Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hatten Place Melaka

Billeder fra rejsende (255)
Værelse og suite (79)
Video
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Pool
Roomservice
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Fitnesscenter
Concierge
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Renseri
Selskabslokale
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Familieværelser
Handikapegnede værelser
Ikke-ryger værelser
Minibar
Suiter
Værd at vide
HOTELSTIL
Havudsigt
God udsigt
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Anmeldelser (153)
Filtrer anmeldelser
10 resultater
Medlemsvurdering
0
5
2
1
2
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
0
5
2
1
2
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 10 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 7. august 2018 fra mobile enheder

De to mødested jeg elsker mest om dette hotel er himlen udsigt pool og cafe i stueetagen. (Elemebts kalder stadig under besættelse ... ikke meget at se) Et meget nyt Hotel men renlighed af værelset skal være opmærksom på! ! ! ! (Jeg er sikker...på, at du ikke vil se disse billeder) Grib bil til Jonker gå omkring 5 minutter væk gør det ret praktisk.Mere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra Hatten_Place, Public Relations Manager hos Hatten Place MelakaSvarede d. 7. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 6. august 2018

Jeg fulgte tour og opholdt sig dette hotel fra 3 rdAug til 4 thAug. Det var langt den værste hotel oplevelse jeg nogensinde har haft i mit liv.  - For det første fungerer vandvarmeren ikke. Vi ventede i 30 minutter efter opfordret til husholderske til...at arrangere ingeniør kom for at ordne stadig ikke kommer og jeg skal komme til FO kaldes om det, og jeg ventede stadig 30 minutter mere. Jeg ventede i alt 60 minutter mere for bare fikset en lille vandvarmer.  - For det andet, Wifi udfald 2 timer. Vi beder om FO er der andre Wifi vi kunne bruge på hotel. De sagde nej, men jeg så det andet værelse gæst havde brugt den anden Wifi.  - For det tredje er værelset virkelig beskidt. Jeg blev skadet på min eneste, da jeg gik rundt i stuen og ventede på ingeniør, fikse min vandvarmer. Værelset gulvtæppet havde noget inde i gulvtæppet og toilettet er virkelig beskidt havde nogle pletter på forsiden af ​​det. Jeg er virkelig skuffet over dette hotel service forsinkelse og hotelværelse renhed. Jeg blev arbejdet i det 5-stjernede hotel Guest Service Center før. Det er helt ikke en 5-stjernet standard. Selv jeg kom til FO for at tale om situationen, kan jeg bare ikke føle, at de synes, det er et stort problem også. Jeg vil ikke anbefale hotellet, hvis du rejser til MalaysiaMere

Dato for ophold: august 2018
Svar fra Hatten_Place, Public Relations Manager hos Hatten Place MelakaSvarede d. 7. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 3. august 2018 fra mobile enheder

Vi kom der på en kort flugt tur på 28/7/2018. Vi reserverer 2 værelser på telefonen, der koster RM 210 hver (2 D 1 N). Jeg vil ikke forklare i detaljer om min tur derovre. Jeg skal bare røre på nogle ubehagelige ting. For det...første, hvordan deres sikkerhedstale var uhøfligt. Jeg ved, at jeg kan vente i bilen i stueetagen, mens min kusine går op til niveau 12 for at tjekke ind. Men da jeg forlod bilen, mens jeg bare kaster affald i kassen, advarer sikkerheden uhyrligt mig om ikke at forlade bilen uden nogen i og vil klemme bilen som jeg allerede fortalte ham, at jeg bare prøvede at smide affaldet. Andet var morgenbuffet. Fødevarer tog så lang tid at oplagre. Og hotellet er helt 100% røgfrit med RM 500 fint, hvis det er ulovligt. Den sidste er den mest skuffede. Prisen på 2 værelser var RM 420. Personalet tog RM 450, RM 30 så call depositum. Men i slutningen af ​​dagen, når check ud, glemte min fætter at bede om RM 30 depositum og personale bare hack pleje om pengene, som de kan bare kontrollere deres system, når vi tjekket ud. Min kusine husker et par timer efter at vi forlod. Hun kaldte Aaron, Jessita og Sham konsekvent dag for dag. De sagde, at de vil returnere pengene, men da dagen går forbi, var der ikke noget resultat. En af medarbejderne danner endda os til at klage over dem. Jeg var meget chok, da det var første gang, jeg støder på en meget dårlig kundeservice. Jeg ved RM 30 er kun en lille mængde, men vi har ret og med denne form for service fortjener hotellet ikke at få disse penge.Mere

Dato for ophold: juli 2018
Svar fra Hatten_Place, Public Relations Manager hos Hatten Place MelakaSvarede d. 8. august 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 26. juli 2018

Værelset er ren og ny, men relativt lille. Vask blev lækker, men de fik det fast efter vores feedback. Room service kan forbedres, kaldes to gange, men undlod at sende den kassette af væv vi anmodede om, kun havde det genopfyldes under husholdningen. Forholdsvis tæt...på Jonker Street og Hatten Square ved Grab, som er overkommelig. Elements Mall er også nyt, og de fleste enheder er ikke optaget. Der er en biograf og 7-11 som hjælper.Mere

Dato for ophold: juli 2018
Svar fra Hatten_Place, Public Relations Manager hos Hatten Place MelakaSvarede d. 27. juli 2018
Google Oversæt

Mere

Anmeldt d. 25. juli 2018 fra mobile enheder

Denne snarere 'new'Hotel er klynge sammen med et andet hotel, en boligblok & Elements Mall. Kæmpe nice lobby & venlig service i hele fra forskellige medarbejdere. Værelset var stort, hyggeligt, rent og komfortabelt. Seng var enorm - super King størrelse & firma. 2 sæt puder...i 2 størrelser. Har en luksuriøs følelse med sædvanlige faciliteter forventes af dette kategori hotel. TV var enorme & af høj kvalitet mærke - sjældne endda i højere stjerner hoteller. Isolering i værelset godt, overfor havet og en byggeplads men meget stille. Ulemper: Centralt klimaanlæg er ikke koldt nok, kun 1 elevator arbejder fra 12th floor lobbyen ned, som fremhævet af andre & ventetiden kan være meget lang. Også forbindelseselementerne Mall er et dødt indkøbscenter! Stille, tom bortset fra få stueetagen butikker og på 11. etage. Afstand til andre indkøbscentre ikke tæt på. Samlet set er det et godt hotel med rimelig pris. Vil blive her igen, absolut.Mere

Dato for ophold: juli 2018
Svar fra Hatten_Place, Public Relations Manager hos Hatten Place MelakaSvarede d. 27. juli 2018
Google Oversæt

Mere

Se flere anmeldelser
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Hatten Place Melaka.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
PRISKLASSE
44 $ - 76 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
MalaysiaMelaka StateCentral Melaka DistrictMelaka
ANTAL VÆRELSER
580
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering