Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sonesta Ocean Point Resort

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (1621)
Værelse og suite (379)
Storyboard
Oversigt
Hotellets website
E-mail til hotellet
1A Rhine Road, Maho St. Martin/St. Maarten  Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Parkering
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Ved stranden
Pool
Ikke-ryger værelser
5-stjernet overnatningssted
Yderligere oplysninger
Gå til hotellets website
Tilbud fra Sonesta Ocean Point Resort
Tilbud og Meddelelser: 40 % rabat på værelsespris
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (1.384)
Filtrer anmeldelser
735 resultater
Medlemsvurdering
455
167
63
25
25
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
455
167
63
25
25
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 735 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Hotellet have er meget rare og meget velholdt. De har en masse personale og sikkerhed og jeg har aldrig følt mig usikker på hotellet eller andre steder på øen. Der var fine muligheder tæt på for pools og strand. Højdepunktet er helt sikkert lige ved...lufthavnen og med at få at se flyene kommer ind og ud, baseret på andre anmeldelser er vel ikke for alle, men vi elskede det. Det er også tæt på det område du altid se på viser hvor du står for at få blæst om street Marten helt sikkert noget, der skal prøve. af flyene i gang. Maden var rigtig god for alt inklusive, og det var fantastisk drinks og spiritus. De bruger de mest populære hylde og de kan ikke spare på den alkohol som nogle alt inklusive. På værelset var en pæn størrelse og var rent og komfortabelt. De har også sørgede for, at vi altid var fyldt med det, som vi gerne på værelset. Der er ikke så mange morgenmad og frokost og selvom der er en masse steder at spise middag var de fleste af de aftener, vi var der lukket. Vi spiste middag på Azul, og det var smukt, og meget godt. Den levende pianist og kun virkelig kun for voksne restaurant føjet til måltidet. Det eneste problem er servicen kan være meget langsom. Det var et tema under hele vores ophold, men vi indså hurtigt at vænne sig til ø-tid og at gå ud og spise før din faktisk sulten. På grund af at man i hastighed på service, der ofte begrænsede muligheder for måltider og spørgsmål, som f. eks. at du løber tør for håndklæder på de to pools jeg kun gav det 4 stjerner. Med nogle små ændringer kan dette helt sikkert være 5-stjernet. Jeg vil helt sikkert overveje at vende tilbage, da jeg mener at føle, at du får en god værdi for pengene til rådighed og den store have og Island er smukke. Vi var på en solnedgang ride og atv-tur på øen. Både anstrengt sig var sat op via hotellet og var fantastisk og indføre med lethed. Hotellet kan også gjorde en romantisk middag for 2 på kanten swimmingpool til vores bryllupsdag som blev meget rart. En del af personalet virkelig gå hen over og ud over for at gøre dit ophold afslappende og behageligt men desværre er mange var helt klart lige der for at gøre et stykke arbejde. Nogle, der gik langt ud over er Akilah, Ray (manden) , og Dahlia en af vores butlere. Den butler service var en fin detalje men de er tydeligvis ikke har nok på det, for de enkelte skift som de ved virkelig prøvede, men blev ofte overvældet og tog sig tid til at tale for Deres anmodning på grund af for at alle de gæster de var at støtte. Næste gang vil jeg sikkert tage en almindelig room medmindre de øger bemanding for denne service. Vi havde det skidt efter at have dem gøre noget eller ringe til dem, for vi har set hvor travlt de var, og hvor hårdt de fungerede. Ikke en fejl fra dem. Hver enkelt butler, som vi har arbejdet sammen med virkelig forsøgte at opfylde dine ønsker opfyldes i en relevant og venlig måde. Dahlia var langt det skiller sig ud for os. Hun sørgede for alt var som vi havde bedt og tog hendes tid for at sikre, at vi var glade og havde det, vi havde brug for. Jeg ville ønske, at de var alle som hende og meget mere på hvert skift. Så vi vil sandsynligvis ville have taget mere fordel af den service. Alt i alt var det et dejligt ophold og vi vil sandsynligvis komme tilbage, når man besøger øen igen.Mere

Svar fra LiveMaho, Guest Relations Manager hos Sonesta Ocean Point ResortSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg kan ikke tro når folk klager over det flystøj, det er det allerbedste ved på Maho beach, for at se flyene. Azul er den eneste voksen kun restaurant og gud ske lov er det virkelig godt. Pauline manageren er virkelig gode, og så ud...til at være der hele dagen hver dag. De andre restauranter i var ret afskyeligt, fuld af børn, og i det ene tilfælde vilde grise katte. Ikke underligt når der var kattefoder udeladt i søster hotellets pool. Største klage var, at vores første sal havde intet varmt vand hele vores ophold. Vi klagede hver dag, men problemet var aldrig blevet ordnet. På trods af disse negative kommentarer vi nød det og kunne vende tilbage i et par år nu ved vi hvad vi kunne forvente.Mere

Svar fra LiveMaho, Guest Relations Manager hos Sonesta Ocean Point ResortSvarede 3. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 30. juni 2017

Jeg valgte Ocean Point for mit årlige fødselsdag tur. En af mine venner havde tilsluttet mig. Tilsyneladende er Ocean Point er længere tilbage på stedet og taxier kan ikke rejse til indgangen. Ved ankomsten, den taxi satte os af sted på på Maho men vi...var under det indtryk af at vi var på Ocean Point. Det er et stort skilt der siger " Ocean Point " hvor vi blev sat af. Personalet fik os til at sidde i varmen og holdt vi insisterede var nødt til at vente på at butler. Vi havde ingen anelse hvad det betød, at vi var lige klar til at komme ud af varmen og gå videre til vores værelse. Det var ikke, før vi har klaget over sidder i et stykke tid i den varme, som vi blev tilbudt kølige håndklæder og vand. Hvorfor ikke var det gjort i første omgang? Til sidst, hvor portieren kom til at køre os til hotellet bagerste ejendom, hvor Ocean Point lå. Det var virkelig gå rundt i og ikke værd at vente på afstand varmen. Da vi gik ind i lobbyen, damen, der tjekkede os ind, var bestemt ikke varmt og indbydende. Det føltes næsten som om vi var mere af et irriterende for hende. Hun tilbød at have en portier bringe vores tasker til vores værelse, men vi afslog. Baseret på vores første indtryk, vi vidste, at det ville være en lang tid før de poser til vores værelse. De lokale siger, at hotellet er nyt, men det vil helt sikkert ikke lader den måde. I stedet, så ser det renoveret. Værelset var udmærket ud, men helt sikkert ikke 5-stjernet. Der var mug rundt i brusekabinen og det var indimellem langsomt. Vi ønskede havudsigt, men vores udsigt var delvist dækket af haver. Instruktionerne på overhovedet ikke tydeligt er sikker. Hvis du ikke bruger det rigtigt, en meget høj alarm går i gang. Når det sker, bliver man nødt til at sidde og udholde den støj indtil sikkerhed nonchalant ankommer. For så vidt angår som den service, er et meget stort flertal af de ansatte var uhøfligt til os, og den service var meget langsom. Desværre, jeg vil ikke vende tilbage til Ocean Point på grund af dette. Selvom feriestedet er alt - inklusive, de jævnligt løb tør for tilfældige ting af mad. Personalet hele tiden gjort opmærksom på de 24 timers room service ved check - men vi var ofte instrueret i - til at ringe tilbage på bestemte tidspunkter. Den i - værelset)slet ikke havde en morgenmad). Jeg var nødt til at ringe til ud af morgenmadsprodukter jeg kan godt lide at spise før de kunne finde noget, der rent faktisk var til rådighed. En enkelt aften, min ven bestilt mad før vi gik ud til en klub. Jeg var sulten da vi vendte tilbage til vores værelse, timer senere. Da jeg ringede til roomservice, damen udbrød, " du så ikke bare for? " Jeg var varm og blev straks gik hen til receptionen for at tale med den natlige lederen. Jeg har ikke forelsket mig min klage gik alle steder. Vi spiste på Azul 2 aftener. Selv om personalet der var yderst uhøfligt. Jeg kan faktisk fangede en af dem rullende hendes øjne da hun gik derfra fra min vens drink bestilling! ! ! Og kvaliteten var subpar. Vi har afslået at komme tilbage efter det andet besøg. Toilettet og bruseren ikke rengjort hele vores ophold. Vi var nødt til at tigge konsekvent at blive fyldt med håndklæder. Det fik i en sådan grad, at vi ville handle som tyve og snuppe nogle fra vogne hvis vi fangede en på en gang! ! ! Alt dette for at sikre, at vi kunne tage et brusebad! ! ! Jeg har set nogle andre klager over dette feriested, men hvad resort har ikke klager. Jeg har også haft fantastiske oplevelser så langt væk for mit årlige fødselsdag tur. Min oplevelse var så dårlig på Ocean Point, jeg var tvunget til at oprette en konto og skriv en anmeldelse for at hjælpe andre. Ocean Point er absolut ikke pengene værd. Jeg vil sige, at jeg virkelig elsker street. Maarten og planlægger at vende tilbage. . . Jeg kan bare ikke have en vilje til at udholde Ocean Point igen.Mere

Svar fra LiveMaho, Guest Relations Manager hos Sonesta Ocean Point ResortSvarede 17. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 29. juni 2017

Min mand og jeg er lige kommet hjem fra vores 5 nætters ophold på Sonesta Ocean Point Resort. Selv om opholdet var udmærket, vi har ingen planer om at vende tilbage til dette specielle resort. Vi var der for at fejre vores 4 års bryllupsdag....Havde det ikke været for mig at nævne det for vores servitrice, Wendy, på Azul restaurant hvor vi gik til middag for at fejre og vores rejsebureau at bestille os en flaske champagne & chokoladeovertrukne jordbær som en glædelig overraskelse for os på vores tilbagekomst til vores værelse på den aften, de har heller ikke anerkende feriestedet personale gjorde ingen andre forsøg på at gøre vores tid der særligt vores bryllupsdag. Selv om vores ophold var bestilt som en årsdag ophold. Nu, og til den anmeldelse. Personale: De fleste af de ansatte, som vi mødte var hjælpsomme, vidende og behageligt. Ved ankomsten blev vi mødt af Sandrina uden for Sonesta på Maho, der gav os en dejlig kølig drink og håndklæder, og en kort oversigt over hotellets have. Fra der, hvor portieren, Ray (Manden) kørte os og vores bagage til Sonesta Ocean Point i golf cart. Vi havde vi ankom ca. 30 minutter inden for at tjekke - i, så vores værelse var ikke klar endnu. Vi checkede ind vores tasker og blev instrueret til at nyde drinks og frokost på The Palm restaurant før i det værelse var klar. Vi var også at vide, at vores bagage vil blive taget op på vores værelse. Bettina, vores servitrice på Palm, var meget behagelig og super sjovt. Drikkevarerne var god, men maden var bare okay. Jeg er vegetar, og var glad for det faktum, at der er mange vegetar-muligheder på hver restaurant på stedet. Vi var færdige med vores frokost ca. en time og 10 minutter senere, men vores værelse var stadig ikke var klar. Vi gik så fik en drink i baren i lobbyen og 20 minutter senere fik at vide, at det værelse var nu klar. Carlton fortalte os, hvor for at komme op til vores værelse (ingen blev eskorteret der) . Vi kom til værelset og vores bagage var der ikke. Vores toilet var stoppet, får det til at løbe ud meget langsom også. Jeg ringede ned og talte med Carlton og han fortalte, at han ville arbejde på at få vores tasker til os og få toilettet repareret. 15 Minutter gik ved og ikke et ord. Jeg ringede til receptionen og Carlton fortalte mig at han var igen." på det". Yderligere 10 minutter går af, ikke et ord. Så jeg besluttede at gå nedenunder mig selv til at undersøge sagen. Jeg får der stod og Carlton er der i receptionen om, og ingen andre stamkunder inden for synsvidde. Han ser overrasket over at se mig, men ved præcis hvorfor jeg er der. Han kører over til en lille opbevaringsrum overfor receptionen og henter straks vores tasker. Jeg var frustreret over, at det var noget så simpelt, tog mig at skulle komme nedenunder og spørge igen for tredje gang. Jeg er dog stadig smilede, og takkede ham. Jeg og så gentog mit toilet reparation anmodning og igen han sagde, at han var " på det " . Jeg behøver ikke at sige, at han var ikke " på." og min mand var nødt til at gå ned og spørge en anden herre hjælp. Jeg ved ikke endnu, den herre ved navn, men at han hurtigt fik havde en vvs-mand kom nu og reparation af toilettet. Anset personale, der gjorde alt, hvad de kunne for at hjælpe os og gøre vores ophold behageligt er som følger: Aaliyah (concierge - Ocean Point) - meget søde og hjælpsomme, Mark & Winston (lobby bartendere - Ocean Point) - meget rart, hjælpsomme og masser af sjov - gode drinks, Bettina (servitrice - The Palm) - meget rart og sjovt, hurtig service, Wendy & Keran (servitrice - Azul) - meget rart, hurtig service og opmærksomme på detaljerne, Anja & Santos (bartendere - Azul) - meget dejligt, tiltalende og sjove - gode drinks & hurtig service, Damian (bartender - Sunset Bar) meget dejligt, sjovt og gode drinks. Priser: Vi havde en havudsigt, junior king suite. Værelset var stort nok til os begge med et ordentligt king size seng, og dejlig indretning. Det sengetøj og puder var dejlig, men den bed sig selv gjorde det ikke giver de bedste nattesøvn. Det føltes som om, at jeg blev holdt ved at synke ned i det, jeg vil vågne op i løbet af midt i hver nat efter at have til at komme om - justere visningen min holdning og rengøre madrassen. Jeg er 5 " 5 " og vejer 142 kg, så tror jeg ikke, at jeg skulle have sunket ned, så langt hver aften. Men, hvem ved. Balkonen var en ordentlig størrelse med to stole og et bord. Vi havde en fantastisk udsigt over havet og sad udenfor et par gange for at se flyene kommer ind og tager af sted. Flystøj ikke var besværligt for os på alle for vores værelse var tættere på Azul restaurant ende af dette feriested. Skabsplads var rigelig, men de gav ingen badekåber og kun gav os 1 sæt hjemmesko. Det var ikke et stort problem, men vi bestiller 5 stjernede resorts ofte og er typisk leveret disse ting plus meget mere for os begge. For så mangel af de ting på dette feriested var meget iøjnefaldende. Badeværelset var rent og havde de sædvanlige cremer, badekar geler, shampoo, føntørrer, osv. brusehovedet & knob placeringer var lidt off - putting, som du er sikker på at blive gennemblødt så snart du tænder for det. Rengøringspersonalet gjorde et godt stykke arbejde for rengøring vores værelser hver dag, men jeg følte, at de skulle have fejet oftere i stedet for bare mopper gulvene. Gulvet var meget barsk hele tiden, uanset om vi tog til stranden eller ej. Vi var nødt til at bede om ekstra håndklæder 3 ud af de 6 dage vi var der. Den sidste dag da jeg bad om 1 store håndklæder så jeg kunne tørre efter et brusebad, jeg fik store attitude fra en af de rengøring kære, som hun syntes klar til os til lige tjekke ud og lade allerede. Service var udmærket hver aften. Mad og drikke: Vores favorit restaurant var Azul på grund af kvaliteten af maden, der var mangel på børn og beliggenheden. Udsigten var fantastisk og drikkevarer var altid fantastisk. Azul er den eneste restaurant på den ejendom, hvor børnene er ikke tilladt, så stemningen var altid underholdende. Jean Francois som har spillet i piano til tider under middagen var også en fin detalje. The Palm var udmærket til mad og drikke kvalitet, men et par af de ældre kvinder tjenere (med undtagelse af Ms Dee) er der meget uhøflig. De gør, at du føler dig som, at de enten ikke har lyst til at være der, at de er irriterende, eller en kombination af begge dele. Palle var fantastisk, men det er desværre kun haft fornøjelsen af at have hende som vores servitrice én gang og det var på vores første dag. Vi bestilte roomservice én gang i løbet af vores ophold til en sen frokost. Det kom næsten en time senere og var middelmådig i bedste fald. De havde ikke vende tilbage til bakken og snavsede tallerkener indtil næste eftermiddag. Jeg troede rengøring vil har fjernet dem, når de kom til at gøre det turndown service, men det var ikke tilfældet. Faciliteter: motionsrummet er meget pænt og rent og var næsten altid tomt da jeg brugte det. Det passede mig fint. Der var masser af vægtmaskiner, frie vægte og løbebånd. Der var en vandbeholder maskine med kopper, og de sidder en stor skål med frugt til dig til at gribe på vej ud, som er også en dejlig detalje. Poolen var altid rent og der var altid masser af stole, hytter og håndklæder til rådighed for dem. Det samme kan siges om på stranden, så godt. Vi nød et par eftermiddage afslappende i hængekøjer. Det var meget fredeligt i området. Vi hader at vi gik glip af en massage i nærheden af havet. Opsætningen så meget rart. Der var live-underholdning i den resort et par gange i løbet af vores ophold, men vi havde for travlt man vil udforske for at deltage i nogen af de begivenheder. Det gjorde vi så, men kig på de seneste Pirates of the Caribbean film på stranden på film aften, hvilket var rigtig fedt. Der var yoga og vand motionshold tilbød også. Jeg elsker yoga, så jeg nød denne klasse. Jeg glemmer instruktørens navn, men hun var ung, havde karamel angår teint med blonde, krøllede hår. Hun laver også den vand øvelse klasse lejlighedsvis. Hun var en meget flink dame. . . Masser af sjov med en masse energi. Samlet set er det det ophold var ikke dårligt, men det var ikke 5 stjerner som annonceret. Måske 5 -stjernet til denne ø, men ikke på et globalt plan. Det er et 3-stjernet hotel i bedste fald og det kommer fra en person, der rejser internationalt tit , mulige 4. Jeg er sikker på, at de kan bringe dette feriested på højde med nogle mindre justeringer til ledelsen, personalet og retter.Mere

Svar fra LiveMaho, Guest Relations Manager hos Sonesta Ocean Point ResortSvarede 17. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 29. juni 2017

Det gode. . . Feriestedet er smukt og moderne. Personalet var meget hjælpsomme og meget søde og venlige. Turen fra lufthavnen var 5 minutter. Check-in gik glat, der var intet salg baner for tiden deler - - reddet! Værelset var moderne og fyldt med prima...spiritus. Maden var god, især den Strand grill, madlavning på de varme lava sten og Azul restauranten var virkelig dejlig. Room service maden var god - - elskede desserterne de tilbød. Vores værelse havde en fantastisk udsigt, og vi kunne se flyene lander og tag. At komme ud og se øen var let. Du kan tage en taxa eller bussen. Den bus var kun $ 2 pr. person. Det var sikkert, og vi følte os aldrig ellers. Smuk ø, smukke mennesker og fantastisk feriested. Der var god underholdning hver aften under aftensmaden. Ray var vores portieren og han var venlige og hjælpsomme. Alle bartenderne var fantastisk, og alle pigerne var søde og alle i receptionen med en positiv indstilling og besvarede spørgsmål smil. Serveringspersonalet i alle restauranterne var fremragende og villige til at sørge for, at du nød din madoplevelse (så mange vidunderlige tjenere jeg kan ikke huske deres navne) . De kunne alle få en A+. Om aftenen var vi også behandlet til en erkendelse vores 5. år sammen med andre par, der fejrer jubilæum fødselsdage. Vi blev behandlet med champagne og hor'oeuvres og blev underholdt af Lauren (hun gjorde et fantastisk stykke arbejde! ) Hver par fik et supplerende flaske champagne for at nyde senere. Det var virkelig dejligt at blive anerkendt på en anden måde. Vi havde flere udflugter: Hog Heaven/Harley tur til øen, færgetur til Saint Barth, shopping i Phillipsburg - - vi tog en taxa, sunset båd cruise, par massage på et feriested. Vi havde brug for en anden uge til at gøre mere! De dårlige. . . Selv om det var en alle voksne resort, feriestedet ved siden af Sonesta på Maho havde børn og børn kunne spise på nogle af Ocean Point restauranter. Så dette resort er ikke helt barn gratis. Den dag vi ankom, vi bestil room service og det tog halvanden time og for maden til at ankomme. Vi fik den løbe rundt hver gang vi ringede. Der var en ung dame, som var oplagring af værelser og tog hun et opkald på vores vegne og fortalte dem til at få vores mad til os pronto. Jeg kan ikke huske hendes navn, men hun sørgede for, at vi fik vores mad. Vi havde ikke har nogen problemer med room service og mad leveret fra nu af mere. Vi har også haft et problem med vores værelse ikke blevet genopfyldt med vand efter de første to dage. Vi blev ved med at spørge efter det, men ingen vand blev anbragt i vores køleskab. Ikke noget vand vi fik efter de første 2 dage var vandet, vi fik os fra baren eller andre kilder. Alle restauranter var god, undtagen Ocean Point. Deres mad var ok. Azul var den bedste, og vi spiste der de mest. Den grusomme. . . Det eneste, jeg kan sige, at det var ubehageligt var lugten af røg fra flyene fordi feriestedet er så tæt på lufthavnen. Støjen fra flyene gad ikke os, men der var et par gange at røgen lidt for meget til lugten. Der var også et problem med elevator, der gik til den 5. og 6. etage. Det eneste arbejdede delvist 2 af de 6 dage vi var der. Vi var nødt til at tage elevatoren til den 4. etage og gå op ad en trappe op til at komme til vores 5. etage. Det var ikke et stort problem men noget, der havde brug for at blive taget op og trænger til at blive permanent fast. gade. Maarten er et smukt sted at besøge, og der er masser at lave. Husk blot, at du har tid nok til at nyde det. Jeg vil anbefale Sonesta Ocean Point til nogen der kommer til øen. Vi havde en meget positiv oplevelse. Igen, smukke mennesker, smuk ø.Mere

Svar fra LiveMaho, Guest Relations Manager hos Sonesta Ocean Point ResortSvarede 4. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Kontaktoplysninger
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Ved stranden
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Fitnesscenter
Aircondition
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Casino og spil
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Udendørs pool
Vaskeri
Voksenpool
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
,
På stranden
,
Kasino
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
,
På stranden
,
Kasino
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
129
Prisklasse
449 $-968 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Caribien  > St. Martin/St. Maarten  > Sint Maarten > Maho
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Kontaktoplysninger
Hotelstil
De bedste feriesteder og hoteller
,
Spa
,
På stranden
,
Kasino
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
129
Prisklasse
449 $-968 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Sted
Caribien  > St. Martin/St. Maarten  > Sint Maarten > Maho
Billeder
Værelse og suite (379)
Pool og strand (252)
Spisesal (204)
Møde- og festlokaler (8)
Faciliteter (7)
Familie- og legeområder (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 69 hoteller i nærheden
Royal Islander Club La Plage
347 anmeldelser
0,23 km væk
Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa
4.167 anmeldelser
0,24 km væk
Royal Islander Club La Terrasse Resort
114 anmeldelser
0,25 km væk
Alegria Boutique Hotel
224 anmeldelser
0,55 km væk
Restauranter i nærhedenSe 656 restauranter i nærheden
Moulin Fou
576 anmeldelser
0,38 km væk
Daleo's Snack Bar
31 anmeldelser
0,48 km væk
Guy's Driftwood Boat Bar
306 anmeldelser
0,3 km væk
Bamboo
557 anmeldelser
0,38 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 472 seværdigheder i nærheden
J.N. Jewelers
289 anmeldelser
0,39 km væk
Maho Beach
4.815 anmeldelser
0,38 km væk
Mullet Bay
1.717 anmeldelser
0,47 km væk
Sunset Bar & Grill
1.106 anmeldelser
0,4 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Sonesta Ocean Point Resort.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering