Palmer House A Hilton Hotel er et perfekt valg for rejsende, der besøger Chicago. Det tilbyder familievenlig stemning og mange nyttige faciliteter, der er designet til at give dig det bedst mulige ophold.
Værelserne har fladskærms-tv, minibar og aircondition, og der er mulighed for at komme online, da der er internet mod betaling, hvilket giver dig mulighed for nemt at slappe af og lade op.
Palmer House Hilton Chicago har reception, der er åben døgnet rundt, concierge og roomservice. Som en værdsat gæst på Palmer House Hilton Chicago kan du også nyde godt af pool og restaurant på stedet. Gæster, som ankommer i bil, har adgang til parkering.
Med en beliggenhed i nærheden af nogle af de mest populære vartegn i Chicago, som f.eks. John Hancock Centret / Observatoriet (2,0 km) og Chicago Chinatown (3,1 km), er The Palmer House Hilton Hotel et godt valg for turister.
Rejsende, der er på udkig efter bento (madpakke), bør prøve Hot Woks Cool Sushi, Slurping Turtle eller Oysy. Du kan også prøve en sushirestaurant som for eksempel Shaw's Crab House, Roka Akor | Chicago eller Sunda.
Der er ikke mangel på ting at lave i området: udforsk et populært naturhistorisk museum som The Peggy Notebaert Nature Museum.
Nyd dit ophold i Chicago!
Dette var det værste værelse, jeg nogensinde har opholdt sig i. Det var som om de konverterede et vedligeholdelsesskab til et værelse for personaleovernatninger. Toilet vendte ud mod sengen, glas var i et skab, ingen kaffemaskine, bittesmå puder, et sengebord, stikkontakter der ikke virkede, tapet afskallet. Min største beklagelse var ikke at kræve et andet værelse og booke på Blackstone i stedet. Aldrig igen!
Smukt hotel. Værelset var veludstyret, senge komfortable, badeværelse rent. Jeg sætter pris på den kontaktløse mulighed for at kunne sende en sms til hotellet med behov og spørgsmål, de var hurtige til at svare. På grund af COVID tilbyder de ikke roomservice, og nogle af stedets restauranter er lukkede. Restaurantens åbningstider er begrænset, også i det generelle område af hotellet - meget få restauranter åbner efter kl.
Smukt historisk hotel med komfortabelt og dejligt, hyggeligt værelse med flot udsigt over byen. Husk venligst, at dette hotel blev bygget i 1871! ! ! ! Værelserne og badeværelserne er små, og nogle gange viser den gamle dame sin alder - hun er 151 år. Lobbyen er legendarisk, og hotellets bar laver vidunderlige Manhattans. Vi var i en deluxe king på 21 street floor, og som diamantmedlemmer fik vi $18 hver madkredit. I øjeblikket er lobbybaren åben til kl. 22.00 for mad og kl. 12.00 for drikkevarer. Den eneste hotelrestaurant er kun åben til morgenmad. Der er en lille butik, som tilbyder kaffe, te, vin, øl, drinks, sandwich og et par morgenmadssandwich til en rimelig pris. Værelset mangler kaffe- eller teservice, men har en dejlig seng, store spejle, dejligt skrivebord, stor fladskærm og en dejlig original pejs (ikke fungerende). Alle møbler blev afstemt efter hotellets stil. Alle arbejder meget hårdt, og alle ansatte var effektive, venlige og hjælpsomme. Ja, hotellet er en smule begrænset i tjenester som næsten alle post-pandemi hoteller. Generelt stærkt anbefalet! ! !…
Jeg har været på dette hotel i over 20 år til en almindelig konference. Det er faldende på alle fronter. Mit værelse var ikke klar ved check-in tid. Den er lille, klam og trænger til en opgradering. Rengøring nu kun efter anmodning. Ingen bar sæbe til bruseren. Lille, men okay badeværelse. TV er stort og digitalt, men med minimale kanaler. Ikke mere morgenmad eller snacks på executive-etagen. Jeg skulle ikke have gidet at betale ekstra for det, da det ikke er det værd. Restauranter og andre tjenester reduceres drastisk. Trist. Tror jeg prøver et andet sted næste gang.
Jeg har boet på Palmer House fem gange i løbet af de sidste ti år. Den er desværre ikke kommet sig over sin nylige nedlukning. De har simpelthen ikke fået nok personale tilbage til at drive et hotel af denne størrelse. Selv den mindste anmodning krævede lange ventetider, og nogle gange vidste personalet simpelthen ikke, hvad de skulle gøre. Concierge-skranken er ofte ledig, og jeg har aldrig set mere end to personer ved check-in-skranken. Der er kun én restaurant tilbage på stedet, og den er kun åben til morgenmad. Værelset selv var fint (bygningen er gammel, men jeg har ikke noget imod det), men dette er en skal af, hvad det var. Trist.
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering