Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ibis Lagos Ikeja

Billeder fra rejsende (45)
Værelse og suite (13)
Spisesal (11)
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Roomservice
Fitnesscenter
Pool
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Mødelokaler
Renseri
Røgfrit hotel
Selskabslokale
Shuttle-service
Udendørs pool
Vaskeri
Wi-fi på offentlige områder
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Aircondition
Handikapegnede værelser
Ikke-ryger værelser
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
Sikkert
Mellemklasse
HOTELKLASSE
Anmeldelser med mere
173anmeldelser
67billeder
1Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 30
  • 47
  • 62
  • 22
  • 12
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Var ikke imponeret over kvaliteten af servicen. Myg på værelset, Airconditiiner fungerede ikke ordentligt, og morgenmaden var ikke noget at skrive hjem om. Jeg kunne ikke engang få en potter til at hjælpe med at bære bagage, når du tjekker ud. Jeg vil sige et 2-stjernet
Læs mere
Svar fra jean j, General Manager hos Ibis Lagos Ikeja
Svarede d. 18. aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lagos Ikeja. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. As Ibis we do not have porter but our staff will be always willing ot help you with your luggage. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Please do not hesitate to contact me directly on 02079020800 if you wish to discuss this matter in further details. Sincerely, jean
Læs mere
For en forretningsrejse jeg boede 12 nætter på dette hotel. Da du ikke kan nemt gå rundt i jeg har haft de fleste af mine middage her. Der er variation i kvalitet, selv når man tog den samme ret. Værelset er ok, den bruser, men jeg syntes, at aircon lidt støjende. Værelset er
Læs mere
Svar fra jean j, General Manager hos Ibis Lagos Ikeja
Svarede d. 18. aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! we appreciate your long stay with us and we are glad you enjoyed our service Sincerely Jean
Læs mere
Dejligt sted. Servicen er fremragende. Men der er ingen Porter bagagevogne til din bagage, gratis morgenmad og afsætning i lufthavnen. Du får god valuta for pengene her. Effektiv og imødekommende personale med en manager altid til rådighed.
Læs mere
Svar fra jean j, General Manager hos Ibis Lagos Ikeja
Svarede d. 18. aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Jean
Læs mere
Hotellet er godt beliggende, tæt på lufthavnen. Betjeningen er regelmæssigt. Jeg har problemer med at checke ind, for de kunne ikke lokalisere reservationen jeg har gjort i Ibis websted. Prisen var ca. 80 $ og morgenmaden var god, og værelset var meget lig dem i Ibis hoteller i
Læs mere
Svar fra jean j, General Manager hos Ibis Lagos Ikeja
Svarede d. 18. aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Jean
Læs mere
Jeg har virkelig forvente mere fra et internationalt mærke. Fantastisk reservation og pris via Jumia Fordele: på ejendommen parkeringskælder, tilstrækkelig sikkerhed og gratis transport til lufthavnen (meget tæt på) men har brug for at kontakte receptionen på forhånd ved, man.
Læs mere
Svar fra jean j, General Manager hos Ibis Lagos Ikeja
Svarede d. 18. aug. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely Jean
Læs mere
Forrige
1234569
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suiteSpisesalPool og strandMøde- og festlokaler
Billede leveret af ledelsenIbis Lagos Ikeja
Bedroom
Ibis Hotel Lagos - found Molds in Shower in THREE rooms
ForrigeNæste
123
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
74 $ - 127 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
NigeriaLagos StateLagos
ANTAL VÆRELSER
165
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering