Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lotus Garden Hotel

Gem
Videresend
Billeder fra rejsende (186)
Værelse og suite (225)
Spisesal (46)
Oversigt
1227 A. Mabini corner Padre Faura Sts. Ermita, Manila, Luzon 1000 Filippinerne Se på kort
Navn/adresse på det lokale sprog
FACILITETER
Gratis wi-fi
Morgenmadsbuffet
Aircondition
Ikke-ryger værelser
Restaurant
Lufthavnstransport
Roomservice
3-stjernet overnatningssted
Anmeldelser (703)
Filtrer anmeldelser
265 resultater
Medlemsvurdering
118
102
26
11
8
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogDansk
Flere sprog
118
102
26
11
8
Se, hvad de rejsende siger:
FiltreDansk
Opdaterer listen...
1-5 af 265 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 5 dage siden fra mobile enheder

Jeg har læst flere anmeldelser og elementer af alle er sande, det tager tid at checke ind i lang tid papirarbejde, 1, 000 peso depositum, nogle værelser mere end overs osv. Men samlet har jeg fundet dette en af ​​de bedre hoteller Også jeg er...enig med mange rejsende service har været fattige sidst personale uhøfligt i venlige endda velkomne drikkevarer taget ud af receptionen alle bagud bevæger sig hvad der skete Lotus Garden bruger du bare uhøflige mennesker? Personale har altid været venlig mest og forsøger at imødekomme dig For mig er placeringen nøglen, afhænger af individuelle forventninger kan man ikke behage alleMere

Anmeldt for 6 dage siden

Jeg har haft en lang stolt historie med Lotus Garden Hotel personale fra dørmændene, frontbænkebænke, bellboys, housecleaners til kokke især i julen og andre helligdage. Jeg brugte dette hotel så meget, at jeg ved, hvilke var de bedste værelser til WiFi-forbindelse, som var de mest...røgfyldte værelser. I staterne ville Lotus Garden være et standard Motel 6 hotel. Men hvad gjorde dette hotel fremragende var dens 'personale; de var fremragende i deres gæstfrihed. At være i byområdet beskyttede deres dørmænd deres gæster fra tiggere, svindlere og squatters. Hotellets beliggenhed bliver lukket for USA's ambassade var perfekt. Men hvordan tingene (gæstfrihedstilstand) har ændret sig med det nye personale; vi ankom sent, træt og ydmyg for vores indtjekning. Jeg stod foran front desk clerk Faye i minutter før hun anerkendte mig. Normalt er en nakkeknude eller øjenkontakt alt, hvad der er nødvendigt for at anerkende en kunde, at de ved, at du venter, men Faye besvarede flere telefonopkald og en kunde, der hoppede på mig, før hun så på mig; og da hun gjorde, åbner hun sin samtale med mig med en rynke. Min kone overtager mig med checken, da jeg fik et negativt svar fra Faye. Der var en fejl med min reservation, Faye regerede derefter Shiela for at afslutte vores check in. Dette er meddelelsen "vendt skævt". Under kommunikationsprocessen mellem Shiela og min kone, signalerer Faye pludselig Shiela, hun vendte hende tilbage og begyndte at hviske som om vi havde gjort noget kriminelt. Min kone fortalte Shiela, at deres handlinger var uhøflige inden for deres filippinske kultur og som receptionens kundeservicerepræsentant. Intet blev sagt efter min kone talte. Shiela begyndte derefter at tale med mig om, hvilket gulv og værelse jeg ønskede; simpelthen ikke anerkende noget af deres adfærd med m kone. Jeg spurgte kunne jeg se værelser for at kontrollere WiFi signal tilgængelighed. . Vi ventede to timer og tredive minutter før jeg kunne kontrollere værelserne. Før min anmodning af mit værelse valg ville have været mindre end en 15 minutters proces, men de fik os til at vente 2 timer og tredive minutter. Deres grund til den lange ventetid var værelserne ikke rengjort. Jeg fik indgangen værelse kort og vi begyndte at komme på elevatoren, men min kone sagde, at Shiela instruerede bellboy at hjælpe med vores bagage. Thing gik lige syd for Lotus Garden Hotel gæstfrihed og vi annullerede vores ophold. Inden jeg vendte tilbage til Cebu, talte jeg med kontorchef Raiza Camilian om vores indtjekning. Hun lovede mig at hun ville følge op på hændelsen og emaile mig. Det er aldrig sket. Kundeforholdet med hotellet startede i 2007, det gik tabt i et minut på grund af deres nye receptionen. Jeg vil ikke anbefale dette hospital længere!Mere

Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Vi holdt 5 nætter. . vi aske dem ikke at ændre sengetøj. Afther tjekker den ønskede, at vi betaler nye sengetøj, fordi de havde nogle massageolie på den. Jeg fortalte dem at vaske det med sæbe og varmt vand. . . så forsvinder den. Nej...Herre. . . vi vil have dig til at betale nye. . . hahaha. . . de passede ikke engang ordentligt. Klovnerne ønskede kun ekstra penge fra en gammel kunde. For mig var det en fornærmelse. Hvis jeg drikker rødvin i en restaurant, kan det ske, at der kommer noget vin på bordet. Læsere. . . lad dem ikke narre dig.Mere

Anmeldt 1. juli 2017

Jeg reserverede et værelse i juni 30 til 2 personer så jeg har brug for at betale de 2 nd person som per receptionen agent. . . ? Jeg trækker min reservation : ( derefter overføre til byen garden-suite. ikke opkræve yderligere beløb til 2...personer.Mere

Svar fra LGH-RM, Manager hos Lotus Garden HotelSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Mere

Anmeldt 26. juni 2017 fra mobile enheder

Efter at have problemer med et andet hotel med online reservation, reservationen team på Lotus have gjort det meget let at bestille online, løn og tjekke min gæst i uden problemer. Hurtige svar på e-mails.

Se flere anmeldelser
Om
Hotelklasse
Hotelfaciliteter
HOTELLETS FACILITETER
Roomservice
Restaurant
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Bar/lounge
Fitnesscenter
Aircondition
Concierge
Flersproget personale
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Køleskab på værelset
Kørestolsadgang
Lufthavnstransport
Minibar
Morgenmad tilgængelig
Mødelokaler
Renseri
Selskabslokale
Vaskeri
Gratis parkering
Morgenmad inkluderet
Pool
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
116
Prisklasse
41 $-64 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Lotus Garden Manila
Sted
Filippinerne > Luzon > Metro Manila > Manila > Ermita
Hotelklasse
Priser og anerkendelser
Udmærkelsescertifikat
Udmærkelsescertifikat
Hotelstil
Spa
Værelsestype
Suiter, Ikke-ryger værelser, Familieværelser, Tilgængelige rygerværelser, Handikapegnede værelser
Antal værelser
116
Prisklasse
41 $-64 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Også kendt som
Lotus Garden Manila
Sted
Filippinerne > Luzon > Metro Manila > Manila > Ermita
Billeder
Billeder fra rejsende (186)
Værelse og suite (225)
Spisesal (46)
Pool og strand (14)
Faciliteter (43)
Møde- og festlokaler (8)
Familie- og legeområder (1)
I nærheden
Hoteller i nærhedenSe 919 hoteller i nærheden
GranPrix Econotels Inns & Suites - Manila
15 anmeldelser
0,07 km væk
Citystate Tower Hotel
254 anmeldelser
0,08 km væk
Time Travellers Hotel
27 anmeldelser
0,11 km væk
Best Western Hotel La Corona Manila
1.335 anmeldelser
0,13 km væk
Restauranter i nærhedenSe 13.431 restauranter i nærheden
Dads-Saisaki-Kamayan
67 anmeldelser
0,05 km væk
G Point Smörgåsbord & Bar
134 anmeldelser
0,06 km væk
Dakota Cabin Cafe Bar and Bistro
60 anmeldelser
0,1 km væk
Kashmir
97 anmeldelser
0,05 km væk
Seværdigheder i nærhedenSe 2.386 seværdigheder i nærheden
Robinsons Place Mall
847 anmeldelser
0,41 km væk
Rizal Park
1.810 anmeldelser
0,63 km væk
Manila Bay
1.042 anmeldelser
0,32 km væk
The Amazing Show
17 anmeldelser
0,33 km væk
Spørgsmål og svar
Få hurtige svar fra personale og tidligere besøgende hos Lotus Garden Hotel.
Bemærk! Dit spørgsmål vil blive offentliggjort på siden Spørgsmål og svar.
Send
Retningslinjer for indlæg
Er dette din TripAdvisor-registrering?
Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere. Gør krav på din registrering