Det behøver ikke være svært at finde det ideelle luksuriøse hotel i Tucker's Town. Velkommen til The Loren at Pink Beach, et godt valg for rejsende som dig.
Værelserne har fladskærms-tv, køleskab og minibar, og The Loren at Pink Beach gør det let at komme online med gratis wi-fi.
Du kan også nyde godt af nogle af de faciliteter, som hotellet tilbyder, for eksempel concierge og roomservice. Derudover har gæster adgang til pool og morgenmad. Som en ekstra service er der gratis parkering for gæsterne.
I løbet af dit besøg skal du prøve en populær italiensk restaurant i Tucker's Town, som for eksempel Sul Verde, der ligger i nærheden af The Loren at Pink Beach.
The Loren at Pink Beach ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Tucker's Town.
Vi er netop vendt tilbage fra den Loren og det var dejligt. Beliggenheden er fantastisk, værelserne rummelige og indbydende, poolen og havet pragtfulde! Personalet var meget hjælpsomme og en særlig råbe ud til Cole for hans spise anbefalinger og sidste øjebliks evne til at få reservationer (vi beklager savner dig ved vores afrejse i dag til personligt sige tak) . Så de problemer undervejs. Vi var en smule overraskede over at betale for kaffe genopfyldninger ved morgenmaden. På $ 4 . 00, En kop. det var en smule latterligt, og noget, som vi aldrig havde set i alle af vores omfattende rejser. Jeg blev også skuffet over udvalg af vine. Der var 2 hvide vine glas. En Chablis på $ 18 og Sauvignon blanc for $ 23 . Det Sauvignon Blanc var ikke særlig god, og det var vældigt større end mark op alle de lokale restauranter med mere omfattende muligheder. Et større udvalg af vine ville være en enorm styrkelse specielt for par der ikke vil nyde poolen om eftermiddagen for at købe en flaske…
Sikke et sted! ! Vi havde den største af gange på dette enestående hotel. Alle de ansatte er skræmmende dukker! ! ! Særlige note til Cole & Hannah i receptionen. Ville aldrig på noget som helst. Tak gutter.
Jeg er enig med Micki D's anmeldelse, da vi har oplevet mange af de samme problemer, og at ledelsen (Anna) viste ikke den store interesse i at løse problemer, og at blive taget fat om emner, som gæsterne har flere gange. Selv om vi ikke reservere en køretur fra lufthavnen til hotellet, hotel, som hedder en taxa for at mødes med os der! Turen havde været $ 15 havde vi bare hoppede i en taxa fortovet i lufthavnen, men, da hotellet arrangerede det, prisen var mere end tre gange at - $ 50 ! Ved ankomsten, personalet bekræftede, at vi ikke havde anmodet om transport. Det var det første tegn på at vi har negligeret ledelsens mønster gæsternes instruktioner og deres forsøg på at bilk deres gæster ud af så mange penge som muligt. Tjek - i var på 3 : 00 og vi ankom kl. 3 : 30 . Vi fik at vide, at vores værelse var ikke klar, og for at vente i lobbyen, eller gå til restauranten. Vi tog til restaurant og ventede over en time, før vores værelse var klar. Vi blev aldrig tilbudt en undskyldning og slet ikke en gratis drink eller appetitvækker mens vi ventede. Ejendommen består af værelser, 2 restauranter, en spa-og en swimmingpool. Der er ikke noget andet at lave på stedet og tage på en gang så gæsterne forlader hotellet, hvis de ikke kan svømme. Stranden er meget lille og svømme i havet var stærkt fraråde pga. den overflod af portugisiske mand - en - krig. Spisning på hotellet er skuffende. Menuerne til frokost og middag er det samme og temmelig begrænset til de valg. Eksempelvis kun en salat og kun fem hovedretter hvoraf den ene er vegetar så vegetarer at bo på stedet havde en bedre lide champignon ravioli! Ikke bare en opkrævede beløb for transport til lufthavnen, sjofelt 5 oz. margarita var Henved 21 ! De fleste gæster er så forarget over den restaurant, de leje en taxi til at tage dem med til en anderledes feriested for deres måltider. Dette er blevet bragt til ledelsesmæssige opmærksomhed på så mange gange men er faldet for døve øren. Selv om ledelsen har kun et par områder for at føre tilsyn med, det gør de ikke gør det meget godt. Den spa aflyst min mands massage ved en fejl, når han dukkede op til det, receptionisten sagde blot, at det var en fejl forårsaget af receptionen. Selv om personalet i receptionen havde bevis på, at det var en spa-fejl, min mand havde for at følge op på problemet i stedet for ledelsen kast med det! Når det var bragt til ledelsens opmærksomhed, Anna, har aldrig selv kontaktede ham personligt til en undskyldning for ikke løse problemet. Selv om de fleste af gæsterne er 40 år gammel og ældre, begynder kl. 12.00 og fortsætter, indtil kl. 24.00 er techno musik, som kulturlivet befinder sig over hele feriestedet. Vi kunne ikke sidde på vores terrasse medmindre vi ønskede at høre den hæsblæsende af musikken med vores samtale. Når kl. 12 : 30:00 musikken kan høres i vores værelse selvom døre og vinduer lukkede! Med nye hoteller svipsere kan forventes dog mange af de problemer, som man oplever ikke mindre ulemper og, hvis man har bestræbt sig for at bringe den grad af hotellet op til luksusstandarden (som de påstår, at de er et) , værelsespriserne bør nedsættes tilsvarende og gæsterne har problemer bør anerkendes med en passende form for undskyldning. Desværre syntes ledelsen på den Loren vælger at se bort fra de vigtigste regler i den service virksomhed: for at gøre kundeservice på nr. 1 prioritet, for at levere værdi, der svarer til den pris på at bo på det hotel i stedet for bevidst at tage sig af gæsterne, og der stjæler dem væk!…
Smuk ejendom! Service brug for lidt arbejde. Personalet var lidt besværligt og virkede tabt i det var deres opgaver. En stor del af at pege fingre, hvis noget ikke var gjort rigtigt. En medarbejder selv tog den frihed at fortælle mig flere dage senere at jeg havde fået den forkerte taxa (hvorfor ulejlige sig? ) . Ejendommen er smuk, men til den høje pris af værelser personalet mangler til at træne nogle der skal rettes, for at holde op med fem-stjernede ejendomme.
På stranden, poolen og især servicen var fantastisk. De fortalte os, at hotellet var ved fuld belægning men der var masser af plads på stranden og ved poolen. Råber ud til Cole conciergen og Gyrogy manageren. Godt gået gutter!
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering