Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Boutique Hotel de la Fonte

Billeder fra rejsende (343)
Værelse og suite (232)
Spisesal (84)
Oversigt
Calle Corrientes 1, Puerto Iguazu N3370CQA Argentina Se på kort
FACILITETER
Gratis wi-fi
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Pool
Ikke-ryger værelser
Restaurant
3.5-stjernet overnatningssted
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (630)
Filtrer anmeldelser
136 resultater
Medlemsvurdering
72
49
10
5
0
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
72
49
10
5
0
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 136 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 28. november 2018

? Kør ned ejendom, hvor jeg følte mig generelt meget ubehagelig; Ark var gamle og farvede (ikke snavset, bare gamle). Intet vand til brusebad eller kaffe, som hotellet hævdede at være et byproblem - da vi flyttede hoteller var der dog ingen vandproblemer på det...nye hotel. Hunde bjej hele natten gjorde det svært at hvile. Ved beslutning om at forlade i slutningen af ​​1 street nat, blev stadig opkrævet for det fulde ophold, med 10% rabat for ulejligheden. Mens hotellet havde ret til at gøre det, føler jeg mig i en situation, hvor der ikke var vand til brusebad eller kaffe, var dette ikke helt samarbejdsvilligt. Igen havde hotellet ret til at gøre det, og jeg accepterer det. ? Personalet var meget rart, både ved ankomsten og under (kort) ophold. Værelset var meget ren, selvom møblerne var under par som jeg nævner nedenfor. Store wifi oplevelse.Mere

Dato for ophold: november 2018
Anmeldt d. 26. november 2018

Dette hotel var tilfredsstillende for vores seneste tur til Iguazu Falls. Personalet var venlige og hjælpsomme, og vi værdsat den gratis morgenmad, så vi ikke ville vove sig ud om morgenen (det er ret grundlæggende dog som i ingen æg eller kød). Vores værelse var...en dobbelt Superior, så det var rummelige med en konge seng og placeret på andet niveau (som vi vil meget anbefale. De andre værelser er på stueetagen, og du kan bare gå lige ved dem så de gjorde ikke Jeg føler mig ikke som privat). Det var ryddeligt og velholdt, ingen ægte dikkedarer eller fancy extras, der hævede Værelset selv eller den samlede erfaring, men fordi vi var der for at vandre faldene, havde vi ikke brug for meget. Hotellet har også en meget god restaurant på stedet, som er værd at tjekke ud, hvis du har tid. Det er også en blok væk fra bussen, der tager dig direkte til Falls, så det gjorde transport til og fra meget, meget let. Der er virkelig ikke meget at gøre i det omkringliggende kvarter, så det er nok ikke det rette sted, hvis du søger at gå rundt om natten og støde på en bar eller restaurant. Samlet set var vi dog tilfredse med erfaringen.Mere

Dato for ophold: november 2018
Anmeldt d. 6. november 2018 fra mobile enheder

Hotellet havde en disheveled luft. . . . chiming med byen Puerto Iguazu selv. . . men charmen af ​​ejeren og hendes personale og den absolut fremragende italienske vinsmagning menu i restauranten, allierede selvfølgelig med pragt hvis faldet, rejst vores ophold her til mindeværdige

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 25. oktober 2018

Jeg vil forsøge at give en ærlig, detaljeret og objektiv beskrivelse af min erfaring på dette hotel til gavn for fremtidige rejsende. Personligt har jeg tendens til at se bort fra nogle dårlige anmeldelser, forudsat at korrekturlæserne havde en isoleret, forfærdelig oplevelse og derfor kun...vil rapportere det negative i et forsøg på at straffe etablissementet. Spoiler Alert: Min erfaring var mere negativ end positiv (dermed 2-stjerneklassifikation). Jeg er imidlertid tilbageholdende med at give Hotel de la Fonte den værste mulige bedømmelse, fordi: Jeg ønsker ikke, at dette straks bliver ignoreret som "utilfreds kunde lashing ud efter at have følt sig forkert". Der var også nogle gode ting om dette hotel. Lad mig starte der. Den gode: Min kone og jeg ankom til en varm velkomst fra Fabio i receptionen, komplet med gratis glas mousserende vin og meget hjælpsomme anbefalinger til vores tid i Iguazu. Vi gik gennem de romantisk oplyste gårde til vores værelse med en følelse af undre, da ejendommens udformning er ret ekstraordinært. Vi reserverede til middag på hotellets restaurant for den følgende aften, og da vi sad og begyndte måltidet, kommenterede jeg ejeren af ​​hotellet (hun er altid i nærheden) at vores omgivelser var "magiske"! Vi havde valgt et bord lige udenfor restauranten interiør, så vi kunne nedsænkes i gården atmosfære. Menuen var unik, opfindsom og varieret. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis mange mennesker fandt mulighederne for at være for underlige, men jeg var glad. Maden var ganske god, men ikke stor. For eksempel syntes pastaen meget frisk, slet ikke chewy, men jeg fandt smagen af ​​de fleste af præparaterne lidt lackluster. Morgenmad serveres i et andet godt designet hjørne af ejendommen på virkelig kølige individuelle plade og cafe con leches forberedt på at bestille. Der er forskellige dejlige siddepladser omkring forbindelsen og et smukt værelse med mange flasker vin. Iguazu Falls er spektakulære. Den dårlige: Byen er et dump efter de fleste standarder. Drevet fra lufthavnen (efter mørke) overbeviste min kone om at hente pebersprayen fra hendes taske og holde den i hånden, da vi nærmede sig Boutique Hotel de la Fonte, som ligger i et beboelsesområde. Jeg kontrollerede også for at se, om jeg kunne låse dørene til taxaen. Indtastning af oasen, der er det murede kompleks af hotellet, skabte et reliefsugt, men det faldt hurtigt, da vi så vores "Superior" værelse, som vi betalte ekstra for. Møbler og maling var ikke "lurvet smarte", det var bare lurvet. Og sengetøj kunne have været erhvervet årtier siden på et loppemarked. Injektionsmørten i bruser var misfarvet, ikke kun fra den røde ler i regionen, men fra ukorrekt vedligeholdelse eller skimmel eller muligvis spildevand (en anden spoiler). Vi berettigede at opholde os ved at minde os selv om, at vi var i troperne, og at fugtig, fugtig luft i et rustikke hotel kunne være forklaringen på badeværelset og den gennemgribende mustiness vi lugtede hver gang vi trådte ind i vores værelse. Tilsvarende skal forekomsten af ​​insekter forventes i denne region. Men at finde det, der syntes at være en plug-in air-freshener med "Raid inserts" til det på bordet var en uvelkommen syn på et "4-stjernet" hotel. Mosquitos fandt deres vej ind, måske under døren, men vi følte ikke helt, at det var nødvendigt at bruge insektafskrækkende anordning. Man undrer sig over, om vi skulle bruge det, ville vi blive opkrævet som om vi havde spist fra minibaren? De kølige bakker, at morgenmaden blev serveret, så uren ud og var gennemsøgning med bugs. Internettet kvalitet, både hotellets Wi-Fi og mobil, i denne del af byen er så slemt, at min iPhone (Verizon) ikke engang kunne indlæse hotellets hjemmeside for at se, om billederne var så slemt som det ser ud i person. Barking hunde fra nabolaget vågnede os før daggry. Kort sagt var værelset en skuffelse og langt fra 4-stjernet kvalitet. Den grimme: Den første ting, der kommer til at tænke på, er maleriet, der hænger i vores rum med en nærbillede af en kvindes ansigt, der ser ud til at blive choked? Men kunst er subjektiv, så jeg vil forsøge at forlade det billede for mine mareridt. Den sande grimme viste sig på vores anden morgen der. Vi vendte tilbage fra morgenmad for at opdage, at vores badeværelse havde oversvømmet. Ubehageligt, men ikke verdens ende. Vi informeret receptionen og temmelig hurtigt ejeren af ​​hotellet (hun er meget involveret) og en håndværker begyndte at vurdere problemet, der forårsagede vand af ukendt oprindelse at dække gulvet. Efter at have ventet uden for vores værelse i næsten to timer (ikke en gang hørte vi noget, der ligner en undskyldning fra en enkelt person, endsige ejeren af ​​hotellet, som var den person, der primært beskæftiger sig med os), vi fik forklaringen på, at al regn i de sidste par måneder forårsaget et større problem ikke isoleret til vores værelse. Vi fik at vide, at de ikke havde andre værelser for os at flytte til, men at vi ikke ville blive opkrævet for den nat (den endelige af vores reservation) hvis vi fandt et værelse på en anden hotel og gik der. Det var ejeren af ​​hotellet, der fortalte mig dette og senere bekræftede manden i receptionen det. Han fortalte dog mig, at jeg ville have brug for at kontakte Expedia for restitutionen, da jeg havde reserveret gennem Expedia. com. For at komplicere sager havde vi allerede indledt vaskeservice, så vores tøj var i vaskemaskinen. Intet problem, de lovede at bringe dem til os på vores nye hotel! Ok, jeg accepterer det i stedet for en enkelt undskyldning for noget af dette rod. De havde endda mig skrive ned navnet på det nye hotel, så der er ingen måde, der var en fejlkommunikation i aftalen, at de ville bringe det til os. Nå, vi ventede hele dagen, men de bragte aldrig vores Tøjvask, og da vi ringede fik vi at vide, at vi måtte komme hente det op. Åh, og den eneste måde jeg var i stand til at søge efter et nyt hotel at flytte til var at gå et par blokke mod byen bare for at få celle modtagelse. Men situationen blev ugligere, da hotellet anmodede om, at vi leverede fotografiske beviser til Expedia (som jeg var i stand til at give) i et forsøg på at nægte hændelsen. Og det grimste øjeblik var, da de nægtede vores anmodning om at få Expedia tilbagebetalt vores penge til natten, vi ikke kunne bruge på deres hotel, på trods af at vi forsikrede os om, at de ville lindre os af vores reservation, og vi kunne skifte hoteller. Tilsyneladende har Expedia overhovedet (næsten en uge senere) overbevist dem om at gøre det rigtige, men resten af ​​vores ferie var mindre behagelig med tanken om, at Hotel de la Fonte havde gjort dette til os. Dette var ikke vores første tur i udlandet. Vi har opholdt sig i hoteller på tværs af Europa samt Panama og fjerntliggende dele af Costa Rica over et årti siden og har aldrig været så skuffede i vores rejsearrangementer eller så forfærdet af vores værts handlinger. Jeg håber, at denne konto hjælper nogen.Mere

Dato for ophold: oktober 2018
Anmeldt d. 22. oktober 2018

Vi holdt her et par nætter. Det er et dejligt og fredeligt hotel, og beliggenheden er fantastisk - kort gåtur til Tres Fronteras og kort gåtur til en bus, der tager dig til Iguazu Falls. Værelset var komfortable, og maden var fantastisk.

Dato for ophold: december 2017
Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Pool
Restaurant
Gratis parkering
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Aircondition
Boblebad
Concierge
Lufthavnstransport
Minibar
Udendørs pool
Vaskeri
Ved stranden
Roomservice
Spa
Fitnesscenter
Hotelstil
Romantisk
,
Familie
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Hotelstil
Romantisk
,
Familie
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
12
Prisklasse
76 $-196 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Boutique Hotel Puerto Iguazu
Sted
Argentina > Litoral > Province of Misiones > Puerto Iguazu
Hotelklasse
Hotelstil
Romantisk
,
Familie
Værelsestype
Ikke-ryger værelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
12
Prisklasse
76 $-196 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Boutique Hotel Puerto Iguazu
Sted
Argentina > Litoral > Province of Misiones > Puerto Iguazu
Billeder
Billeder fra rejsende (343)
Værelse og suite (232)
Spisesal (84)
Pool og strand (41)
Familie- og legeområder (10)
Faciliteter (6)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 54 hoteller i nærheden
Hotel Yvera Cataratas
78 anmeldelser
0,23 km væk
Raices Esturion Hotel
1.425 anmeldelser
0,34 km væk
Costa Iguazu Apart Hotel
331 anmeldelser
0,44 km væk
Amerian Portal del Iguazu
2.219 anmeldelser
0,46 km væk
Restauranter i nærhedenSe 142 restauranter i nærheden
The Argentine Experience
337 anmeldelser
1,07 km væk
De La Fonte
593 anmeldelser
0,02 km væk
La Mision
234 anmeldelser
0,33 km væk
Sorveteria Freddo
734 anmeldelser
1,14 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 81 seværdigheder i nærheden
Selva Iryapu La Reserva
123 anmeldelser
0,57 km væk
Triple Frontier
4.519 anmeldelser
1,01 km væk
Hito de Las Tres Fronteras Argentina
4.852 anmeldelser
0,93 km væk
Feirinha de Puerto Iguazu
1.992 anmeldelser
1,28 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Boutique Hotel de la Fonte.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering