Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ANA Crowne Plaza Kyoto

Besparelsesbesked: 20 % under den gennemsnitlige pris
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Billeder fra rejsende (1140)
Værelse og suite (160)
Spisesal (115)

Om

Nr.96 af 478hoteller i Kyoto
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Stedets faciliteter
Fitnesscenter
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Roomservice
Gratis parkering
Restaurant
Bar/lounge
Børnepasning
Concierge
Flersproget personale
Indendørs pool
Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Konferencefaciliteter
Kørestolsadgang
Mødelokaler
Morgenmad tilgængelig
Opvarmet pool
Renseri
Sauna
Selskabslokale
Shuttle-service
Vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Suiter
Tilgængelige rygerværelser
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Familiehotel
Forretningsrejsende
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
1.665anmeldelse
42spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 519
  • 742
  • 275
  • 83
  • 47
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Perfekt start med shuttlebussen, men herefter stoppede glæden. Gamle, nussede værelser med ulækre gulvtæpper og mistænkelig gammel lugt af røg. Man skulle stå og tage brusebad oven i badekarret, hvilket er meget ubekvemt og kan være farligt. Rengøringsniveauet under opholdet var meget langt under middel og sengen blev ikke engang redt ordentligt. Man kunne ganske vist bede om skift af sengetøj, men jeg forventede ikke, at fravalg af dette betød sjusket seng, ligesom jeg fandt min pude på gulvet, dette gentog sig alle 5 dage. Der var lang ventetid til morgenmaden, da mange borde flød med brugt service. Morgenbuffeten var stor men kønsløs. Her havde man valgt kvantitet frem for kvalitet. Skuffende tørt og kedeligt brød. Vi spiste morgenmad ude i byen resten af vores ophold. Baren var hyggelig og vi fik gode drinks, men der måtte man desværre ryge. Lobbybaren er til gengæld røgfri og der var der de sødeste piger i kimono, som servicerede os. Ved udtjek spurgte man os ikke om vi havde nydt vores ophold eller ønskede os god rejse. Opholdet levede slet ikke op til prisen. Overhovedet ikke den Crowne Plaza standard vi har oplevet i andre lande.
Læs mere
Svar fra ANAUKY, マネージャー hos ANA Crowne Plaza Kyoto
Svarede d. 26. apr. 2019
Thank you very much for staying at ANA CROWNE PLAZA KYOTO and sharing your experience with us. We sincerely apologize that you had uncomfortable stay, and we are very sorry that you were disappointed with our customer service at the restaurant for breakfast. We will try to do our best and support you if you have any request or inconvenience during your stay. All comments are taken seriously and we will try to use them as a reference with the precious idea to improve our hotel. We hope you will choose to stay with us on your next trip to Kyoto. Director of Room’s Division ANA CROWNE PLAZA KYOTO
Læs mere
Vores 5-dags ophold på hotellet startede med en fejl i vores booking. Vi havde booket 4 nætter på Hotels.com og forlænget med en nat gennem bookingen på hotellet, som de herefter havde lavet forkert. Ved check-in ville de lige pludselig have flere penge, hvilket endte i en diskussion. Heldigvis havde vi en mailkorrespondance, så vi fik overnatningen til den oprindeligt aftalte pris. Værelset er i brune nuancer med så slidt interiør, at det føles beskidt over alt. Det er i øvrigt tydeligt, at de værelser som vi boede på har været tidligere rygerværelser. Der er gulvtæppe på badeværelset med lange sorte hår, og man skal bruse sig i et badekar og selv holde bruseren ved hårvask, hvis man er over 1.60 cm. Minibaren larmer om natten og klimaanlægget virker ikke, hvorfor værelset bliver ekstremt varmt om natten. Vinduet kan åbnes, men grundet hotellets falske væg med et vandfald, så larmer det alt for meget. Der hænger i øvrigt også en stor lyskæde foran vinduet. Deres wi-fi er i øvrigt også ubrugeligt. Vi henvendte os til hotellets reception og gav udtryk for vores frustrationer af flere omgange. Vi talte med tre forskellige ansatte og ingen af dem var lydhøre. Om det er hotellets måde at håndtere klager på eller om det er manglende engelske sprogkundskaber ved jeg ikke. Morgenmaden kan heller ikke anbefales. Der var kø og vi blev bedt om at vente 10 minutter, hvilket føles ironisk når restauranten var under halv fyldt. Herudover er den dyr og maden er af lav kvalitet. Beliggenheden er god, men herudover kan jeg ikke anbefale hotellet. Udover at det er det mest tarvelige hotelværelse, jeg nogensinde har boet på, så er det nusset og beskidt i alle hotellets kroge. Jeg håber, at IHG vil tage på en inspektionstur hurtigst muligt, da det her hotel er en standard, som på ingen måde kan forsvares og ikke er deres brand værdigt.
Læs mere
Svar fra ANAUKY, マネージャー hos ANA Crowne Plaza Kyoto
Svarede d. 2. maj 2019
Thank you very much for staying at ANA CROWNE PLAZA KYOTO and sharing your experience with us. We sincerely apologize that you had an uncomfortable stay in the room. In addition, we are very sorry to hear that you were disappointed with our customer service. Your comments regarding the rooms and the restaurant are taken seriously and we will try to use them as a reference with the precious idea to improve our hotel. We hope you will choose to stay with us on your next trip to Kyoto. Director of Room’s Division ANA CROWNE PLAZA KYOTO
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Vi opholder sig på dette hotel denne uge (April 2019) i tre nætter, og vi var meget glade for hotellet. Værelser var meget store og rene, de havde en spa. . . Det var virkelig godt. Maden var fantastisk, morgenmaden var meget forskelligt og de havde japansk og vestlig mad. Der var også en kok, der lavede omeletter, som var meget gode. Vi spiste middag på hotellets restaurant og det var bare fantastisk. Det var self service restaurant. Kokken gjorde os nogle steaks og sushi og der var en masse anden mad. Det var virkelig godt, så vi besluttede at gå til middagen på denne restaurant igen. Men da vi kom der næste dag afskedigede tjeneren os og han sagde at restauranten var fuld. Men da vi sagde, at vi kan komme senere, sagde han, at vi ikke kan komme til middag på grund af den anden gruppe turister. Vi synes det ikke var rigtigt at afvise fire personer, fordi hotellet er meget højt vurderet. Dette er en lille fejl for hotellet, men stor for familien med børn.
Læs mere
Dette er gennemgangen for dobbeltværelset i renoveret 7. etage. Værelse på den lille side, men indretningen er rart. Dag seng / sofa ved vinduet, der kan åbnes og vippes eksternt. Dobbelt lag med ren rulle, også fjernbetjening. Beliggende i et roligt kvarter med beboelsesbygninger og små izakayas. Hotellet har kvart-time shuttle til Kyoto station, som er virkelig praktisk. Uden for skyttelbusserne er der direkte bus eller forbindende metro. Begge stationer ligger 3 minutters gang fra hotellets lobby. Nogle buslinjer stopper eller falder frekvenser efter 9 eller 10 pm. Din anden mulighed ville være taxa, og jeg anbefaler, hvis du har stor bagage. Satsen er omkring 1500 - 2000 yen fra Kyoto station. Bare fortæl det drev, du går til "ANA hotel". Der er en 7/11 salgsautomat i kælderen gulvet, god til morgenmad. Nespresso-maskine i værelset, en sjælden fund i Japan. Samlet, god service, opdaterede værelser. Meget tilfreds.
Læs mere
Kan ikke klage over noget undtagen mangel på ismaskine og gebyr for brug af pool. Morgenmaden var rigelige med æg til ordre og masser af vestlige valg. Lufthavnstransport til togstationen var meget praktisk til shopping og måltid indstillinger.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
87 $ - 377 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
kyoto ana hotelana hotel kyoto
PLACERING
JapanKinki (område)Kyoto (præfektur)KyotoKawaramachi / Karasuma / Shijo OmiyaBymidten
ANTAL VÆRELSER
287
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering