Den hostal er "skjult" bagved / i restaurant / bar og tour shop. Værelset selv var ok, baseret på prisen måske lidt mørk men sengen var komfortable, værelset var lidt væk fra gaden og placeringen er tæt på byens centrum. Generelt er det ok.Værelset er meget beskidt, pletter på arkene (Gud ved fra hvad), hår i badeværelset og morgenmad meget fattige. Den gode ting de havde var teen (jeg er en tedrikker). Efter morgenmaden gik vi til et bageri for at få nogle normale brød, fordi der ikke var noget at spise på ayllu (bare hvidt brød). Synes, at de havde lidt plads tilbage og lavede nogle værelser: ikke alle kan organisere og eje vandrerhjem det ser ud til. Bestil dine ture på ayllu, de er velorganiserede og gode, tag en drink i baren. Men så lad du gå.Vi havde et beskidt værelse (badeværelse med hår og spild af tidligere gæster, beskidte tæpper) og det var støjende, men det er okay for en nat. Morgenmad var næsten ikke eksisterende (almindelig skål, ost og frugt) så vi besluttede at spise et andet sted. Samlet set okay men ikke i længere tid.Jeg var vild med de ansatte. De er meget, meget omsorgsfulde og sjovt, specielt Ariane og Carlitos. Ja, SAN PEDRO DE Atacama er overraskende DYRT i et gennemsnitligt, men 100 USD for en dobbelt seng og eget badeværelse (intet andet særligt på det)? 50 USD for et soveværelse med en dobbeltseng kun? Det giver ingen mening. Maden er virkelig god (Thou, igen, ret dyrt).Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.
Gør krav på din registrering