Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.

Paradisus by Meliá Gran Canaria

C. las Retamas, 3 Playa de San Agustín, 35100 San Agustin, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanien
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Billeder fra rejsende (1587)
Spisesal (121)
Videoklip (1)

Vis priser for dine rejsedatoer

Direkte hoteltilbud!Book now on our website
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.

Om

Nr.1 af 14hoteller i San Agustin
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Stedets faciliteter
Privat betalingsparkering på området
Pool med udsigt
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Strand
Vandreture
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Parkering på gaden
Pool-/strandhåndklæder
Udendørs pool
Opvarmet pool
Fitnesstræning
Personlig træner
Sauna
Bar/lounge
Café
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Spiseområde udendørs
Bar ved poolen
Aerobic
Underholdningspersonale
Aftenunderholdning
Gåture
Vandrutsjebane
Bræt-/puslespil
Børnepool
Udendørs legeudstyr til børn
Biludlejning
Taxakørsel
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Kropspakning
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Fodmassage
Helkropsmassage
Tyrkisk bad
Hovedmassage
Manicure
Massage
Nakkemassage
Pedicure
Salon
Dampbad
Kuffertopbevaring
Concierge
Udendørsmøbler
Tagterrasse
Ligge-/strandstole
Solterrasse
Parasoller
Dørmand
Døgnåben reception
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Badekåber
Aircondition
Rengøring
Privat altan
Kaffemaskine/elkedel
Kabel-/satellit-tv
Ekstralange senge
Badekar/brusebad
Roomservice
Opholdsområde
Telefon
Garderobe-/tøjskab
Flaskevand
Tøjstativ
Sikkerhedsboks til bærbare computere
Private badeværelser
Flise-/marmorgulv
Vækningsservice/vækkeur
Minibar
Fladskærms-tv
Sovesofa
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Udsigt til bjerge
Havudsigt
Udsigt til pool
Bryllupssuite
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Parkudsigt
Stille
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk, Spansk, Tysk og 2 mere
Hotellinks
Særtilbud:Book now on our website

Placering

C. las Retamas, 3 Playa de San Agustín, 35100 San Agustin, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria Spanien
Navn/adresse på det lokale sprog
Paradisus by Meliá Gran Canaria
535anmeldelser84spørgsmål og svar0værelsestip

Anmeldelser
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Tripadvisors tilgang til anmeldelser
Alle Tripadvisor-anmeldelser går igennem et automatisk sporingssystem, før de bliver offentliggjort, for at indsamle oplysninger med henblik på at besvare følgende spørgsmål: hvordan, hvad, hvor og hvornår. Hvis systemet registrerer noget, der potentielt er i modstrid med vores retningslinjer for fællesskabet, offentliggøres anmeldelsen ikke.
Når systemet registrerer et problem, kan en anmeldelse automatisk afvises, sendes til validering hos anmelderen eller manuelt gennemgås af vores team af indholdsspecialister, der arbejder døgnet rundt for at opretholde kvaliteten af anmeldelserne på vores website.
Vores team kontrollerer alle anmeldelser på vores website, som vores fællesskab mener ikke opfylder vores retningslinjer for fællesskabet.
Få mere at vide om vores anmeldelsespolitik.

Medlemsvurdering
  • 432
  • 59
  • 27
  • 9
  • 10
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
avatar-image
FarAway10392611361 skrev en anmeldelse d. jan. 2024
1 bidrag
Vi boede på Paradiso fra 27. 12 . 23 til 03. 01 . 24 og nød det virkelig. Fantastisk, velholdt hotelkompleks, gode restauranter og frem for alt meget venligt og høfligt personale. Vi havde reserveret en kingsize seng, hvilket blev bekræftet. Ved ankomsten fandt vi 2 enkeltsenge. Problemet blev løst af husholdningsdamerne på ingen tid overhovedet. En irriterende ting er den konstante baggrundsmusik i hele komplekset, som du ikke kan undslippe. Det ville være rart, hvis der var "stille" områder eller tidspunkter på dagen uden den irriterende "liftmusik". Vi havde bestilt et værelse med adgang til reserveområdet, som vi allerede kendte fra andre Melià hoteller. Her var alle liggestole forhåndsreserveret meget tidligt om morgenen, og vi havde ingen mulighed for at bruge reserveområdet på to dage. Hvis du tilbyder et reserve (voksen) område, som koster en god del mere, så burde der også være nok liggestole til rådighed. Vi havde indtryk af, at der blev solgt mange flere reservepakker, end der var ledig plads. Personalet trak bare på skuldrene og sagde "Jeg giver det videre". Buffeten i reserveområdet var meget velassorteret i drikkevareafdelingen, men maden var desværre meget ensformig, dvs. e. de samme sandwich og baguette hver dag. Personalet i reserveområdet var meget venlige og hjælpsomme, men var magtesløse over for problemet med liggestolene. Alt i alt et fantastisk hotel og et godt ophold, som desværre blev noget spoleret af situationen i reservatområdet.
Læs mere
Dato for ophold: december 2023
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste som par
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
AngeJane skrev en anmeldelse d. okt. 2023
London, Storbritannien27 bidrag41 nyttige stemmer
Jeg rejste som enlig, men gik samtidig som venner. Når det er sagt, ville jeg ikke tøve med at vende tilbage på egen hånd. Hotellet er fantastisk. Det er skinnende rent, og du føler dig meget sikker. Jeg havde et premium-dobbeltværelse til enkeltværelse, og det var veludstyret og rummeligt. Kedel til te - med krus og anstændig te, og en kaffemaskine med bælg også. Vand og drikkevarer i minibaren er der alle til brug og genopfyldes dagligt. Der var en hårtørrer og endda en damper til at opdatere dit tøj, hvis det er nødvendigt. Værelset blev rengjort hver dag, og friske håndklæder leveres, når det kræves. Selvom det er helt perfekt for mig, kan jeg se, at dette værelse kan være lidt kompakt for et par, selvom jeg er sikker på, at det ville være tilstrækkeligt. Balkonen er bijou men igen tilstrækkelig. Men for ældre klientel kan de kæmpe med liggestole i modsætning til havemøbler. Personligt fandt jeg dem ret afslappende. Jeg elskede, at lysene, aircondition og loftsventilator blev alle kontrolleret fra et centralt panel ved sengen - sparer svimlende omkring i mørket. Det er også en luksus at have en ventilator samt AC. Puljerne er smukke - den mindre bliver opvarmet, men vand i begge varme. Længden er godt nok godt 50 meter så jeg nød den daglige motion. Jeg nød også virkelig vandaerobic - meget god undervisning og et godt grin. Jeg vil aldrig gå til et hotel, hvor anmeldelser viser, at senge er reserveret! Vær sikker på, at det IKKE sker her. Der var altid masser af senge uanset tidspunkt på dagen jeg gik til poolen og et godt udvalg af steder at sidde også. Det er også et plus, at poolhåndklæderne er V store, og du kan tage og opfriske dem i løbet af dagen. Det betyder, at du får komfort og ikke behøver at slæbe våde håndklæder tilbage til dit værelse hver dag. Nu til restauranter - alle ekstraordinære. Jeg nyder normalt ikke buffeter, men der var så meget valg og ingen overbelægning, at det var en fornøjelse at prøve forskellige ting. Og ørkenerne var til at dø for. Det samme kan siges om morgenmad - et stort udvalg og personale glade for at tilberede friske omeletter/pocheret æg osv. Jeg kunne især godt lide den friske appelsinjuice og smoothies - for ikke at nævne cavaen og den "korrekte" kaffe. Du skulle kun booke til en af a la carte-restauranterne (hvilket vi gjorde), så vi kunne spise dem alle sammen. De åbner også ved frokosttider for en fuld menu, så nogle gange havde vi en større frokost og derefter buffetmiddag til en forandring. Alle restauranter havde en varieret menu, og udvalget af mad var meget fremragende og af god kvalitet. Alt sammen serveret med et smil på en meget professionel måde. Ginger baren er fremragende til frokost, og har altid haft et godt udvalg af kager (og slik), som du kan hjælpe dig selv med. Vi vidste ikke om dette, før vi stødte på det tilfældigt en dag, da det desværre ikke var vi også. godt med QR-koderne, som selvfølgelig gav dig meget mere information, men det var ikke et problem, da personalet altid var glade for at hjælpe og sørge for en menu. Vi gik til ost og vin snak en frokosttid, som var meget interessant, og vi nød også meget udendørs biografen - komplet med drinks, popcorn og slik. Hotellet har direkte adgang til promenaden og stranden. Dette er godt til en gåtur om morgenen/aftenen, og der er et par barer undervejs - selvom vi ikke vovede os langt ud, fordi det var perfekt på hotellet. Når det er sagt, er der et supermarked meget tæt på, hvis du vil have forsyninger. Dit håndledsarmbånd er lille, men giver dig adgang til dit værelse og også porten for at komme ind og ud af hotellet ved stranden. Så god en idé, da det slet ikke var besværligt, og det betød, at du aldrig skulle bekymre dig om din nøgle. Der var sikkerhed om aftenen, hvilket var betryggende. Det personale og den service, de yder, bidrager uden tvivl til din samlede oplevelse, da de får dig til at føle, at du er den vigtigste gæst hele tiden. En særlig tak går til Cinthia, Sara, Christina (for hendes smil og cocktails) og Anapaula, som mødte os dagligt med en sådan varme. Der er næppe tvivl om, at jeg forhåbentlig vil vende tilbage til dette smukke hotel en dag, og hvis jeg gør det, vil jeg vælge et værelse med havudsigt. Jeg var ikke i stand til at opgradere som en solorejsende, men mine venner boede i en, og det var det ekstra værd. Sådan en fantastisk solopgang og sandsynligvis solnedgang. Selvom det er altomfattende - lad dig ikke narre til at tro, at det kan være overfyldt, larmende eller servere billige drinks. Den er 100 % i top og efter min mening bestemt de 5 stjerner værd, den er blevet tildelt. Jeg elskede hvert minut og hver en smule af det. tak skal du have
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2023
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste alene
Værelsestip: No crowds in the bars, pool area or restaurants. You don't need to take a kettle, mug and/or...
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
2 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
laura skrev en anmeldelse d. okt. 2023
Sevenoaks, Storbritannien3 bidrag10 nyttige stemmer
Vi bor i øjeblikket på hotellet og indtil videre har det været under pari. Min familie og jeg har opholdt sig i mange 5-stjernede hoteller og resorts, og dette hotel er ikke 5-stjernet. Selve hotellet er skinnende rent og smukt møbleret, men det er her, de bedste ting ender. Vi er en familie på syv, der bor på hotellet i tre værelser foran havet, og jeg forstår, at det er et større antal gæster i en fest end gennemsnittet, så jeg sendte en e-mail forud for vores ophold og spurgte, om jeg skulle booke restauranter før vores ankomst og fik at vide det er ikke deres politik: der synes at være en masse mærkelige politikker for et femstjernet hotel, men kundeservice er ikke deres prioritet. Jeg spurgte også igen, da vi tjekkede ind og fik at vide, at det ikke ville være nødvendigt at booke restauranter. Vi har haft 2 morgenmad her indtil nu, som begge har været nødt til at dække eget bord og søge efter bestik, salt og peber, kopper til at lave vores egen te og kaffe. Ikke hvad du forventer af det, der er beskrevet af Meli som en luksusdestination 5-stjernet resort. Derudover er der ingen solsengsservice, så for hver drink skal du gå til hyttebaren for at få den, hvor tjenerne ikke er ivrige efter at levere en bakke, så du kan bære dine flere drinks, så forvent, at du tager 3 eller 4 ture tilbage og frem til din solseng for at få drinksene over til hvor du sidder, eller 3 af vores gruppe skal gå for at få drinksene samlet. I går aftes gik vi til den italienske restaurant og spurgte, om et bord kunne flyttes ved siden af et andet bord, så vores store selskab kunne sidde, og fik at vide, at det ikke var muligt på grund af hotellets æstetik? ? ? Hvad? ? Kundeservice går vel forud for æstetik? Vi blev vist til et bord i kanten af restauranten, hvor de stadig skulle sætte tre borde sammen, men igen ikke havde noget bestik udlagt og var i fare for at blive regnet på eller fik besked på at sidde indenfor. Sidst, men ikke mindst, forsøgte min mor, som er 75 år, at sætte en parasol op over sin seng, og da jeg gik tilbage fra poolen bemærkede jeg, at en sød herre skyndte sig hen for at hjælpe min mor med at stille den op, mens pooltjeneren (som kun rydder briller) så bare på, ryddede brillerne og gik. Beklager Melia Paradisus gran Canaria, men der er brug for mere personale, serviceniveauet er dårligt, og det føles i øjeblikket ikke som et 5-stjernet resort! Den bedste service, vi har modtaget, var fra personalet i citronfisk i aftes. De var opmærksomme, venlige og syntes at bekymre sig om vores skik. Vi har stadig 5 dage på feriestedet og har rejst vores bekymringer til receptionens concierge her til morgen, som sagde, at jeg skulle modtage et opkald i dag for at hjælpe med restaurantsituationen. Det var 2 timer siden. Jeg opdaterer mit indlæg, når vi forhåbentlig går derfra med mere positiv feedback.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2023Rejsetype: Rejste med familie
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
6 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
avatar-image
Charles B skrev en anmeldelse d. okt. 2023
16 bidrag5 nyttige stemmer
Vi reserverede som en familie på fire en syv dages ferie på resortet, og det var den bedste beslutning nogensinde. Vi reserverede en Nikte to soveværelse tilstødende suite. Ligesom resten af resortet var det fantastisk, hvis den højeste kvalitet, stille, uplettede og havde alt, hvad vi havde brug for for komfort. Swimmingpoolen er smuk, og der er masser af senge, så ingen grund til at skynde sig efter en. Masser at gøre for voksne og børn af ikke at slappe af. Maden i alle restauranter og barer er i top, og servicen er vidunderlig. Jeg ville slutte med personalet. Et hotel eller resort er intet uden deres personale, hvilket gør det bryder det for gæsten. Personalet her ville altid have et ægte smil hver dag og ville se ud til at få opfyldt alle dine behov. Strålende personale. En stor udvej og vil bestemt anbefale til alle, der spørger. Vi vil være tilbage næste år.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2023Rejsetype: Rejste med familie
Værelsestip: Sometimes at peak times you may need to wait 15mins for a table in the popular restaurants. Only...
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
avatar-image
Tony Hill skrev en anmeldelse d. okt. 2023
Crawley, Storbritannien7 bidrag1 nyttig stemme
Bedøm dette hotel og personalet højt. Som det blev bygget for nylig er alt stadig ret sprødt og rent. Personalet er yderst høfligt og kan ikke gøre nok for dig. De forskellige restauranter bør dække de fleste smags- og kostrestriktioner. Vores ferie var inden for skoleperioden, så der var mangel på yngre mennesker omkring. Der er områder afsat til liggestole kun for voksne. Dette er ikke et budgethotel og efter min mening berettiger de tildelte 5 stjerner. Der er flere supermarkeder og et stort apotek i nærheden. Vi købte lufthavnstransporten med vores reservation og var glade for, at hotellet er det første, der skal afleveres ved og sidst til at blive afhentet ved hjemkomst.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2023
Værdi
Sted
Service
Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: As is the norm these days you will need to get your towels on the sunbed of choice early!
Vis flere værelsestip
Google
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Nyttig
Videresend
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
Forrige
Er dette ikke den rette ejendom for dig?
Der er flere steder at vælge imellem i San Agustin-området.
PRISKLASSE
2.693 kr. - 4.454 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
melia tamarindos hotel san agustin, melia san agustin, melia hotel tamarindos
TIDLIGERE KENDT SOM
Meliá Tamarindos
PLACERING
SpanienDe Kanariske ØerGran CanariaSan Bartolome de TirajanaMaspalomasSan Agustin
ANTAL VÆRELSER
295
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering

PARADISUS BY MELIÁ GRAN CANARIA (San Agustin, Spanien) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor

Ofte stillede spørgsmål om Paradisus by Meliá Gran Canaria
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Playa de San Agustin (0,3 km), Padel K2 San Agustin (0,4 km) og ON THE SEA Terraza Chill Out, Shisha's y Cocktail Bar (0,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Blandt de mere populære faciliteter er morgenmad, restaurant og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Gæsterne kan få morgenmad, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, der er privat betalingsparkering på området og parkering på gaden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Gorbea Restaurant & Chillout, Cibarivm og Il Vespino Vecchio.
Er der mulighed for at dyrke motion på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter, opvarmet pool og sauna under deres ophold.
Tilbyder Paradisus by Meliá Gran Canaria forretningstjenester?
Ja, der tilbydes mødelokaler, selskabslokale og konferencefaciliteter.
Hvilke sprog tales af personalet på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk, spansk, fransk, tysk, italiensk og portugisisk.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Casa Iriarte (11,8 km) og Finca Condal Vega Grande (8,2 km).
Er der god udsigt på Paradisus by Meliá Gran Canaria?
Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets havudsigt.