Fire dage på denne hytte i Chobe Nationalpark. Køretøjer og guiderne, The lodge var hele - top. Vi så mange løver (en undervurderede kun få meter fra vores land Cruiser) , masser af elefanter, zebraer, giraffer, og vores første leopard. . . . . . De havde haft en meget vådt regntiden så udover den utrolige seværdigheder og lyde på Belmond ejendom og i Chobe Nationalpark duften af vilde sage var utrolig! ! ! ! Den enestående Belmond guider (Onx, mægtige, se, Muffin - - blot at nævne et par stykker) lære os så meget, og tog sig godt af os. Hytterne var meget behagelig, maden lækker! Elskede hvert minut af vores ophold!Vi var ikke engang gæster på dette feriested (vi boede på SLK), men havde brug for hjælp. Da vi satte af Jon var meget varm og indbydende. Meget stor pris på den hjælp til at komme ud i dyb, dyb bush når der er en masse muligheder!Charmerende førsteklasses hytte i Chobe Nationalpark i Botswana. Og nød virkelig den sage - duftende morgen havde utrolig safari observationer vildtture. Så en leopard hunt hans frokost og hørte en løve brøl fra 6 - fødderne væk! Utroligt!Vores familie på fire boede på denne hytte samt Belmond Eagle ø. Det helt sikkert er den dårlige forhold i det ikke er blevet renoveret i nogen tid vil jeg sige. Ikke desto mindre er det har en dejlig fornemmelse, værelserne er store og de ansatte i at man kunne forvente sædvanlige afrikanske venlige. Maden er rigelig og ikke smart, men meget rart. Jeg tror ikke, at Afrika er et foody rejsemål og vi bare ville ønske de tilberedte mere lokal stil mad i stedet for at forsøge at gøre vestlig mad til aftensmad, men ikke gør det godt. Morgenmad og frokost var fantastisk. Middagene skal eftersyn måske. Den bedste aften var the Boma middag, som var et højdepunkt på vores ferie. Klimaanlægget på vores værelse var ikke fungerede og rørene var stoppet på den sidste dag. Den har en dejlig pool men området omkring det er skidt, med ujævne græs og vakkelvorne banede og ikke tillokkende at sidde omkring. Tid til en ny - tydeligvis en sirene på de priser de opkræver. Sandsynligvis det bedste sted for vildt at vi tog til. Guider arbejder utrætteligt for at sikre, at du ser alt.…Venner henviste os her med et koncept med at bo to nætter var dog kun i stand til at bo her. Køreturen på de beskidte hoteller road tog over tre timer ( 70 km) på grund af meget regn - de fleste dele var næsten vasket ud - 4 WD kun på denne tid af året, og var ret stressende. Var ikke rigtig klar til vejforhold men det var vores egen skyld - ikke til hytten venner. Så snart vi ankom, vi havde en fantastisk varm hilsen. Solen var lige over det dæk og værelserne var fantastisk. Så smuk og bruseren var rummelig og så afslappende. Virkelig dejligt toiletartikler og fyldt køleskab. Morgenmaden var noget som du bad om og det var en skam ikke at bruge mere tid der. Jeg kan ikke vente med at komme tilbage!Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering