Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Motel 6 Binghamton

Billeder fra rejsende (14)
Værelse og suite (38)

Om

Nr.7 af 13hoteller i Binghamton
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis parkering
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Kørestolsadgang
Selvbetjent vaskeri
Vaskeri
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Billigt

Placering

Fuld visning
41Bil anbefales
Vurdering: 41 ud af 100
15restauranterinden for 1 km
1seværdighedinden for 1 km
Kontakt
1012 Upper Front St, Binghamton, NY 13905-1204
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Binghamton Lufthavn9 km
Tompkins County Lufthavn60 km
Se alle hoteller i nærheden
192anmeldelser
2spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 36
  • 52
  • 47
  • 32
  • 25
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
En ven og jeg boede her en nat, da vi rejste på ferie. Det var rummeligt, og sengene var behagelige. Badeværelset kunne have brugt lidt arbejde. Ingen servietter på værelset, så hvis du har brug for til at sprænge din næse, toiletpapir bliver nødt til at gøre. Værelset var rent mindst. Der var et par skræmmende mennesker bevæger sig rundt om bygningen på gangene og nat. Ved ikke om jeg ville bo her de næste gang, jeg er i området.
Læs mere
Værelset var meget rart og behageligt. Personalet i receptionen var dejligt og afslappet. . . Rengøringsdamerne var dog lidt uvenligt. Vi var nødt til at bede om friske håndklæder til vores morgen brusebad og de første rengøringsdamen havde ikke noget og er helt klart ikke interesseret i at blive kontaktet, og den anden dame var temmelig irriteret. Desuden, hvis der ikke er en måde at opnå en bedre at håndhæve politikker for at rydde op efter kæledyr, det ville være fantastisk. Jeg elsker at de er dyrevenlige (og det gør min hund), men desværre nogle gæster ikke rydde op efter deres kæledyr, og gå gennem græsset er som med landminer. Samlet, vi nød en overnatning, og det gjorde vores hund!
Læs mere
Vi har boet her i en række år, når vi besøger Binghamton på Thanksgiving og jul. Vi vil aldrig gøre det igen. Der var kun én nat bord ikke to. Telefonen virkede ikke. Det køleskab har sagt at lave en mærkelig støj på ca. 112 : 30 . Da min kone tog til at tjekke den hun trådte ind i en stor sø med vand. Køleskabet var ikke afkøling overhovedet. Da hun slog lampen fra køleskab hun var nødt til at se på, hvordan hun har levet så at hun ikke ville være fik af når man trådte i vand. Ud over dette, vores værelse vendte den motorvej og støjen holdt os vågne en stor del af natten. Den næste morgen og fandt et andet værelse til os, men vi var nødt til at bruge den hjælpsomme person i receptionen Vi klagede over at flytte tingene Thanksgiving morgen fra det ene værelse til det andet. Vi bad hende om at tale med ejeren om at give os noget ud for vores spektakler. Hun talte med ejeren og han sagde, at han ikke ville give os noget som helst fordi vi skulle betale den laveste pris. Vi var også at vide, at ejendommen er for nyligt gået igennem en ændring af ejerskab. Ja, denne ejer bør tage nogle business-kurser fordi der ikke er noget som helst som hedder " Den pris på god vilje, " baseret på vores langsigtede relationer her, og det faktum, at vi havde planlagt at bo her i julen skulle han have investeret nogle af sine penge til at holde en god kunde tilfreds. Vi straks fandt et andet sted at bo til jul. Derfor, hans umiddelbare tab var $ 150. Han vil også tabe $ 250 for næste år, og alle år tilbage. Det handler ikke om sine penge. Det handler om, at den nye ejer gjorde ikke noget for at vise mig at jeg er en kunde. Mit gæt er, at hvis dette er, hvordan han behandler sine tilbagevendende gæster og så har han ingen respekt for en førstegangsbesøgende enten. Jeg vil mene, at hvis det er tilfældet, bliver hurtigt gennemgå en anden ejerskiftet. Det er ikke en måde at vinde loyalitet. Jeg har aldrig gået igennem et nyt værelse til mig og havde det meget svært uden at få noget ud af min regning. Vores dage på dette motel 6 er nu historie, og hvis dette er, hvordan Motel 6 der kører tog sine ejere og så er vi meget usandsynligt at bo på et andet Motel 6. Vi er meget utilfredse! !
Læs mere
Lugtede også kraftigt af luftrenser til at gøre mig blev depressive. Meget ukomfortable senge. For at aktivere luft på jeg var nødt til at tage tilbage til receptionen. Den unge mand er som åh ja, du er i et handicap værelse, så du er nødt til at slå det skifte under enheden så får han ned på hans hænder og fødder og kraftspring en kontakt. (Dette er for "handicap" mennesker?) tv fjernbetjening virkede ikke og uden handicap toilet der er nem adgang til en bruser. Vil ikke bo her igen.
Læs mere
Meget rent, roligt og nem adgang med en praktisk parkering omkring tilbage lige i nærheden af vores værelse ... Vi ankom ca. kl. 13.00 og var i stand til at se ret i.. Det var fantastisk da vi var i stand til at tage en kort lur før frokost 1/2 time.. Vi kan også læse anmeldelser fra tidligere gæster, der kan anbefales dette motel og vi blev ikke skuffede, da vi ankom til vores værelse.. Alt hvad i det værelse er meget enkel og den seng er yderst komfortabel.. Beliggenheden er sikker og mere landlige del af byen. Vi vil helt sikkert bo her igen ...
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
62 $ - 87 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
motel 6 binghamton hotel binghamton, motel six binghamton, binghamton motel six, binghamton motel 6
PLACERING
USANew YorkBinghamton
ANTAL VÆRELSER
98
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering