Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Zilwa Attitude
Royal Road, Calodyne, Grand Gaube, Mauritius 742CU001
Fuld visning
Vis alle billeder(11.355)11.355
360
Panoramabilleder (12) Pool og strand (2053)
Hvad er Travellers' Choice?
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Vis priser for dine rejsedatoer
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alleHar du allerede booket dette hotel?
Gns. 1.543 kr. pr. nat, 9/15 – 9/16
3.968 kr.
pr. overnatning
2.702 kr.
pr. overnatning
1.435 kr.
pr. overnatning
sep.
okt.
15. sep.
I dag
17. sep.
19. sep.
21. sep.
23. sep.
25. sep.
27. sep.
29. sep.
1. okt.
3. okt.
5. okt.
7. okt.
9. okt.
11. okt.
13. okt.
15. okt.
Afspejler de seneste gennemsnitlige priser pr. overnatning indberettet af vores partnere og inkluderer muligvis ikke anslåede skatter eller afgifter. Pris ved betaling kan variere.
Billigere
Gennemsnitlig
Dyrere
Om
4,5
Nr.1 af 3hoteller i Calodyne Sted
Renlighed
Service
Værdi
Tripadvisor overrækker Travellers' Choice-prisen til overnatningssteder, seværdigheder og restauranter, der konsekvent får fantastiske anmeldelser fra rejsende og er blandt de bedste 10 % på Tripadvisor.
Foreslå ændringer til forbedring af det, vi viser.Forbedr denne registrering
Værd at vide
HOTELKLASSE
Stjernevurderinger er beregnet til at angive det generelle niveau af faciliteter og tjenester, som du kan forvente på stedet. Denne ejendom er vurderet efter standarderne for Giata.
HOTELSTIL
Mellemklasse
Sprog, der tales
Engelsk, Fransk
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Pool
Bar/lounge
Strand
Kanosejlads
Børnepasning
Parkering
Wi-fi
Omklædningsrum til fitness/spa
Fitnesstræning
Sauna
Pool-/strandhåndklæder
Infinitypool
Pool med udsigt
Voksenpool
Udendørs pool
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Gratis te
Børnevenlig buffet
Børneretter
Snackbar
Menuer til særlige kostkrav
Bar ved poolen
Dykning
Snorkling
Tennisbane
Underholdningspersonale
Aftenunderholdning
Bordtennis
Indendørs legeområde til børn
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Børneklub
Transport til/fra lufthavn
Biludlejning
Taxakørsel
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Parmassage
Ansigtsbehandlinger
Fodmassage
Helkropsmassage
Hovedmassage
Massage
Salon
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Gavebutik
Ligge-/strandstole
Parasoller
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Værelsesfaciliteter
Mørklægningsgardiner
Aircondition
Privat strand
Rengøring
Privat altan
Roomservice
Minibar
Fladskærms-tv
Sikkert
VIP-faciliteter
Sikkerhedsboks til bærbare computere
Værelsestyper
Havudsigt
Bryllupssuite
Suiter
Familieværelser
Placering
Royal Road, Calodyne, Grand Gaube, Mauritius 742CU001
Sådan kommer du derhen
Forholdsvis god til gående
Overnatningssteder vurderes på en skala fra 0-100. Jo højere vurdering, des lettere er det for rejsende at finde restauranter og aktiviteter inden for gåafstand.
Vurdering: 59 ud af 100
59
S. Seewoosagur Ram. Intl Airport
47.3 km•
Se alle flyrejser
Udlejningsbiler
274 restauranter
inden for en afstand på 10 kilometer
53 seværdigheder
inden for en afstand på 10 kilometer
6.576anmeldelser1.126spørgsmål og svar2værelsestip
AnmeldelserVi udfører kontrol på anmeldelser.
Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Medlemsvurdering
- 5.143
- 1.099
- 245
- 67
- 24
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
- Filtrér
- Dansk
+1
Virkelig et pænt, rent serviceminded hotel med perfekt placering, og udsigt.
Rigtig godt udvalg af mad og restauranter. Virkelig søde og hjælpsomme personaler.
Også godt at de tænker på miljø og natur.
Virkelig kæmpe anbefaling fra os.
Værelset er så fint rengjort hver dag, og de tager hensyn til om man er på tur.
Rigtig godt udvalg af mad og restauranter. Virkelig søde og hjælpsomme personaler.
Også godt at de tænker på miljø og natur.
Virkelig kæmpe anbefaling fra os.
Værelset er så fint rengjort hver dag, og de tager hensyn til om man er på tur.
Læs mere
Dato for ophold: juni 2024Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Lej bil hvis i vil opleve øens smukke natur og oplevelser.
Undervands vandfaldet er et must, i...
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Hotel Management, Autre hos Zilwa Attitude
Svarede d. 4. jun. 2024
Dear Claire, Thank you for choosing Zilwa resort to celebrate your special family birthday, and for sharing your wonderful experience with us. We're thrilled to hear that you had a great time during your stay with us. It's fantastic to know that your children enjoyed the Kids Club and all the activities it had to offer. From treasure hunts to henna, leaf printing, and sandcastle competitions, we strive to provide a memorable experience for our younger guests. We're delighted that they had such a fantastic time and made new friends. We're sorry to hear that the weather wasn't always perfect during your stay, but we're glad to see that you still managed to make the most of your time by exploring the island and taking advantage of the tours and activities we offer. Swimming with dolphins and turtles, visiting the botanical gardens, and exploring Port Louis and the South sound like incredible experiences. Thank you for bringing to our attention the small issues you encountered around the children's pool area. We will address these concerns with our team to ensure that all areas are kept safe and clean for our guests. We're thrilled that you all enjoyed the food and found our staff to be friendly and helpful. Providing excellent service and delicious cuisine is always our goal, and we're glad we met your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Zilwa resort in the future for another memorable stay. Warm regards, Amrish Jhugroo Hotel Manager
Læs mere
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
+1
Vi har boet på Zilwa i en uge efter at have boet på et andet sted på vestsiden ugen før.
Vi kan klart anbefale dette sted. Der er mange områder du kan ‘hænge ud’, smuk udsigt flere steder og super lækkert.
De reklamerer ikke så meget for deres ture men vi var på både dykkertur, katamarantur og sunset Cruise. Alle tre ture som virkelig kan anbefales og man sparer de lange køreture i en bil som vi havde på hotellet før. Personalet er meget venligt og der er en lækker juicebar som man hurtigt bliver glad for. :)
Underholdning hver aften omkring kl. 21 som typisk er et band der spiller musik frem til 22.30, super godt også og meget chill til de udemærket cocktails. Cocktailene er ikke lige så gode som derhjemme, men bedre end hvad man kunne forvente. 😊
Vi anbefaler klart at man reserverer bord hjemmefra da meget var booket da vi kom, selvom det ligner der er plads til flere.. 🤷♀️
Derudover kan man bestille frokost på en ø som er helt fantastisk flot og en intim middag ned til stranden kun for par og klart pengene værd. Virkelig lækkert. 🌴☀️🦞
Vi kan klart anbefale dette sted. Der er mange områder du kan ‘hænge ud’, smuk udsigt flere steder og super lækkert.
De reklamerer ikke så meget for deres ture men vi var på både dykkertur, katamarantur og sunset Cruise. Alle tre ture som virkelig kan anbefales og man sparer de lange køreture i en bil som vi havde på hotellet før. Personalet er meget venligt og der er en lækker juicebar som man hurtigt bliver glad for. :)
Underholdning hver aften omkring kl. 21 som typisk er et band der spiller musik frem til 22.30, super godt også og meget chill til de udemærket cocktails. Cocktailene er ikke lige så gode som derhjemme, men bedre end hvad man kunne forvente. 😊
Vi anbefaler klart at man reserverer bord hjemmefra da meget var booket da vi kom, selvom det ligner der er plads til flere.. 🤷♀️
Derudover kan man bestille frokost på en ø som er helt fantastisk flot og en intim middag ned til stranden kun for par og klart pengene værd. Virkelig lækkert. 🌴☀️🦞
Læs mere
Dato for ophold: august 2022Rejsetype: Rejste som par
Værelsestip: Sunsetcruise på katamaran
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra Hotel Management, Autre hos Zilwa Attitude
Svarede d. 8. aug. 2022
Dear PernilleLin, Many many thanks for these glowing lines! We appreciate you taking time to share your feedback online and it is really rewarding to know that we succeeded in providing you a memorable stay that left you truly satisfied. Your comments will serve as an added inspiration for us to consistently maintain the high standards which you have experienced during your recent stay. Rest assure that your praises has been shared among the entire team especially to those who you have mentioned. We look forward to the next opportunity to be at your service. Warm regards, Guillaume Tyack Cluster General Manager
Læs mere
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC.
+1
Vi er netop kommet hjem efter 10 dage på Mauritius, hvor vi boede 15 mand I aldermen 9-80 år på Zilwa Attitude. Et fantastisk dejligt hotel. Holdt I autentisk stil med simple, velholdte værelser - der passer perfekt ind i deres koncept. Haven var yderst velholdt. Et mindre og overskueligt resort, hvor der var masser af solvogne og ikke kø til noget - heller ikke i buffetrestauranten. Lækkert poolområde, skøn, mindre strandområder, rigtig lækkert mad og søde, smilende og servicemindet personale. Har kun gode ting at sige om hotellet - og vi var alle 15 mand af same opfattelse. Mine varmeste anbefalinger både til hotellet og til Mauritius. Det er paradis på jord.
Læs mere
Dato for ophold: februar 2020
Værdi
Værelser
Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Vi boede 5 nætter på dette skønne hotel. Vi er en familie med to drenge på 3 og 7 år. Hotellet er smukt og velholdt med en flot frodig have. Det ligger lige ned til stranden så det er nemt at skifte mellem strand og pool. Hyggelige hængekøjer på stranden til hyggelæsning for børn og voksne.
Børneklubben var rigtig fin. Der var en ægte sejlbåd med aircon som vores børn hyggede sig meget med. Personalet i børneklubben var meget venlige og interesseret i børnene og kunne hurtigt huske deres navne når vi kiggede forbi i løbet af dagen. Deres køkken er også rigtig godt. God buffet der smager af noget. Vi kan anbefale at prøve både den indiske og kinesiske restaurant.
Hotellet har også vandaktiviteter som er gratis at bruge. Vi lånte er par kanoer en dag og tog med ud og så koralrev og fisk i glasbunds båden en anden dag. Det var rigtig hyggelige aktiviteter for os alle. Vi kan alt i alt give hotellet vores bedste anbefalinger.
Børneklubben var rigtig fin. Der var en ægte sejlbåd med aircon som vores børn hyggede sig meget med. Personalet i børneklubben var meget venlige og interesseret i børnene og kunne hurtigt huske deres navne når vi kiggede forbi i løbet af dagen. Deres køkken er også rigtig godt. God buffet der smager af noget. Vi kan anbefale at prøve både den indiske og kinesiske restaurant.
Hotellet har også vandaktiviteter som er gratis at bruge. Vi lånte er par kanoer en dag og tog med ud og så koralrev og fisk i glasbunds båden en anden dag. Det var rigtig hyggelige aktiviteter for os alle. Vi kan alt i alt give hotellet vores bedste anbefalinger.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2016Rejsetype: Rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Efter at have læst anmeldelser på tripadvisor, var det var med blandede følelser, at vi bookede en uges ferie på Zilwa Attitude Hotel, da der var tale om både gode og dårlige anmeldelser. Vi tænkte dog, at der formentlig var rettet op på de negative ting, som blev påpeget af tidligere gæster.
Der er helt sikkert gode ting ved hotellet. Omgivelserne og fællesområderne er helt fantastisk flotte. Værelserne er udmærkede med gode senge og fin plads. Især udsigten fra baren ud over vandet er uvurderlig.
Der er desværre også mindre gode ting ved hotellet. Stranden er desværre ikke så god. Vandet er meget grumset, bunden er mudret og der er temmelig mange lavasten (som man ikke kan se på grund af det grumsede vand). Vi oplevede rigtig mange gæster, som fik skåret hul på fødder og ben på stenene- nogle mere alvorligt end andre – og selvom de anbefaler, at man har strandsko på i vandet, kan man stadig risikere at slå sig.
Service er et område, hvor der helt klart stadig er plads til forbedring. Rengøring på værelserne skete flere gange først sidst på eftermiddagen. Vi har fuld forståelse for, at stedet stadig er forholdsvist nyt, men det undrede os lidt, at mange af medarbejderne virkede som om, de ikke rigtig har lyst til at arbejde der. Der er enkelte utrolig søde og imødekommende tjenere, og det er synd for dem, at kollegaernes indsats ikke helt matcher deres.
Især i hovedrestauranten virker alt kaotisk – der er ikke overblik over de forskellige borde, det virker som om ingen af tjenerne er ansvarlige for et bestemt antal borde og som følge deraf kun gør tingene halvt. F.eks. kommer en person med servietter, en anden med kaffe, en tredje med bestik. Vi oplevede også, at vi gang på gang skulle spørge efter bestik, servietter mv., og at de glemte vores forespørgsler med det samme, de havde forladt bordet. Vi måtte også mange gange svare på de samme spørgsmål fra flere forskellige tjenere. Det vil gavne denne restaurant meget, hvis der kom lidt struktur på tingene. Vi oplevede herudover flere gange, at vores drikkevarer blev taget af bordet imens vi var ved buffeten for at hente mad. Vi fik ikke nye drikkevarer eller en undskyldning med på vejen, da de opdagede fejlen.
Til sidst vil vi anbefale, at man overvejer at lave buffeten udendørs frem for det lidt cafeteria-agtige koncept, der er på nuværende tidspunkt. Vi har tidligere besøgt det fantastiske Kanuhura på Maldiverne (og ja det er et luksushotel som prioriterer helt anderledes, og derfor kan man ikke forvente samme niveau), og de gjorde rigtig meget ud af at sætte flotte buffeter op udendørs – ved poolen og på stranden.
Vi kan desværre ikke give mere end to stjerner, men vi håber, at de arbejder videre med at rette op på serviceniveauet, som måske bare er et spørgsmål om smag og behag. Vi vælger nok et andet sted, næste gang vi kommer til Mauritius.
Der er helt sikkert gode ting ved hotellet. Omgivelserne og fællesområderne er helt fantastisk flotte. Værelserne er udmærkede med gode senge og fin plads. Især udsigten fra baren ud over vandet er uvurderlig.
Der er desværre også mindre gode ting ved hotellet. Stranden er desværre ikke så god. Vandet er meget grumset, bunden er mudret og der er temmelig mange lavasten (som man ikke kan se på grund af det grumsede vand). Vi oplevede rigtig mange gæster, som fik skåret hul på fødder og ben på stenene- nogle mere alvorligt end andre – og selvom de anbefaler, at man har strandsko på i vandet, kan man stadig risikere at slå sig.
Service er et område, hvor der helt klart stadig er plads til forbedring. Rengøring på værelserne skete flere gange først sidst på eftermiddagen. Vi har fuld forståelse for, at stedet stadig er forholdsvist nyt, men det undrede os lidt, at mange af medarbejderne virkede som om, de ikke rigtig har lyst til at arbejde der. Der er enkelte utrolig søde og imødekommende tjenere, og det er synd for dem, at kollegaernes indsats ikke helt matcher deres.
Især i hovedrestauranten virker alt kaotisk – der er ikke overblik over de forskellige borde, det virker som om ingen af tjenerne er ansvarlige for et bestemt antal borde og som følge deraf kun gør tingene halvt. F.eks. kommer en person med servietter, en anden med kaffe, en tredje med bestik. Vi oplevede også, at vi gang på gang skulle spørge efter bestik, servietter mv., og at de glemte vores forespørgsler med det samme, de havde forladt bordet. Vi måtte også mange gange svare på de samme spørgsmål fra flere forskellige tjenere. Det vil gavne denne restaurant meget, hvis der kom lidt struktur på tingene. Vi oplevede herudover flere gange, at vores drikkevarer blev taget af bordet imens vi var ved buffeten for at hente mad. Vi fik ikke nye drikkevarer eller en undskyldning med på vejen, da de opdagede fejlen.
Til sidst vil vi anbefale, at man overvejer at lave buffeten udendørs frem for det lidt cafeteria-agtige koncept, der er på nuværende tidspunkt. Vi har tidligere besøgt det fantastiske Kanuhura på Maldiverne (og ja det er et luksushotel som prioriterer helt anderledes, og derfor kan man ikke forvente samme niveau), og de gjorde rigtig meget ud af at sætte flotte buffeter op udendørs – ved poolen og på stranden.
Vi kan desværre ikke give mere end to stjerner, men vi håber, at de arbejder videre med at rette op på serviceniveauet, som måske bare er et spørgsmål om smag og behag. Vi vælger nok et andet sted, næste gang vi kommer til Mauritius.
Læs mere
Dato for ophold: marts 2014Rejsetype: Rejste som par
Værdi
Værelser
Sted
Renlighed
Service
Søvnkvalitet
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
I did not see at the Zilwa Hotel. However i seen few at the other Hotel. the cats does seem friendly though
angel_w_20142014 stillede et spørgsmål d. feb. 2024
London, Storbritannien8 bidrag130 nyttige stemmerHi all, I’m travelling with two children (6 & 8 yrs) and wondered if I need to bring their car seats for the coach transfer, as well as any taxi trips we may take?
It is better for you to contact a car rental company and asked if they can give you the facilities.
…
"Lej bil hvis i vil opleve øens smukke natur og oplevelser. Undervands vandfaldet er et must, i vandfly. 10 overnatninger var perfekt fra DK"Læs hele anmeldelsen
PRISKLASSE
1.368 kr. - 2.338 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
MauritiusRiviere du Rempart DistrictGrand GaubeCalodyne
ANTAL VÆRELSER
214
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Er dette din Tripadvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registreringZILWA ATTITUDE (Calodyne, Mauritius) - Hotel - anmeldelser - sammenligning af priser - Tripadvisor
Ofte stillede spørgsmål om Zilwa Attitude
Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Zilwa Attitude?
Blandt de nærliggende seværdigheder er Le Grand Bleu Excursion (6,2 km), Bain Boeuf Public Beach (4,6 km) og Notre Dame Auxiliatrice (3,1 km).
Hvilke faciliteter er der på Zilwa Attitude?
Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, pool og restaurant.
Hvilke værelsesfaciliteter er der på Zilwa Attitude?
Blandt de mest populære værelsesfaciliteter er minibar, aircondition og fladskærms-tv.
Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Zilwa Attitude?
Gæsterne kan få restaurant, lounge og bar ved poolen under deres ophold.
Er det muligt at parkere på Zilwa Attitude?
Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.
Hvilke restauranter er der i nærheden af Zilwa Attitude?
Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Inti - Lux* Grand Gaube, Creole Smoke House - Lux* Grand Gaube og Bodrum Blue - Lux* Grand Gaube.
Er der mulighed for at dyrke motion på Zilwa Attitude?
Ja, gæsterne har adgang til pool, fitnesscenter og sauna under deres ophold.
Tilbyder Zilwa Attitude transport til/fra lufthavn?
Ja, Zilwa Attitude tilbyder transport til/fra lufthavnen for gæster. Vi anbefaler, at du ringer på forhånd for at bekræfte oplysningerne.
Tilbydes der rengøringsservice på Zilwa Attitude?
Ja, gæsterne tilbydes renseri og vaskeri.
Tilbyder Zilwa Attitude forretningstjenester?
Ja, der tilbydes mødelokaler, selskabslokale og konferencefaciliteter.
Hvilke sprog tales af personalet på Zilwa Attitude?
Personalet taler flere sprog, bl.a. engelsk og fransk.