Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Seven Gables Inn

Billeder fra rejsende (77)
Værelse og suite (34)
Spisesal (8)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Bar/lounge
Roomservice
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Mødelokaler
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Ikke-ryger værelser
Suiter
Værd at vide
HOTELSTIL
Finurligt hotel
Centralt beliggende
HOTELKLASSE
Placering
Fuld visning
60Forholdsvis god til gående
Vurdering: 60 ud af 100
87restauranterinden for 1 km
2seværdighederinden for 1 km
Kontakt
26 N Meramec Ave, Clayton, Saint Louis, MO 63105-3859
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Lambert-St. Louis International Lufthavn11 km
Scott Air Force Base43 km
Se alle hoteller i nærheden
Anmeldelser med mere
432anmeldelser
102billeder
3Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 226
  • 113
  • 34
  • 30
  • 29
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg havde fornøjelsen af at bo på dette sted i sidste uge. Når man ser den uden for, det tager dig med tilbage til en smuk europæisk bygning. Når man trådte indenfor, det er en kundefokuseret oplevelse, ud fra hoveddøren til sidste gang du rejser. Personalet er til for at sørge
Læs mere
Svar fra GablesManager, General Manager hos Seven Gables Inn
Svarede d. 7. feb. 2017
Thank you for your feedback. We are so pleased to hear that you had a wonderful stay with us. We cant wait to see you again. Best Regards, Stacey Wallace
Læs mere
Havde en oplevelse jeg nogensinde har aldrig behandlet før. En reservation til at bo på dette hotel for sidste dag i 2016. På grund af min mors sygdom og efterfølgende død, jeg glemte reservationen blev foretaget, og glemte at sluge for at annullere med mig hendes side. Var ikke
Læs mere
Boede her på en forretningsrejse i 3 nætter. Værelset var komfortabelt, rent sengetøj og komfortabel seng. Etager krævede opmærksomhed støv bolde og fnug, og fandt en andens kontaktlinser fast på side af skink, så det giver mig ved huset rengøringspersonale har behov for et
Læs mere
Svar fra GablesManager, General Manager hos Seven Gables Inn
Svarede d. 17. jan. 2017
Thank you for taking time to post your review. We take our guests feedback very seriously as it only helps us to improve our services offered. We are a unique set up when it comes to the front desk with a more homey feel rather than having you our guests stand in a line to wait and check in which should be pointed out by anyone in the hotel, so we will address with the entire team to ensure we are assisting our guests rather than shrugging and acting as if they are not informed of how the hotel operates. As for the stairs, we do not offer an elevator as are on the National Historic Registry and opted to leave the building as originally built, however we do have first floor rooms for those that cannot do steps and bellman to assist with bags if needed. We will also address the timeliness of getting out the wine and cheese as promised from 5p-7p, Monday through Thursday. We will also ensure all breakfast items are fresh on a daily basis. We all take pride in our jobs here at the hotel and whether we see you once a day or three times a day we are all expected to greet our guests and ask if there is anything you might need, not that we have forgotten you are staying with us, we are just trying to make everyone feel welcome and keeping track of 32 guest rooms and guests when there are multiple people covering shifts as well as restaurant patrons, people coming in off the street inquiring about potential events or rooms is sometimes hard to keep track of everyone's names. Again we appreciate your feedback and will continue to work on improving to keep our guests happy. Warm regards, Stacey Wallace General Manager
Læs mere
Jeg boede der i tre nætter på The Inn at være tæt på centrum af Clayton. De offentlige områder af kroen er meget elegant - morgenmad (inkluderet) var fantastisk. Mit værelse havde brug for kærlig pleje. Men jeg vil anbefale venner til at bo i det Inn, men for at vælge et værelse
Læs mere
Svar fra GablesManager, General Manager hos Seven Gables Inn
Svarede d. 17. jan. 2017
Thank you for your review. We are thrilled you enjoyed your stay. We have recently updated our first and third floor guest rooms and we plan on updating the second floor this year to complete a total renovation of our charming inn. We look forward to your next visit. Warm regards, Stacey Wallace General Manager
Læs mere
Vi boede her under en college besøg. Stedet udefra ser meget tarveligt, men værelserne er store og rene, stille og godt indrettet. Personalet er venligt og hjælpsomt og beliggenheden er praktisk i forhold til den sporvognsnetværk og centrum restauranter. Min datter går til at
Læs mere
Svar fra GablesManager, General Manager hos Seven Gables Inn
Svarede d. 17. jan. 2017
Thank you for taking time to post a review. We are thrilled this will be your home for the next four years and we look forward to your next visit. Warm regards, Stacey Wallace General Manager
Læs mere
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesalPool og strandMøde- og festlokaler
Billede leveret af ledelsenSeven Gables Inn
suite badroom
Still More room
ForrigeNæste
1234567
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
97 $ - 171 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
seven gables hotel clayton7 gables innseven gables saint louis
PLACERING
USAMissouriSaint LouisClayton
ANTAL VÆRELSER
32
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering