Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hill-Brook Motel

Om

Nr.4 af 4hoteller i Bedford
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Billigt
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Køleskab på værelset
Familieværelser
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
41anmeldelser
1spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 5
  • 11
  • 4
  • 3
  • 18
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Værelset var rent og komfortabelt. Den unge mand i receptionen var fantastisk! Meget høflig og hjælpsom. Jeg kunne ikke se nogen insekter som nogle anmeldelser offentliggjort. Hvis jeg nogensinde har brug for et værelse i det område, jeg kommer tilbage
Læs mere
Stoppede her, da det var en halv pris af alle andre i området og havde en god anmeldelse. 13 Tommer farve TV, men har kabel-mirobølgeovn mikrobølgeovn aircondition og varmen meget rent. Jeg ville bo her igen. Du kan rent faktisk åbne vinduer og få en dejlig brise gennem stedet med skærme ligesom i 60 sekunder, bliver der måske den blev bygget.
Læs mere
Tjekkede ind w ejere kone, fik et værelse for venner, der havde lejlighed brand, havde de ingen ID's & kun tøjet på ryggen. Jeg har boet i den samme by, hvor hotellet ligger i i over 30 år. Da ejeren kom løbende ud til parkeringspladsen Knap kommet ud af kontoret og fortalte os, at vi skulle komme tilbage på kontoret, begyndte at behandle os som kriminelle sagde, at han ikke løb børnepasning og ønskede nøglen ind. Sagde, at vi var heldige han ikke var at holde vores penge. Derefter lod som om han gjorde os en tjeneste ved samme måde som de ville undgå transaktionen som man ikke kan give en tilbagebetaling [vs et ugyldigt) for en transaktion, som er ikke afsluttet endnu. Han sagde: de mange penge vi kunne være til rådighed med det samme for et ugyldigt gør det som om, det aldrig var sket, og som er latterligt, da jeg vidste at det ville ikke være det drejer sig stærkt at os. Jeg ringede til American Express og fik en skynde kode for hans kreditkort processor så de kunne slippe for pengene og bad også hurtigere ham, hvorfor de havde opkrævet 15 % drikkepengebeløb hold, når han sagde, at de ikke gør det før vi tjekkede ind. Han sagde American Express lå ved siden af mig, så de kunne få mig ud af telefonen, og var villig til at ringe til hans kreditkortbehandling selskab med 6 cifre. Da jeg ringede til den næste morgen til at tale med min kone hun har sagt ja, de opkræver de 15 % gennemfører. Jeg har ikke noget problem med en tilfældigheder holder jeg bare ikke kan lide folk lyver om ikke at gøre det, og så sætte det på. Min erfaring er, at ejeren er meget uprofessionelt, ikke kender syrer musklerne omkring kunderelationer, er uforskammet og ikke kender meget om, hvordan hans egen virksomhed fungerer. Jeg har aldrig været behandlet så uhøfligt af en lokal forretning i mit liv, og min erfaring ser ikke ud til at være over stregen med mange andre mennesker, der har haft lignende oplevelser med denne mand. Tjek de andre anmeldelser han bare ønsker at skændes med folk og viser, at han er lige når man er i virkeligheden han taber forretning.
Læs mere
Dette motel er meget enkel med få faciliteter. Jeg havde reserveret online og kvinden argumenterede med mig, når jeg kom der selvom jeg havde et bekræftelsesnummer. Jeg ville jeg være strandet uden.Folk ofte hænge ud udenfor, og det får dig til at føle dig uhyggeligt alle de dem, der kan lide at observere dig, når du ankommer. værelset havde et køleskab men ingen mikrobølgeovn var bekymret. Den mand er dejlig, men ikke så tit til stede. Ejerne kan ikke forstå den gæstfrihed og service.
Læs mere
Vi boede på dette motel i 2 dage. Ejeren er en indisk/pakistanske fyr, der praktisk talt ikke ved, hvordan gæstfrihed forretning. Wifi fungerer ikke, da vi klagede han sagde at betale ham mere for at få WIFI service restaureret. Værelserne var beskidt og ildelugtende. Vi ønskede et ikke-ryger værelse, men vi fik en ryger. Da jeg klagede han bad os om flere penge .
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
79 $ - 108 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
USANew HampshireBedford
ANTAL VÆRELSER
18
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering