Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Walt Disney World Swan

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (349)
Værelse og suite (135)
Pool og strand (34)
Oversigt
Hotellets website
1200 Epcot Resorts Blvd, Orlando, FL 32830-8429 Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis internet
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Pool
Røgfrit hotel
Restaurant
Roomservice
4-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Hotellets website
Tilbud fra Walt Disney World Swan
Særtilbud: Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Roomservice
Gratis internet
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Fitnesscenter
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Boblebad
Børnepasning
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Opvarmet pool
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Selvbetjent vaskeri
Shuttle-service
Tennisbane
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Hotelstil
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelstil
Spa
,
Luksus
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
758
Prisklasse
281 $-560 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
USA > Florida > Central Florida > Orlando > Lake Buena Vista
Placering
Fuld visning
91Fremragende til gående
Vurdering: 91 ud af 100
89restauranterinden for 0,5 km
47seværdighederinden for 0,5 km
Billeder
Billeder fra rejsende (349)
Værelse og suite (135)
Pool og strand (34)
Spisesal (29)
Familie- og legeområder (10)
Møde- og festlokaler (4)
Faciliteter (2)
Anmeldelser (584)
Filtrer anmeldelser
116 resultater
Medlemsvurdering
42
43
15
4
12
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
42
43
15
4
12
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 116 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden

. Hotellet har brug for ansigtsløftning, og personalet har brug for mere træning. Dette var en familieferie, som startede forkert ved indtjekning. Ingen oplysninger blev givet på hotellet, parkerne eller bekvemmelighederne. Har opholdt sig i andre Disney resorts og omkringliggende hoteller nær parken og har...altid modtaget en mere indbydende check ind på disse hoteller end på svanen. Fik at vide, at check-in personale var ny af ledelsen, og de ville få videreuddannelse, da de første ansigtskunder støder på, at træningen er alt for sent. Hvis mere end én gæst har samme klage på et værelse, skal der desuden fastsættes et værelse, der ikke er tildelt den næste gæst, indtil ingen klager. Endelig annoncerer hotellet som et forretnings- / konferencehotel snarere end en familieferieplacering. Dolphin var langt overlegen som en familie destination. Hvis du vil have den samme forretning ved svanen, anbefales det at omforme lobbyen og faciliteterne til et mere familievenligt miljø med bedre butikker (kaffe og diverse) sammen med familie stil siddepladser (ansigt til ansigt opholdsområder, der kan rumme to familier på 4 samtidig som de har på Dolphin. Alt i alt vender vi ikke tilbage til dette hotel i vores fremtidige ture til Disney World.Mere

Svar fra WDWSDExecutiveOffice, Guest Relations Manager hos Walt Disney World SwanSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 1 uge siden

Min partner og jeg boede der den 5. oktober til den 8. th. Værelset var 'ok' men vi står over for forsiden af ​​bygningen med en støjende generator og fire bærbare lagringsenheder lige under vores vindue. Vi blev også fortalt ved check-in af Michael på...bell desk at den daglige "bekvemmelighed gebyr" som inkluderet i værelset wifi og vand osv. Blev inkluderet i pakken deal vi købt fra Allegiant men derefter opkrævet min kæreste kreditkort for det ved kassen. Han kaldte hotellet i går, og alt de sagde var, at det var en "miscommunication". Virker som en svag undskyldning. Hvis deres personale rådede en ting, så opkræver de os bagefter og gør ikke noget for at rette op på det, det er dårlig kundeservice. Vi bad også om en konge seng ved ankomsten i stedet for to dronninger og fik at vide, at de ikke havde nogen. Jeg ville gå ud over og vende gebyrer (under $ 100) for at sikre, at kunden var glad, men de ville ikke engang gøre det. Det var vores første gang opholder sig der og vil sandsynligvis være vores sidste!Mere

Svar fra WDWSDExecutiveOffice, Guest Relations Manager hos Walt Disney World SwanSvarede for 1 uge siden
Google Oversæt

Mere

Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Placeringen af ​​denne ejendom kan ikke være beat for Disney fans. Du kan gå til Epcot eller tage en gratis båd, som også stopper ved Hollywood Studios. Boardwalk-området er livligt og giver et retfærdigt valg af spisemuligheder. Værelserne blev for nylig opdateret, og da denne...placering er en Westin, giver den himmelske seng en god nats søvn. Lobbyen er lille, men gå på tværs af vejen til delfinen og levende musik og en bar er en del af deres lobby scene. Jeg havde altid. . . hver eneste gang. . . modtaget et opgraderet værelse før Marriott fusionen. Ikke længere og to gange i træk. Faktisk havde jeg et standardrum over lufthåndteringsenhederne. De sendte et stykke kage op til min mand fødselsdag, hvilket var meget godt, og vi er taknemmelige. Jeg har også 19 år med SPG og er Lifetime Platinum Elite. Jeg ved, de kunne have gjort bedre på værelset. På grund af Marriott-fusionen er pointindløsningsniveauet skyrocket på denne ejendom, men Platinum-genkendelse har ikke. Faktisk vil jeg sige det er blevet reduceret. Hvis du har point til at brænde, skal du gå til den. For mig. . Jeg vil redde dem til Europa, hvor tjenesten har været konsekvent bedre.Mere

Anmeldt for 2 uger siden

Før dette ophold var jeg stædig over at bo på et Disney Resort når i Disney. Dette vidunderlige ophold har siden ændret sindet. Min mand og jeg planlagt en sidste minut 3 nat tur og Disney Resorts foretrækker jeg var reserveret, så; Jeg kiggede på...The Swan and Dolphin Resorts. Vi var 100% tilfredse. Store placering. Stor kundeservice. Større værelser. Og alt dette kom stadig med alle Disney frynsegoder. Især fantastisk til par. En livlig sushi restaurant / bar var åben sent hver aften efter park timer og gav et godt sted at slappe af efter en overnatning i parkerne. Parkering uden problemer. Vi vil gøre dette igen! Oh. . den mest komfortable seng jeg kan huske at sove i i lang tid!Mere

Anmeldt for 2 uger siden

* Jeg vil forord denne anmeldelse med jeg er fra Montana, rejser 6 - 10 gange om året og super loyale til Marriott - de ved, hvordan man gør deres gårdspladser / Residences Inns, så jeg regnede med min hotelstandarder er forholdsvis lave. Jeg kan...sætte pris på hvor svært det er at arbejde i hotelbranchen, men det er tilsyneladende virkelig svært at arbejde på dette feriested. Vi var bookede på Svanen til en konference. Vores fly blev forsinket, og vi ville ikke komme til hotellet indtil en dag efter vores reservation, søndag i stedet for lørdag. Vores ophold var reserveret gennem torsdag. Da jeg ringede fra lufthavnen, tidligt aften for at fortælle dem, at vi ikke skulle komme ind til næste dag, det var bare fint, men de skal opkræve for lørdag aften pr. Deres afbestillingsregler. Jeg sagde, at jeg ikke annullerer, vi kommer bare en dag senere på grund af flyselskabsproblemer. Gik rundt på dette, talte til en leder, der var endnu mere snarky om det. Dette er udvej bred politik. Jeg sagde godt, måske må vi bare ikke blive overhovedet. Nå så ville jeg miste min en nat depositum (ironien var tabt på ham, som jeg betalte for en nat, jeg forblev ikke alligevel). Jeg sagde dette, han sagde fint men held og lykke får et værelse omkring her og du skal shuttle til konferencen (nice brug min konference booking mod mig). PS. Konferencen var mere end den løbende sats. Så det var en stor konference for min mand - jeg fortalte ham fint, opkræve os for natten, og vi vil være der søndag aften. Han fortsatte med at sige, at vi var preregistered og ikke skulle vente på vores plads til at være klar, når vi kom der, blah. bla. Søndag aften vi kommer der, de har os kun opholder sig en nat (i stedet for torsdag ligesom vores oprindelige booking) og de bliver nødt til at opkræve os for lørdag. Umm, okay lørdag har vi allerede gået på dette, men vores reservation er igennem torsdag. Kontoristen siger blot et par minutter, forlader i 30 minutter. Så meget for at komme lige ind i vores værelse. Hun kommer tilbage, ikke undskyldende overhovedet og sagde, at vi skal sætte dig i Dolphin. Jeg sagde ok, men vi ønsker ikke at betale for lørdag, vi har nu ventet 45 minutter for vores "forhåndsregistrerede" få os ret i værelset. Vi kan ikke gøre det, det er udvejspolitik. Så igen, nej, jeg er virkelig sorries. Hun siger, at vi skal over til delfinen til vores værelse og afskedige os. Vi skal trække hele vores bagage gennem det store hotel og udenfor i 90 grader over til delfinen. Det mindste de kunne gøre er i det mindste at tage vores tasker til os, men ikke sådan held. Så vi kommer til Dolphin yderligere 20 minutter at finde ud af vores reservation. Vi bo på Dolphin, arbejdet er ok, vores husholdning er faktisk venlig og giver os ekstra godbidder til vores værelse hver dag, selvom vi har valgt ud af husholdning. Vi gik frem og tilbage mellem både Dolphin og Svanen for mad. Det er den næste ting på begge resorts var unhospitality var uvirkeligt på restauranter - bortset fra tjener / servitricer i de fleste tilfælde. Værtinderne, da de erkendte, var du som om vi fuldstændig satte dem ud for at have villet til at beskytte deres restaurant? ? ? Maden middelmådig og priserne høj - som fra Yelp anmeldelse synes at være den undtagne standard for Disney Resorts. Trist. Anyway, vi kommer ud herfra så hurtigt som muligt for at gå til Golfen, hvor de kan lide at have turister.Mere

Svar fra WDWSDExecutiveOffice, Guest Relations Manager hos Walt Disney World SwanSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Walt Disney World Swan.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering