Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center

Gem
Videresend
1314 Texas Avenue, Houston, TX 77002-3512
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
Laveste priser for dit ophold
242 US$
Se tilbud
Hotels.com
Booking.com
242 US$
Se tilbud
Expedia.com242 US$
Travelocity242 US$
Lol.travel293 US$
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (21)
Værelse og suite (44)
Spisesal (5)
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Alt sengetøj desinficeret gennem vask ved høj temperatur
  • Ansigtsmasker påbudt personale på offentlige områder
  • Gulve afmærket med henblik på social distancering
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
  • Personalet påbudt hyppig håndvask
Læs mere
Opdateret 03.05.21 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
Opdateret 03.05.21 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.232 af 610hoteller i Houston
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Offentlig betalingsparkering i nærheden
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Bar/lounge
Gratis ophold for børn
Forretningscenter med internetadgang
Mødelokaler
Spa
Parkering
Wi-fi
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Kuffertopbevaring
Døgnåben reception
Renseri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Sikkert
Kaffemaskine/elkedel
Køleskab
Kabel-/satellit-tv
Åbent brusebad
Telefon
Tøjstativ
Strygejern
Private badeværelser
Vækningsservice/vækkeur
Fladskærms-tv
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Udsigt til byen
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Værd at vide
HOTELKLASSE
Sprog, der tales
Engelsk
33anmeldelser0spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 19
  • 5
  • 6
  • 1
  • 2
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Karen C skrev en anmeldelse d. mar. 2020
Baton Rouge, Louisiana58 bidrag5 nyttige stemmer
Jeg boede for nylig på Cambria Hotel denne sidste weekend. Hotelværelset var meget rent med ajourførte bekvemmeligheder. Personalet var usædvanligt venlige og hjælpsomme og faktisk modtog vi sms'er dagligt for at se, om de kunne gøre noget for at gøre vores ophold bedre. Placeringen er STOR! Vi var i byen for en koncert i Toyota Center, som var lidt over en halv kilometer væk. Det er under en kilometer til gode, gode restauranter og kun. 5 km fra Minute Maid stadion. Vi havde en fantastisk tid, og jeg vil bestemt bo igen, når jeg er Houston.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2020Rejsetype: Rejste med familie
Google
Nyttig
Videresend
alabama231 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
Kent, England288 bidrag83 nyttige stemmer
Vi holdt her 3 nætter. Værelserne var smukke, rummelige og senge var så behagelige. Personalet ved indtjekning var så imødekommende og høflige og kunne tjekke os tidligt. Hotellet ligger et par blokke fra hovedgaden i den ene retning og et par blokke til kongrescentret i den anden retning. Jeg elskede at bo her og vil helt anbefale det. Der er dog et par knebler som sådan med ejendommen:  1. Hvis jeg ikke havde læst om andre anmeldelser, at du skulle gå til niveau 2 for modtagelse, ville check-in have været forvirrende, da vi først kom der, da der ikke var nogen på døren for at hilse os eller henvise os til, hvor vi skulle gå.  2. elevatorerne er så langsomme! Nogle dage tog vi trappen op ad fire etager, da vi kede os og ventede på elevatoren, hold også fast, når du er i liften, de forårsager sådan et hovedrus, når de stopper.  3. Badeværelset har ikke en dør, der lukkes helt. Badeværelsesdøren glider frem og tilbage, og der er en tom afstand mellem døren og væggen, den er fastgjort til, så du kan se lige ind i badeværelset og brusekabinen, når du bevæger os rundt i soveværelset, da jeg rejste med en ven, vi måtte at acceptere at opholde sig på den ene side af rummet, når den anden brugte badeværelset, da man ellers kunne se lige ind i badeværelset gennem mellemrummet eller i refleksionen i spejlet, der var i det største sengområde.  4. Service ved morgenmaden var så langsom, sørg for, at du giver en god time til morgenmad, da det ikke er en hurtig service. Den første morgen, vi gik, var det 40 minutter, før nogen kom og tog vores ordre, værtinden (som jeg følte hånede os på hendes mådehold nogle morgener) holdt ved med at sige, at hun havde ret med os, men det var 40 minutter, indtil hun kom ved. De comp os vores drinks om morgenen, men stadig var tjenesten langsom. Priserne på morgenmad er også meget dyre, men deres aftenmenu er meget godt prissat. Det ville være rart, hvis de serverede sojamælk. Vi havde en dårlig nats søvn fredag aften, men dette skyldtes uvidenhed og uhøflighed hos de andre gæster på mit gulv, der blev beruset og højt i korridoren i de tidlige timer. Generelt er dette et godt sted at bo, og jeg anbefaler det. Den har bare brug for mere personale om morgenen til morgenmaden, især når en konvention er tændt og mere effektive elevatorer
Læs mere
Dato for ophold: februar 2020
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Google
3 nyttige stemmer
Nyttig
Videresend
Valerie2017985 skrev en anmeldelse d. feb. 2020
New Orleans, Louisiana16 bidrag2 nyttige stemmer
Jeg reserverede Cambria, efter at jeg bemærkede, at mine yndlingshoteller var udsolgt. Jeg blev dog meget begejstret over at bo på Cambria, da jeg så, at det var en historisk bygning, der blev renoveret til et nyt hotel. Indtjekning gik temmelig glat, selvom den første skuffelse kom, da jeg indså, at ingen ville hjælpe mig med at få mine poser til mit værelse. Da jeg ankom til mit værelse, var jeg glad for udsigten (perfekt udsigt over Minute Maid Park og det omkringliggende område) og værelsets æstetik. Senere blev jeg sulten og besluttede at bestille roomservice. Der er ingen roomservice. Du ringer for at placere din ordre, og gå derefter ned til restauranten for at hente den. Jeg brugte en madleveringstjeneste i stedet. Senere den aften (ca. kl. 10:30 eller 23:00) er jeg udmattet og er ved at gå i seng, og jeg hører denne tone gå. Ikke blaring i dine ører højt, men højt nok. Jeg kan ikke finde ud af, hvor det kommer fra, så jeg ringer til receptionen. Spring over detaljer, tekniske opdager, at det kommer fra loftet, skal tilbage med en stige og opdager, at det er brandalarmen. Det fungerer ikke, og airconditionen er slået fra, så jeg er nødt til at skifte rum. Han spørger mig, om jeg sprøjtede noget, fordi han kan lugte en duft af en slags. Jeg havde sprayet tør shampoo ca. 15 minutter tidligere. Han nævner, når de modtager rapporter om, at en brandalarm slukker i et rum uden grund, de normalt kan lugte en duft, og de tror, at det er det, der får røgalarmerne til at fungere. Mens vi taler, tænder airconditionen igen, så jeg har lov til at blive i rummet. Cirka 10 minutter senere slukker brandalarmen igen. Jeg ringer til receptionen, de er meget blas om det og fortæller mig, at jeg er nødt til at skifte værelser. Ingen undskyldning, intet. Et par minutter senere ringer de mig tilbage og siger, at de sender nogen op med nøgler til et nyt rum. Når jeg åbner døren, ser jeg, at de har sendt engineering med mine nøgler. Efter at jeg udtrykte min irritation over at have pakket ud alt (for en gangs skyld) på en spøgtig, let hjerteformet måde, tilbyder han at hjælpe med at bære mine ting til mit nye rum. Jeg afviser og udtrykker min påskønnelse, men fortæl ham, at jeg ved, at det ikke er hans job, og jeg vil ikke have, at han skal gøre det. Jeg følte mig virkelig dårlig ved tanken om, at han ville hjælpe mig med det. Har dette hotel ikke en klokker? ! Husk, det er bestemt kl. 23 eller muligvis midnat på dette tidspunkt, og jeg beklager, at jeg har pakket alt ud for nu at pakke ind igen for at skifte rum. Jeg ankommer til mit nye rum, spændt over at se, hvad jeg fik. Sikkert med al denne ulempe, det faktum, at jeg rejser i forretning med et større selskab, og det er så sent, er jeg overbevist om, at de vil have opgraderet mig. Når jeg ankommer til rummet, er det nøjagtigt som det sidste værelse. Ingen opgradering. Indrømmet, de er muligvis udsolgt og kunne ikke have opgraderet mig, men de sagde det aldrig og handlede som om det ikke var en stor opgave for mig at skifte rum. Det er forbi næsten midnat eller endda forbi det, når jeg endelig er i stand til at gå i seng for kun at skulle vågne op meget tidligt til mine møder. Den næste morgen spørger jeg, om der er en shuttle, der fører mig til kontoret mindre end en kilometer væk. Der er ingen. Jeg troede, at alle 4-stjernede hoteller i centrum af Houston havde pendulkørsel, for ikke at nævne, at jeg troede at være på mit virksomheds "foretrukne hotel" -liste. Åbenbart ikke. Uanset hvad, gør jeg mig klar, lukke badeværelsesdøren for at få parfume på. Når jeg går ud og kommer ind på badeværelset, sørger jeg for at lukke døren bag mig, hvis det er det, der udløste brandalarmen i det første rum. 10 minutter senere slukker brandalarmen imidlertid. Jeg er få minutter fra at gå ud af døren, så jeg ignorerer det, men da jeg ville sprøjte hårspray, sørgede jeg for at lukke døren til badeværelset og komme ind i glasbruser og lukke døren for at bruge hårsprayen. Aldrig igen. Til sidst, senere den dag, når jeg tjekker, spørger jeg receptionen, om nogen kan kalde mig et førerhus til lufthavnen. Hun ser forvirret ud, siger ja, men Uber er billigere. Jeg siger hende, at jeg foretrækker en førerhus. Jeg vender mig for at gå væk, mens opkaldene begynder, men hun begynder at give mig telefonnummeret til førerhuset, så jeg kan ringe til mig selv. Hvornår afsluttede 4 - stjernede hoteller opkaldsrum til deres gæster? Hvis jeg havde nogen tanker om at prøve Cambria Houston i fremtiden, gik det bestemt ud af vinduet på det tidspunkt.
Læs mere
Dato for ophold: januar 2020Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Fran S skrev en anmeldelse d. aug. 2019
Beaumont, Texas1 bidrag
Det var et fantastisk hotel. Meget hyggeligt, smukt hotel. Nogle af de mest venlige medarbejdere og overbevisningen om baren og restauranten var stor. Vi havde venner til os i hotellets bar, før vi går ud.
Læs mere
Dato for ophold: august 2019Rejsetype: Rejste som par
Google
Nyttig
Videresend
Patty V skrev en anmeldelse d. aug. 2019
College Station, Texas12 bidrag
Dette boutique-hotel ligger i den perfekte beliggenhed. Minute Maid park er en kort gåtur, hvis du fanger et Astro-spil. Andet i nærheden af seværdigheder: Downtown Aquarium, Saint Arnold's Brewery og Houston Zoo. Denne historiske bygning er for nylig blevet renoveret til at rumme par, familier og forretningsrejsende. Du bliver IKKE skuffet. Personalet er imødekommende og opmærksomme. Ser frem til at vende tilbage snart.
Læs mere
Dato for ophold: august 2019
Værelser
Renlighed
Service
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
12
PRISKLASSE
108 US$ - 287 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
USATexasTexas Gulf CoastHoustonDowntown
ANTAL VÆRELSER
226
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Magic, Music, & Mayhem (0,5 km), Minute Maid Park (0,3 km) og Discovery Green (0,5 km).
Hvilke faciliteter er der på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, restaurant og lounge.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og køleskab.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Ja, der er offentlig betalingsparkering i nærheden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Phoenicia Specialty Foods, Vic & Anthony's Steakhouse og Xochi.
Er der mulighed for at dyrke motion på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter under deres ophold.
Tilbyder Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center forretningstjenester?
Ja, gæsterne har adgang til forretningscenter og mødelokaler under deres ophold.
Er der nogen historiske steder i nærheden af Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Mange rejsende kan godt lide at besøge Bayou Bend Collection and Gardens (5,8 km), Buffalo Bayou Park Cistern (1,6 km) og Sam Houston Park (1,1 km).
Er der god udsigt på Cambria Hotel Houston Downtown Convention Center?
Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets byudsigt.