Hotellet var meget moderne med moderne faciliteter og komfortabelt at sove. Det omkringliggende område så ud til at være stille. Vi efterlod vores vinduer åbne for den sejhed og det var hyggeligt. Servicen var kun okay og det mad ansatte var ikke særligt venlige. Wifi var forfærdelig på iPhone men det gjorde ikke så meget på min computer drop. Der er en meget lidt udenfor, separat bar område, som der er meget rar og den bartender var tiltalende. Væggene til mellem værelserne var meget tynde, og du kan høre alt! Den bruser område er helt klart glas på den øverste og nederste af den bruser og et privatliv glas i - mellem. Det kan måske ikke være så velegnet hvis du rejser med små børnZacharia portierne var fremragende service, personalet er venlige, og vi havde en smuk værelse, betjeningen i restauranten var god, vi havde en room service maden var lækker Roche receptionist var fantastiskPersonalet var meget professionel og fremragende i deres service. De tog den indsats for at sætte en velkommen log på deres front desk blev sendt til de gæster, der var jeg tjekkede ind på den dag. Det var en glædelig overraskelse for os til at se vores navne på velkommen " bestyrelsen " . Værelserne er små, men tilstrækkeligt. Beliggenheden var fremragende! Lige i midten af de seværdigheder og byen. Den eneste ulempe er, at deres restaurant er outsourcet, som sådan, var vi ikke i stand til at få gratis morgenmad (et af de ydelser som medlem).Vi bestilte en suite, men ved ankomsten fik vi at vide alle suiter var ved at blive istandsat. Vi fik tilbudt et udvalg af værelset og gratis morgenmad for vores ophold. Det værelse, vi valgte, var meget komfortabelt med alle faciliteter. Morgenmaden var lækker med masser af valgmuligheder. Alt dette var fremragende, men det, der virkelig skilte sig ud, var personalet. De var mere end hjælpsom, og jeg kan ikke rose dem nok. Vi var der i løbet af ild i Knysna, og skulle på den Plettenburg Bay. De ringede til guesthouse blev vi skal, for at sikre, at det var sikkert og tjekkede derefter at vejen vil være åben og sikkert at rejse. Alle uden at vi skulle bede om hjælp. Intet var for meget besvær for dem, de er en absolut cadeau til hotelkæde.Hotellet har en fantastisk udsigt over vandet. Hotellets værelser er mindre, men har alle de grundlæggende oplysninger havde brug for til et kort ophold. Hotellet er mindre, men kan tilbyde en tilsluttede restaurant til morgenmad og aftensmad. På den ydre dæk område, der er en fantastisk udsigt over kysten.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering