Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Residence Inn Chicago Downtown/Loop

Gem
Videresend
11 South LaSalle Street, Chicago, IL 60603-1203
COVID-19-opdatering: Se de ekstra sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger, som denne ejendom har truffet.Læs mere
2 personer kigger på dette hotel
Direkte hoteltilbud!Pakketilbud
Booking.com
301 $
Se tilbud
Book nu, betal under opholdet
Expedia.com
301 $
Se tilbud
FindHotel
301 $
273 $
Se tilbud
Priceline301 $
Residence Inn301 $
Hotels.com301 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Billeder fra rejsende (298)
Værelse og suite (93)
Spisesal (34)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Rejs sikkert under COVID-19-krisen
Besøg vores Rejs sikkert-side for at se, hvordan vi hjælper dig med at træffe mere velinformerede rejsebeslutninger under COVID-19.
Hvad du kan forvente under dit ophold
  • Hånddesinficeringsmiddel til rådighed for gæster og personale
  • Regelmæssig desinficering af områder med høj trafik
Opdateret 09.04.21 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.
En bemærkning fra Residence Inn Chicago Downtown/Loop
Opdateret 09.04.21 Sikkerhedsforanstaltningerne angives af ejendommen selv, og deres nøjagtighed kontrolleres ikke af Tripadvisor.

Om

Nr.44 af 215hoteller i Chicago
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice

Residence Inn Chicago Downtown/Loop er et perfekt valg for rejsende, der besøger Chicago. Det tilbyder trendy stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.

Værelserne på hotellet har fladskærms-tv, køleskab og aircondition, og det er nemt at komme online med wi-fi.

Gæsterne har adgang til reception, der er åben døgnet rundt, concierge og avis på Residence Inn Chicago Downtown/Loop. Derudover tilbyder Residence Inn Chicago Downtown/Loop fitnesscenter og morgenmad, hvilket vil gøre din tur til Chicago endnu bedre. Og som en ekstra service er der parkering for gæsterne.

Vartegn i nærheden, som for eksempel John Hancock Centret / Observatoriet (2,0 km) og Navy Pier (2,2 km), gør Residence Inn Chicago Downtown/Loop til et godt sted at bo, når man besøger Chicago.

Mens du er i Chicago bør du opleve lokale favoritter med bento (madpakke) på Hot Woks Cool Sushi, Slurping Turtle eller Oysy.

Det bedste af det hele er, at Residence Inn Chicago Downtown/Loop gør det let at opleve nogle fantastiske seværdigheder i Chicago, som for eksempel The Peggy Notebaert Nature Museum, hvilket er et populært naturhistorisk museum.

Nyd dit ophold i Chicago!

Læs mere
Stedets faciliteter
Offentlig betalingsparkering i nærheden
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Gratis ophold for børn
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Biludlejning
Forretningscenter med internetadgang
Parkering
Wi-fi
Bar/lounge
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Snackbar
Salgsautomat
Taxakørsel
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Fotokopi-/faxmaskine i forretningscenter
Kuffertopbevaring
Dagligvarebutik
Gavebutik
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Spiseområde
Rengøring
Sikkert
Kaffemaskine/elkedel
Kabel-/satellit-tv
Sovesofa
Badekar/brusebad
Separat opholdsområde
Sofa
Telefon
Strygejern
Private badeværelser
Vækningsservice/vækkeur
Tekøkken
Mikroovn
Køleskab
Kogeplader
Køkkenudstyr
Fladskærms-tv
Radio
Gratis toiletartikler
Hårtørrer
Vis flere
Værelsestyper
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Grønt
Stille
Sprog, der tales
Engelsk
Hotellinks
Særtilbud:Pakketilbud
628anmeldelser20spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 435
  • 136
  • 17
  • 21
  • 19
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Mere
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
pcly skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Cary, North Carolina1 bidrag
Hotellets medarbejdere er professionelle, men ikke pæne. Efter at have boet hele ugen checkede vi for eksempel ud af vores værelse. Da vi ventede et par timer i lobbyen på vores flyvetid, blev vores unge datter sulten. Jeg spurgte hotelpersonalet, om jeg kan bruge en mikrobølgeovn til at varme op suppe til hende, og de sagde nej, da vi allerede checkede ud og ikke længere gæster der.
Læs mere
Dato for ophold: juli 2019Rejsetype: Rejste med familie
Google
Nyttig
Videresend
Courtney D skrev en anmeldelse d. nov. 2019
Yucaipa, Californien23 bidrag9 nyttige stemmer
+1
Her var hvad jeg var nødt til at sende til Marriott kundeservice: Først og fremmest, se venligst de billeder og videoer, jeg har knyttet til dette, hvis du har brug for en visuel henvisning til min historie. Jeg ville gerne rapportere om et for nylig ophold, som min familie og jeg blev udsat for på Residence Inn Chicago Downtown ved Loop. Vi checkede ind den 24. oktober og ud den 29. oktober. Jeg var der på en forretningsrejse, og min mand og to små børn ledsagede mig. Jeg bor ofte på Marriott egenskaber og brugte min Suite Night-belønning til at anmode om en suite med 2 soveværelser. Min anmodning blev imødekommet, og vi checkede ind i lokalet. Værelset var meget rart, men vi blev forskrækket over at finde morgenmaden fuldstændig overskridt om morgenen. Det var så travlt, der var ikke nok plader til folk at bruge, der var linjer til alting, og de fleste af tingene var løbet ud uden at personalet genopfyldte dem. Dette inkluderer kaffe, koffeinfri og varmt vand, alt sammen på samme tid. Jeg har ikke oplevet dette på en Marriott-ejendom før, men vi besluttede, at det var ubehageligt nok, at vi bare skulle gå ud til morgenmad resten af tiden der. Den anden dag i vores værelse vendte vi tilbage til vand, der lækker overdrevent fra loftet inde i vores rum. Jeg ringede til receptionen, de lød ubekymret og fortalte os, at de ville beskæftige sig med den. Efter ca. 20 minutter var der hældt mere vand fra loftet, så det så ud til, at stykker af loftet snart ville kollapse, stadig var ingen ansatte i Marriott interesserede nok til at tjekke det ud. Vi ringede til receptionen igen, og de var lige så ubekymrede som ved det foregående opkald. Cirka 30 - 40 minutter efter mit første opkald, med hvert håndklæde, som vi kunne finde i suite med to soveværelser nu på gulvet under det lækkende loft, og efter at vi flyttede møblerne for at undgå overdreven skade, ankommer hotelingeniøren. Han gik ind, tog et fotografi af katastrofen, sagde noget med virkningen af, "Holy Crap! Det er meget vand!" Og tog af sted. Måske 50 minutter efter jeg ringede til receptionen, manageren, ankommer Paige i rummet med to værelsesnøgler. Hun sagde, at de skulle flytte os til to forskellige rum på grund af det lækkende loft. Dette var nu omkring kl. 23. Jeg spurgte, om vi kunne have en anden pakke, og hun afviste. Jeg spurgte, om der var en anden Marriott-ejendom i nærheden, hun kunne ringe for at få os til at skifte hoteller, og hun afviste igen og sagde, det ville tage hende for meget tid. Hendes holdning var meget afvisende, og hun var ikke meget undskyldende. Vi tog de to nye rumnøgler og begyndte at pakke vores ting til os alle. Hotellet har hverken tilbudt eller ydet nogen hjælp til at pakke vores varer. Mine børn var udmattede og græd og forstod ikke, hvad der foregik. Vi tog 3 ture op og ned to forskellige sæt elevatorer for at få alle vores poser ind i det nye rum (foto vedhæftet). Hotellet tilbød også nul hjælp til at få al vores bagage ind i de nye værelser. Da vi ankom til de nye værelser, vi blev tilbudt (omkring midnat), var vi meget skuffede over at finde ud af, at de var placeret i det samme venteplads som elevatorerne. Værelserne var også ikke tilstødende. Jeg kunne ikke efterlade mine børn i et rum alene uden forældrekontrol, så vi alle opholdt sig i det samme lille rum. Naturligvis troede hotellet ikke, at nogen ville bo i dette rum, fordi der ikke var sengetøj på senge. Jeg måtte samle alle lagene, tæpper og puder ud af det andet rum for at gøre senge i det ene rum, vi brugte. Hotellet tilbyder heller ikke nul assistance. Du skulle tro, at jeg ikke længere kunne blive overrasket / skuffet over denne egenskab længere, men du tager fejl. Endelig fik jeg sengene oprettet og gik ind i toilettet for at finde det beskidte. Bruser så ud som om den ikke var blevet renset i denne måned, meget mindre inden vores check-in. Se vedlagte billeder for at demonstrere. Så mine børn var nu op til ca. Jeg måtte gå og bede om manageren (Paige) om at tilbagebetale min suite natpriser, der blev brugt, selvom dette var noget meningsløst, da de udløber i slutningen af året. Jeg reddede dem hele året til denne specielle lejlighed, da jeg skulle rejse med min familie. Hun returnerede 4 af dem. Jeg var nødt til at kontakte hotellet igen, efter at vi tjekket ud for at bede hende om at returnere den femte suite natten tildeling. Vi var yderst ubehagelige i det lille rum, og helt ærligt var vi lige over turen efter at have haft en så dårlig oplevelse på dette hotel. Min mand og børn skiftede deres flybilletter, så de kunne vende hjem tidligt med en stor regning. Jeg måtte bo på arbejde, og inden min sidste nat på hotellet besluttede de at tjekke mig ud af mit værelse. Jeg var nødt til at ringe til dem og bede dem om at udstede mine nøgler igen, fordi de ikke længere arbejdede på mit værelse. De fortsatte derefter med at fortælle mig, at det var min skyld på grund af, hvordan jeg reserverede værelserne. Jeg reserverede ved at ringe til linjen Marriott Bonvoy. Det er klart, at jeg er en idiot og burde ikke bruge denne gruppe af inhabiliteter til at booke mine værelser længere. Det vidste jeg ikke før, men det gør jeg nu. Paige var også venlig nok til at forklare mig, at det også var min skyld, at hun kun vendte tilbage 4 af mine suite natpriser og ikke alle 5. Tak en flok, Paige. Paige sørgede også for ikke at sende mig den automatisk genererede e-mail "Gennemgå dit seneste ophold". Jeg har opholdt sig 86 nætter i andre Marriott-ejendomme overalt i verden hidtil i år. Ingen af dem "glemte" at sende mig anmeldelse-e-mailen. Jeg finder det meget mistænkeligt, og jeg er nu klar over, at jeg absolut ikke kan stole på anmeldelserne på Marriott-webstedet, hvis administratorerne af dine skyggefulde egenskaber får lov til at filtrere, hvem der har tilladelse til at give feedback. Så for at opsummere blev mine børn udsat for en ekstremt farlig tilstand i et af dine hotelværelser. Derefter blev de flyttet og udsat for beskidte tilstande, der sandsynligvis ville risikere en stammesinfektion i en anden. Min families ferie blev ødelagt. Ledelsen var ikke kun ligeglad, men inkompetent og gjorde et åbenlyst forsøg på at dække deres inkompetence ved ikke at lade kunden give feedback. Det ene hotel har forvandlet mig fra en "Marriott Only" -pige til en stor fan af Hilton.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019
Værdi
Værelser
Service
Værelsestip: If you stay here, check for fungus in your shower! Avoid a staph infection and stay somewhere else!
Vis flere værelsestip
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
MaggieBourke skrev en anmeldelse d. nov. 2019
London, Storbritannien38 bidrag49 nyttige stemmer
Jeg er virkelig glad for at bo her. Personalet giver mig store kram og siger altid velkommen tilbage. Det er virkelig et hjem hjemmefra. Morgenmaden har så mange valgmuligheder og sunde indstillinger. Jeg elsker værelserne, de er så rummelige og sengen er så behagelig. Jeg ville ikke bo andre steder.
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019
Værelser
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Google
Nyttig
Videresend
Shannon D skrev en anmeldelse d. okt. 2019
Ottawa, Canada42 bidrag5 nyttige stemmer
Denne placering var central med masser af vartegn inden for gåafstand. Big Bus Tour var kun få blokke væk, ligesom The Bean and the Park. Magnificent Mile og River walk er inden for gåafstand, hvis du kan lide at gå. Morgenbuffet var rigeligt og tilgængeligt i 2-3 timer. Selvom jeg ikke havde brug for suiterummet, er køkkenet køleskab i fuld størrelse, opvaskemaskine, mikro og kaffemaskine, så det kunne let fungere som en kortvarig lejlighed. Udsigten fra værelset var ikke noget særligt, da det er blandt mange højhuse, men personalet var forestående om det, og som alligevel forbliver i deres rum!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019
Værdi
Service
Søvnkvalitet
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Værelsestip: 15th floor proved to be quiet.
Vis flere værelsestip
Google
1 nyttig stemme
Nyttig
Videresend
Ksenia G skrev en anmeldelse d. okt. 2019
49 bidrag5 nyttige stemmer
Elskede at bo på hotellet! Fantastisk beliggenhed ved siden af teatre, shopping, caféer. Nextdoor er fantastiske eksempler på Art Deco-arkitektur. Hotellet var stille, selvom det ligger i centrum. Tak skal du have! Ønsker at vende tilbage!
Læs mere
Dato for ophold: oktober 2019Rejsetype: Rejste alene
Google
Nyttig
Videresend
Forrige
123456
PRISKLASSE
198 US$ - 511 US$ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
USAIllinoisChicagoCentral / Centrum/Loop / Theater District
ANTAL VÆRELSER
381
Er dette din Tripadvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Ofte stillede spørgsmål om Residence Inn Chicago Downtown/Loop
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Skydeck Chicago - Willis Tower (0,5 km), Room X Escape (0,3 km) og Hamilton (0,3 km).
Hvilke faciliteter er der på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, morgenmad og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er tekøkken, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Gæsterne kan få morgenmad, restaurant og lounge under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Ja, der er offentlig betalingsparkering i nærheden til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Do-Rite Donuts & Chicken, The Dearborn og Giordano's.
Er der mulighed for at dyrke motion på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Ja, gæsterne har adgang til fitnesscenter under deres ophold.
Ligger Residence Inn Chicago Downtown/Loop i nærheden af byens centrum?
Ja, det ligger 0,7 km fra centrum af Chicago.
Tilbydes der rengøringsservice på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Er kæledyr tilladt på Residence Inn Chicago Downtown/Loop?
Ja, kæledyr er som regel tilladt, men det er altid bedst at ringe i forvejen for at bekræfte.
Tilbyder Residence Inn Chicago Downtown/Loop forretningstjenester?
Ja, der tilbydes forretningscenter, mødelokaler og selskabslokale.