Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Quality Inn

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (10)
Værelse og suite (15)
Spisesal (4)
Oversigt
1200 W Gannon Dr, Festus, MO 63028-2603 Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
3-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (172)
Filtrer anmeldelser
80 resultater
Medlemsvurdering
36
21
10
7
6
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
36
21
10
7
6
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 80 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 16. juni 2017

Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse på Quality Inn i med, efter , efter at have forladt min vielsesringe bag på mit værelse. Jeg satte dem på en bakke på en temmelig høj TV kabinet og havde bare ikke se dem, når jeg scannede værelset,...før jeg checkede ud med min familie i marts 12 , 2017 . Så, er der en vigtig tip: aldrig sætte ting på en overflade højere end en arbejdsplade når man er i et hotelværelse. Jeg var meget overrasket, og hvordan dette hotel håndterede skuffet over mit spørgsmål om min Ringenes Herre, fra den første dag jeg bemærkede dem manglede, som, for at gøre det endnu værre, var tre dage senere (en dag med at køre og to hektiske dage derhjemme). Jeg ringede til hotellets reception på 15. marts for at advare dem om mine netværk og blev fortalt, at de ville ringe tilbage til mig den eftermiddag. Når de ikke ringede jeg tilbage og fik at vide, at der ikke var fundet. Jeg anmodede om den administrerende direktør for at ringe til mig. Når lederen ikke ringede tilbage til mig og jeg ringede til hendes næste dag. Jeg ville have troet et hotel GM-ville have den ulejlighed at kunne vende tilbage en opringning til en gæst, der havde spørgsmål om der mangler værdigenstande. Jeg ville også have forventet et hotel for at få tjekket ind med sin egen Rengøring afdeling om værdigenstande inde til venstre i et værelse, før den har meddelt en gæst, der ikke blev fundet. Til hendes ære, selv om, at GM lad mig tale med HK, hvorved den interviewede ved mit netværk ikke alle relevante HK medarbejdere havde været. Den administrerende direktør var til at følge op med mig om det. Fire dage senere, og jeg havde ikke hørt fra GM, jeg ringede til hendes. Jeg fandt ud af, at der var stadig usikkerhed om, hvem der kom ind på værelset, og at den havde siddet tom i tre dage efter jeg checkede ud. Jeg så ikke en værelsesnøgle spor, så det krævede, at lederen ikke medarbejdere, der kom ind på værelset under den lange frist kunne identificeres og interviewede om Ringenes Herre. Jeg var glad for, at den administrerende direktør var på nippet til at have en nøgle spor gjort, omend det ville tage tid. Jeg har sendt det hvis jeg følte, at jeg ikke ville komme samarbejde og information fra dette hotel, jeg vil gøre en politirapporter og ringe Quality Inn's hovedkontor. Hvad er så utilfredse mig dog var, at jeg var nødt til at føle, at dette skal bare varetages af de partier, der ikke ved hotellet. Jeg ringede til GM i slutningen af marts og følte mig fra denne telefonopkald at værelsesnøgle spor ville være færdig. Også omkring dette tidspunkt jeg anlagt politirapporter. Jeg ringede også Choice Hotels' kundeservice, og deres processen var at ringe til GM og beder hende om at ringe til mig. Hvis de gjorde det, at GM har aldrig ringet til mig. Jeg har faktisk prøvet at forbinde sig til at Choice Hotels service repræsentanten for at bekræfte, at han gjorde det kontakt den administrerende direktør på Quality Inn. Jeg efterlod en besked til ham, men han ringede aldrig tilbage til mig. Jeg har selv prøvet en enkelt gang til, på Maj 27 fra 1700-, for at nå frem til den administrerende direktør, at efterlade en besked til hende til at ringe til mig. Hun gjorde det aldrig, men en meget behagelig ledelse medlem gav mig en opdatering: ingen havde set Ringenes Herre, og der var et muligheden for at gøre en værelsesnøgle spor i juni. Til sidst, for måske 30 th, jeg sendte et brev til en V. P. på Choice Hotels, men, som jeg skriver, jeg har ikke hørt fra ham eller nogen af dette på Choice Hotels. Jeg accepterer, at min fejl betyder min vielsesringe er gået. Hvad jeg har svært ved at acceptere, er dette hotel er tilsyneladende uvilje mod at tage rimelige foranstaltninger for at gøre værelset key spore de sagde, at de ville gøre. Det kan være vigtige oplysninger relateret til mit netværk. Jeg er klar over at det er en stor sorg for hoteller til at beskæftige sig med værdigenstande gæsterne forlader. Men det er også en stor del af kundeservice og er lydhør, hvilket efter min mening ikke er en prioritet for det Quality Inn og for Choice Hotels International.Mere

Anmeldt 9. juni 2017

5-Stjernet Hotel, på værelset var rent, og et tip top stand, meget rent, og læsset op med alt, hvad du har brug for. Hele motellet var meget velholdt og smukt. Alle de ansatte var meget flot og velholdt. Morgenmaden var fantastisk med varmt og stort...udvalg meget godt. Prisen var meget rimelig til, hvad du får. Jeg vil gå ud over min måde at bo her, hvis jeg var på gaden Louis område. Meget sikkert sted at boMere

Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Jeg fik en king-værelse, og havde en indre værelse. En god seng at sove. Værelset var rent. Bruseren var dejligt og varmt. Alt syntes at arbejde godt. Gratis morgenmad var god. Eneste klage er, at med den indre værelse. Der var en masse lys kommer...ind fra under det normale dør og glas skydedøre fra mødelokalet eller hvad man end måtte kalde det. Selv efter at de var dæmpede lygter. De ansatte var alle venlige. Og jeg vil helt sikkert bo her igen.Mere

Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Jeg arbejder for et valg af hotel og har været med virksomheden for mere end 13 år, og har aldrig oplevet det, som jeg gjorde med dette hotel. Vi havde fra 2 - 3 tommer af støv, muggent lugtende værelse til en kakerlak og myrer...i værelser (jeg siger værelser, fordi vi var flyttet 2 gange) de ansatte der elsker at lave spil og for at få en undskyldning for at skyde lidt over en uge har jeg kun været her. Og til den administrerende direktør Jette at gøre mig efter første gang har et problem jeg ville have forladt det virkelig blæste mig ind da jeg kommer fra en manager. Jeg vil aldrig sige til en gæst til at gå et andet sted hen. Jeg vil prøve min sværest at være sikker på, at jeg gør deres ophold. Da jeg får en medarbejder rabat jeg kan ikke kan normalt anmeldelser, men denne gang, at jeg var så utilfreds jeg havde da det var så utroligt, at de alle har handlet.Mere

Anmeldt 30. april 2017 fra mobile enheder

Dejligt værelse til den pris. Meget rene værelser. Receptionsmedarbejdere venlige. Parkering for gæster et problem på grund af et bryllup. Internet stinker - - meget langsomt. Kan ikke få en plads ved siden af elevatoren.

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Fitnesscenter
Restaurant
Bar/lounge
Aircondition
Forretningscenter med internetadgang
Indendørs pool
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Mikroovn
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Selvbetjent vaskeri
Shuttle-service
Vaskeri
Ved stranden
Spa
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser, Familieværelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser, Familieværelser
Antal værelser
134
Prisklasse
80 $-130 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Lexington Inn Shalimar Plaza & Conference Center
Også kendt som
Holiday Inn Festus
,
Festus Holiday Inn
Sted
USA > Missouri > Festus
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser, Familieværelser
Antal værelser
134
Prisklasse
80 $-130 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
Lexington Inn Shalimar Plaza & Conference Center
Også kendt som
Holiday Inn Festus
,
Festus Holiday Inn
Sted
USA > Missouri > Festus
Billeder
Billeder fra rejsende (10)
Værelse og suite (15)
Spisesal (4)
Pool og strand (3)
Møde- og festlokaler (9)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 4 hoteller i nærheden
Holiday Inn Express Hotel & Suites Festus - South St. Louis
140 anmeldelser
0,52 km væk
La Quinta Inn & Suites Festus - St. Louis South
175 anmeldelser
0,58 km væk
Comfort Inn Festus
141 anmeldelser
0,69 km væk
Super 8 by Wyndham Pevely
299 anmeldelser
8,88 km væk
Restauranter i nærhedenSe 42 restauranter i nærheden
Sonic Drive-In
5 anmeldelser
1,04 km væk
Taytro's Bar & Bistro
99 anmeldelser
0,72 km væk
Rich's Frozen Custard
45 anmeldelser
0,88 km væk
La Pachanga
14 anmeldelser
0,93 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 6 seværdigheder i nærheden
Crystal City Underground
46 anmeldelser
2,35 km væk
West City Park
24 anmeldelser
3,38 km væk
Villa Antonio Winery
53 anmeldelser
9,79 km væk
Sandy Creek Covered Bridge State Historic Site
26 anmeldelser
14,44 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Quality Inn.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering