Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa

Vis priser
Nr. 3 af 20 hoteller i Depok
Udmærkelsescertifikatet
Book på TripAdvisor
Pålidelig partner. Vi samarbejder med for at gøre booking så let som muligt for dig.
Sikker betaling. Vi anvender branchens førende praksisser for at holde dine oplysninger sikre.
Angiv datoer for at se de bedste priser
leveret af Prisfinder
Bedste priser for:1 værelse
Indtjekning Udtjekning
Indtast rejsedatoer for at fortsætte
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 6 websteder mere!
Professionelle billeder
Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa
Vis kort
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"containerClass":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

923 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
Bidrager på niveau
11 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
4 af 5 stjerner Anmeldt 13 april 2016 fra mobile enheder

Hotellets service er helt i top. Personalet sørger for en god helhedsoplevelse, man møder ikke en ansat uden de hilser pænt. Kæmpe ros til alle ansatte!! Morgenmadsbuffeten er overvældende, der er virkelig noget til enhver smag ligegyldigt hvilket kontinent, man stammer fra. Hotellet ligger meget tæt på lufthavnen. Vores fly blev aflyst, og derfor var overnatningerne på Sheraton impulsivt besluttet. Vi større service endnu, vi kunne havde håbet på. De kørte os frem og tilbage til lufthavnen, da vi skulle snakke med flyselskabets salgskontor. De kører gratis til Malioboro. Her kan man roligt slå hjernen fra, og lade dagens største beslutning være, hvad dagen madindtag skal være. Vi fik sublim service, da vi forlod hotellet. Denpasar lufthavn havde været lukket pga vulkanudbrud, og vi var bekymrede for, om vi kunne komme med vores fly. Receptionen ringede både til lufthavnen og luftfartsselskabet. Det var service på højt niveau. De eneste minusser er: Vores værelse var beskidt, da vi kom (sorte hår på gulvet, støvet og edderkopper i hjørnet). Vi klagede, at der blev gjort rent med det samme. Vores utilfredshed blev taget meget alvorligt. Gulvet var så rent, at man kunne spejle sig i det. Desuden trænger hele hotellet til en renovering. Det er luksus i ældre rammer. Mere 

Nyttigt?
Tak, Kathrine B
Executive_Office_SMY, General Manager hos Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa, svarede på denne anmeldelse
Google Oversæt

Dear guest, Thank you for a great review that you shared to us, we really thank you and appreciate it.... Mere 

Hvidovre
Bidrager på niveau
3 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 26 juli 2012

Vi skal bo på dette hotel i 12 dage til vores store fortrydelse og har kun tilbragt tre dage og glæder os til at rejse videre. 1. Vi checker ind på hotellet og får et værelse med udsigt til have. Men pga. larm fra håndværkere (forvent de starter med at larme fra kl. 7.00 om morgenen) flytter vi værelse, mod betaling selvfølgelig. Vi modtager ingen velkomstdrink eller andet ved ankomst. Personalet virker ligeglade. Men vi ser dagen efter en anden gruppe turister ankommer som modtager. Der er altså forskel på hvem man er. 2. personalet på hotellet forklarer os at vi har bestilt to værelser (vi er et kæreste par, så selvfølgelig har vi ikke gjort dette, hvilket jeg også henviser til gennem en email). Dette har personalet på hotellet meget svært ved at forstå og forklare mig at der ingen refund er. Da jeg brokker mig, beder personalet mig om at kontakte AirAsia, som er det selskab vi har booket gennem. Vi kontakter herefter AirAsia efter en længere diskussion og får besked om at vi ikke har booked 2 værelser og alt er som det skal være. Spild af tid, penge på telefon og bekymring. Personalet har svært ved at forstå engelsk og forstår kun enkelte ting. 3. Det næste værelse vi flytter ind på virker ac ikke på og vi brokker os over dette, da vi ikke kan slukke den og det er frysende koldt på værelset. De sender straks håndværkere op på værelset for at lave dette. Men da vi kommer hjem fra byen er den stadig i stykker. Vi henvender os derfor til personalet igen. De beder os om at flytte værelse igen. 4. Vi modtager et værelse med ringe udsigt (bemærk vi har betalt ekstra for dette). Desuden bliver vi vækket hver dag kl. 4.30 af bøn fra moskeen - det kan lade sig gøre at sove fra larmen. Vi havde valgt dette hotel væk fra byen for at undgå larm. Desuden begynder personalet på hotellet at arbejde/sprøjte gift kl. 5.00 (som dog bliver annonceret dagen før), men er helt uacceptabelt. Maskinen larmer så meget at ingen på hotellet kan sove og lugten, trods lukkede døre og vinduer uudholdelig. 5. Værelser er nedslidte og trænger helt klart til at blive renoveret. Bruser kan ikke tages ned. Beskidt toilet og myrer og kakkerlaker på værelse. Køleskabet var også beskidt på samtlige f de værelser vi boede på. Poolen ser beskidt ud. 6. Byen er kedelig og man kan ikke gå rundt og nyde tingene. Kørsel er nødvendig. Malioboro street er fyldt med gadesælgere, larm og kaos. Ingen spisesteder udover fastfood og gademad. gaden er gået igennem på under en time jo mindre man shopper. 7. Morgenmaden på hotellet er fantastisk hvis man ikke står op senere end 7.00 ellers er personalet ligeglade med at fylde frisk og nyt mad op. Har travlt med at snakke med hinanden i stedet for. Måtte selv spørge flere gange om æg og pandekager selvom de kunne se vi stod og ventede. ....og det er langt fra det hele... Alt i alt stor skuffelse og kan helt klart ikke anbefales

  • Overnattede Juli 2012, rejste som et par
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 3 af 5 stjerner Sted
    • 1 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 1 af 5 stjerner Værelser
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 2 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, almimio

709 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (685)
Set
Spisesal (37)
Set
Udsigt fra værelse (37)
Set
Værelse/suite (112)
Set
Pool/strandområde (102)
Set
Badeværelse (25)
Set
Hotel og udendørsarealer (122)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (8)
Set
Familie-/legeområder (4)
Set
Andet (238)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (24)
Set
Hotel og udendørsarealer (3)
Set
Pool/strandområde (2)
Set
Værelse/suite (3)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (2)
Set
Badeværelse (1)
Set
Spisesal (2)
Set
Andet (11)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Depok
7.7 km væk
Hyatt Regency Yogyakarta
8.0 km væk
Dusun Jogja Village Inn
Dusun Jogja Village Inn
Nr. 1 af 183 i Yogyakarta
4.5 af 5 stjerner 510 anmeldelser
2.2 km væk
Eastparc Hotel
Eastparc Hotel
Nr. 1 af 20 i Depok
4.5 af 5 stjerner 827 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
6.6 km væk
The Phoenix Hotel Yogyakarta - MGallery Collection
2.8 km væk
Royal Ambarrukmo Yogyakarta
7.5 km væk
Gallery Prawirotaman Hotel
Gallery Prawirotaman Hotel
Nr. 8 af 183 i Yogyakarta
4.5 af 5 stjerner 661 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Pool
  • Restaurant
  • Fitnesscenter
  • Bar/lounge
  • Roomservice
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Spa
  • Gratis morgenmad
  • Gratis parkering
Om ejendommen
  • Kørestolsadgang
Aktiviteter
  • Pool
  • Restaurant
  • Fitnesscenter
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Boblebad
  • Tennisbane
Værelsestype
  • Suiter
  • Ikke-ryger værelser
  • Familieværelser
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Tjenester
  • Forretningscenter med internetadgang
  • Roomservice
  • Shuttle-service
  • Lufthavnstransport
  • Gratis morgenmad
  • Renseri
  • Mødelokaler
  • Concierge
  • Selskabslokale
  • Konferencefaciliteter
  • Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
  • Gratis parkering
  • Vaskeri
  • Flersproget personale
  • Selvbetjent vaskeri

Supplerende oplysninger om Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa

Adresse: Jl. Laksda Adisucipto KM 8.7, Depok, Yogyakarta 55282, Indonesien
Beliggenhed: Indonesien > Java > Yogyakarta > Depok
Prisområde: 371 kr.-603 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4,5 stjerner — Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa 4.5*
Antal værelser: 246
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Starwood APAC, Priceline, Hotels.com, Asiatravel.com Holdings, Travelocity, Odigeo, Agoda og Hotwire, så du med ro i sindet kan reservere på Sheraton Mustika Yogyakarta Resort and Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Sheraton Mustika Yogyakarta Hotel Yogyakarta
Sheraton Yogyakarta
Yogyakarta Sheraton
Hotelstil:
Nr. 3 spahotel i Depok
Nr. 3 luksushotel i Depok
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning