Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Rembrandt

Laveste priser for dit ophold
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Billeder fra rejsende (36)
360
Panoramabilleder (14)
Værelse og suite (176)

Om

Nr.27 af 75hoteller i Luzon
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Gratis morgenmad
Golfbane
Transport til/fra lufthavn
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Spa
Parkeringsservice
Parkering
Gratis internet
Wi-fi
Internet mod betaling
Internet
Bar/lounge
Café
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Taxakørsel
Selskabslokale
Mødelokaler
Massage
Salon
Sikkerhedsvagt døgnet rundt
Kuffertopbevaring
Concierge
Valutaveksling
Avis
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Hæveautomat på området
Dørmand
Indtjekning døgnet rundt
Døgnåben reception
Hurtig indtjekning/udtjekning
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Aircondition
Skrivebord
Rengøring
Roomservice
Minibar
Badekar/brusebad
Sikkert
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Centralt beliggende
Sprog, der tales
Engelsk, Filippinsk
74anmeldelser
6spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 15
  • 26
  • 21
  • 6
  • 6
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Værelserne er ganske gammelt, men stadig rengjort. Basale fornødenheder er til rådighed. Varmt brusebad tager tid, normalt ca. 5 minutter. Room service er god. Internet, men er alt for langsom på 4. sal. Gennemsnitlig vurdering.
Læs mere
Ikke efter at have været tilbage til Filippinerne for næsten et årti, og heller ikke efter at have boet på et hotel i næsten 2 (som jeg bor normalt på forældre" ), denne anmeldelse kan ikke i forhold til andre hoteller f. eks vil bare holde sig til det, den er. For det første, fordi vi boede her var, at vi var nødt til at være i dette kvarter, f. eks Nyborg, for at få hurtig adgang til visse steder, at undgå trafik, og selvfølgelig var det anbefalet af vores rejsebureau. For det andet, fandt jeg det meget svært at komme i kontakt med hotellet direkte via e-mail dvs først var der et problem på halsen at finde den korrekte adresse, og det var at prøve at få et svar, men forgæves. Jeg var nødt til at ringe til udenbys for at få svar på forespørgsler inden ankomst ( "Tak, Bea! " ). Jeg er ikke sikker på, om deres teknologi/online Rooms were good size skyld, men det område med service kunne bruge nogle forbedringer, især for udenlandske gæster. Det er ikke alt for langt fra lufthavnen, mindre end en time, uden trafik, i forbindelse med vores 4-D 3 N, vi ville ud og ind, men for begge modes enten taxi ville eller meget turistagtig, der var ingen problemer med at finde de vognmænd af hotellet. Der er en TGIF ved siden af og ned ad vejen, lidt af en gåtur, hvis du ikke har noget imod den slags, er der restauranter, et indkøbscenter og dagligvarer. Praktisk for hvor det er. Receptions/foyer er lille, som den øvrige del af området er optaget af den store lobby restaurant hvor der serveres måltider hele dagen. Check-in gik glat som værelserne var før - betalte; der er en nat - depositum dække uforudsete udgifter, for der kræves, refunderes (mindre gebyrer hvis nogen/der) ved check-ud. Vi havde reserveret 2 værelser, som endte med at blive forbundne, som var rent faktisk det, som vi ville, da vi bestilte men fik at vide det ikke var ved x bekræftede reservationer. Heldige os! Jeg har set/brugt 2 pers elevatorer, lille, men hurtigt. Selve hotellet er en gammel, som sådan lokaleforhold, f. eks møbler, tæpper, osv, som var fint, med det formål at tage turen f. eks det var ikke en fritid/ferie ophold. Der er gratis kaffe/te bar, så det er altid en god ting i min bog; bedt om i flere breve er ikke et problem håndklæder eller sengetøj skiftes som i din &ie der er den sædvanlige tilbud om at hjælpe med at redde vand krav. Rengøring/rengøringen er acceptabel, selvom min kone havde skåret sig selv på et stykke glas (? ) I gulvtæppet, som vi rapporterede det til receptionen for yderligere/grundige støvsugning mens vi var væk, som ingen alligevel, og der var ingen store skader resulterede lignende ulykker opstod. Sengene var behagelige, queen size størrelse i forhold til alle værelser, herunder den 2-personers værelse f. eks på værelserne er faktisk ret store. Belysningen var tilstrækkeligt, lyse nok, f. eks ikke noget godt lide hvad jeg har læst i tidligere gæster' kommentarer her. Wifi er gratis, men vi havde desværre et problem der forbinder det meste af turen, selv efter at have meldt problemet; teknisk problem, jeg er sikker på, at wouldve løst havde vi boet længere. Heldigvis havde vi vores egen bærbare WIFI så det var ikke et stort problem for denne rejse. Et af værelserne havde et problem med varmt vand ie n/a, men blev der taget hånd om efter at have meldt til receptionen. Værelserne har aircondition klimaanlæg er den gamle og larmende, i al almindelighed sammenligning. Kan ikke rigtig gøre værelset koldt, men det var acceptabelt vs vejret er varmt udenfor. Det, jeg fandt mærkeligt var der var en garderobe på et værelse, men ingen i den anden ende. Fire personer havde at dele og dermed behovet for at bestille ekstra bøjler. Room service døgnet rundt. Muligheder er ok, men portionerne er ret stort, så det var et plus for 4 voksne midt om natten sulten. Morgenmad i lobbyen var en blanding af filippinerne og amerikansk/kontinental. Begrænset antal pladser, især hvis der er grupper/funktioner - house. Men vores tidsplan var vi kommet af/før 700 så havde vi altid pladser. Jeg vil fremsætte et forslag er, at de slidte retter være oplyst tidligere end åbningstider for at maden bliver varm/hot i forbindelse med servering. Der var også et problem med æg (for omeletter eller stegt) på æggestation, udover den lave glemmer ordrer, når overvældet af en sådan. Måske skaber en vis form for system praktisk i forhold til gæsterne, de laver mad og personalet i restauranten for at få en bedre kommunikation/service? Men vi var tilfredse med de muligheder, især i filippinsk mad, men særlig omtale må gå ud til serveren helle, for hendes service og opmærksomhed med sine gæster, vores bord, og andre i hendes station, udover at skulle gå bag baren for andre sideworks. Hendes venlige/hjælpsomme opførsel altid gjort vores morgenmad møder alle bedre i sidste ende. 'Salamat, Jørgen! "Der er også Jasmine, og de damer i receptionen, Bell service og sikkerhed fyre der var altid klar med et smil &eller hilsen, om sent om aftenen eller tidligt om morgenen. "Bravo, piger og drenge! Den service, du har er rygraden i din virksomhed, der fjerner enhver negativitet fra kvaliteten af hotellets gamle/umoderne struktur, faciliteter, osv. , så du skal være stolt af dig selv! Tak! ' Generelt, er jeg sikker på de andre nyere hoteller i nærheden eller lignende ville have en højere rating end sikkerhesdepositum andre steder. Men som jeg sagde, det er hvad det er. Vi læser om hotellets historie/baggrund og vidste, hvad vi kunne forvente mere eller mindre. Det var ikke en fornøjelse tur, for den korte periode, så den kvalitet og badfaciliteter fik tilbudt, er rent faktisk kan accepteres, for den pris og beliggenhed, især. Men som jeg har nævnt, at være i beværtningsindustrien mest af min karriere, jeg har altid være opmærksom på at personalet præstationer, uanset hvor mange karaktergivning hotellet hævder, f. eks hvis et hotel undlader at yde god kundeservice, ingen glamourøse eller høj - tech badfaciliteter vil lokke mig til at give en god anmeldelse, for at vende tilbage eller anbefale til andre. Jeg er glad for at kunne sige, at dette hotel er kunde-service er i orden, kan altid blive bedre. Det er i CS, men acceptabelt. Hotel Rembradt er, hvad det er, hyggeligt. . . Typisk for den slags. . . Fuldstændig. . . "Tak for at have os! '
Læs mere
Havde en dejlig tid med min Fiancée. Denne 2 d ophold var så god, som vores første 1 i juni. Morgenmaden var lækker og meget mættende. Room service var fantastisk og hurtigt. Maden valg var vidunderlig. Vi kommer igen på vores næste tur. José
Læs mere
Hotel Bedømmelse - kun godt - var ikke i stand til at sove på grund af Klimaanlægget for støjende og værelset var lidt for mørkt. Personalet var ikke alt for organiseret under morgenmaden. Dette er alt, jeg ville kunne sige, for ellers har hotel har alle de faciliteter og også rene.
Læs mere
Vi boede 2 nætter på en forretningsrejse. Hotellet ligger meget bekvemt nær restauranter og er i en meget sikker, gå rundt i området. Det er også kun et par blokke væk fra ABS - CBN studios som er, hvor vi skulle hen. Det er også det mest prisvenlige - venligt for flere af de hoteller i nærheden. Personalet er meget venligt, fra check-in-igennem for at tjekke. De var hjælpsomme og meget imødekommende. Morgenmaden er meget, meget godt. I vores 2-dages ophold var der forskellige ting til rådighed, hvis du bor et par dage kan du ikke blive træt af tilbuddene. De har et fint udvalg og helt ærligt er et meget større udvalg end meget dyrere buffeter. Vores værelse var rent. Det er ikke de nyeste og mest moderne, men det er alt, hvad vi havde brug for et par nætter. Hotellet generelt er et lidt større, men vi foretrak at bo der for komfort og var præcist det, vi ønskede. Min eneste klage er, at det trådløse - fi fungerede aldrig i vores værelse på 5. sal. Vi kunne ikke få de netværk, der skal komme op på vores telefoner, tabletter, eller bærbare computere. Da vi var indlogeret på forretningsrejse det var et irritationsmoment, men der er kaffe- butikker i nærheden som vi brugte. I fremtiden forretningsrejser til det område, jeg vil vælge at bo her igen.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
41 $ - 77 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
rembrandt hotel quezon city
PLACERING
FilippinerneLuzonMetro ManilaQuezon City
ANTAL VÆRELSER
65
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering