Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nyt! Du kommer til os for at finde anmeldelser – nu kan du booke dit hotel lige her på TripAdvisor.

Amwaj Blue Beach Resort & Spa

Vis priser
Book på TripAdvisor
Pålidelig partner. Vi samarbejder med for at gøre booking så let som muligt for dig.
Sikker betaling. Vi anvender branchens førende praksisser for at holde dine oplysninger sikre.
Angiv datoer for at se de bedste priser
leveret af Prisfinder
1 værelse
Indtjekning Udtjekning
Indtast rejsedatoer for at fortsætte
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 4 websteder mere!
Professionelle billeder
Amwaj Blue Beach Resort & Spa
Vis kort
{"widget":{"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"},"name":"ibex_photo_carousel"},"containerClass":null}
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

1.050 anmeldelser fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Mere
Filtreret efter: Dansk
København, Danmark
1 anmeldelse
4 af 5 stjerner Anmeldt 2 uger siden

Fra lufthavnen blev vi afhentet i privat bil og ankom til et hotel med liv. Dejligt dobbeltværelse med direkte udsigt til megapool og lidt meget morgen fest kl 10 ;-). Servicen er meget charmerende og kender deres besøgstid. VIGTIG; tag turen til Loxur for at oplev verdens civilisation begyndelse - vi så kongernes dal uden andre. Vi kitede, shoppede, slappede, elskede, festede, råhyggede. Just Go.

  • Overnattede September 2016, rejste som et par
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 4 af 5 stjerner Renlighed
    • 4 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, sorenbroste
Korsør, Danmark
Bidrager på niveau
7 anmeldelser
3 af 5 stjerner Anmeldt 4 uger siden

vi var der i uge 29 og 30 2016. Ankomst: Vi havde fået at vide at vi skulle regne med at betal 50 euro for visum, men betalte 70 - gætter på at "guiderne" tager 10 euro pr. person i service. da vi ankom til hotellet ventede vi ca. 30 min. på at få vores værelse. Værelset: Værelset var ganske fint og med en altan vi primært brugte til at tørre vores badetøj og de rigtig lækre håndklæder (der kan skiftes hver dag). Sengene er brede, men ikke så fantastiske at sove i. Der er mange tv kanaler, også med film på amerikansk så det var super. Der er pengeskab og køleskab på værelset hvilket vi var meget glade for. Maden og restauranter: Maden er ikke så god. Meget ensartet og smagløst i hovedrestauranten. I a la carte restauranterne er der stor forskel. På den italienske er portionerne meget meget små og har intet med italiensk mad at gøre. Den indiske derimod er helt fantastisk med super god mad og rigeligt af den. Vi fik dog ikke prøvet bedouinteltet. Drikkevarene er ok, men de putter meget alkohol i og sodavanden er ikke ligeså god som mærkerne vi kender. Service: Vi havde super service dernede. Tarek, der ordnede vores værelser var simpelthen så sød og gik meget op i om vi var tilfredse. Ved poolen fik vi anvist solsenge hver dag og de rykkede dem gerne hvis placeringen ikke lige passede os. På restauranterne var enkelte tjenere også meget meget servicemindede. Man skal være opmærksom på alle sælgerne, der går rundt ved poolen og stranden. De er lidt træls de første par dage. Faciliteter: Pollen er rigtig fin og har en god dybde og er ikke overfyldt. Stranden er god at ligge på, men man skal have badesko på hvis man agter at gå i fra strandbredden. Der er super godt at snorkle for enden af badebroen, meget rigt undervandsliv med klovnefisk, pigrokker mm. Der er apotek på hotellet hvilket vi desværre fik brug for pga dårlig mave. Oplevelser: Der ligger intet i nærheden af hotellet og der kan godt blive lidt kedeligt hvis ikke man tager på nogle af de ture, der tilbydes. Vi tog med happy dolphin på 2 ture. Utopia Island og Dolphin House. Begge ture kan varmt anbefales. Fantastisk oplevelse at svømme med delfiner i det fri og ikke mindst rigtig godt vand at snorkle i. Jeg vil dog anbefale at man tager nogle snacks med selv på disse ture, da man først får frokost sent. Husk at prutte om prisen når i køber turene. Vi tog også på den såkaldte safari-tur. Den er slet ikke pengene værd. Vi blev lovet ca. 50 km på ATV i ørkenen, rideture i solnedgangen osv. Men vi fik max. 5 km på ATV og rideturen var en træktur på ca. 30 m. på udslidte heste :( Alt i alt havde vi en god tur, dog med plads til lidt forbedringer :)

  • Overnattede Juli 2016, rejste som et par
    • 3 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, camillaskree
1 anmeldelse
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
1 af 5 stjerner Anmeldt 30 juli 2016

aldrig aldrig mere , det er under al kritik. Vi bestilte bryllupsrejse til Egypten på hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa igennem Solfaktor og som efter sigende skulle være et 5 stjernet hotel med all inkl , vi skulle være der i uge 29 og 30 Vi ankom på rejsedagen til billund de 2 timer før , vi kunne først ikke cheke ind da vi slet ikke var oprettet i deres system, vi fik af vide af personalet i lufthavnen at det ikke var usædvanligt for air cario , vi kunne se at vi ikke var de eneste der havde dette problem , efter lang tids venten pga vi ikke kunne cheke ind blev det gjort manuelt. Flyet var så 30 min forsinket ( det er hvad der kan ske) da vi ankom til Egypten forlangte de så 70 euro til visum , selv om der stod på solfaktors side at det koster 50 euro ( hvilket vi også plejer at betale når vi er i Egypten.) vi ankom endelig til hotellet ca kl 01,30 meget forsinket , og blev placeret i lobbyen hvor vi sad og ventede i ca 1,30 time på at få vores værelse, uden at blive tilbudt mad og drikke . vi valgte at opgradere vores værelse med det samme,da vi fik at vide at dette var et meget bedre værelse (vi havde bestilt et standard værelse )hvilket var en mer udgift på 20 euro. Alt så fint ud til at starte med , ud over de problemer vi havde haft med at komme dertil og de extra udgifter vi havde haft , men så skal jeg ellers love for det gik ned af bakke . Efter 4 dage i det værelse vi havde måtte vi simpelthen skifte værelse igen til sultan , da vi skulle betale for internet 12 euro pr dag . i resturanten var der konstant kaos , beskidte tallerkner , glas , bestik , maden var uspiselig og meget ensformigt , både frugt og grønt lignede noget der havde vendt vrangen ud længe før vi ankom , der var beskidt over alt , og oveni det det måtte vi ofte stå i kø for overhovedet at få et sted at sidde , da hotellet slet ikke er gearet til så mange gæster. vi valgte igen at opgradere og betalte 217 euro mere, så vi kunne benytte ala carte restauranterne hver dag , det skal nævnes at der er 4 ala carte restauranter på stedet , men den ene var slet ikke åben i de 14 dg. vi var der. Drikkevarer var ofte med mer betaling og varm sodavand og øl dagligdag da der ofte ikke engang var mulighed for at få isterninger i. Konstant undskyldende personale som knoklede fra morgen til sen nat og kæmpede en brav kamp for at gøre det hele lidt bedre for os.Desværre en tabt kamp da vi brugte det halve af vores ferie på at være syge pga. dårlig mad og madhygiejne , ikke sjovt når så ovenikøbet toilettet var konstant i stykker på værelset og toilettet i lobbyen lignede noget fra roskilde festivallen. Total kritisabel oplevelse og 14 dages spildt ferie til en mer udgift på 300 euro oveni rejsens pris.... Den ene stjerne er udelukkende til de altid hjælpsomme og frustrede tjenere . Kan se standard svaret fra solfaktors side, efter at have kigget anmeldelser igennem , mon ikke det er på tide, at netop få kigget på stedet . Mere 

Nyttigt?
1 Tak, John A

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Soma Bay

2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
4 af 5 stjerner Anmeldt 21 juli 2016

Har lige været af sted uge 28-29. Fint ophold og hotel og fin service for det meste. Meget præget af østeuropæer og Egypter gæster på hotellet. Lidt slidte faciliterer men ok standart. Værelserne er fine flere med havudsigt.

  • Overnattede Juli 2016, rejste med familie
    • 4 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Renlighed
    • 3 af 5 stjerner Service

Nyttigt?
3 Tak, Tonny M
Pandrup, Danmark
Bidrager på niveau
27 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
5 af 5 stjerner Anmeldt 20 april 2016

April 2016 ankom vi til hotellet. Vi havde en dejligt uge på Amwaj hotel. Dejlig værelse (ikke så stort) med fin rengøring hver dag. Meget venligt personale, altid glade og smilende og god for en sjov bemærkning. Hotellet ligger i ørken så det er et hotel for folk som virelige søger roen med en masse læsning. For os var det for stille. Vi manglede en by hvor vi kunne gå tur om aften. :-) Vi har ingen ting og udsætte på hotellet eller personalet overhovedet.

  • Overnattede April 2016, rejste som et par
    • 5 af 5 stjerner Værelser
    • 5 af 5 stjerner Renlighed
    • 5 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
2 Tak, DiversDiver200
Grindsted, Danmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nyttige stemmer
2 af 5 stjerner Anmeldt 3 oktober 2011

Vi er lige vendt hjem efter en uges ferie i Egypten, hvor vi boede på hotel Amwaj Blue Beach Resort & Spa. Hotellet ligger ca. 45-50 km fra Hurghada lufthavn i ferieområdet Soma Bay ved Safaga, hvor køreturen fra lufthavnen tager ca. 45 min. Dette var vores anden rejse til Egypten, vi tilbragte en uges ferie omkring samme tid sidste år (2010). Vi havde kun købt flybilletter til Egypten, så vi stod selv for bestilling af hotel og transport. Hotellet bestilte vi gennem bookingsiden booking.com, og det var ganske nemt og tog kun få minutter. Selve transporten bestilte vi gennem taxi-airport-transfers.com, og de var i lufthavnen til tiden for at hente os. De var der også til aftalt tid da vi skulle hjem igen, samt de var super flinke og gav en rigtig god service. Tjek ind: Da vi ankom til hotellet blev vi mødt af en venlig Piccolo, som bar vores bagage ind og viste vej til receptionen. Alt var godt, så fint ud og levede ind til videre op til vores forventninger for et 5 stjernet hotel. Men da vi skulle tjekke ind stoppede alt det som var et godt førstehåndsindtryk, det tog næsten 2 timer at tjekke ind, hvilket også var meget problemfyldt for dem, da jeg efterspurgte om vi kunne opgradere vores værelse til en Suite. Vi blev ikke tilbudt noget koldt at drikke, eller lidt at spise selv om de jo godt er klar over vi har kørt i næsten en time i 38 graders varme, og haft en flyvetur på 5 timer. Nå, men langt om længe fik vi betalt, og fik vores nøglekort til en Suite på 1 sal. Vores bagage blev transporteret op til Suiten, og den service var okay. Værelset: Vores indtryk at selve Suiten var enlig ganske god, dog var der en del skønhedsfejl og sjusk i det håndværk der er lavet, og selv om dette er et kendt problem i Egypten, så var det noget slemmer end jeg har set før i Egypten. Jeg ved ikke hvordan de andre værelser på hotellet var, men hvad jeg kunne forstå på et Tysk par, var det store og fine værelser, men de var en smugle sjusket lavet. Selve Suiten var pænt rengjort da vi kom, men det blev også kun ved det. For selve rengøringsmanden som skulle holde rent, skiftede kun håndklæder nogle få gange, og tømte askebære og skraldespand, samt han kunne lige overkomme at rede vores seng. Selv om han fik rigeligt med drikkepenge, så gav det ikke noget videre af sig. Så der blev faktisk intet gjort, ud over hvad han lige gad at lave, ikke engang toiletkummen gjorde han ren, og så kan man jo kun forstille sig hvordan sådan en kumme ser ud efter en gang dårlig mave. Der var ikke en toiletbørste så man selv kunne gøre det rent, så det var ret ulækkert. Hotelområdet: Selve hotelområdet var pænt og ryddeligt, pool området og standen var pæne og rene så her var der ikke noget at sætte en finger på. Dog ligner det hele at hotellet har haft en del år på bagen, så man bliver lidt overrasket over at hotellet kun har været åbent i godt et år. Restauranterne: Hovedresturanen var desværre alt for lille til at klare alle de gæster, så det var svært at finde et bord når man skulle spise. Der var intet der kunne minde om service, personalet smilede ikke, og virkede bare total ligeglade med deres arbejde. Der blev ikke serveret drikkevare ved bordet, dette skulle man selv hente ved en bardisk, og man kom tit til at stå og vente 10-15 min., inden man fik sine drikkevare. Drikkevarerne blev ofte serveret i halvbeskidte glas, og gjorde du opmærksom på problemet ignorerede de dig bare. Generelt var tallerkner, bestik, kopper, glas og anden service ofte ikke rengjort godt nok, hvilket var meget ulækkert og meget uhygiejnisk. Maden smagte generelt godt, og var der noget man ikke brød sig så meget om, var udvalget ganske fint så man kunne sagtens finde noget andet. Dog var det stort set det samme der blev serveret hver dag, der var ikke den store udskiftning i retterne, men størrelsen og udbuddet gjorde at det ikke betød så meget. Man kunne også vælge at spise på en af de to tema restauranter, vi prøvede kun den Italienske restaurant, og den oplevelse var noget dårlig, selv om vi benyttede den to gange. De kunne ikke huske hvad du havde bestilt, så det halve af maden kom ikke. Blev der serveret rødvin var den iskold, og sådan en skal jo serveres ved stuetemperatur. Hvidvinen blev også serveret forkert, den var alt for varm, som om den havde stået i solen i flere timer, hvidvin skal jo serveres kold, så det med drikkevarer havde de ikke noget videre styr på. Bestilte du en grillet oksesteek til hovedret, forventer man jo at få et godt stykke kød, men nej, der kom 3 flade og små hakkebøffer i på en tallerken, sammen med lidt pomfritter, ingen pynt, og de 3 hakkebøffer var uspiselige. Så selv om der flugte 3 besøg på den Italienske restaurant, sammen med Suitens pris så kom vi kun de to gange. Poolen: En dag ved poolen var også noget af en udfordring for ens toldmodighed, for du fik ikke lov til at ligge i fred. Den første dag kom der sælger, inden for næster hver halve time, for at sælge massage, ture til Hurghada, vandsports aktiviteter eller alt muligt andet. Det var meget belastende, og det tog dem flere dage at finde ud af at man ikke ville købe noget. Drikkevarerne skulle man selv hente i poolbaren, og man kunne godt forvente lidt ventetid, for hurtige var de slet ikke. Men de var noget mere flinke i poolbaren end i nogle af restauranterne, og kunne da smil. Generelt var udvalget af drinks og andet drikke ganske fint, men bestilte du en rom i cola eller en anden drik, så var der mere spiritus i end sodavand eller juice. Det var et blandingsforhold som hed 60% spiritus / 40% resten, alt for stærkt og kunne slet ikke drikkes. Man skulle bede dem om at komme meget lidt spiritus i, så kunne man til nøds drikke det. Deres øl smagte godt, og var også serveret kold, samt deres iskaffe var en positiv oplevelse. Butikkerne: Der var butikker inde på hotellet og uden for hotellet, og generelt var udbuddet ganske godt. Man kunne gøre en god handel og priserne var ikke så dyre som man kunne opleve dem i Hurghada by. De handlende var venlige og kunne godt forstå et nej, så man fik helt klart en positiv oplevelse ved at besøge butikkerne. Atmosfæren: Selve atmosfæren på hotellet kunne være noget bedre, de fleste af gæsterne var Russere og de opførte sig generelt ikke pænt, og havde meget svær ved at vise hensyn til andre gæster. Vi oplevede også dette sidst da vi var i Egypten, men dog ikke så voldsomt som denne gang. At man ikke kunne ligge i fred ved poolen for sælgere, var med til at ødelægge det afslappende ved det ellers pæne pool- og strandområde. Spa afdeling: Man kunne bestille massage og anden wellnes behandling i hotellets spa afdeling, hvilket var ganske godt. Vi fik hver to behandlinger og har kun positivt at sige om det. Prisen er lidt høj, men det er okay da kvalitet var ganske god. Tjek ud: Da vi skulle tjekke ud fra hotellet, oplevede vi et personale i receptionen som havde svært ved at træffe beslutninger, og generelt var meget langsomme. Vi gjorde flere gane opmærksom på at vi skulle nå et fly og vi havde en chauffør til at vente, men det ignorerede de bare med dårlige undskyldninger. Deres kreditkort terminal havde tekniske problemer, og de beskyldte os for at der ikke var dækning på vores Visa kort. Så da vi skulle betale vores regning for blandt andet massage og anden forbrug, var vi nød til at blive transporteret til et hotel ca. 10 km væk for at hæve penge i en hæveautomat. Her kunne vi sagtens hæve på vores Visa kort, men et meget stort irationsmoment da vi blev 45 min forsinket fra planlagt afgang fra hotellet, selv om vi havde sat en halv time af til at tjekke ud. Generelt: Det kan godt være at hotellet var et 5 stjernet hotel, og de reklamere med det på deres hjemmeside amwajhotelsint.com/abu-soma/ og på booking.com - men vi vil lang fra give det 5 stjerner. Den første stjerne jeg vil trække fra er for - deres dårlige service, mangel på fred og ro fra sælgere ved poolområdet, og mangel på servering af drikke vare i hovedrestauranten og poolområdet. Den anden stjerne jeg vil trække fra er for - mangel på hygiejne i restauranterne med tallerkner, glas og anden service, mandel på plads i hovedrestauranten da det var svært at finde et ledigt bord. Den tredje stjerne jeg vil trække fra er for - mangel på rengøring af værelset, få skift at håndklæder, ingen skift af sengetøj, hotellets generelle stand efter kun et års åbning. Hotellet kan simpelthen ikke leve op til 5 stjerner, dog kan det godt være det kan leve op til 3 eller 4, men jeg vil kun give det 2 stjerner, da de har så mange fatale fejl og problemer med hotellet. Jeg vil helt klat ikke anbefale at man skal holde sin ferie på Amwaj Blue Beach Resort & Spa, da man vil tage skuffet hjem. Hotellet er for dyrt i forhold til hvad man får for sine penge, og lever langt fra op til en 5 stjernet standard.

  • Overnattede September 2011, rejste som et par
    • 2 af 5 stjerner Værdi
    • 2 af 5 stjerner Sted
    • 2 af 5 stjerner Søvnkvalitet
    • 3 af 5 stjerner Værelser
    • 1 af 5 stjerner Renlighed
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
4 Tak, Ricco A

1.449 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (1216)
Set
Værelse/suite (107)
Set
Udsigt fra værelse (55)
Set
Badeværelse (29)
Set
Pool/strandområde (263)
Set
Hotel og udendørsarealer (310)
Set
Spisesal (81)
Set
Forretningscenter/mødelokaler (1)
Set
Familie-/legeområder (11)
Set
3:50
Videoklip (1)
Set
Andet (358)

TripAdvisor-billeder: Professionelle billeder udarbejdet eksklusivt til TripAdvisor

Set
Alle TripAdvisor-billeder (211)
Set
Faciliteter (31)
Set
Strand (23)
Set
Luksussuite (47)
Set
Pool (15)
Set
Spisesal (28)
Set
Pool nr. 2 (6)
Set
Standardværelse (29)
Set
Hotel (32)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (22)
Set
Pool/strandområde (6)
Set
Hotel og udendørsarealer (6)
Set
Spisesal (2)
Set
Værelse/suite (2)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Andet (4)
Indtjekning Udtjekning
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Soma Bay
2.2 km væk
Caribbean World Resorts Soma Bay
6.0 km væk
Kempinski Hotel Soma Bay
18.8 km væk
Harmony Makadi Bay Hotel & Resort
Vis priser
Vis priser
Vis priser
6.0 km væk
Sheraton Soma Bay Resort
Sheraton Soma Bay Resort
Nr. 4 af 10 i Soma Bay
4.5 af 5 stjerner 943 anmeldelser
1.8 km væk
Movenpick Resort Soma Bay
33.5 km væk
The Desert Rose Resort
The Desert Rose Resort
Nr. 19 af 206 i Hurghada
4.5 af 5 stjerner 2.799 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Fremhævede
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Pool
  • Restaurant
  • Ved stranden
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Roomservice
  • Gratis parkering
  • Fitnesscenter
Om ejendommen
  • Ved stranden
  • Kørestolsadgang
Aktiviteter
  • Pool
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Spa
  • Tennisbane
  • Fitnesscenter
Værelsestype
  • Suiter
  • Tekøkken
  • Ikke-ryger værelser
  • Familieværelser
  • Tilgængelige rygerværelser
På dit værelse
  • Aircondition
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
  • Wi-Fi mod betaling
  • Internet mod betaling
Tjenester
  • Lufthavnstransport
  • Renseri
  • Vaskeri
  • Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
  • Shuttle-service
  • Roomservice
  • Gratis parkering
  • Mødelokaler
  • Concierge

Supplerende oplysninger om Amwaj Blue Beach Resort & Spa

Adresse: Km 50 , Hurghada | Safaga Road,, Soma Bay, Egypten
Beliggenhed: Egypten > Røde Hav og Sinai > Soma Bay
Prisområde: 232 kr.-1.116 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Amwaj Blue Beach Resort & Spa 4*
Antal værelser: 371
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Orbitz, Hotels.com, Expedia, Priceline, Booking.com, Travelocity og Hotwire, så du med ro i sindet kan reservere på Amwaj Blue Beach Resort & Spa. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Amwaj Blue Beach Hotel Soma Bay
Amwaj Blue Beach Resort And Spa
Hotelstil:
Nr. 4 bedste feriestedshotel i Soma Bay
Nr. 6 spahotel i Soma Bay
Nr. 7 luksushotel i Soma Bay
Nr. 7 hotel ved stranden i Soma Bay
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning