Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Washington Dulles Airport

Billeder fra rejsende (177)
Værelse og suite (83)
Spisesal (12)
Udmærkelsescertifikat
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Sølv-niveau
Stedets faciliteter
Pool
Restaurant
Fitnesscenter
Roomservice
Gratis parkering
Bar/lounge
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Internet mod betaling
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Opvarmet pool
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Shuttle-service
Vaskeri
Wi-fi mod betaling
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Ikke-ryger værelser
Suiter
Værd at vide
HOTELSTIL
Grønt
Sikkert
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Hoteltilbud
Anmeldelser (808)
Filtrer anmeldelser
339 resultater
Medlemsvurdering
152
129
32
16
10
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
152
129
32
16
10
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 339 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 27. juni 2017

Vi har boet her to gange, og nød begge gange. Det er et fremragende hotel med komfortable senge og room service. De tilbyder en god internet service, og det er meget tæt på Roskilde Lufthavn. Det er et meget roligt hotel.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra 00gc, General Manager hos The Westin Washington Dulles AirportSvarede d. 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 26. juni 2017

Min familie, som inkluderede min søster - i - lov og hendes to børn ( 5 og 6 ) , Mor ( 61 ) , og jeg selv og to af mine børn ( 7 og 8 ) var indlogeret på dette hotel og nyder...de bekvemmligheder hotellet havde at byde på. Vi har naturligvis var i denne særlige hotel for at besøge Washington DC og lade de børn du besøge det nationale monumenter de havde været der studerer i skole den sidste år. Efter en meget lang, varmt og udmattende dag var vi spændte på at få børnene i seng. Efter børnene faldt i søvn min mor gik ned til træningsrum. Kort tid efter gik brandalarmen i gang. Min mor kørte op på tre etager trapper pancaking og vide var der kun to voksne og 4 børn der måtte vi kom ned hurtigt. Da hun løb op ad trappen hun bemærkede brandalarmen blev ikke gik ud på vores etage, og hun pancaked endnu mere. Forpustet, hun med vores døre og hjalp vække børn. Vi skyndte sig ned ad 4 trapper med de yngre børn skrigende fra blive vækket fra deres søvn. Da vi ventede på brandvæsenet bemærkede vi ikke alle var jeg kommer ud fra hotellet i øvrigt er mange mennesker sad ved baren har selv. Efter brandmændene ankom, og vi indså, at der ikke var en brand jeg underrettet dem ikke at alarmen ikke nogensinde tager afsted på den 5. etage. Jeg fik at vide at det var op til at kode, og den alarm kun ville gå i gang på en etage over og under den etage, hvor alarmen blev aktiveret. Dette på ingen måde man kan forestille sig desuden påpeget mig til ved, at de kun følgende under gennemsnittet sikkerhedsregler. Dette kunne heller ikke løsne de forfærdelige oplevelse min mor gik igennem forsøger at komme til vores familier at tænke der var brand i bygningen. Det er en meget sjælden lejlighed jeg har set min mor råb om hjælp. Mit hjerte i stykker for hende at kende panikken hun havde oplevet og hun gjorde, da hun hørte ikke bange for at få alle ud af det lyder en alarm på 5. etage. Til top hele oplevelsen som vi tjekkede ud vi lagde mærke til en pris af $66 for en hummer middag vi aldrig selv fik mulighed for at nyde en mand ved navn Walter opkrævet det til vores værelse. Manden i receptionen sagde, at han ville "undersøge det". Nej ikke acceptabelt. Vi har krævet det blive behandlet med det samme mens vi stadig var i bygningen. Vi har modtaget meddelelse tilbage fra en undersøgelse vi fyldt ud over den rædselsfulde vores ophold. Vi fik et svar meget gerne have, at attitude og klima. Professionel, men kold og ufølsom. Det føltes som et præ skrevet brev fra corporate hvor direktøren bare plopped specifikke ved vores oplevelse (som en gal improvisationer ikke tåler gentagelse aktivitet) i den tomme pladser.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra 00gc, Front Office Manager hos The Westin Washington Dulles AirportSvarede d. 27. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 23. juni 2017 fra mobile enheder

Sikke en fantastisk hotel. Jeg har noteret mig hvor rent hotel var. Personalet åbenbart gør alt hvad de kan. for at holde dette hotel i tip top stand, . Conciergen og restaurant service var utrolig opmærksom og professionelle. Jeg blev assisteret af en ung mand,...Matt, der besvarede alle mine spørgsmål og hjalp mig i løbet af det behageligt ophold. Jeg vil helt sikkert vende tilbage.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra 00gc, General Manager hos The Westin Washington Dulles AirportSvarede d. 24. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 18. juni 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte dette hotel i sidste øjeblik for en overnatning. I weekenden er det et fantastisk sted. Betalte mindre end 85 med moms for en overnatning. Dette inkluderede morgenmad for tre! Værelset var dejligt. Helt sikkert lidt gammelt men godt vedligeholdt. Jeg kunne godt lide...at have vandflasker i værelset, sammen med en kaffemaskine med Starbucks kaffe. Morgenmaden bar var meget bedre end de fleste. Røræg fransk toast Pølser Bacon Kartofler vores tjener var meget god meget bedre end de fleste. Jeg kan stærkt anbefale det.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra 00gc, General Manager hos The Westin Washington Dulles AirportSvarede d. 26. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 13. juni 2017 fra mobile enheder

Pas på! ! De vil sætte en $ 100 hold på din konto for " diverse " , disse penge er endnu ikke er udgivet, og jeg checkede ud dage siden. Hvis du tager på en weekend, det vil tage endnu længere tid før pengene...vil blive frigivet. Jeg blev opkrævet for en flaske vin (som købes $ 8 . 99 ), og blev fortalt, at det var." på det hus " , samlede omkostninger var Henved 44 . Jeg har endnu ikke tilbagebetalt. For at føje spot til skade, det tog 45 minutter at få den ekstra fjernet i receptionen for de har valgt at forskning, hvis jeg fortalte sandheden. Jeg fik aldrig kreditkort. En dag senere, en ryger gebyr på $250 var trukket på mit kreditkort vilkårligt, uden mit samtykke. Jeg er ikke ryger. Jeg forsøger at rette op på den sag med min bank fordi det er ensbetydende med pengene trukket på min konto gav mig forbindelse med NSF gebyrer fra min bank. Jeg har skrevet til hotellet to gange, og har stadig ikke fået noget svar. Jeg har ringet til men det til manageren fik jeg." smækket " store med sin tilstrømning af gæster og sat i venteposition til et stykke tid, bare for at få at vide at jeg ville få en opringning tilbage. Jeg har stadig ikke blevet kaldt. Selve hotellet er nedslidt og har brug for reparation. Du kan se, at det ved receptionen område og flere områder i hele hotellet. Jeg har aldrig givet nogen dårlig, men det var som skrevet så man kan kende til denne bedømmelse vær opmærksom. Held og lykke med at få noget professionel hjælp.Mere

Dato for ophold: juni 2017
Svar fra 00gc, Front Office Manager hos The Westin Washington Dulles AirportSvarede d. 16. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos The Westin Washington Dulles Airport.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
95 $ - 239 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
the westin washington dulles airport hotel herndon
PLACERING
USAVirginiaFairfax CountyHerndon
ANTAL VÆRELSER
314
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering