Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Madison 101 Hotel & Tower

Stor værdi for pengene i dag
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Billeder fra rejsende (113)
360
Panoramabilleder (17)
Værelse og suite (282)
Udmærkelsescertifikat

Om

Nr.15 af 75hoteller i Luzon
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis morgenmad
Transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Helkropsmassage
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Parkeringsgarage
Sikker parkering
Parkering
Gratis internet
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Internet
Café
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Bustransport
Taxakørsel
Selskabslokale
Mødelokaler
Faxning/fotokopiering
Massage
Kuffertopbevaring
Concierge
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Fælles-/tv-stue
Butikker
Hæveautomat på området
Døgnåben reception
Privat indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Rengøring
Roomservice
Køleskab
Fladskærms-tv
Flaskevand
Strygejern
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Modern
Charmerende
Sprog, der tales
Engelsk, Filippinsk

Placering

Fuld visning
Kontakt
1 Madison St., corner Aurora Blvd., New Manila, Quezon City, Quezon City, Luzon 1102 Filippinerne
Navn/adresse på det lokale sprog
Sådan kommer du derhen
Ninoy Aquino International Lufthavn11 km
J.Ruiz8 min.
Se alle hoteller i nærheden
142anmeldelser
10spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 98
  • 31
  • 4
  • 5
  • 4
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Det gode: Værelset AC - Fungerede som en charme. Jeg havde kontrol over værelset temperaturen ved hjælp af væggen kontrol. Værelset afkølet hurtigt da jeg ankom, og det er et stort plus. Bruseren - Elskede vandtrykket. Det var stærkt under hele mit ophold. Wi - fi - Fungerede fint. Det var ikke hurtigt, gennemsnitligt. Hastigheden er ligesom de 3 G dækning af din netværksudbyder. Fladskærms-TV - havde mange programmer at vælge imellem. Rengøringspersonalet - (når jeg får lov at se dem) de altid smilende. Beliggenhed - tæt på Gilmore LRT 2 Station. Også bare langs Aurora Blvd, lige foran Mercury narkomaner og Broadway Centrum. • • • •• skal forbedres: 1 . Ankomst - Den bygning hold vagt på vagt var ikke hjælpe mig, mens jeg våd i regnvejr vil gå ud af en taxa til den indgang. Han holdt øje med og fortsatte Chit snakker med sine venner. Så da jeg gik ned omkring 5:00, jeg har set ham endelig at hjælpe gæsterne ud af deres biler/taxi. 2 . Check-in - Standard check-in er 2 : 00:00 men jeg ankom til hotellet ca. 4 : 15:00. Personalet i receptionen fortalte mig, at de er " stadig at reparere værelse". Hvad er det? ? Det er allerede langt forbi standard check - i gang så værelset skulle have været klar allerede. Receptionisten, der hjalp mig var professionelle, og høflig. 3 . Rengøring - scenarie 1 : Jeg anmodede om en ekstra badehåndklæde, fordi der kun var 1 badehåndklæde i badeværelset. Som skal jeg dele håndklæder? Første gang jeg ringede, jeg var nødt til at følge op fordi jeg allerede ventet i 5 minutter, og stadig ingen håndklæder. Receptionisten sagde hun vil følge op på sagen. Efter 10 minutter, håndklæde ankom. Gode ting i fyr, der bragte det var høflig og sagde "har en god nat". Scenario 2 : omkring kl. 10 : 25:00 jeg ringede til receptionen og bad om ekstra shampoo, var nødt til at følge det op (igen) og det kom aldrig. Jeg gik ud af mit værelse, og heldigvis har set en gruppe af rengøringspersonalet Chit - snak af trappen (ehem) . Jeg bad dem om shampoo og de høfligt gav to udtag Kundeservice er 50 / 50 her. 4 . - Når man træder ind i mit værelse, det var den første ting jeg bemærkede med det samme er det stærke priser luftfrisker (spray) som irriteret over næsen, jeg ved rædsel værelset sprøjte gemte sig. Der var et hår strand på min pude, der er helt sikkert mere end mit hår. Jeg har vedhæftet et billede med henvisninger. Gulvtæppet var fuld af pletter. Som pletter overalt. Kæmpe plet ved hoveddøren, plet af sofaen, plet på hjørnet. - Jeg var den rædsel at tage om: værelset havde en virkelig modbydelige lugt fra de øjeblik jeg kom ind (efter at værelset luftfrisker forbi) og jeg tror det er fra den plettede/beskidt gulvtæppe, eller måske klimaanlægget, jeg ved det ikke. Men én ting var sikkert - det er ligesom en person hunden tissede også på gulvtæppet, blandet med andre modbydeligt lugtende væske plettede gulvtæppet. Den største og stærkeste stank er fra den anden side af sengen og af de tv-. - Badeværelset havde strenge af hår ved siden af toiletkummen og på gulvet! (Stadig længere end mit hår) Så ulækkert. - Jeg har set tre små kakerlakker under hele mit ophold! Yikes! 5 . Tandbørste - børsterne var ved at falde af som jeg fejet mit tænder. Jeg husker at trække ca. 5 stykker fra min mund. 6 . Sikkerhed - der var ingen manning/bevogtede hoveddøren hotel, da jeg kom tilbage fra en hurtig overnatning ude omkring 2:00. Det var meget overraskende, hvor Lax sikkerhed på denne bygning var. 7 . Maden - jeg ville ønske der var morgenmad inkluderet. Selv om det kun te, frugt eller kiks. Samlet set: 2 / 10 - Jeg troede, at jeg vil have en fantastisk staycation - fordi det er, hvad de anmeldelser sagde. Jeg gik ud af min vej bare vil prøve dette højt rangerende indkvartering, men jeg har oplevet det modsatte. Den angivne pris for det værelse, jeg boede på, er for meget. Php 5800 for en beskidt og ildelugtende værelse med dårlig kundeservice? (Selvom mit ophold var gennem ZenRooms, som havde en lidt mindre offentliggjorte priser. Der var dog den kendsgerning, at dette er, hvordan Madison 101 har bevaret deres værelser, heller ikke sikker på, om jeg ved ikke, om den samme oplevelse ZenRooms har deres egen rengøringspersonalet) gælder for andre (Premiere eller andre typer) værelserne på Madison 101 /ZenRooms, men hold dig væk fra Premiere værelse 909 . Der er en dejlig udsigt fordi, det er et hjørneværelse, men det kan ikke redde mit oplevelse fra at være totalt vrag. For at ZenRooms, bedes du give mere fokus på jeres værelser, fordi den slags oplevelser fra et hotel anmelder vil efterlade et " plet." på din virksomhed. Derudover, din log på til receptionen siger " KVALITETSKONTROLLEREDE " med 5 stjerner nedenfor sætningen.
Læs mere
Vi boede her i sidste uge på min vens fødselsdag, og jeg må sige, at dette hotel er i min top valg for en staycation. Beliggenheden er tilgængelige. Deres værelser er forfriskende i øjne og meget imødekommende og stilfuldt. Deres faciliteter er fremragende, og personalet var meget imødekommende. Vi kommer helt sikkert tilbage!
Læs mere
Vi ville forlade dette hotel med et smukt smil og glade hjerte. ❤ Jeg har virkelig nydt mit ophold her - som måske er lidt for meget, så jeg vil gerne flytte ind permanent. 😂I var meget imponeret over kvaliteten af værelser og hvordan overkommelig de er. De overgik mine forventninger. De ved virkelig, hvordan man skal tage sig af deres klienter. De har de venligste personale og rigtig god service for at gøre dit besøg den bedste oplevelse og de ønskede at vide, hvad jeg tænkte på deres hotel facilitet og hvad de kunne gøre for at gøre mit ophold bedre (hvornår er det sidste gang, de blev bedt om det? ) . Bortset fra sin renlighed og fantastisk gæstfrihed Madison fejler aldrig for at få mig til at føle mig hjemme.
Læs mere
Min kæreste og jeg havde en afslappende staycation på Madison 101 før vores fly til Davao. Vi lejede en Premier-suite, som har en fantastisk udsigt over byen. Stedet er virkelig dejligt, og jeg må sige, at det kan være et godt sted for photoshoot. Jeg er virkelig overrasket over, at det er billigere end de andre hoteller da værelset lignede dyr. Personalet er meget venlige og imødekommende. Jeg kan ikke vente med at få en staycation igen her så tidligst. To tommelfingre op for Madison 101 .
Læs mere
Jeg var overrasket over, hvor dejligt og billigt dette hotel, er, at beliggenheden er meget accessble til. Hotellet ligger lige i nærheden af LRT 2 Gilmore Station, og det gør et fantastisk hjem, mens du rejser, for offentlig transport er lige i nærheden. Indkvarteringen er en sådan en fornøjelse. Vi havde dobbelt værelse, og det var hyggeligt, vi straks faldt i søvn. Vores senge er bløde, og sengetøjet lugtede så frisk. Et toilet og bad var også fantastisk. Jeg kunne især godt lide de brusebad, fordi det var det meget nemt at navigere rundt og det perfekte vandtemperaturen var let at nå. Plus de gratis sæbe, tandpasta, tandbørste, shampoo og balsam var hjælpsomme, fordi vi ikke var i stand til at bringe en komplet sæt toiletartikler. Vores ophold var virkelig dejlig, vi bestilte endda et andet værelse til vores forældre og fætre/kusiner den følgende dag! Og de sagde, at de nød også deres tid! Tak for et fantastisk ophold Madison 101 Hotel & Towers! Vil helt sikkert vende tilbage snart! : D
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
47 $ - 92 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
PLACERING
FilippinerneLuzonMetro ManilaQuezon City
ANTAL VÆRELSER
120
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering