Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hipotels Hipocampo Palace

Udmærkelsescertifikatet
Hotellets websted
C/ S'estanyol 13, 07560 Cala Millor, Mallorca, Spanien
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 7 websteder mere!
Professionelle billeder
Hipotels Hipocampo Palace
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 355 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 261
  • 69
  • 14
  • 5
  • 6
Se anmeldelser for
119
159
8
2
Oversigt over vurderinger
  • Søvnkvalitet
    4,5 af 5 stjerner
  • Placering
    4 af 5 stjerner
  • Værelser
    4,5 af 5 stjerner
  • Service
    4,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    4,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    4,5 af 5 stjerner
Dato | Vurdering
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Norsk først
  • Polsk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Svensk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
London, Storbritannien
Bidrager på niveau
11 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 35 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 3 november 2014
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original

Der var en diskussion om det tidligere sted, hvor vi boede tidligere på året, emnet handlede om hvorvidt det nævnte hotel/resort var et 5 stjernet hotel eller ikke. Jeg sagde nej, fordi på det hotel, blandt andet, var servicen ikke helt så god, specielt, det at vi ikke fik en varm velkomst, receptionen gav os ikke en introduktion til hotellet og faciliteterne osv, og vi blev ikke tilbudt velkomstdrikkevarer/våde håndklæder mv. Hurtigt videre til Hipotels Hipocampo Palace. På øjeblikket vi trådte ind i receptionen, var indtjeknings proceduren som den skulle være. Personalet var høfligt og tog tid til at fortælle om hotellet etc. Når drikkevarer blev tilbudt, smilede min kone og jeg til hinanden, som at sige, "vi er havnet på et rigtigt 5 stjernet hotel!" Sandheden skal frem, vi sagde nej til tilbuddet, men det er småting som disse, der gør oplevelsen helt speciel. Vi blev tildelt værelse 1319, hvilket er en fint værelse i hovedbygningen med front til bagsiden af parken/haven. Værelset var en god størrelse med en balkon, alt var godt velholdt. Som altid, stod konen for alt undersøgning til denne tur, så jeg vidste lidt før min ankomst. Vi har været på Mallorca før, sidste gang opholdte vi os på Iberostar Albufeira Playa. Siden vi har opholdt os på forskellige Iberostar og Bahia Principe branded hotel/resorts rundt omkring i verden, og selvom vi nyder deres tilbud, besluttede vi at give Hipotels en chance denne gang, og prøve noget anderledes. Vi boede der 4 nætter. Meget hurtigt, bemærkede vi, at næsten alle kundekredse var tyske. Ikke et problem, vi fandt det bare ret antagende når andre forventede at vi også taler tysk. =) Nå, mad spiller altid en stor rolle i vores ferier og ud fra de funde billeder, forventede jeg lidt en standard på niveau med Iberostar eller deromkring. Vi. tog. helt. fejl. Maden her var fuldstændig fantastisk. Hvordan kunne det være? Jeg tror ikke, vi betalte sindssyg mange penge for dette hotel, jeg husker heller nogen forbløffende billeder af maden. Er dette en hemmelighed som kun tyskerne kender til? I et øjeblik, lad os træde tilbage og tillade mig at tilføje nogle baggrundsoplysninger. Normalt, når jeg får øje på noget sejt mad til en buffet, vil jeg udelukkende gå efter denne mad og tage 3 eller 4 tallerkener af det; det er ikke en sund måde at spise på og jeg er ikke stolt af det. Hipotels Hipocampo Palace havde så meget god mad, at det ikke var muligt for min kost at gå helt pilskæv på den ene eller den anden måde. Ja, jeg kunne have fået 4 hummere til middag, men det gjorde jeg ikke, fordi jeg virkelig ønskede at prøve vagtlen lige så meget, jeg ønskede virkelig at spise lammekotelleter, jeg ønskede virkelig ekstra af rejer carpaccio, jeg ønskede at holde plads nok i min mave til leveren, knivmuslingerne, drage frugten, de cremede desserter ... det var vanvittigt. Det var sådan hver evig eneste aften. Lad mig nu tale om at priotere kunden først og gå den ekstra mil. Før vi ankom, sendte jeg hotellet en høflig e-mail for at sikre, at de har modtaget vores booking og alt var fint etc. Jeg fortalte dem, hvor meget vi ser frem til ferien, da det var vores bryllupsjubilæum. Om morgenen på vores jubilæum, var vi nogle af de første der skulle have morgenmad, da vi havde en udflugt reserveret. Mens jeg var på vej tilbage til bordet med min lækre morgenmad, kom manageren op til mig og sagde: "Hej, det er dit jubilæum i dag, er det ikke?" ... Jeg var stadig halvt i søvn, men helt forundret, hvordan kendte hun til dette ?! Hun fortsatte med at sige noget i retning af, "Vil du have os til at forberede dig noget særligt nu eller senere i aften?" Jeg havde ingen idé om, hvad dette kunne være, og vi havde travlt med at komme med udflugten, så jeg sagde, at det ville være bedre, hvis det var om aftenen. Min kone kom tilbage og sagde, "har du fået en skideballe for at gøre noget, du ikke bør gøre?" =) Jeg trækker denne historie ud, så jeg vil opsummere. Den aften, blev vores bord klædt med (omend falske) røde kronblade, og vores rum havde disse håndklæde foldede svaner og chokolade i sengen. Aftenen før vi tog afsted, kom servitricen over og sagde: "Det er jeres sidste aften med os i aften, er det ikke? Lad mig få dig noget gratis champagne på huset!". Da vi skulle tjekke ud af hotellet, vidste receptionisten allerede hvad tid vores kørsel ville ankomme. Hvem gør det? Vi var ikke VIPs, vi betalte ikke 1000vis af euro for at bo på dette hotel. For det må jeg rose Hipotels Hipocampo Palace for deres service og (tysk-lignende) effektive systemer. Intet hotel er fri for konstruktiv kritik, så her er mine, uanset hvor små disse detaljer er: 1 / Wi-fi-signalet fra vores værelse var ganske svagt, hvis jeg stod over for døren blev det bedre. 2 / Anvendelsen af pengeskabet, bør ikke være ekstraudstyr. Ville foretrække, hvis det var bare en del af pakken. 3 / Spillelokalet havde 1 ensomt poolbord. Ville være dejligt, hvis det havde nogle videospil/pinball. Jeg vil også gerne tale om alle de aktiviteter, vi prøvede. Vi reserverede en båd tur til markedet, hvor vi fik en fantastisk tapas frokost ved havet. Vi så denne fyr med nogle smågrise, der lavede tricks. Vi lejede disse cykler til 2 og cyklede fra den ene ende af stranden til den anden. Vi stop tidligt op for at se solopgangen. Vi svømmede i havet. Vi fandt en gammel spillehal og spillede noget pinball. Vi gik ud om aftenen og shoppede på en nærliggende hovedgade. Jeg så noget tysk fodbold på tv på en bar. Vi havde en fantastisk tid på Mallorca, og vi ville helt klart anbefale Hipotels Hipocampo Palace til vores venner og familie. Mere 

Nyttigt?
1 Tak, cwk74

146 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (129)
Set
Hotel og udendørs arealer (24)
Set
Badeværelse (3)
Set
Værelse/suite (5)
Set
Pool/strandområde (9)
Set
Spisesal (18)
Set
Udsigt fra værelse (1)
Set
2:52
Videoklip (1)
Set
Andet (68)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (17)
Set
Pool/strandområde (3)
Set
Værelse/suite (3)
Set
Spisesal (3)
Set
Hotel og udendørs arealer (5)
Set
Familie/legeområder (1)
Set
Andet (2)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Cala Millor
0.5 km væk
Hipotels Aparthotel Cala Millor Park
1.0 km væk
Protur Biomar Gran Hotel & Spa
0.7 km væk
SENTIDO Castell de Mar
SENTIDO Castell de Mar
Nr. 7 af 65 i Cala Millor
4.5 af 5 stjerner 257 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.2 km væk
Hipotels Hipocampo Playa Hotel
Hipotels Hipocampo Playa Hotel
Nr. 12 af 65 i Cala Millor
4.5 af 5 stjerner 135 anmeldelser
0.9 km væk
SENTIDO Playa del Moro
SENTIDO Playa del Moro
Nr. 5 af 65 i Cala Millor
4.5 af 5 stjerner 230 anmeldelser
0.5 km væk
IBEROSTAR Cala Millor
IBEROSTAR Cala Millor
Nr. 4 af 65 i Cala Millor
4.5 af 5 stjerner 93 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning