Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Courtyard Norfolk Downtown

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (48)
Værelse og suite (52)
Spisesal (8)
Oversigt
Hotellets website
520 E Plume St, Norfolk, VA 23510-2308 Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Parkering
Morgenmad tilgængelig
Aircondition
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
3-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
Tilbud fra Courtyard Norfolk Downtown
Særtilbud: Pakketilbud
Hotelpakker
Hoteltilbud
Anmeldelser (403)
Filtrer anmeldelser
172 resultater
Medlemsvurdering
82
56
24
6
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
82
56
24
6
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 172 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 27. juni 2017

Frygtelig kundeservice! ! ! Jeg foretog en reservation i marts til fredag 16. juni. Vi stoppede for at mødes med familie på vej til stranden var. Jeg ringede torsdag den 6 / 15 om morgenen for at bekræfte min reservation, og se om tidlig check-in....Jeg blev fortalt, at de ikke kunne garantere det, men ikke burde være et problem, når vi ankommer. Tja, vi dukkede op og blev straks at vide, at det hotel var lukket. Vi fik ikke at vide hvorfor, og fik os til at føle os som om vi var " generede " forsiden personale. Den 1 gade herrer fortalte mig, at jeg var sendt en e-mail (som jeg ikke fik) jeg fortalte mig om ændring, og at jeg var blevet flyttet til et Holiday Inn Express 20 minutter ud af byen. Husk vi specifikt valgt dette hotel, fordi det var centrum, og vi var i stand til at gå rundt uden at drive. Efter et par minutter over at spørge, hvorfor jeg ikke fik et opkald eller var man giver besked en dame kom fra den tilbage til at hjælpe os. Vi fik at vide, at vi var blevet sendt til at den Holiday Inn Express som var det en sammenlignelig pris. Det er uacceptabelt, eftersom vi har valgt centrum for en grund til det. For at hente sin på Marriott hvis der var en dyrere pris forskel centrum. Jeg fik så at vide alt er booket, og de kunne ikke hjælpe os et skridt videre. De tilbød os bonuspoint for en gratis overnatning. . . Jeg tog det, men det gør ikke interesserer mig. (Bemærk: Jeg fik jeg en e-mail med den bonus point 15 minutter senere, og de var ikke engang nok til at dække over en gratis overnatning. . Så en) Jeg får deres e-mails hurtigt hvilket betyder at de sendte mig aldrig om ændring og være) var ikke tilstrækkeligt for en overnatning) Jeg parkerede Holiday Inn Express på min telefon og spurgte de bekræfte det er det rigtige sted at kunne gå til. Efter at have været mere ligeglade og var utilfreds vi gad dem på mit tab, og argumenterer ikke længere med den ansatte, der kunne stille morgen for at gøre noget vi tog til Holiday Inn Express i Chesapeake deres. Da vi ankom, vi overhørte den kvinde, som talte til en anden kunde, der var i samme situation. Vi meddelte hende, vi fik at vide at vi skulle komme her. Hun var ikke klar over os, og hurtigt ringede Courtyard Marriott Downtown. Hun fandt ud af, at vi blev sendt til det forkerte hotel (og husk jeg gjorde Bekræft med jeres personale til det rigtige sted). Vi kunne høre den fyr i den anden ende fortælle hende, at det var vores fejl vi ikke kalde 2 dage i forvejen, for at bekræfte. . . Igen, ringede jeg 1 dag i forvejen og fik at vide alt er godt! Heldigvis har de ansatte på Holiday Inn Express var kompetent og i stand til at komme til den i bunden af alt. De kontaktede de andre Holiday Inn Express (det lige åbnet tilsyneladende) og fik vores reservation flyttede. De gjorde sig store anstrengelser for at hjælpe os. Også, fordi man, når også, at en virksomhed, der ikke tager et ansvar for en reservation? Marriott aflyste vores, og vi var tilbage til at behandle Holiday Inn direkte. Marriott skulle have håndteret det i gennem de sidst, men i dette tilfælde er det har arbejdet ud af bedre, som vi fik en bedre pris og betalte mindre. Læse nogle andre anmeldelser, jeg ser, at vi ikke var de eneste der har tilsidesat under denne situation. Forstår jeg, men jeg forstår ikke, hvordan dit hotel personale kan ikke tager telefonen og ringer til de kunder, der skal sikre, at de er bevidste om, hvad der foregår på og informerede om der er et brand & vandskader. Jeg er sikker på, det er et dejligt hotel, men jeg vil aldrig ulejlige sig med denne ene gang. Jeg vil søge efter andre hoteller downtown næste gang i Norfolk.Mere

Svar fra Charles B, General Manager hos Courtyard Norfolk DowntownSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 10. juni 2017

Var meget overrasket over den $ 19 parkeringsgebyr på denne ejendom. Skulle have været opført i info om Marriott hjemmeside. Parkering på gårdspladser er normalt gratis, men ikke denne her. Stedet er rent og pænt. Personalet er meget venligt og parkeringsservice var tålmodig og betænksom....Masser af " junk " gebyrer tilføjet, få mere end normalt. Alt i alt et ok sted.Mere

Svar fra Charles B, General Manager hos Courtyard Norfolk DowntownSvarede 15. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 5. juni 2017

Har haft 2 sammenhængende værelser. Hotellet ligger i gåafstand til vandet, Nautilus museum, ånd i Norfolk, og forskellige restauranter. Sikkert, rent område. Smukt asfalteret fortove. Kunne ikke lide at vi måtte vente så længe på bilen for at bringe vores bil. Morgenmad er ikke inkluderet,...men McDonalds ca. 3 blokke væk. Børnene nød poolen og hot tub. Komfortabelt. Sikkerhedskopieret til parkeringskælderen så kunne høre den lejlighedsvise horn.Mere

Svar fra Charles B, General Manager hos Courtyard Norfolk DowntownSvarede 15. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 22. maj 2017

Jeg har boet på de fleste Residence kroer, og andre let park hoteller i min kørsel rejser. Derfor vil jeg er ikke blevet helt vant til at "valet kun' hoteller, da de Courtyard Marriott Downtown viste sig at være. Norfolk, Va er en smule mindre...sydlige bydel, jeg vidste ikke at være alle NYC i sin parkering service og, da jeg tror at dette Marriott ved jeg, det vil være mærkeligt, toiletpapir. Da jeg var ved at blive behandlet på denne tur, og var chaufføren til vores fest, jeg har virkelig ikke undersøger dette hotel. Jeg var overrasket over den indgang fra gaden ikke er en indgang, kun en dør. Jeg kørte med en helt fin parkeringsplads, fandt jeg kunne ikke stoppe ved hovedindgangen, og kørte ind i en lille plads ned ad gaden, sagde parkering, check-in. Umiddelbart blev jeg mødt af en person, der ønskede mine nøgler, og jeg så stod et skilt siger parkeringsservice kun $ 19 . Jeg var skyndte mig hen for at læsse vores selskab's ting og sager, selv om de var sådan registrerer du dig, og det gjorde jeg ikke, hvad de skulle kunne have opbevarede væk i bilen. Jeg var ikke glad for, at jeg blev jaget og er ikke i stand til at valet et bevis på bil - ekstra $$ solbriller, osv. Vi var tidligt 2:00 i stedet for 4:00 om eftermiddagen, men i alle mine år med rejser, jeg har ikke haft problemer med at få et værelse en smule tidligt. Vi fik et værelse - den mindste king værelse, jeg har boet i siden Italien. Også ingen gratis morgenmad eller vin og ost. Du kan få morgenmad for $ 15 , men for at jeg går hen et jeg ved at er noget særligt. Det største problem var den 'elendigt' toiletpapir. Jeg var rystet over, at Marriott havde på til sådanne forfærdelige TP i værelserne. Så kiggede jeg på indpakkeren, og så nogle af navn, der sagde det var passende for septiktanke. Jeg kan kun anbefale du medbringer din egen TP. For så vidt angår service, jeg fandt ud af, at jeg for det meste fik undskyldninger som 'vi kun havde to busser check ud/ind. Er i færd med at levere Marriotts hyppigste logi oplevelser. De billeder, du ser på hjemmesiden gør værelserne og lobbyen stort rummeligt og indbydende. Jeg fandt dette lobbyen for at være mere eller mindre en busstation atmosfære, og maden court lukket i et flertal af den dag. Når du tjekker ind på deres kiosker og udgangsdøre beliggenhed ved indgangen var helt upersonligt. Jeg vil ikke råde dig til at tænke over dette hotel som noget som helst andet end et rent sted at være, som er tæt på de muligheder Arena.Mere

Svar fra Charles B, General Manager hos Courtyard Norfolk DowntownSvarede 25. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 8. maj 2017

Vi tilbragte 4 nætter her besøge venner i området. Møblerne syntes at være blevet nyligt moderniserede, lækkert moderne og ren. Vi sov godt, (fantastisk madras puder og sort ud og bader). Personalet var venligt.Mere

Svar fra Charles B, General Manager hos Courtyard Norfolk DowntownSvarede 22. maj 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Fitnesscenter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Roomservice
Bar/lounge
Restaurant
Aircondition
Boblebad
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Opvarmet pool
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Selvbetjent vaskeri
Vaskeri
Ved stranden
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Hotelstil
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
140
Prisklasse
143 $-235 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Courtyard Norfolk Downtown Hotel Norfolk
,
Norfolk Marriott
,
Norfolk Courtyard
Sted
USA > Virginia > Norfolk
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
140
Prisklasse
143 $-235 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Courtyard Norfolk Downtown Hotel Norfolk
,
Norfolk Marriott
,
Norfolk Courtyard
Sted
USA > Virginia > Norfolk
Billeder
Billeder fra rejsende (48)
Værelse og suite (52)
Spisesal (8)
Pool og strand (1)
Møde- og festlokaler (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 37 hoteller i Norfolk
Norfolk Waterside Marriott
1.023 anmeldelser
0,33 km væk
Sheraton Norfolk Waterside Hotel
915 anmeldelser
0,36 km væk
Hilton Norfolk the Main
514 anmeldelser
0,44 km væk
Residence Inn Norfolk Downtown
350 anmeldelser
0,91 km væk
Restauranter i nærhedenSe 807 restauranter i Norfolk
Chartreuse Bistro
98 anmeldelser
0,36 km væk
Texas de Brazil
162 anmeldelser
0,37 km væk
Shula's 347 Grill - Norfolk
254 anmeldelser
0,3 km væk
Nordstrom Cafe
56 anmeldelser
0,25 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 107 seværdigheder i Norfolk
MacArthur Memorial
259 anmeldelser
0,22 km væk
Nauticus
937 anmeldelser
0,66 km væk
MacArthur Center
147 anmeldelser
0,33 km væk
Virginia Stage Company at The Wells Theatre
86 anmeldelser
0,4 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Courtyard Norfolk Downtown.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering