Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

7 Days Premium

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (116)
Værelse og suite (192)
Spisesal (17)
Oversigt
Hotellets website
No 189-G-09, Jalan Persisiran Bunga Raya, Melaka 75300 Malaysia Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Røgfrit hotel
Vaskeri
Børnepasning
Concierge
3.5-stjernet overnatningssted
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Anmeldelser (135)
Filtrer anmeldelser
55 resultater
Medlemsvurdering
8
26
11
6
4
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
8
26
11
6
4
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 55 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 29. april 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger i et praktisk område. Personalet er fantastisk, villig til at dele turistinformation og tilbyde rejse råd. Værelserne er pænt møbler, men andre end sengetøjsændringer, det ser ikke ud som om der er rengøring gjort. Aircondition er støvet, vægge er farvede og kaffe pletter...over kaffe tælleren. For ikke at nævne fluff og støv på hver conner.Mere

Anmeldt 11. marts 2018 fra mobile enheder

Vi checket ind på lørdag 10 th med trættende krop, varmt vejr udenfor, der er ingen hilsen, når vi trådte ind i lobbyen. Indtil jeg bad om værelset jeg reserveret stadig ingen smiley ansigt fra receptionen personale. Jeg viste hende min bekræftelses email, men hun...hævder, at der ikke er nogen sådan reservation på mit navn. Hvordan kommer, fordi jeg allerede udbetaler en fuld betaling. Vi ventede på minutter. En fyr kom. Efter at de bekræftede min reservation spurgte jeg hvorfor hun fortalte mig, at jeg ikke har reserveret, fuld betaling er blevet foretaget selvom. Nej, undskyld fra deres hjemmeside, men hævder at jeg gav dem det forkerte bekræftelsesnummer, som faktisk allerede viste pigen min fulde bekræftelses e-mail til højre? Jeg er helt enig i, at fyr er unpolite og uprofessionel at sidde ved receptionen eller endda kundeservice. Hans PR er helt ude. Alley til vores værelse er snavset nok, pletter er everyway på d tæppe. Værelset fik vi var beskidte med støv og nogle dirts. Hvis du har en baby under 1 år, er dette hotel måske ikke egnet til dig. Luftkondens var lækker. Bare flot udsigt, vi kan se The Shore og Sungai Melaka fra vores værelse men støjende ved midnat. Ved siden er 7 elleve og 24 hr mamak restaurant. Hvis du kører din egen bil, skal du købe en parkeringskupon klokken 7 elleve til RM 6. Undskyld at sige, jeg oplevede meget bedre tjenester med andre budget hoteller med billigere pris og fantastiske tjenester.Mere

Svar fra ChongFP, Manager hos 7 Days PremiumSvarede 31. marts 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg svarer min anmeldelse for dette hotel som jeg fandt min anmeldelse blevet slettet på en eller anden måde! Den 20. september 2017 er jeg blevet inviteret til den to-dages begivenhed i Malacca (22. og 23. september 2017). Efter at have modtaget min e -...invitation, kaldte jeg min faste hotel; Desværre var hotelværelser fuldt bookede, da det var en lokal helligdage.   Derefter begynder jeg at søge efter et godt budget hotel, og så kommer jeg på tværs med dette 7-dages Premium Hotel. I stedet for at reservere via hjemmeside, har jeg besluttet at ringe til hotellet direkte for at få yderligere oplysninger om deres service og værelsespriser. Da jeg ringede til hotellet, har en malaysisk receptionist (kan ikke huske hans navn) besvaret mit opkald, og efter et par minutters samtale var jeg tilfreds med hotellets service, beliggenhed og selvfølgelig med værelsesprisen på hotellet. Uden at have tænkt meget, har jeg straks foretaget min reservation med den høflige receptionist.   Receptionisterne præciserer dog, at prisen på en superior enkelt sengs værelse pr. Nat er RM 110 netto inkluderer morgenmad og RM 100 uden morgenmad. Da shore shopping kompleks er tæt på hotellet og det er nemt at få den lokale mad derude, jeg fortalte ham, at jeg vil bekræfte ham om morgenmaden under min check-in. Med gensidig forståelse har receptionisten aftalt og revideret prisen til RM 100 ved at give mig mulighed for at vælge under min check-in. Endelig har receptionisten forsikret mig om, at reservationen er med succes, og han giver mig hotelbookingsnummeret til min fremtidige reference.   På 21 street September 2017 har en ven af ​​mig, der deltager i den samme begivenhed med mig, kæmpet for at finde et hotel. Uden at give ham noget håb, har jeg ringet til hotellet for at kontrollere, om der er nogen muligheder for mig at ændre min sengetøjstype for at dele værelset med min ven. På dette tidspunkt har en anden receptionist hentet opkaldet, og han sporer min reservation med det givne referencenummer. Efter at han har bekræftet, at jeg kan ændre min sengetøjstype, har jeg bedt ham om at skifte min seng til to sengs, og jeg kontrollerer også om der er nogen ændring i prisfastsættelse eller ekstra gebyrer. Han bekræfter mig, at prisen vil forblive ens og der er ingen ekstra omkostninger vil pådrage sig. Jeg var forbløffet og hængt telefonen med tanken om, at hotellet gav betydning for deres kunders behov og tilfredshed.   Dagen er endelig kommet, uden meget bekymring, jeg har afgået til Malacca for at deltage i arrangementet. Efter de lange timers kørsel lykkedes det mig at finde hotellet og jeg var udmattet. Når jeg trådte ind i lobbyen, besluttede jeg at hvile på hotellets sofa i et par minutter før indtjekning. Da der var færre skarer, køede jeg på bagsiden af ​​et kinesisk par. En malaysisk receptionist var midt i at kontrollere parret, så snart min tur kommer, giver jeg ham mit navn, men han kunne ikke spore min reservation i deres hotelbookingssystem. På lidt tid anmodede receptionisten med en stærk stemme om mit reservationsnummer uden et smil på hans ansigt, selv om jeg gav ham mit sekscifrede hotelbekræftelsesnummer, kunne han stadig ikke spore det. Jeg har gentaget mig tre gange, i fjerde gang overraskede han sig til at spore reservationen under mit navn ved at hævde, at bestillingsnummeret, der er givet, er forkert. Ærligt, det er stadig fint for mig, fordi fejl kan ske hvor som helst og alt, hvad jeg vil have, er at komme ind i rummet for at hvile.   Så jeg fortsætter bare til check-in processen ved at give ham mit id-kort til verifikation og han krævede mig at betale RM 300 / -. Jeg var bedøvet og forvirret, for som jeg ved det beløb, jeg skal betale, er RM 200 ekskl. Malacca-skatten, så bad jeg ham om at forklare, hvorfor der er en enorm forskel i værelsesprisen? Så går han igennem systemet og svarer mig, at jeg har lavet en reservation for et Deluxe-dobbeltværelse, som er RM 150 / - pr. Nat og informeret mig om, at alle andre værelser er fuldt bookede. Jeg var virkelig utilfreds med forklaringen til mig, og jeg fortalte ham, at det ikke er min skyld, jeg har ringet op til hotellet og foretaget korrekt justering, ja jeg ændrede min sengetøjstype, men ikke i denne hastighed.     Efter et par minutters argument, med et ubehageligt smil, kaster receptionisten Safuan nogle magiske ord på mig ved at fortælle mig at "enten du tager det eller forlader det, fordi vi er fuldt booket. "En malaysk dame, der var ved siden af ​​mig, overraskede også med den måde, han talte og reagerede på mig. Han ignorerede hele tiden mig og begyndte at underholde andre gæster. Jeg forventer virkelig ikke sådan holdning eller uhøflighed fra hotelejeren, fordi jeg har været i hotelbranchen i mere end 15 år   Jeg var for træt til at argumentere, jeg insisterede ham på at ringe til sin leder, men han nægtede det, og han hævdede at han var den person, der var ansvarlig for det nævnte hotel. Så spørger jeg ham, hvad var hans indlæg på hotellet, enten er han en Duty manager, Supervisor, Shift leder, Senior / Junior Front Desk, FOM, AFOM? Men han gav mig det samme svar "Jeg har ansvaret for dette hotel! ! ”. Jeg har tydeligt fortalt ham, at jeg ikke vil flytte fra dette sted til hans overordnede kommer og håndterer denne situation på en ordentlig måde, fordi jo mere du argumenterer med denne slags mennesker, desto mere vil de give dig undskyldninger! Denne fyr afværgede mig selv, at han vil kalde # 999, hvis jeg ikke flytter fra, såkaldt "hans (My)" hotel.   Endelig har han ikke noget valg, han har kontaktet sin overordnede fra deres ryg. Jeg har lært af et andet personale; hun er en GM af nævnte hotel. Hun kom og vi både introducerede os og hun var en god lytter. Efter et par minutter at høre på min forklaring klarte hun at få plads til mig. Hun fortalte endda mig, at hun vil opgradere min reservation til deres overordnede executive / deluxe værelse (kan ikke huske begge) med samme sats, at hendes operatør tilbudt på 21 street September 2017. Jeg fortalte hende, at jeg ikke er en cheapskate for krævende at opgradere værelset fra din ende. Alt jeg vil vide, er, hvorfor han skal behandle mig på en sådan måde? Er det fordi min hudfarve / er han racistisk? Eller tænkte han, at jeg ikke har råd til at betale den sats, han tilbyder? Mit spørgsmål var kun hvorfor? hvorfor? Hvorfor? Hun kan ikke svare eller forklare mig noget, alt hvad hun vil have, jeg skal gøre er at forlade deres skrivebord, så andre gæster ikke kan se vores argument, og det vil ikke have indflydelse på deres forretning.     Nå, jeg er helt træt, og jeg ved ikke, hvor jeg skal hen. Chong formåede at afkøle mig fra situationen. Checking - i færdig og betaling også gjort, så blev en malay fyr hjulpet til eskortere mig til deres værelse.   OMG ... Jeg ved ikke, hvor længe det værelse, hun har tildelt mig, ikke var besat. • Et lys smeltet på badeværelset.  • Toiletskylning virker ikke korrekt.  • Stærk urin lugt i badeværelset. • Væggen er våd, der kan være lidt lækage fra vinduet. • Vægmalet skrællede på få steder.  • Rummet er fuldt af støv, og jeg begynder at nysen, når jeg kommer ind i det nævnte rum. • Sengetøjet, ikke så rent.   Endelig har jeg tjekket ud fra det forfærdelige rum, og jeg fik fuld refusion. Desuden fandt jeg et andet hotel. Jeg forventer ikke at modtage 5-stjernet service, men den måde receptionisten (Safuan) optrådte på var helt uacceptabel, og hvorfor skulle jeg blive behandlet på en sådan måde?   Det er min ægte anmodning om nye besøgende at undgå dette hotel, fordi der er mange flere hoteller derude giver bedre service, anstændigt miljø, høflig personale og du vil blive behandlet bedre end dette hotel. Jeg vil aldrig blive i dette hotel igen   Jeg kræver stadig for undskyldningen fra hotellet! ! ! ! !Mere

Svar fra ChongFP, Manager hos 7 Days PremiumSvarede 31. marts 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Værelset er ikke gjort af 3:00 selvom receptionisten fortalte os, at vi kan checke ind. vi så vores værelse er bredt åbnede døren med spiritus flaske , skidt, beskidt håndklæde fastsætter på gulvet. Klimaanlæg ikke kold, kaffe plet på bordet, kopper, ingen toiletrulle, under vinduet...var så støvet. Bedheets med pletter. Måtten håndklæde er uskyldighedserklæring vores håndklæder. Rengøringen er absolut en stor skuffelse.Mere

Svar fra ChongFP, Manager hos 7 Days PremiumSvarede 31. marts 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 28. juni 2017

For os, tre venner, det var nemt tæt på bredden og ikke langt fra Jonker gang. Vi kørte rundt omkring. Rengøringen er så som så. Det er ikke beskidt, ikke det reneste. Super travlt hotel i løbet af højsæsonen. Den største malay fyr der er...ansvarlige er helt fantastisk, altid godt på hans kundeservice etik. Godt aktiv for hotellet. Ingen kommentar morgenmad, fik at vide tidligere nat var indtil 1030. I morgen fik at vide, at det var kun indtil 10. Men damen stadig maange for at gøre os æg. tak. Tv: åh. . Hvad er der galt i at få den Astro dekoder ordnet. Tag endelig bruge nogle penge til at få kanaler fast. Andet jeg ville have givet hotellet en mere vurdering. Mine to venner blev skuffet. Jeg var ikke gad da jeg internet person. Dejligt stort værelse og badeværelse, stor værdi for det. Du bedes rette det nogle af de brændte lys på toilet og værelse. du skal ikke blive cheapskate til at bruge nogle penge, vi ved, at du får en masse kunder, der er i nice strattegic sted.Mere

Svar fra ChongFP, Manager hos 7 Days PremiumSvarede 31. marts 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Aircondition
Børnepasning
Morgenmad tilgængelig
Røgfrit hotel
Vaskeri
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
83
Prisklasse
14 $-79 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
7 Days Inn
Sted
Malaysia > Melaka State > Central Melaka District > Melaka
Hotelklasse
Værelsestype
Ikke-ryger værelser
Antal værelser
83
Prisklasse
14 $-79 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Tidligere kendt som
7 Days Inn
Sted
Malaysia > Melaka State > Central Melaka District > Melaka
Billeder
Billeder fra rejsende (116)
Værelse og suite (192)
Spisesal (17)
Faciliteter (5)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 174 hoteller i nærheden
Swiss-Garden Hotel Melaka
858 anmeldelser
0,14 km væk
CK Hotel
23 anmeldelser
0,15 km væk
The Shore Hotel & Residences
268 anmeldelser
0,16 km væk
Hotel Hallmark Inn
108 anmeldelser
0,17 km væk
Restauranter i nærhedenSe 842 restauranter i nærheden
Bulldog
136 anmeldelser
0,26 km væk
Manis J Nyonya
113 anmeldelser
0,19 km væk
Pampas Sky Dining Steakhouse
86 anmeldelser
0,15 km væk
Rock Bottom
68 anmeldelser
0,16 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 193 seværdigheder i nærheden
River Walk
420 anmeldelser
0,49 km væk
Kampung Morten
150 anmeldelser
0,12 km væk
Cheng Hoon Teng Temple
627 anmeldelser
0,6 km væk
St. Peter's Church
275 anmeldelser
0,29 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos 7 Days Premium.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering