Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Crimson Hotel Filinvest City, Manila

2609 Civic Drive. Entrata Urban Complex Filinvest City, Alabang, Muntinlupa, Luzon 1781 Filippinerne
Besøg hotellets website
E-mail til hotellet
3 personer kigger på dette hotel
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Agoda.com
83 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 27/09/19
Orbitz.com
81 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 27/09/19
Trip.com
83 $
77 $
Se tilbud
SPAR 6 $
Travelocity81 $
Booking.com83 $
Expedia.com81 $
* Priserne oplyses af vores partnere, og de afspejler den gennemsnitlige værelsespris inkl. skatter og faste gebyrer, som vores partnere har kendskab til, og som skal betales på bookingtidspunktet. Du kan finde yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (1472)
Værelse og suite (773)
Videoklip (2)
Udmærkelsescertifikat

Om

Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Parkering
Gratis internet
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Internet
Pool-/strandhåndklæder
Udendørs pool
Bar/lounge
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Bar ved poolen
Bustransport
Taxakørsel
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Renseri
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Roomservice
Sikkert
Minibar
Fladskærms-tv
VIP-faciliteter
Køleskab
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
God udsigt
Forretningsrejsende
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særpris:50 % rabat på værelsespris
2.187anmeldelser21spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.160
  • 648
  • 236
  • 84
  • 60
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Jeg gik der i april 2017 med vores virksomhed er kvalificerede sælgere og mæglere. Jeg allerede havde betalt så vi alle udgifter kan tjekke - i hurtigere, men desværre er jeg nødt til at falde i tråd med næsten 40 minutter. Jeg kan godt forstå, at det er weekend og ferie, men jeg vil foreslå, at de burde have en strategi, så det er næsten ikke sket igen. Bortset fra min triste oplevelser i deres check - processen, jeg nød mit ophold der. Morgenbuffeten var så fantastisk som for deres udendørs swimmingpool. Jeg elsker det! : - )
Læs mere
Arrivednat 3:00, men var nødt til at vente, til 40. minutter for de priser for at blive gjort rent. Bemærk, at jeg har medbragt en gravid kone. Reserverede et værelse med direktørloungen men maden der (cocktail hour) er ikke fyldt op hurtigt adgang. Det er det samme i det morgenbuffet. Nøgler var deaktiveret ved kl. 12.00 selvom de sagde, at vi kunne tjekke kl. 1:00. . . Jeg kan ikke få adgang til elevator ved at udføre alt bagagen og med en gravid kone. Betjeningen er virkelig tvivlsom.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Sengen er behagelig, velholdt, men puden trænger til at blive set på - - til tider nogle er plettede eller ildelugtende. . Strid service er god - folk er høflige og venlige, kun har brug for et system for først til mølle. . Men wifi er meget svag på værelset - - det var frustrerende til tider forsøger at tjene til nettet eller gøre videoopkald.
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Jeg bestilte mit ophold i juni 20 - 22 på deluxe-værelse - 2 twin-senge. Det er grunden til Jeg rejste sammen med min bror 2 senge. Ved ankomsten, personalet fortalte mig, at der ikke er nogen availlabe 2 dobbelt-senge og at jeg kun kan benytte Deluxe king size seng. Grunden til at de ansatte kun bekymrer sig om at sige, at der var en høj volumen af gæster den dag. . . . Jeg var som " hvorfor jer overbooket så". Jeg var i forvejen rygende, og de samme medarbejdere ( John - hvis jeg tager fejl) bede om ekstra gebyr på $ 140/P 7000 Mot. Jeg spurgte, hvad er det for, og han sagde, at han ikke kan kontrollere, at eftersom jeg kun betalte tillidsforskud og hvor meget jeg betalte online. Opsat på ikke at miste de betalte seng, jeg tog bare det, da jeg var sammen med min bror og vi var både trætte efter vores tur. Senere samme dag, jeg ringede til kundeservice og samtidig var der ingen forklaring om de ændringer i seng reservationen, men damen tålmodigt forklarede mig, at man i tilfælde af uforudsete udgifter ( refunderes $140 var at jeg ikke har betalt for sengen reservation i fuld ( online) og) . Under alle omstændigheder en anden hændelse var, at det tog så er 30 minutter til at have en porter. til rådighed, når jeg checkede ud, 4 opkald til at bede om hjælp. Har brug for flere forbedringer på kundeservice.
Læs mere
Jeg boede sammen med min ven fra Korea. Og jeg kunne underholde hende med meget god service og mad. Med rimelige priser. Meget værdigt. Jeg har haft lidt forskellige tid til at finde et hotel indgang. . Men alt i alt meget tilfreds!
Læs mere
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Forrige
PRISKLASSE
62 $ - 149 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
FilippinerneLuzonMetro ManilaMuntinlupa
ANTAL VÆRELSER
345
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering