Check - i var kedelige & Keke var meget professionelle og venlige. Værelset var rent, men lidt små. Der var ingen mikrobølgeovn, tøjvask eller snacks. De 3 rd gulvet havde et skilt for " is og drikkevarer, " men ismaskinen havde en meget dårlig lugt og kunne jeg ikke se en automat alle andre steder. Den butik nedenunder var for dyr. En flaske vand var $ 2 . 75 , Som er latterligt. Jeg betalte næsten $9 for 2 vand og juice. Da vi kom nedenunder for morgenmad med 9 : 45:00 alt var fjernet og ikke engang kaffe var til rådighed. Vi var nødt til at købe morgenmad hver morgen. Det skyldes, at der ikke var nogen mikrobølgeovne på værelset, vi var nødt til at opvarme vores mad & kaffe flere gange på én gang. Det, da vi kom ind, gik ind i værelset og satte sig, det var varmet maden og kold. Jeg fik 2 - 3 ture til hvert måltid eller en kop kaffe, som var frustrerende. Derudover mikroovn nedenunder i spisesalen var som oftest Unplugged, så jeg var nødt til at bede om det at være forstoppet. Rengøringen var støjende. Det startede hver morgen omkring kl. 06:00 - 07:00. De var højt, der bankede på døre eller bare lade en dør smække efter den anden. Jeg vil sige, at den unge dame der servicerede vores værelse to gange på vores anmodning var enestående, professionelle og venlige. Jeg fortalte hende om, at jeg havde forstået hvor hårdt det stykke arbejde var, fordi i min sene teenagere & tidligt 20 s jeg har arbejdet det samme tilbage ved at bryde stykke arbejde i ca. 5 år, for at på college. Hun sagde: "Jeg elsker mit job " og hendes evner og sans for detaljer angivet hun interesserede sig meget for gæsterne. Hendes navn var Kionna (sikkert stavet forkert) . Det var meget uhøflig, uvenligt og så ikke ud til at bekymre sig om dagen vagt at " gæsterne " holde dem ansat. De ansatte, der skilte sig ud i de fleste & var usædvanligt uvenlig var: Rod, den kvindelige med sorte hår på vagt (intet synligt navneskilt) omkring kl. 17.00 (fredag 6 / 16 omkring kl. 17.00 , den kvindelige (intet synligt navneskilt, men høje m/ røde wrap top på) der tjekkede os ude omkring 12 : 30 (lørdag 6 / 17 ). Alle tre var meget uhøflig, ubehagelig og uvenligt. Jeg syntes at det var måske en dårlig dag, men hver dag jeg stødte på dem det var den samme indstilling. De snakkede med os, når vi er gået ind eller vandrede ud af hotellet eller når jeg nærmede mig i receptionen. Da jeg stillede spørgsmål de syntes ophidset. De har aldrig bedt om " Hvordan kan jeg hjælpe dig? " Eller sagde: "tak. " Fredag, vi har modtaget en opringning fra receptionen spørge, hvordan det var. Personen blev den kvindelige med lange sorte hår. Jeg fandt det mærkeligt, da vi tjekkede ud næste dag og ingen opkald op til dette punkt for at tjekke på os. Da jeg reagerede og sagde tak, hun lagde bare. Jeg fortalte min mor at jeg mente at se, om vi var i værelset, fordi de nok havde brug for at ringe til var at checke noget ude i det værelse, og blev kaldt for at se, om vi stadig var på værelset. Sikkert nok da jeg gik nedenunder for at hente noget fra bilen, så jeg Rod, en kvindelig manager samt en anden medarbejder på vores etage ( 3 ) vil ind og ud af værelserne. Rod mødte mig på elevatoren og jeg talte med ham og han sagde ingenting. Jeg fik at vide at han har en dejlig dag, og han sagde ikke noget til gengæld. Det lys i vores værelse oven over køkkenvasken var ude hele 5 dage på vores besøg. Den lette i receptionen af køkkenvasken havde kun en funktionel pære. Jeg informerede receptionen & fik at vide, at de ville sende en person op, og aldrig var sket. Den eneste grund til at jeg ikke kunne holde ved at minde om dem var på grund af den karakter af vores besøg. Vi var i Birmingham fordi min fætter havde kræft behandling, efterfulgt af operation & jeg var en af de familiemedlemmer på rotation for at bo hos ham. Fredag aften var vi kommet hjem fra hospitalet omkring 10 - 11:00. Vi var udmattede rent fysisk og følelsesmæssigt fra den vanskelige situation med min familie medlem's kamp. Jeg var nødt til at køre hjem flere timer om morgenen, så i stedet for at udvide den anden dag vi besluttede os for at bede om en sen check-out. Jeg ringede til receptionen og fik at vide at vi skulle holde. Jeg ventede ca. 10 minutter for at få at vide, at de kunne tilbyde 30 minutter. Jeg havde min 77 år gamle mor med mig og håbet måske en time i det mindste. Jeg sagde "tak, vi værdsætter højt i en udvidelse og alle jeg hørte var et klik på den anden ende på dette tidspunkt var jeg virkelig klar til at forlade Hyatt Place Inverness på grund af de frustrationer. Jeg har forstået at personalet ikke kan ændre det corporate vælger at tilbyde i hotel & værelser, men de er fuldstændig styr på, hvordan velkommen eller uvelkommen deres handlinger projekt til gæster, der hjælper sikre, at de fortsat er ansat. Det er grunden til dette er en helt fast på vigtigheden af god kundeservice, for du ved aldrig, hvad man behandler og alle er ikke i dit center for en ferie. Rod , den kvindelige med lange sorte hår på 1 gade vagt & Kvinden, som checkede os ud på 1 gade vagt lørdag, især hvis de ikke kunne lide deres job opførte. De har stået på i tv og kiggede på de forskellige programmer eller smutte over kanaler eller, hvis de var MIA & jeg var nødt til at tage hen finder dem. Jeg kom til receptionen for at købe drikkevarer, enten forlænge vores besøg eller bede dem om at stoppe op i mikrobølgeovnen. Nu er kun god del; Jason, Reggie, Keke, Keisha, Kionna (rengøring) og mænd i sort/grå kitler var fænomenal! ! På natholdet var så festlig, venlig, imødekommende og venlige hver eneste nat. Jeg takkede dem flere gange. Jeg vil lære at mænd i kitler (ved at bede om) var rengøringspersonalet. Alle nævnte gjorde alt, hvad de kunne, for at få det, spørger, om vi havde brug for noget eller spørge om, hvor vores ophold var. Hver gang jeg sætter foden nedenunder om aftenen Personalet var synlig, der fungerer, medrivende, hjælpsomme og anerkendte mig/os. Det gjorde mig/os til at føle os hjemme. Jeg tog ned deres navne er bevidst med det formål at lade ledelsen ved, at disse smukke mennesker/medarbejdere er dem, der fik os, spurgte deres navne eller holdninger fortsat skulle forlænge vores ophold når vi overvejer at flytte på grund af de mange ulemper. Vi vil ikke vende tilbage til Hyatt Place Inverness medmindre værelserne er opgraderet til de grundlæggende indkvartering. Jeg kan ikke forvente de vil gøre det ændringer for os; men jeg kan ikke se mig selv til at anbefale dette hotel til nogen. Jeg ville personligt leje dem, som jeg nævnte som fænomenal, uden tøven! De ansatte skal være valgt at uddanne til andre medarbejdere til at vise hvad fremragende kundeservice ser ud. Vi overhovedet mødte en kvinde der mente jeg måske til at være nærværende i løbet af dagen og hun heller ikke tale, ikke en gang højeste niveau manager. Jeg ville ønske, jeg kunne give en højere rating, men manglen på enkel indkvartering, dårlig kundeservice i løbet af dagen fra personalet i receptionen, morgenmad forkortet, støj om morgenen, lys ude i vores værelse & mangel på fælles hr. var en stor slukke.…