Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Lone

Besøg hotellets website
Om
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice Vinder i 2018
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Forretningscenter med internetadgang
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Bar/lounge
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Morgenmad inkluderet
Pool
Roomservice
Kørestolsadgang
Restaurant
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Spa
Lufthavnstransport
Renseri
Mødelokaler
Boblebad
Fitnesscenter
Vaskeri
Concierge
Selskabslokale
Flersproget personale
Konferencefaciliteter
Børnepasning
Opvarmet pool
Indendørs pool
Udendørs pool
Morgenmad tilgængelig
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Ikke-ryger værelser
Aircondition
Familieværelser
Tilgængelige rygerværelser
Handikapegnede værelser
Køleskab på værelset
Minibar
Værd at vide
HOTELSTIL
Parkudsigt
Luksuriøst
HOTELKLASSE
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særpris:10 % rabat på værelsespris
Placering
Fuld visning
77Forholdsvis god til gående
Vurdering: 77 ud af 100
136restauranterinden for 0,5 km
59seværdighederinden for 0,5 km
Anmeldelser med mere
1.691anmeldelse
1.715billede
44Spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 1.141
  • 370
  • 121
  • 42
  • 17
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
  • Filtrér
  • Dansk
Vis anmeldelser, der nævner
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
At have nogen bag lobbybaren eller ingen. . . ingen forskel. . . ingen kommer til bordet. . . du kan bølge dine hænder. . . ikke noget . . . nada. . . nul. . .
Det er en pitty, hvor inkompetent personale kan ødelægge dit ophold. Langt den mest uvidende personale var på toldaften.
Læs mere
Svar fra Marin_Simunovic, Manager hos Hotel Lone
Svarede d. 17. okt. 2018
Dear ally2005, First, thank you for sharing your feedback with us. It is always usefull to hear impressions from our guests. I'm very sorry that you had unpleasant experience and that we didn't fullfiled your expectations. Your comments have been shared with our F&B team, and we are working on improvments. Hope that you will give us one more chance to show you that we can provide exellent service and reach high standards in service. Kind regards, Marin Šimunović
Læs mere
Vi lavede 2 bookinger dog Expedia som vi besluttede at blive længere (tidligere). For vores anden reservation (værelse 122) havde vi og stadig har et brusebad overfyldt. Vi spurgte 3 gange for at blive løst sammen med boblebad jacuzzi funktion og telefon (kortnummer ikke programm
Læs mere
Svar fra Marin_Simunovic, Manager hos Hotel Lone
Svarede d. 17. okt. 2018
Dear Butlers-Wharf Z, Thank you very much for taking time to share your feedback. I'm very sorry that we didn't reach your expectations. Please accept our sincere apologies. Youre comments have been shared with our Maintenence and F&B team in order to improve our services. Hope you still managed to have nice vacation, and that you will come to visit us soon again, so that we can get a chance to provide you with excellent service and exceptional experience. Kind regards, Marin Šimunović
Læs mere
+4
Opholdt sig der med familie i tre dage. Hotellet er rart, fantastisk udsigt fra værelserne, nice værelser, god morgenmad tilbud, kids club, nice placering og en dejlig have. Hvad vi ikke kunne lide: der var vand lækker fra indendørs pool loftet (temmelig tung), lobbyen er sterile
Læs mere
Svar fra Deana H, Manager hos Hotel Lone
Svarede d. 18. okt. 2018
Dear TBH81, thank you for deciding to stay in hotel Lone. It makes me happy to read that overall impression of the hotel was very positive. We are indeed very modern and minimalistic design hotel. We are aware of wellness leaking problems, and waiting winter closing time to repare. I hope that you will come to visit us soon again, and see that we can provide even better experince! Kind regards, Deana Hrvatin
Læs mere
Vi var her kun for en nat (desværre). Værelset var virkelig rart og rent! Receptionist giver os gratis opgradering og vi sætter pris på det! Morgenmad var fantastisk! Vi kommer tilbage så hurtigt som muligt:)
Læs mere
Svar fra Ivan G, Manager hos Hotel Lone
Svarede d. 6. okt. 2018
Dear sarad2104, thank you for staying at hotel Lone and sharing great review on your stay. Next time stay longer with us so you can enjoy all the facilities and relax. We can't wait for your return. Kind regards, Ivan Gregorovic
Læs mere
Meget flot anlæg i en parklignende omgivelser. Smukke værelser og visninger. Service var øverste hak. Morgenbuffet var fremragende. Pool område og beach front var godt vedligeholdt. Grafik var anderledes end spændende.
Læs mere
Svar fra Ivan G, Manager hos Hotel Lone
Svarede d. 6. okt. 2018
Dear Joan P, thank you for coming to hotel Lone and writing your impressions. It's wonderful to read that you loved the hotel. This gives us motivation to be even better. We are looking forward to welcome you again. Kind regards, Ivan Gregorovic
Læs mere
Forrige
Albumkategorier
Alle billederBilleder fra rejsendeVærelse og suitePool og strandSpisesalFamilie- og legeområderMøde- og festlokaler
Professionelt billede udarbejdet eksklusivt til TripAdvisorHotel Lone
The Premium Room at the Hotel Lone
Professionelt billede udarbejdet eksklusivt til TripAdvisorHotel Lone
The Jazz Room at the Hotel Lone
Professionelt billede udarbejdet eksklusivt til TripAdvisorHotel Lone
The Bay Suite at the Hotel Lone
Professionelt billede udarbejdet eksklusivt til TripAdvisorHotel Lone
The Bay Suite at the Hotel Lone
Professionelt billede udarbejdet eksklusivt til TripAdvisorHotel Lone
The Bay Suite at the Hotel Lone
Forrige
Is it possible to heat the mini pool (at the plunge pool room)?
Dear Liz, Pools at the plunge pool rooms are heated till 04.11. and they have temperature of 25 degrees. Thank you for your inquiry, hope you will come to visit us! Kind regards, Deana Hrvatin
0 stemmer
What is in the local area and walking distance in terms of bars and restaurants ?
I would agree with the previous answers it’s about 20 minutes, only observation is that there is a promenade walk by the sea which I think will be quicker, but unfortunately at the time we were there was closed due to the construction of a new hotel as part of this group. If that is open by the time you get there, I suggest the walk will be quicker.
0 stemmer
Vis alle svar
If booked with an American Express card do you get a free room upgrade?
Don't know, sorry.
0 stemmer
Vis alle svar
Can you go here without staying at the hotel?
The hotel is accessible. There is a charge (+/-10€) for a sunbed when you’re not staying at Lone. I recommend passing throughout the Lone hotel and the garden to get to Golden Cape a few honderd meters behind the Lone.
0 stemmer
Vis alle svar
Hi, do premium rooms have a balcony? Thank you
I think all rooms have balkony. Pretty much sure about this.
0 stemmer
Vis alle svar
Forrige
1234569
ForrigeNæste
11
PRISKLASSE
106 $ - 364 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
KroatienIstriaRovinj
ANTAL VÆRELSER
248
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering