Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (644)
Værelse og suite (224)
Pool og strand (124)
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Oversigt
M.P Ein Bokek, Ein Bokek 8693000 Israel Se på kort
FACILITETER
Gratis internet
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Ved stranden
Pool
Ikke-ryger værelser
4.5-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (1.443)
Filtrer anmeldelser
209 resultater
Medlemsvurdering
106
79
14
6
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
106
79
14
6
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 209 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 29. juni 2017

Værelset var med udsigt over poolen og det Døde Hav. Meget dejlig atmosfære. Alle de faciliteter er fremragende, især det med air condition. Maden var fantastisk og mange valgmuligheder og lækker! ! ! ! !Mere

Svar fra Benny L, Public Relations Manager hos Isrotel GanimSvarede 25. august 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 24. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg kan først sige, at jeg har aldrig skrevet en anmeldelse mens stadig på hotellet. Jeg har boet på mange hoteller fra 2 - 5 * og dette hotel kan sammenlignes med hensyn til kun at Halløj på Badehotellet service. Det er så dårligt det...er latterligt. Vi er så glade for, at vi er her kun for 1 nat. Hotellet giver garanti for at de ikke lever op til mine forventninger og så får du en rabat på dit værelse hvis prisen. På dette tidspunkt efter 3 timer at være i det værelse, jeg tror, at de skylder os penge! Helt ærligt, men når man bestiller et hotel, som du vil have det hotel, ikke en billigere priser. Så tjek ind tid er 3:00. Fordi det er den hellige dag i den uge, de giver folk til kl. 4:00 til at tjekke ud og hvis du er ved at kontrollere om du har til at vente til kl. 6:00 om eftermiddagen til dit værelse! Der står i din reservationsbekræftelse ikke ideelt, men så man har med at gøre det. 6 Kommer og går og ingen priser. Nu er det 9. 45:00 og vi er stadig ved at ringe 4 uger siden vi anmodede om at vente på den ikke -puder! Tilsyneladende 1 time levering eller rabat på værelset! Vi ankom til fuld parkeringsplads. Der har ansvaret for parkeringsservice stadig ikke har løftet sit Fyr nederst fra stolen for døren. Ingen hjælp til en alternativ parkeringsplads. Var ligeglade. Ingen hjælp med bagage. Måske er han superglued til stolen og ingen har opdaget endnu! Pool-bar så ud til at have 1 pige, der var i færd med alt. Ingen andre kunne pour drinks eller arbejde kassen derfor stor vægt. Vi kunne ikke forstå, at vi ikke kunne få et værelse, nummer og alligevel til at tage betaling ting til at (på grund af den latterlige ind i reglerne) så det sammen forårsaget kaos i et stykke tid. Børn tjekkede ind, til deres værelse. Ikke noget med 2 enkeltsenge som anmodet 4 uger tidligere, for de havde fået skiftet ud. Ok lad os prøve en drink og middag. Vi ventede 35 minutter på 4 drinks fordi den ene pige ved siden af poolen der kunne gøre alt er nu i baren. Alle andre helt ærligt tror jeg kan lige så godt blive hjemme da hun gør det meget. Så går vi ind til middag. Vi tog halvpension. Det er en buffet. Ikke fantastisk, men for at være ærlig vi finde ting at spise. Selv børnene viste deres egen næsetip op på dessert som er en første dog! Så da vi ankom vi bad om hvordan vi for en person vi havde lyst til en glas vin med middag. Ingen i form af, hvor man kan sidde og sådan bestiller og de var ikke travlt kommunikeret overhovedet. Jeg forventede en fyr til at tage min ordre. Hvad skete der? Han gik ud for at få den ene pige fra baren der lavede alt! Åh min gud kan disse mennesker ikke gøre noget? ! Vi er færdige med at spise og hun kom tilbage undskyldte meget at sige, at hun var så travlt og hun var virkelig ked af vinen var sent. Helt ærligt denne kvinde er ikke ansvarlig for hele hotellet. På vej tilbage til det værelse, jeg stoppede ved receptionen og har set Nick til at bede om noget mælk til den kaffe på værelset. Hans svar var, at han var chokeret over, at jeg spurgte til mælk. Ingen har nogensinde bedt om mælk før. Jeg har sagt det, der er sket for service. Han trak bare på skuldrene og sagde, at han var ligeglad. Ok vi har vores puder på 10 . 55:00 efter et besøg i den ansvarlige lederens kontor. Han var meget behagelig og fik masser af sedler. Vi fik vores værelse for gratis, men der er ikke det, vi ønskede. Vender ikke tilbage. . . . .Mere

Anmeldt 23. juni 2017

Dette hotel var gennemsnitligt. Pool-området var dejligt og maden var fantastisk. Sengene er komfortable. Værelserne er lidt " træt " og kunne bruge lidt sprucing op. Det Døde Hav var meget cool! Elevatorerne var virkelig langsomt.Mere

Svar fra Benny L, Public Relations Manager hos Isrotel GanimSvarede 25. august 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 28. maj 2017

En dejlig ned - størrelse hotel, i forhold til de andre ferieboliger i Ein Boqeiq, med en mere intim og naboer. Luksuriøse overnatningsfaciliteter, med overdådig buffet-måltider 3 x 1 dag i spisesalen, og nem adgang til offentlig strand lige bag det, og på tværs af...vejen.Mere

Svar fra Benny L, Public Relations Manager hos Isrotel GanimSvarede 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 23. maj 2017

Ikke del af Isrotel eksklusiv familie, men helt sikkert et dejligt sted at bo og ikke kun på grund af den fantastiske Døde Hav! Hotellet er meget velholdt og administreres. Værelserne er meget rene såvel som alle andre faciliteter. God mad. Fra swimmingpoolen og området...er virkelig afslappende. Vi nød det for kun 2 dage. Så vi kommer igen. Meget behageligt og effektivt personale!Mere

Svar fra Benny L, Public Relations Manager hos Isrotel GanimSvarede 5. juni 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis internet
Pool
Bar/lounge
Ved stranden
Roomservice
Gratis parkering
Restaurant
Spa
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Boblebad
Concierge
Indendørs pool
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Opvarmet pool
Renseri
Shuttle-service
Udendørs pool
Vaskeri
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Luksus
,
Romantisk
,
Familie
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
,
Luksus
,
Romantisk
,
Familie
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
200
Prisklasse
141 $-392 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Israel > Dødehavet > Ein Bokek
Billeder
Billeder fra rejsende (644)
Værelse og suite (224)
Pool og strand (124)
Spisesal (38)
Faciliteter (26)
Familie- og legeområder (8)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 16 hoteller i Ein Bokek
Prima Oasis Dead Sea
948 anmeldelser
0,23 km væk
Leonardo Inn Hotel Dead Sea
599 anmeldelser
0,24 km væk
Hotel Spa Club Dead Sea
989 anmeldelser
0,25 km væk
Daniel Dead Sea Hotel
3.028 anmeldelser
0,35 km væk
Restauranter i nærhedenSe 11 restauranter i Ein Bokek
Aroma Cafe
568 anmeldelser
0,38 km væk
Masada National Park Restaurant
99 anmeldelser
12,65 km væk
Kaparuchka
260 anmeldelser
15,15 km væk
Kathy's Porch
10 anmeldelser
28,3 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 8 seværdigheder i Ein Bokek
Ein Bokek Beach
249 anmeldelser
0,25 km væk
Dead Sea
2.018 anmeldelser
0,63 km væk
Bokek River
103 anmeldelser
3,63 km væk
Fantasy Island
22 anmeldelser
3,78 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Isrotel Ganim.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering