Efter at have tjekket ind til en hurtig overnatning før en flyvning om morgenen, gik jeg ind på badeværelset og bemærkede (jeg kan ikke tro, jeg skal skrive dette) menneskeligt affald på toiletsædet. Jeg gik til receptionen, forklarede situationen og bad om en klud og noget desinfektionsmiddel (der var ingen tegn på, at rengøring var tilgængelig, og de havde tilsyneladende aldrig faktisk arbejdet her), og fyren bag skrivebordet åbnede et skab, hentede genstandene og afleverede dem til mig. Det var det - ingen spørgsmål, ingen undskyldning, ingen "åh min Gud, det er ulækkert". Ikke noget. Så da jeg gjorde rent, bemærkede jeg, at der var gammel, tørret menneskeurin i bunden af toilettet. Ved siden af var flere menneskehår klæbet til gulvet med snavs. Da jeg returnerede rengøringsmidlerne, fortalte jeg fyren, at jeg bare ikke havde lyst til ikke at komme på mine hænder og knæ for at rense urinen (bare så, du ved, at han måske ville lade rengøringsfolkene vide, hvis og når de nogensinde beslutter sig for at ansætte nogen) og igen ingen reaktion fra ham. Så trak jeg gardinet for bruseren tilbage og blev mødt af sort mug i fugemassen. Jeg var nødt til at tage et brusebad, så jeg gjorde det, mens jeg stod på det eneste rene håndklæde på værelset - de andre havde, hvad der lignede bugkroppe på sig. Jeg tørrede af med et håndklæde. Da jeg forlod lokalet for at undersøge, hvad der lød som en pose med marmorkugler, der blev kastet mod en garageport, opdagede jeg, at det i hele gangens længde så ud til, at nogen havde skrabet al malingen af væggen i en fire tommer strimmel over det triste, beskidte tæpper. Kilden til støjen kom fra vaskerummet, og ingen var bekymrede over, at nogen tørrede deres utroligt højlydte vasketøj en time efter det angivne afskæringstidspunkt. Vaskerummet er 10 meter fra receptionen, så de kunne også høre det, men jeg tror, det er blevet fastslået nu, at "Vi er overhovedet ikke ligeglade med vores gæster" er dette La Quintas motto. Ikke at det er et krav, at hotellets personale skal være venligt, men det var første gang, jeg afleverede en værelsesnøgle, mens jeg tjekkede ud, og receptionen kunne ikke være ulejlighed at sige tak, endsige spørge, hvordan mit ophold var. . Jeg valgte dette hotel, fordi det var det billigste i området. Hvis udtrykket "du får hvad du betaler for" nogensinde blev eksemplificeret, var det ved La Quinta Inn nær Moline lufthavnen.…