Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sheraton Louisville Riverside Hotel

Gem
Videresend
700 W Riverside Dr, Jeffersonville, IN 47130-3151
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
Laveste priser for dit ophold
Direkte hoteltilbud!Pakketilbud
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Sheraton.com168 $
Booking.com168 $
Priceline168 $
Hotels.com168 $
FindHotel168 $
Travelocity168 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (206)
Værelse og suite (85)
Spisesal (16)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
Opdateret 29.06.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra Sheraton Louisville Riverside Hotel
Opdateret 29.06.20 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.1 af 11hoteller i Jeffersonville
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice

Velkommen til Sheraton Louisville Riverside Hotel! Dit "hjem" i Jeffersonville tilbyder mange faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.

Gæsterne har adgang til gratis wi-fi, og værelserne på Sheraton Louisville Riverside Hotel har fladskærms-tv og aircondition.

I løbet af dit besøg skal du benytte nogle af de faciliteter som tilbydes. For eksempel reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice. Gæster på Sheraton Louisville Riverside Hotel har også adgang til pool og morgenmad på stedet. For rejsende, der ankommer i bil, er der gratis parkering.

Rejsende, der er på udkig efter krabbe, bør prøve KingFish Restaurants, Olive Leaf Bistro eller The Red Yeti Restaurant. Du kan også prøve en italiensk restaurant som for eksempel Come Back Inn, Olive Leaf Bistro eller Bearno's Little Sicily Pizza.

Hvis du leder efter noget at lave, er Vintage Fire Museum (0,9 km) et godt sted at bruge noget tid, og det ligger i gåafstand fra Sheraton Louisville Riverside Hotel.

Sheraton Louisville Riverside Hotel giver dig det bedste af Jeffersonville lige ved din dør, hvilket gør dit ophold både afslappende og underholdende.

Læs mere
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Cykeludlejning
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Gratis bus- eller taxatjeneste
Parkering på gaden
Wi-fi
Boblebad
Pool-/strandhåndklæder
Indendørs pool
Opvarmet pool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Morgenmad på værelset
Salgsautomat
Bustransport
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Kuffertopbevaring
Concierge
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Fælles-/tv-stue
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Pejs
Rengøring
Roomservice
Sikkert
VIP-faciliteter
Fladskærms-tv
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God udsigt
Mellemklasse
Sprog, der tales
Engelsk, Spansk
Hotellinks
Særtilbud:Pakketilbud
503anmeldelser5spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 213
  • 170
  • 77
  • 24
  • 19
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Ben J skrev en anmeldelse d. jul. 2017
6 bidrag8 nyttige stemmer
Dette er et lidt slidt hotel, der er blevet opdateret til at se mere moderne. Stort set alle priser over 4. etage er skal have en dejlig udsigt over floden. Alle de ansatte er sjove og spændende, selv manageren Angie var ude hilsen mennesker som de kom. Da vi kom tilbage til hotellet, personalet i receptionen bad os om vores dag og huskede fra messegulvet vores samtale dagen før. Jeg vil gerne til at synes, det var det, fordi vi er så interessant, men det er sandt, at de bygger det forhold med alle der kommer ind af døren. Den store morgenbuffet er udmærket. Typiske retter, røræg, kiks og sovs, bacon, pølser, kartofler, frugt osv. Det, som gør det så fantastisk er server/værtinde. Hun får dig til at føle dig virkelig den slags velkommen du får, når du besøger bedstemors hus. Vi spiste der 3. juli rd, jeg er ikke sikker på, om det er den samme person hver morgen.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2017
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste som par
Language Weaver
Nyttig
Videresend
ilovemanhattanNyc skrev en anmeldelse d. jul. 2017
NYC365 bidrag147 nyttige stemmer
Lad mig sige, at jeg spurgte flere gange for at tale med lederen over 2 forord dette ophold. Ikke en eneste gang følte jeg høre fra en chef. Jeg fik at vide af SPG Twitter at 'direktør for Værelser' efterlod mig en voicemail, men det er ikke sandt, som der var intet på nogen af mine telefoner. Indtjekning var ok i denne ejendom. Det var ikke før vi checkede ind, vi fandt ud af at manageren lukket klubben fra kl. 12.00 fredag til mandag aften. Det var en overraskelse til os (det er skjult i hjemmeside og reklame i elevatoren sagde 24 / 7 , som er helt klart ikke tilfældet. . . ) . Værelserne var OK. Underligt at det ikke var, da dørene åbnede ikke og der var ingen etage til Julie balkon. Vinduerne var beskidte. Vi checkede ind på en lørdag eftermiddag. Vi gik ud af hver søndag morgen kl. ca. 10:00 og er vendt tilbage til søndag aften omkring 7:00 om eftermiddagen kun for at finde vores værelser havde ikke været gjort rent (og, ikke noget, vi havde ikke vælge den så - som hedder 'Green valg' ). Vi fik 2 værelser på samme etage, og hverken var rengjort. Vi ved rengøring var der, da vi så dem på gulvet på vores vej ud. Vi gik nedenunder til receptionen og nævnte det og fik at vide, at rengøringen var 'check-out' besætning. De havde ingen forklaring på, hvorfor vores værelser var ikke rengjort. Jeg bad om at tale med lederen. Jeg fik at vide af kvinden der arbejdede receptionen, at der var ingen manager på vagt. Hun & 1 anden person kom op og bragte rene håndklæder & toiletartikler. Var nødt til at bede om mere vand, eftersom det er en der kommer med på værelset SPG Platin. Da vi checkede ud på mandag, der var ingen besked, ingen undskyldning. Jeg bad om at tale med lederen. Fik at vide, at der ikke var der. Vi tjekkede ind på onsdag aften. Jeg spurgte, om der var en seddel i min fil om hvad der skete, og kvinden, der var der sagde, "nej. "Jeg har forklaret, hvad der skete og sagde, at jeg ønskede at tale med lederen. Hun sagde, at der var ingen der, men hun ville frem til min klage. Hun sagde, at de opgraderede os. Vi endte i handicappede - handicapvenlige værelser (det er ikke en opgradering, lad os være ærlige) . Hun sagde, at var det, de betragtes som en opgradering. Da jeg checkede ud på torsdag jeg spurgte om det igen, da jeg aldrig har hørt fra nogen. Kvinden der tjekkede mig ud sagde, at hun var bekendt med den sag, fordi hun var den "én, der kom op og hjalp dem. ", Spurgte jeg om at tale med bestyreren. Hun fortalte mig om, at hun var manageren (hun var ikke på lørdag men var på torsdag? ) . Jeg spurgte, hvorfor jeg fik aldrig en ringe eller en forklaring om, hvad der skete på trods af min anmodning om, at jeg får den & en opringning. Hun fortalte mig: "Jeg kan garantere dig at ingen fra vores hotel er at ringe til dig. " Wow. Det er skræmmende. Hvor var ledelse? Jeg ønskede at fortælle dem helt klart, hvad der skete med dem en mulighed for at undskylde og forklare. Jeg ved det, før jeg skrive en negativ anmeldelse. . . Men det er uger senere, og jeg har stadig ikke hørt fra dem. Mit råd: Undgå dette hotel, hvis du værdsætter kunde service & vil have en god oplevelse. Undgå dette hotel på mandage, fredage og i weekenden hvis du er Platinmedlem. Denne liste: Bruseren: gennemsnitlig. Reception: Gennemsnitligt nedenfor - gennemsnitlig. De var ikke hjælpsomme og har ingen magt til at gøre tingene på. Forsiden - personen gav os morgenmadskuponer efter at jeg protesterede mod at klubben ikke at være åben for Platinum medlemmer. Seng: Gennemsnitlig Sheraton. Sengelinned/Sengetøj: Gennemsnitlig Sheraton. Håndklæder: Gennemsnitlig Sheraton. Telefonservice/blive shinet: under gennemsnittet. Var nødt til at ringe flere gange for vaskeklude osv. Værelsets størrelse: gennemsnitlig. Room service: N/A toiletartikler: Typisk Sheraton gør - spejl: 1 værelse havde det (typisk Sheraton) . 1 Gjorde det ikke. Virkede meget tilfældigt.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2017
Værdi
Renlighed
Service
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Language Weaver
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Leslie J skrev en anmeldelse d. jul. 2017
Alexandria, Virginia736 bidrag101 nyttige stemmer
Så, hotellet er helt gennemsnitligt. Ikke noget her virkelig at gøre opmærksom på bortset fra en virkelig rart personale. Det er en lavere ende Sheraton ejendom, der har været nødt til at lukke deres club level lounge i weekenden så du skal ikke betale ekstra for denne mulighed. Brandon og Katie var super behagelig i receptionen under min check-in, da de som formidles skuffende nyheder sammen med hjælp at finde den type værelse jeg var på udkig efter. Lige så bemærkelsesværdigt var personalet på restauranterne på hotellet. Flot udsigt over floden og broer hvis du er på disse sider af hotellet.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2017Rejsetype: Rejste med familie
Language Weaver
Nyttig
Videresend
Huck K skrev en anmeldelse d. jul. 2017
Chandler, Arizona298 bidrag98 nyttige stemmer
Beliggenheden er bekvem. Der er masser af gratis parkering. Morgenmadsbuffeten er god. Personalet er fantastisk fra receptionen til restauranten. Den ejendom er i sig selv i høj grad brug for en opfriskning. Mit værelse var slidt og trænger til at få en grundig rengøring. Selv med at have sagt en renovering er det, der havde brug for. Når dagen er omme, vil jeg bo her igen når du er tilbage i Jeffersonville.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2017
Værdi
Værelser
Service
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Language Weaver
Nyttig
Videresend
jdorgan60 skrev en anmeldelse d. jun. 2017
Anderson, South Carolina2 bidrag1 nyttig stemme
Hotellet virkede fint. Receptionen var super ophobede da vi ankom. Vi fik ikke de værelser eller tjenester lovede, selv om indkvarteringen var lige så godt. Problemet var den egentlige seng. Sengetøjet var beskidt. Naturligvis havde været sovet mindst én før lejer på. Kun en seng i værelset. Den ene side var rent og den anden var ikke. For trætte til at få det ordnet ved midnat. Fortalte dem om morgenen. Spurgte, hvorfor jeg ikke ringede? ? Øhhh. Hvorfor var det beskidt?
Læs mere
Dato for ophold: juni 2017
Værelser
Sted
Service
Rejsetype: Rejste med venner
Værelsestip: 6th Floor and ask them to clean and change sheets when you get there
Vis flere værelsestip
Language Weaver
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
PRISKLASSE
112 US$ - 316 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
TIDLIGERE KENDT SOM
Ramada Inn
PLACERING
USAIndianaJeffersonville
ANTAL VÆRELSER
181
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Sheraton Louisville Riverside Hotel
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Blandt de nærliggende seværdigheder er The Big Four Bridge (0,9 km), Big Four Bridge (1,1 km) og Abbey Road On The River (0,6 km).
Hvilke faciliteter er der på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Blandt de mere populære faciliteter er indendørs pool, gratis wi-fi og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er aircondition, fladskærms-tv og pejs.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og morgenmad under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Ja, der er gratis parkering og parkering på gaden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Schimpff's Confectionery LLC, The Red Yeti Restaurant og Come Back Inn.
Er der mulighed for at dyrke motion på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Ja, gæsterne har adgang til indendørs pool og fitnesscenter under deres ophold.
Tilbydes der rengøringsservice på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Er kæledyr tilladt på Sheraton Louisville Riverside Hotel?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Tilbyder Sheraton Louisville Riverside Hotel forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.