Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Charlton Kandy Rest

No 31, Kings Street, Kandy 20000, Sri Lanka
Hotelfaciliteter
Bedste priser for dit ophold
Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Kontrollér kapacitet
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 2 websteder mere!
Professionelle billeder
Charlton Kandy Rest
Vis kort
Tilføj billede Skriv en anmeldelse

Anmeldelser af 136 fra TripAdvisors fællesskab

Medlemsvurdering
  • 29
  • 42
  • 33
  • 17
  • 15
Se anmeldelser for
10
53
13
1
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4,5 af 5 stjerner
  • Søvnkvalitet
    3 af 5 stjerner
  • Værelser
    3 af 5 stjerner
  • Service
    3,5 af 5 stjerner
  • Værdi
    3,5 af 5 stjerner
  • Renlighed
    3,5 af 5 stjerner
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
  • Kinesisk (traditionelt) først
  • Kinesisk (forenklet) først
  • Dansk først
  • Hollandsk først
  • Engelsk først
  • Fransk først
  • Tysk først
  • Italiensk først
  • Japansk først
  • Russisk først
  • Spansk først
  • Tyrkisk først
  • Alle
  • Alle seneste danske
Dansk først
København
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
1 af 5 stjerner Anmeldt 17 september 2014

Vi havde desværre en ret uheldig oplevelse med dette hotel. I forbindelse med vores første overnatning på Sri Lanka skulle denne være i Kandy hvor vi checkede ind på Charlton Kandy Rest. Desværre viste dette sig at være den største fejl på vores 3,5 uge på Sri Lanka og kan kun på det kraftigste fraråde at vælge dette hotel. • Kakerlakker på toilettet, fællesområder, restaurant og værelse • Rådden lugt fra køkkenet • Fugtigt værelse, hvor væggene er lavet af noget der minder om tyndt pap (ekstremt lydt) • Værelserne har en lugt af skimmelsvamp, beskidt tæppe med mange pletter på • Urent sengetøj med blodpletter på • Adressen fejler ikke noget, midt I Kandy by • Service ringe, var meget uhjælpsomme, dertil tog de ekstra penge fra os, dog fik vi serveret te da vi ankom, som var en fin service (og også den eneste). Efter at have været på hotellet i 10 min. hvor vi fik vist værelset, beslutte vi os for at dette var på ingen måde et værelse for os. Vi prøvede at få et andet værelse, men der var flere på hotellet der havde fået samme ide og brokkede sig på det kraftigste over kvaliteten af ”hotellet” og også ville have et andet værelse. Der var dog ingen ledige værelser og vi besluttede os derfor at tage videre med det samme. Da vi ville checkeud fik vi prisen oplyst til at være 2.900 LKR for en nat, som vi ikke var enige i pga. vi kun havde været der i 1 time. Ejeren kom til, Saman Jayawickrama, og sagde at prisen var 5.800 LKR i stedet for de 2.900 LKR pga. et booking.com-gebyr som de ville blive opkrævet, på trods af, at vi spurgte indtil hvorfor vi i første omgang fik oplyst 2.900 LKR. Ejeren sagde at pga. vores uheldige oplevelse med ”Hotellet” ville han tilbyde os en gratis overnatning senere på ugen, hvis vi kom tilbage eller tilbagebetale de ekstra opkrævede 2.900 LKR (som var grundet et booking.com-gebyr ifølge ham). Vel og mærke hvis ”hotellet” ikke blev opkrævet gebyr fra booking.com. Til dette var vi dog slet ikke enige i, at vi skulle betale nogle penge til dem pga. vores oplevelser. Dog slog ejeren fast at vi skulle betale ellers ville han ringe efter politiet, dertil blev vores bagage tilbageholdt. Vi betalte de 5.800 LKR kontant, da ”hotellet” ikke tog i mod VISA/MasterCard, dertil kunne de heller ikke udskrive nogen faktura, da deres systemer var nede, og kom hurtigt afsted fra Kandy til Dambulla som var en helt anden positiv oplevelse. Løbende på hele ferien havde vi kontakt til div. personer fra Booking.com for, at få dem til at kontakte Charlton Kandy Rest for vores uheldige oplevelse og få dem til at tilbagebetale os vores ekstra opkrævede booking.com-gebyr. Booking.com henviste flere gange til et kontoudskrift på trods af vores genfortælling af vores oplevelse. Dette var på trods af vi henviste dem til at på deres hjemmeside var oplyst at ”hotellet” ikke tog imod betalingskort. Desværre endte det ud med, efter 3 ugers kontakt frem og tilbage, at booking.com intet kunne gøre. Vi fik dog bekræftet af booking.com aldrig opkræver et gebyr fra deres hoteller, så vi blev godt og grundigt snydt af ejeren, Saman Jayawickrama, fra Charlton Kandy Rest. Vi har efterfølgende prøvet at kontakte hotellet flere gange både på telefon samt e-mail, for at få vores penge retur som lovet fra Saman Jayawickrama, men de svarer ikke på deres e-mail og alle vores opkald til dem bliver lagt på. Uheldig og skidt start på vores sommerferie på Sri Lanka og vi kan kun på det kraftigste fraråde at bo på dette sted samt have en kontakt med booking.com’s kundeservice i løbet af ferien, vent til I er hjemme igen. Rigtig god tur til de af jer der skal til Sri Lanka.

  • Overnattede August 2014, rejste som et par
    • 1 af 5 stjerner Sted
    • 1 af 5 stjerner Værelser
    • 1 af 5 stjerner Service
Mere 

Nyttigt?
Tak, Jacob-B-S

54 billeder af dette hotel

Billeder fra rejsende: Se, hvad rejsende som dig så

Set
Alle billeder fra rejsende (43)
Set
Værelse/suite (10)
Set
Badeværelse (11)
Set
Hotel og udendørs arealer (4)
Set
Udsigt fra værelse (2)
Set
Andet (16)

Billeder fra ledelsen: Med tilladelse fra ejendomsbestyreren

Set
Alle billeder fra ledelsen (11)
Set
Værelse/suite (4)
Set
Spisesal (1)
Set
Andet (6)
Indtjekning Udtjekning
Vis priser
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Kandy
0.6 km væk
Pranobaa Home Stay
Pranobaa Home Stay
Nr. 63 af 280 i Kandy
4.5 af 5 stjerner 54 anmeldelser
0.0 km væk
Royal Bar & Hotel
Royal Bar & Hotel
Nr. 79 af 280 i Kandy
4.0 af 5 stjerner 65 anmeldelser
0.4 km væk
Clock Inn Kandy
Clock Inn Kandy
Nr. 74 af 280 i Kandy
4.0 af 5 stjerner 44 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser
0.6 km væk
Lake Bungalow
Lake Bungalow
Nr. 15 af 182 i Kandy
4.5 af 5 stjerner 44 anmeldelser
0.4 km væk
Kevins Lake View
Kevins Lake View
Nr. 124 af 280 i Kandy
3.5 af 5 stjerner 43 anmeldelser
1.2 km væk
Pearl House
Pearl House
Nr. 45 af 280 i Kandy
4.5 af 5 stjerner 46 anmeldelser
Vis priser
Vis priser
Vis priser

Faciliteter

Angiv datoer for at se de bedste priser
Indtjekning Udtjekning
Pris på din overnatning