Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hampton Inn Louisville-Northeast

Laveste priser for dit ophold
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Billeder fra rejsende (25)
Værelse og suite (26)
Spisesal (3)

Om

Nr.34 af 108hoteller i Louisville
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Fiskeri
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Parkering
Gratis internet
Wi-fi
Internet
Udendørs pool
Selskabslokale
Mødelokaler
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Sikkert
Mikroovn
Køleskab
Fladskærms-tv
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God pris
Mellemklasse
Sprog, der tales
Engelsk
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Hoteltilbud
592anmeldelser
4spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 321
  • 143
  • 75
  • 31
  • 22
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg har boet på dette hotel flere gange i løbet af de sidste fem år, og har oplevet det samme niveau af fremragende service hver gang. Check-in/out altid problemfri. Personalet var altid venlige. Det er tæt på flere Interstate Highway for hurtig adgang til centrum Louisville eller mange afsidesliggende små byer.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Vi havde familie kommer til byen og boede her. De havde sundhedsproblemer og udholdt en lang køretur for at få her kun for at finde ud af, at deres reservationer var blevet annulleret. Det ville have været nok af et problem, men de er blevet behandlet så dårligt, at det var uvirkeligt. Det tog mange telefonopkald og om en time på at finde noget af dem, og de var så irriterede over den måde, som det var alle behandlede. De var tvunget til at arbejde på telefoner selv med lidt at ingen hjælp fra personalet. Den " hjælp " de fik til at ringe til nummeret fra deres e-mailede bekræftelser til at være uforskammet behandles der. Vi vil aldrig anbefale dette sted til alle og vil helt sikkert Udbred kendskabet til alle vores co - arbejdere i vores job om ufølsomhed vist til to delvist handicappede ældre kvinder, der bare kom på et værelse, der var ikke længere tilgængelig. I øvrigt var det blevet bekræftet via e-mail mindre end 24 timer før de kom.
Læs mere
Kig på mine anmeldelser. Jeg rejser meget. Måske det vil sige, at jeg har visse forventninger når jeg rejser. . . Men jeg vil gerne have god service (dette sted er blinde), et rent hotel (billede er tusind ord værd) , fred og ro (ikke) og måske nogle anerkendelse for mit år som Diamond (Nix) . Da jeg så gik i denne eftermiddag, Lone medarbejderen var på en langvarig telefonopkald med en person, der spurgte om en million spørgsmål om priser og datoer og sådan (er dette ikke normalt holdes på Central Reservations? ) , Det tog hende i 5 minutter til at kigge op og hilser på mig (jeg må tilstå, jeg var træt efter 17 timers flyvning fra Honolulu, og jeg var i en fart - jeg havde et eller andet sted at være) . Kunde-service uddannelse i de fleste steder foreslår, at du hjælpe kunden foran dig i stedet for den ene i telefonen. Da hun så faktisk ud til, hun var venlig, men jeg var allerede irriteret. På den anden side, er alle i rengøring smilede og hilste. Efter min begivenhed, vendte jeg tilbage til at falde i søvn, og da jeg vågnede op omkring 9 : 00:00 var der en meget stor, meget højt gruppe i hallen på min etage råbte til hinanden og smækker dørene - det var ikke håndhæves af personalet. Det samme gruppe synes at have gjort et stort rod af de fælles områder, og tilsyneladende, at personalet ikke har fået til opgave at holde de offentlige områder rene - se på billedet. Tager kun et øjeblik til at snuppe en skrald taske og holde tingene rent. Jeg behøver ikke at sige, at jeg ikke vil vende tilbage til denne Hampton.
Læs mere
Vi fik på hotellet omkring syv 30 om morgenen uden en reservation, og damen ved skranken var i stand til at gå videre og få os i et værelse uden ekstra beregning gudskelov for min medarbejdere og jeg havde arbejdet 16 timer før og vi var bar helt ud! ! Værelserne var meget rene og komfortable og poolen var dejlig. . Den eneste efterår er vi løb tør for varmt vand, når vi var ved at blive klar til at arbejde den næste dag. .
Læs mere
Dette motel tilbudt indkvartering af høj kvalitet til rimelige priser for storbyen ligger bekvemt på en motorvej. Vil bo der igen, hvis vi var i området. Hampton har altid været et motel i valg for os, og det gjorde det ikke skuffe.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hampton
Forrige
PRISKLASSE
99 $ - 202 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
hampton inn louisville- i-265 east hotel pewee valley, louisville hampton inn
PLACERING
USAKentuckyLouisvilleEast Louisville
ANTAL VÆRELSER
95
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering