Biniamar i to nætter, og vi var meget tilfredse med værelset, beliggenheden, maden, personalet og poolen. Kan varmt anbefale stedet til andre der rejser til Cala Millor.

Tak, Caroline J
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. august 2018

Jeg kan kun håbe, at alle, der læser mine anmeldelser, læser denne! Min kone og jeg er regelmæssige rejsende i hele Europa. Vi havde besøgt Mallorca hele sene halvfjerdserne og firserne, men havde ikke vendt tilbage til øen i over otteogtredive år! Så den 12....juni i år besluttede vi os for at besøge Cala Millor, der boede på The Hotel Biniamar. Vi reserverer normalt vores indkvartering og flybilletter separat og sjældent, hvis nogensinde, book pakkerejser! Desværre, fordi denne ferie, var reserveret kun dagen før rejser, gik vi imod hvad der normalt er vores egen bedre dom! En fejl, vi vil ikke gøre igen! Dette er virkelig en af ​​de fattigste oplevelser i vores liv, hotellet og den service, det tilbyder til sine engelske gæster, er en absolut skændsel! det var tilsyneladende næsten øjeblikkeligt, da vi ankom og fik et kort ved modtagelse, der bragte wi-fi'ens detaljer, som var helt på tysk (se billedfilen) Adgangskoden blev ændret yderligere to gange under vores ophold og på Hver yderligere lejlighed var de detaljer, der blev præsenteret for os altid på tysk! Vi reserverede ferien gennem HolidayGems, undgå dette selskab for enhver pris! Når du klager, forklarer de dybest set, at de kun er agenter og som i vores tilfælde ikke giver nogen hjælp til at løse sagen overhovedet, bortset fra et utal af undskyldninger på deres vegne! Ankommer omkring 18. 30 timer den 12. juni 2018 fandt vi det umiddelbart til vores fordel at spise så sent som muligt. Aftenmåltid serveres mellem 6. Kl. 45 og kl. 21.00. Årsagen til dette er lobbyen er fyldt med en masse mennesker, venter på restauranten at åbne, og den er pakket tæt, næsten umistent! En ting jeg skal gøre klart her er, at vi ikke er kulturelt racistiske på nogen måde form eller form. Under vores rejse over hele Europa og resten af ​​verden har vi lavet nogle lange venner og haft det godt af alle indfødte i alle de lande, vi har besøgt. Så når jeg siger dette er hotel næsten tyskere af tyskerne, er det uden respektløst, men som englænder har vi virkelig tjent til at skille sig ud af sted! Maden menuen er også rettet primært til den tyske gane! På den tredje nat i vores ophold (14. juni 2018) kom vi ned til restauranten klokken ti over otte! På de to foregående aftener en tjener eller servitrice, ville komme til bordet og du ville bestille dine drikkevarer, betale for dem, når de var blevet serveret. På den særlige aften, servitrice selvom bevidst om os begge ignorerede os helt, foretrækker i stedet at tjene kun tyske gæster. Dette blev fremhævet, da to tyske par og en familie, der ankom op til femogtyve minutter, efter at vi var blevet siddende, blev alle serveret drikkevarer. Mens vores eget bord forblev tørt! Hun begyndte derefter at lege med familiens børn, da servitrice igen fik mit blik. At indse, at jeg var irriteret. Fra omkring da fødder væk fra hvor min kone og jeg hvor sad, råbte hun over til os begge, mest uprofessionelt, om hvor vi ønskede drikkevarer! Det var nok for mig, så jeg deltog i receptionen efterfulgt af servitrice, jeg forklarede, hvad der var udvist og den uhyre måde, hvorpå vi begge var blevet behandlet. Receptionisten undskyldte og så vidt jeg var bekymret for var slutningen af ​​sagen! Den følgende morgen blev vi mødt af modtagelseschefen, da vi kom ned til morgenmad, bad hun igen omhyggeligt og tilbød os en gratis drinks voucher til to drikkevarer. Jeg nægtede denne kupon ved flere lejligheder, men hun var fast overbevist om, at vi skulle acceptere det som et spørgsmål om god vilje. Vi gav til sidst og accepterede kuponen, hvilket var en endnu større fejl! Den aften, da vi kom ned til middag, mens jeg deltog i buffeten, præsenterede min kone kuponen for de to drikkevarer, vi havde bestilt. Jeg vendte tilbage fra buffet og som jeg sad ned servitrice deltog tabellen igen og sagde at kuponen ikke var acceptabel / gyldige og at vi skulle betale for vores drikkevarer! Hun var meget højt, meget aggressiv og også ganske fornærmende, til os begge! Jeg spurgte hende om at forlade bordet med det samme at forklare, at kuponen var blevet givet til os som en gestus af goodwill, ved hotellet den meget morgen! På dette tidspunkt var næsten alle i restauranten rolige på os begge, som om vi var nogle søgte af ne'er - do - brønde. Det var mest pinligt og også meget nedslående. Jeg og min kone er pensionister, vi klæder og handler upåklageligt til enhver tid! Vores manerer og vores etikette er uden fortalte! Servitrice, som da stod omkring to eller tre meter væk (godt indenfor earshot) fra vores bord, gik i en tirade af misbrug om os begge til hendes kollega en gentleman, der stod lige ved siden af ​​hende! Endnu engang havde jeg fået nok af hendes antics og gik staright til modtagelse, som ligger lige udenfor restauranten. Servitrice, som fulgte mig da var som en "Banshee" råbe over mig, som jeg endnu engang forklarede recetioniost, hvad der lige var sket! Endnu engang blev vores måltid ødelagt og vi forlod restauranten og gik til en anden restaurant langs striben for at spise! Så pinligt var vi ved hele episoden, at vi udover vores måltider aldrig brugte nogen af ​​faciliteterne eller drak på hotellet igen!   Hvis du vil have stil og elegance, er der et firestjernet hotel med en stor bar kaldet "Moments" direkte modsat, hvilket gør Biniamar til at ligne Fawlty Towers, hvilket er exctly hvad det er! Den næste morgen en af ​​søstrene (der er tre), der ejer hotellet, talte til mig om hændelsen. Senere mødte min kone og jeg med hende og en af ​​hendes andre søstre, de bad os om at forklare, hvad der var sket, som vi så gjorde i detaljer. De spurgte os, hvad vi ønskede, og jeg sagde, at vores oplevelse var blevet ødelagt, vi havde været forlegen over for alle de andre gæster, men ville efterlade enhver gestus af god vilje til dem at overveje og ville møde dem den følgende dag efter at have deltaget i morgenmasse . Jeg har også udtrykt det i betragtning af servitriceens adfærd, at hun skulle afskediges for grov misligholdelse! Vi mødtes med kun en af ​​søstrene den følgende dag, hun tilbød intet til os, og vi forlod mødet. Under vores ophold i de sidste fire dage i vores uge begyndte jeg at lægge mærke til en række bider på mine skuldre og torso og ben. Vi rejser i udlandet mindst fem til seks gange om året. I alle vores år har jeg aldrig været generet af myg. Vores værelse var på første sal og jeg bemærkede en dame walking ikke én men to hunde ned korridoren. Jeg så da indså det var også et kæledyrsvenligt hotel! Vi elsker dyr, vi betaler endda ind i vores lokale helligdom, for det gode arbejde på vegne af forladte dyr! Desværre er jeg allergisk over for katte- og hundeshår, hvis jeg vidste det var kæledyrsvenligt hotel og på grund af min allergi, hvis bivirkninger kan være mest ubehagelige, ville jeg have valgt at bo andre steder, jeg må sige det også lavet Jeg spekulerer på bittene på min krop, som i løbet af dagen bærer jeg altid bukser og en fuld længde skjorte sammen med manchetknapper! Jeg bærer aldrig shorts eller T - shirts. "Coup de Grace" kom på den sidste aften og tidligt næste morgen, den følgende dag, lige før vi forlod! Vi skulle afhentes klokken 5, så vi gik i seng klokken ti! Vi blev vågnet kl 10. 50 pm af folk, der synger, råber højt og generelt chorusing. Vi troede i første omgang støjen kom fra uden for hotellet, men efter en time og ti minutter af denne uophørlige støj klædte jeg mig og gik ind i foyeren for at finde ud af, at det var insteasd en gruppe tyske hotelgæster, som havde drukket og fejrer højt! Jeg klagede til bar manager, som var uhøfligt og meget lidet formålstjenligt, selvom, som jeg vendte tilbage til værelset musikken og støj faldt! Næste morgen, da vi gav vores nøglekort tilbage og sad i lobbyen, kom de to tyske gæster, som også var på vej, og venter på vores træner, for at gøre det samme. Receptionisten åbnede restauranten for dem begge for at tage kaffe og en let morgenmad. Vi fik aldrig den mulighed, som efterlod en meget sur smag faktisk! I det væsentlige, hvis du vil nyde din ferie, bo et andet sted! andet end her! Vi troede Fawlty Towers, var skabelsen af ​​andres fantasi! Nå det er det ikke, det kaldes "Biniamar Hotel" og det er beliggende i centrum af Cala Millor!Mere

Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var over månen med dette hotel. Vi havde en fantastisk udsigt over havet og poolen. Bruser var bare fantastisk. Vi havde et sikkert, en t. v og et køleskab. Sengen var meget comfy. Pigerne kommer ind hver dag. Det hele sted er meget rent....Ved vores ankomst blev vi spurgt, om vi gerne vil have en flaske champagne eller en flaske vin, vi valgte champagne, som vi troede var et godt præg. Vores ophold var bed and breakfast som havde masser af Morgenmad indstillinger. Poolområdet var ganske lille, men det generer ikke os som vi gik på stranden som var kun et par skridt væk. Hotellet ligger i en fantastisk beliggenhed med masser af barer og restauranter i nærheden. Hvis vi havde en negativ ting at sige WiFi var langsom, og du var nødt til at holde logge i hver gang du ønskede at bruge det. Vi tænker på at vende tilbage næste år. 😁Mere

Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Lige vendt tilbage fra en ti overnatning på Biniamar. Vores femte besøg. Forstå ikke tidligere anmeldelser om receptionspersonale eller standard af mad og jeg ville helt uenig med de negative kommentarer. Det er et tre-stjernet hotel, og der er begrænsninger, men hvis du vil have...fire / fem-stjernet indkvartering betale for det! Værelserne er en smule dateret men badeværelser er blevet forbedret (brusere er strålende) og værelserne er rene og luftige. Fødevarer passer til enhver smag, du bliver ikke sulten, og ja, hotellet har et stort antal tyske gæster, men hvad er problemet med det? Gå til Blackpool, hvis du vil ferie med folk fra dit eget land. Højeste, skræmmende mennesker vi stødte rundt i poolen flaunting de ingen dykning regler var briter. Kun mindre gripe er vi fundet terrasse bar service fattige men der er så mange andre barer i området dette er ikke et stort problem.Mere

Anmeldt 18. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har besøgt to gange til denne dejlige mindre familie stil køre hotel. Hotellet er immaculately ren og vores værelse var komfortable og rolige. En række udenlandske kanaler viser på tv, herunder BBC og ITV. Værelset havde et køleskab, som var meget nyttigt. Fødevarer var...godt acceptabel, og vi fandt altid noget at spise, restauranten var afslappet buffet og unhurried. Bemærk venligst dette er meget et hotel bruges til at tiltrække hovedsagelig tyske gæster, men der var også nogle britiske. Hotellets personale talte lidt engelsk, men du ville få ved heldigvis for os vi taler lidt spansk, så det var lettere, men lad ikke dette sætte dig af med alle midler. Alt i alt et godt lille hotel.Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Bar/lounge
Ved stranden
Roomservice
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Aircondition
Boblebad
Concierge
Golfbane
Kørestolsadgang
Røgfrit hotel
Udendørs pool
Vaskeri
Spa
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
På stranden
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
På stranden
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
108
Prisklasse
61 $-169 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Biniamar Cala Millor
,
Biniamar Hotel Cala Millor
Sted
Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Cala Millor
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
På stranden
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
108
Prisklasse
61 $-169 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Biniamar Cala Millor
,
Biniamar Hotel Cala Millor
Sted
Spanien > De Baleariske Øer > Mallorca > Cala Millor
Billeder
Billeder fra rejsende (102)
Værelse og suite (23)
Pool og strand (10)
Spisesal (3)
Familie- og legeområder (5)
Placering
Fuld visning
88God til gående
Vurdering: 88 ud af 100
134restauranterinden for 0,5 km
18seværdighederinden for 0,5 km
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Biniamar.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering