Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Gran Hotel Monterrey

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (236)
Spisesal (188)
Værelse og suite (160)
Oversigt
Avda Vila de Tossa, 27, 17310 Lloret de Mar Spanien Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
Roomservice
5-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (369)
Filtrer anmeldelser
19 resultater
Medlemsvurdering
8
7
3
1
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
8
7
3
1
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 19 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden

Havde en dejlig tid på dette hotel. Ikke for langt fra centrum, men stille og langt væk fra natklubber. Pool ikke for overfyldt. Morgenmad var fantastisk! Værelser var pænt designet og rengøres hver dag, med håndklæder erstattes dagligt. Ville vende tilbage!Mere

Svar fra mperez396, Director de Recepción hos Gran Hotel MonterreySvarede i går
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 1 uge siden

Positiver: Værelses størrelse. Morgenmad. De fleste af personalet er meget venlige og vil give en god service og helt sikkert i restaurantområdet. Negativer: Vær advaret dette er ikke et femstjernet hotel. De vil opkræve dig for alt som en ekstra. Ingen gratis drikkevand leveres! Det...er en grundlæggende nødvendighed. Det betyder at du skal købe vand fra de lokale butikker og bringe det til dit værelse eller betale 5. 50 euro for hver flaske. Værelser mangler vedligeholdelse: vores badeværelse var beskidt på vores ankomst. Kaldet modtagelse, hvem sendte en rengøringsdame bevæbnet med andet end en klud! Ingen rengøringsmidler. Ingen undskyldning. Det var overflødigt at sige, at kluden ikke rensede badeværelset. Tre dage senere var vi nødt til at flytte værelser, da badeværelset smeltede af spildevand om morgenen. De syntes ikke at tro på os, og så sendte vedligeholdelsesmand til at tjekke den følgende morgen. Han bekræftede, at det smelte af spildevand. At finde et lignende værelse var svært, jeg. e. en med balkon og separat område til babyen. Vi blev lavet til at føle sig som et problem snarere end at ville løse problemet for os. De nægtede at give os et bedre værelse, som vores var blevet opgraderet i begyndelsen af ​​vores ophold, selv om dette ikke er noget særligt og standard procedure, når du rejser i lavsæsonen. Vores nye værelse var mindre, og vi kunne høre fodsporene på værelset over os og lyden af ​​tidlig pakning af kufferter i værelset næste dør. Fødte ikke meget privat overhovedet. Værelser skal males, scuff mærker overalt. Billige møbler. Billige toiletartikler leveret, lavet i Folkerepublikken Kina. TV signal dårlig, herunder i hoved-bar og gym. Som med kommentar nedenfor var få engelske kanaler og endda film fremstillet på engelsk sprog underlagt tysk eller russisk. Der var ingen mulighed for fjernbetjeningen til at ændre sproget. Internet patchy. Wifi signal fattige, det nåede ikke vores soveværelse. Adgang er et problem, hvis du har en klapvogn eller handicap. Hovedindgangen er tilgængelig i bil. Når man går på samme vej, skal man gå på vejen, der er ingen fortov. Gågaden, der er tilgængelig om dagen, har ikke mindre end 30 trin til at klatre. Dette gør livet meget vanskeligt med en klapvogn. Der var en afgift på 50 euro at bruge himmelseng ved poolen. Ingen brugte dem. Hvor skal disse afgifter stoppe? Vil du sidde på en stol til morgenmad? Det vil være 5 euro tak (!) Det er en joke, men du får ideen. Halvpension: Kun drikkevarer tilbydes til morgenmad og ikke til frokost / aftensmad. Mere dåse mad i eftermiddag / aftenbuffet. Overpris drikkevarer i baren og minibar. Tjenesterne falder som sæsonen fortsætter. Livredder service fjernet, bar område ved poolen lukket. For at opsummere ville hotellet have været fantastisk og moderne i 1980'erne / 90'erne. Det ejes nu af en amerikansk koncern, der kun tænker på fortjenstmargenen. Det mangler en følelse af stolthed, at en ejer skulle have en god service. Hvis du bliver i et par nætter, vil du nok ikke være så opmærksom, men opholder dig i to uger, gav mig virkelig tid til at analysere fordele og ulemper. Det er ikke 5 stjernet. Det har brug for vedligeholdelse og at genoprette en følelse af stolthed.Mere

Svar fra mperez396, Director de Recepción hos Gran Hotel MonterreySvarede i går
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Nogen gennemgik dette som en oase i Llorret, og jeg er enig. Tæt nok til de travle gader og havnefronten, men væk nok til godnat sover og lidt fred og ro. Vores tur var en hurtig fire overnatning, have været til Llorret mange gange det...er en hurtig flit for os fra vores lokale lufthavn til hotel. Forsøgte mange hoteller her, de bliver bedre og det er min nye favorit. Opholdt sig på Evenia Hoteller ned ad vejen et par gange de er rart, men denne fem stjerne er meget mere elegant. Men en pris overkommelig for de fleste. Hvis sandheden siges sandsynligvis en meget god fire stjernede men aldrig mindre personale var meget venlig hele stedet rent og vi holdt med morgenmad inkluderet som var rigelig og meget frisk. Jeg forbliver aldrig i Lloret i højsæsonen, jeg forventer, at det er forfærdeligt hvor som helst men kun på grund af tunge drikkende grupper, som det er kendt for. Men besøg bare på ferieperioden og det er dejligt her. Havde en absolut tonic af en afslappende pause. Vil anbefale dette hotel til familie og par.Mere

Svar fra EduardP264, Director General hos Gran Hotel MonterreySvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk hotel - god værdi for pengene. Vi boede i en suite og det var enormt, rent og godt senere ud. Poolen var dejlig og personalet i den pool bar meget hjælpsomme (store foranstaltninger! ) . Morgenmaden var et højdepunkt - fremragende tilbehør. Vil helt...sikkert bo her igen!Mere

Svar fra mperez396, Rooms Division Manager hos Gran Hotel MonterreySvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 17. juni 2017

Høj service, venligt personale klar til at hjælpe døgnet rundt, parkerings-service, rigelig morgenmad i en åben balkon, dejligt svømmebassin med bar håndklæder, liggestole, god spa med jaccuzzy og tør saunaMere

Svar fra mperez396, Rooms Division Manager hos Gran Hotel MonterreySvarede 19. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Roomservice
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Spa
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Boblebad
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Minibar
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Gratis parkering
Fitnesscenter
Hotelstil
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Hotelstil
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
200
Prisklasse
74 $-144 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Hotel Guitart Monterrey
Også kendt som
Guitart Gran Lloret De Mar
Sted
Spanien > Catalonien > Province of Girona > Costa Brava > Lloret de Mar
Hotelklasse
Hotelstil
Romantisk
,
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
200
Prisklasse
74 $-144 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Hotel Guitart Monterrey
Også kendt som
Guitart Gran Lloret De Mar
Sted
Spanien > Catalonien > Province of Girona > Costa Brava > Lloret de Mar
Billeder
Billeder fra rejsende (236)
Spisesal (188)
Værelse og suite (160)
Pool og strand (41)
Faciliteter (70)
Familie- og legeområder (2)
Møde- og festlokaler (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 123 hoteller i nærheden
Hotel Clipper
183 anmeldelser
0,12 km væk
ALEGRIA San Juan Park
77 anmeldelser
0,15 km væk
Copacabana
164 anmeldelser
0,17 km væk
ALEGRIA Plaza Paris
725 anmeldelser
0,24 km væk
Restauranter i nærhedenSe 327 restauranter i nærheden
Ca L'enric
281 anmeldelser
0,24 km væk
Al Freskito
524 anmeldelser
0,31 km væk
Panxos
404 anmeldelser
0,22 km væk
FREU Restaurant
197 anmeldelser
0,06 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 136 seværdigheder i nærheden
Castell d'en Plaja
515 anmeldelser
0,42 km væk
Museu del Mar - Can Garriga
144 anmeldelser
0,59 km væk
Casa Museu Can Font
40 anmeldelser
0,54 km væk
Flamenco Gran Casino Costa Brava
131 anmeldelser
0,1 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Gran Hotel Monterrey.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering