Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hampton Inn Cleveland

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (21)
Værelse og suite (10)
Spisesal (4)
Oversigt
Hotellets website
4355 Frontage Rd NW, Cleveland, TN 37312-2902 Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Pool
Røgfrit hotel
Familieværelser
Fitnesscenter
2.5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
Tilbud fra Hampton Inn Cleveland
Særtilbud: Pakketilbud
Hoteltilbud
Anmeldelser (630)
Filtrer anmeldelser
389 resultater
Medlemsvurdering
317
49
15
4
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
317
49
15
4
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 389 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017

De kan ikke tage hånd om rengøringen af værelset (og badeværelset) . Udover det var ok. Beliggenheden er god - roligt kvarter. Hurtig adgang til mange seværdigheder i nærheden. Meget tæt på, at du kan finde nogle gode ting at spise og drikke.Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Svar fra Missiel S, General Manager hos Hampton Inn ClevelandSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 28. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg har boet her i en masse Hampton Inns. Som det er i vores døtre har spillet i klubben/rejser fodbold, vi har haft lejlighed til at rejse rundt i KY, TN, OH, i. For det store flertal af de ture, vi boede i og Hampton...Inns. Jeg har fået at nyde deres tjenester, venligt personale, og renlighed om ejendommen. Vi ser os for Hamptons mens jeg rejser til ferier i såvel. Det er bare et i betragtning af, at vi søger dem ud først, før vi ser andre steder. Når det er sagt, føler jeg det som jeg, hvad man kan forvente af en typisk Hampton Inn. Denne Hampton Inn i Cleveland, TN kunne ikke have været mere propagandapolitik mine forventninger. Vi havde været turist i Disney World for de 8 dage før vores ophold på 6 / 24 . Og på ingen måde, form, eller anden form er dette Hampton til et Disney resort - ville det ikke være fair at sammenligne jeg. Men vi havde planlagt at bo der på vores tur-retur hjem til at undgå at køre på hele 13 timer fra Orlando. Vi ankom lidt før kl. 24.00 og jeg tog til indtjekning. Jeg bemærkede at papirkurven ved døren var mere end overfyldte som affald spildt ud på den gang. Jeg syntes, det var underligt for en Hampton men også havde bemærket, at parkeringspladsen var fyldt så jeg gik ud fra, at de var super travlt og havde ikke tid til at tømme den. Interessant. Personalet var venligt nok for en midnat vagt om natten. Jeg blev hurtigt tjekkede ind, fået min værelsesnøgle, og kom tilbage til bilen for at parkere. Da min familie og jeg ankom til værelset og åbnede døren, og der var en kraftig lugt af mad. . . Så hvis der havde været en pizza fest i der ikke 10 minutter før vores ankomst. Der var fedtet håndaftryk og fingeraftryk overalt på skrivebordet, TV bord og nat står. Klimaanlægget var uden og syntes at være omkring 80 grader. Det kombi af indelukket varmen og væmmeligt Chuck E Ost pizza party duft var var kvalmende nok. . . Men så har der været resten af værelset. Nogensinde læs historien om Guldlok og de tre Bjørne? Tja, ligesom Mama Bjørn sagde. . . " En andens at sove i min seng " kunne ikke have været mere sandt. Mens der var ingen på sengen, det syntes som om nogen havde faktisk været der som puder på en af sengene var deprimeret i form af en egentlig head og dyne viste sig som om nogen havde været der. Nr. . . Jeg er ikke for sjov. Selvfølgelig er der ingen af dette sad godt sammen med mig eller min familie, så vi begyndte tænke hvad man skal gøre. Mens vi gør det, vi tjekkede ud på badeværelset. Fejl! Væmmeligt. Plain old væmmeligt. Hår på gulvet på toilettet og på toilettet (blandt andre figurer og overraskelser på toilettet). Og jeg tror ikke ved om Dem, men jeg ville hellere ikke bruge håndsæbe fra den foregående gæst, der var efterladenskab i sæbe opvaskemaskine. Ja. . . Det var der. Det eneste, der kunne have gjort det endnu værre ville have været et hår i det. Y'all. . . Det var et stort rod af et værelse. Vi fik vores grej og besluttede vi os for at tage tilbage til receptionen og bad om at blive flyttet til et andet værelse. Jeg forklaret de nattereceptionist vores situation, og hun svarede, at hotellet var fuldt og der var ingen andre værelser til rådighed. Hun sagde, at hun ville tage sig af de afgifter og opholdet vil være gratis, men der var intet andet hun kunne gøre. Hun forsikrede os om, at sengene var frisk som hun og en anden person på personale " havde kun skiftet dem". Og at hun var 'udslettet badekarret", men det var hun ikke så god til rengøring som den almindelige personale. . . Hun var ikke forkert. Kan huske jeg sagde, at vi ankom lige før midnat? Så hvorfor i alverden skulle de have " har lige ændret sig, og vi fik senge " på kl. 24.00 da jeg havde reserveret et værelse tre uger før? Eller ikke at ville ikke tilgængelige med værelse allerede er blevet ordentligt rengøringspersonalet tidligere på dagen normalt? Nuvel, vi takkede hende for at fjerne afgifter og vendte tilbage til den pizza-fest. . . Øh. . . Værelset. Det var over midnat og det var usandsynligt andre hoteller i nærheden havde nogen ledige værelser. Vi besluttede os for at sove oven på den dyner - på toppen af håndklæder (som viste sig at være frisk) da vi havde fundet nogle hår i sengene efter yderligere undersøgelser (sandsynligvis vil ikke have gjort det). De meget vel kunne have været rent, men bare havde nogle levn fra den vaske - det sker. Men i betragtning af dette værelse, som er villige til at tage en chance? Vi sov selv om jeg er ikke sikker på, hvordan det godt, og at brandalarmen gik i gang kl. 7:00. Vores plan var at stå op og komme ud. Vi havde ikke engang brusebad. Der var en anden receptionist i receptionen da jeg checkede ud. Jeg fortalte ham, at vi var vi checkede ud og han spurgte om jeg ville have en kvittering. Han sagde det balance ville vise nul, da jeg havde betalt via min Hilton Honor points (jeg havde brugt ca. 9 , 000 point og var nødt til at betale restbeløbet kontant). Han var tilsyneladende uvidende om vores forhold, og han gad ikke at spørge om, hvor vores ophold var blevet. Han er bedre at han ikke spørge. Jeg tog den kvittering og tog af sted. . . Når man passerer den stadig var overfyldte skraldespand på min vej til at på parkeringspladsen. Nu. . . Har i denne oplevelse blev skiftet min mening på The Hampton Inn & Suites brand? Ingen bestemt ikke. Det var en dårlig oplevelse - virkelig dårligt rent faktisk - og vi har fået alt for mange positive oplevelser på helt opgive at mærke. Men jeg ville til at dele dette, så andre rejsende langs I 75 gangen kunne tænke dig om at stoppe i Cleveland, TN på facade Dr. måske kunne være en mere positiv indstilling at stoppe eller fortsætte videre til Chattanooga.Mere

Svar fra Missiel S, General Manager hos Hampton Inn ClevelandSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. juni 2017

Fantastisk beliggenhed fantastisk oplevelse hver gang! Jeg har har boet her et par gange før, og jeg har aldrig været skuffet! Jeg vil stærkt anbefale det til nogen at bo på Cleveland Tennessee område! Meget flot!Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Svar fra Missiel S, General Manager hos Hampton Inn ClevelandSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg er en forretningsrejsende med Diamond status. Hotellet er udmærket, selvom en anden renere i værelserne ville gøre en mere behagelig lugt. De ansatte var tilstrækkelig men ikke alt for venlige. Kort sagt én overnatning, og ikke bruger nogen af de faciliteter. Jeg vil sandsynligvis...bo igen, hvis jeg er i området.Mere

Svar fra Missiel S, General Manager hos Hampton Inn ClevelandSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 25. juni 2017

Hotellet var rent, komfortabelt, og personalet i receptionen var meget hjælpsomme og høflige! Vi har 5 personer i vores familie, og de indlogerede os med nok senge til alle. Vi elsker at bo på Hampton Inn når man rejser!Mere

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Svar fra Missiel S, General Manager hos Hampton Inn ClevelandSvarede 29. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Morgenmad inkluderet
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Kørestolsadgang
Mikroovn
Mødelokaler
Opvarmet pool
Røgfrit hotel
Selvbetjent vaskeri
Vaskeri
Ved stranden
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Forretning
,
Onsen
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
,
Onsen
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
97
Prisklasse
118 $-227 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
USA > Tennessee > Cleveland
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
GrønneForløbere Sølv-niveau
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Forretning
,
Onsen
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Familieværelser
Antal værelser
97
Prisklasse
118 $-227 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
USA > Tennessee > Cleveland
Billeder
Billeder fra rejsende (21)
Værelse og suite (10)
Spisesal (4)
Pool og strand (1)
Møde- og festlokaler (3)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 24 hoteller i Cleveland
Towneplace Suites Cleveland
32 anmeldelser
0,34 km væk
Red Roof Inn & Suites Cleveland, TN
130 anmeldelser
0,39 km væk
Classic Suites
13 anmeldelser
0,42 km væk
Quality Inn
92 anmeldelser
0,42 km væk
Restauranter i nærhedenSe 209 restauranter i Cleveland
LongHorn Steakhouse
218 anmeldelser
0,67 km væk
Fulin's Asian Cuisine
84 anmeldelser
0,13 km væk
Outback Steakhouse
92 anmeldelser
1,54 km væk
Shane's Rib Shack
59 anmeldelser
0,2 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 32 seværdigheder i Cleveland
Cleveland Bradley County Greenway
69 anmeldelser
3,79 km væk
Cleveland Bradley County Public Library
36 anmeldelser
5,79 km væk
Mash & Hops
18 anmeldelser
6,29 km væk
Fletcher Park
5 anmeldelser
4,98 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hampton Inn Cleveland.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering