Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Sheraton Crescent Hotel

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
GrønneForløbere GrønPartner
Stedets faciliteter
Pool
Restaurant
Forretningscenter med internetadgang
Roomservice
Gratis parkering
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Fitnesscenter
Kørestolsadgang
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Shuttle-service
Renseri
Mødelokaler
Boblebad
Tennisbane
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Røgfrit hotel
Opvarmet pool
Udendørs pool
Morgenmad tilgængelig
Sauna
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Familieværelser
Værd at vide
HOTELSTIL
Klassisk
Forretningsrejsende
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Klik for at få flere oplysninger.
Hoteltilbud
Placering
Fuld visning
58Forholdsvis god til gående
Vurdering: 58 ud af 100
49restauranterinden for 0,5 km
5seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser (778)
Filtrer anmeldelser
305 resultater
Medlemsvurdering
147
95
43
15
5
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
147
95
43
15
5
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 305 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 16. oktober 2018

Teena og hendes hold var utroligt at arbejde med. Jeg satte en forretningsreunion i tre dage på anlægget. Folk rejste ind fra hele landet. Jeg var imponeret over gruppemedlemmers kommunikation og vilje til at hoppe ind og hjælpe. Værelser var rene, måltider var gode, meget...let at arbejde med. Deres arbejde med PSV (IT-udstyr) var fremragende. Jeg vil gøre forretninger med dem igen.Mere

Dato for ophold: september 2018
Anmeldt d. 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Opholdt sig i 2 nætter. Det var stille men vores værelse står over for gaden, og du kunne høre morgenhastighedstrafikken. God beliggenhed tæt på mange lokale steder. Værelset var rent. Venlig service, sandsynligvis blive igen.

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 13. oktober 2018

Samlet har min erfaring været ok indtil dette punkt. Min mor hjalp mig med at booke et ophold i weekenden. Jeg er under explorer rate (fordi min søster arbejder for Sheraton grand) så mit ophold efter skat koster kun mig $ 198 ($ 66 pr....Nat). Min mors kort blev derefter opkrævet $ 1000 hold for absolut ingen grund næsten umiddelbart efter hun gav dem hendes kort til at køre det. Nu er jeg nødt til at være for sent til at arbejde for at forsøge at håndtere dette. Jeg gik op til Mike (dagschefen), der bookede pladsen til os og fortalte ham, hvad der skete, og hans øjne blev øjeblikkeligt brede, som om han indså sin fejl, da han kiggede på computeren. Han sagde, at han ville ringe til deres kontoadministrator og få afgiften vendt, så jeg fortalte min mor at overvåge sin konto og lade mig vide, om der sker noget. Ikke alene vendte de ikke om afgiften. Hun blev derefter konstant opkrævet $ 198 for værelset, og en $ 50 depositum afgift (som ikke burde have været opkrævet fordi vi allerede opholder sig her tidligere og bare kørte ophold kongruent). Så efter at jeg var ude af arbejde, gik jeg til receptionen og talte roligt til de to kvinder der. Jeg talte med Alice. Jeg forklarede, hvad der skete. Hun fortsatte derefter med at bebrejde os ved at sige, at det er vores skyld at opholde sig 28 + dage, fordi systemet automatisk opkræver kortet på filen for alle disse dage. Problemet er, at en ven af ​​mine har været booking for mig for de foregående dage. Ikke min mor. Jeg har betalt ham som han kommer, og han har ombooket pladsen til det næste ophold. Da jeg fortalte Alice, ændrede hun derefter sin undskyldning og sagde, at min mors kort kun var autoriseret til at blive opkrævet $ 249. 26 og at gebyret på $ 1000 skal have været en bankfejl. Hun gav mig en kvittering, og jeg gik væk og ringede til min mor. Hun havde ringet til sin bank tidligere på dagen, og de informerede hende om, at de tog hendes hele checken og forladt sin konto $ 355 fordi Sheraton aldrig udløste $ 1000 holdet. Så kører min mor til hotellet, så vi kan tale med dem om, hvad der sker. Jeg mødte hende i lobbyen og hun fortæller mig, at hun bare var blevet opkrævet en anden $ 1 ved Sheraton-halvmåne uden grund. Min mor og jeg begynder at forklare igen, at dette er uacceptabelt og latterligt. Ingen skal skulle absorbere $ 1000 uden grund. Min mor har regninger og lejer at betale. Alice råber da på os, at det er vores skyld for at blive 28 + dage og begynder at argumentere med os. Hun kalder hendes manager Mike og fortæller ham, at vi har forbandet på hende, og at vi siger, at de har debiteret os $ 1000. Grundlæggende klager til ham og tager ingen fejl. Hun kommer fra telefonen og fortæller os, at Mike er hos John (regnskabsføreren) og han sagde holdet er frigivet og kan tage 3 til 5 hverdage for at vende tilbage til kontoen. Så siger hun, at han også sagde, at hvis vi fortsætter med respektløsheden, bliver vi bedt om at forlade hotellet. Vi fortæller hende ikke hæve stemmen her hos os næste gang. Jeg kom roligt til hende og betragtede situationen, og hun blev høj og begyndte at råbe på os uden grund. Hun forsøgte at benægte det, så jeg spurgte hendes kollega, der så hele ting, hvis hun rejste stemmen til os. . . . . hun så på mig og nikkede bare hovedet op og ned og sagde ja. Nu er Alice virkelig sur og forlegen, så hun truer med at ringe til sikkerhed. Denne type adfærd og kundeservice er en vittighed og absolut uacceptabel. Hverken Alice eller Mike har en anelse. Dette er ikke det første problem, jeg har haft med Mike, uden at vide, hvad han laver. Jeg håber virkelig, at dette ikke er standard Sheraton-sæt til at hjælpe deres gæster. Særligt familie gæster af nuværende medarbejdere. Jeg er bogstaveligt talt forbløffet over denne adfærd. Den eneste grund til at jeg giver 2 stjerner og ikke 1 er fordi ingeniør og husholdningen er dejlig. Men receptionen er et rod. Tag dig sammen.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 6. oktober 2018

Sheraton halvmåne var en behagelig ejendom til en konference. Det er placeringen følte fjernt fra downtown, så de giver en shuttle til restauranter osv. . Mr. Anthony Jackson og Sam var hjælpsomme, høflige og venlige herrer, der syntes at have en række roller på ejendommen....De fik mit ophold til at føle mig personlig og behagelig!Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Min datter fejrede hendes 12 års fødselsdag denne sidste weekend og Tracy fra receptionen gjorde et fantastisk arbejde på at gøre min prinsesse føles som royalty morgenmad var stor vi havde en enorm morgenmad fest og alt kiggede godt og tastef store der er også...en anden fyr på forsiden skrivebord der var lige så stor Tracy tak jer alle meget meget værdsætter detMere

Dato for ophold: oktober 2018
Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Sheraton Crescent Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
105 $ - 270 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
phoenix sheratonsheraton phoenix
PLACERING
USAArizonaCentral ArizonaPhoenixNorth Mountain
ANTAL VÆRELSER
342
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering