Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Jen Manila by Shangri-La

3001 Roxas Boulevard, Pasay, Luzon 1300 Filippinerne
Besøg hotellets website
E-mail til hotellet
Laveste priser for dit ophold
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Booking.com
86 $
72 $
Se tilbud
SPAR 14 $
HotelJen.com
86 $
72 $
Se tilbud
SPAR 14 $
86 $
72 $
Se tilbud
SPAR 14 $
Hotels.com
Agoda.com72 $
Otel.com86 $
* Priserne oplyses af vores partnere, og de afspejler den gennemsnitlige værelsespris inkl. skatter og faste gebyrer, som vores partnere har kendskab til, og som skal betales på bookingtidspunktet. Du kan finde yderligere oplysninger hos vores partnere.
Billeder fra rejsende (985)
Værelse og suite (572)
Spisesal (195)
Udmærkelsescertifikat

Om

Sted
Renlighed
Service
Værdi
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Bar/lounge
Transport til/fra lufthavn
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Gratis internet
Wi-fi
Internet
Udendørs pool
Restaurant
Morgenmadsbuffet
Bar ved poolen
Bustransport
Mødelokaler
Faxning/fotokopiering
Concierge
Renseri
Vaskeri
Strygeservice
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Havudsigt
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Roomservice
Minibar
Fladskærms-tv
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Mellemklasse
Bugtudsigt
Sprog, der tales
Filippinsk
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Hoteltilbud
1.124anmeldelse29spørgsmål og svar0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 438
  • 469
  • 135
  • 49
  • 32
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Dette hotel ligger i udkanten af Manila og fungerer perfekt som overnatningshotel. Hotellet har et godt fitness center og en fin pool. Vi har aldrig set så omfangsrig en morgenbuffet. Der var alt fra omelet til sushi. Virkelig lækkert. Kaffen fantastisk. Kan varmt anbefales.
Læs mere
Svar fra Edward K, General Manager hos Hotel Jen Manila by Shangri-La
Svarede d. 9. nov. 2016
Hi Liselund, Thank you for taking the time to share your recent experience. Thank you for your positive comments about our facilities and breakfast. I am very pleased to know that you will recommend us to other guests. Thank you for your compliments which I gladly shared with the team. We hope for your return soon to Hotel Jen Manila. Yours sincerely, Edward Kollmer General Manager
Læs mere
Personalet på Hotel Jen vil gøre deres bedste for at få dig til at føle dig hjemme. Alle er meget service mindede og aldrig vil du høre ordet nej. Værelserne er rene og moderne og af høj standard. Vi havde en executive suite med udsigt over Manila Bay. Lufthavnstransporten er en smule pebret, så jeg vil anbefale at bruge meget Uber i stedet. Executive lounge var fantastisk, men alkohol er kun gratis et par timer om aftenen. I forhold til Sofitel Hotel, så er Jen er meget mere værdi for pengene. Jeg kan anbefale det og vil vende tilbage.
Læs mere
Svar fra Edward K, General Manager hos Hotel Jen Manila by Shangri-La
Svarede d. 16. maj 2016
Hi JennikKjerumgaard. Thank you for your positive feedback about our hotel specifically on the service of our team, rooms and Club Lounge. I am really delighted that you found our hotel value for money and that you will recommend Hotel Jen Manila. Your comments will be shared to the entire Hotel Jen Manila team. We truly value your opinion and we are glad that we have met your expectations. Your concern about the price of the airport shuttle has been noted. We are excited to welcome you back and experience “That Jen Feeling” again. Yours sincerely, Edward Kollmer General Manager
Læs mere
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Min kone og jeg boede her en nat på vores vej til Boracay. Vi ankom til 2. 30 efter en meget forsinket flyvning og blev virkelig frygtede for vores sikkerhed, efter at have set en skydevåben varsel, væbnet sikkerhed og alle vores poser skal scannes. Det var den grimme. De offentlige områder og værelser er meget daterede og har brug for meget investering. Sengelinned og håndklæder følte og smeltede uren. Jeg havde også et meget uventet chok, da brusebadets vedhæftning brød ud og gennemblødte mig, før jeg havde fået afklædt! Godt: vi holdt kun 1 nat og var morgenmad var ok. Men jeg tror, at alt generelt så bedre ud i dagslyset.
Læs mere
Vi holdt i en klub værelse, som har en adgang til club lounge. Værelset er stort og har masser af plads til at løbe rundt og lege med. Min 2 år gamle datter nød rummet så meget på grund af rummet, vi konverterede også sofaen til en seng, da hun ønskede et rum af hendes egen. Klubben lounge er dejlig og har udsigt over solnedgangen. Vi nød eftermiddagste og cocktails om aftenen. Personalet er så venligt, at vi følte os hjemme. . . Min datter nød sit ophold så meget. Vi kommer helt sikkert tilbage! ?
Læs mere
Jeg boede her for en nat og ankom meget sent til hotellet. Damen, som kontrollerede mig, var behagelig og smilede under samspillet; Hun brugte dog ikke mit navn til at forbedre mødet. Jeg bad hende om at give mig et renoveret værelse og hun svarede alle værelser blev renoveret. Dette omfatter servicecenteret, som også ikke brugte mit navn, da jeg bad om en syntetisk pude. Korridoren havde en ubehagelig lugt, sandsynligvis bare gammel og dateret. Gangen var mørk og kiggede ikke imødekommende, plus tapetet var lysebrun farve og lysene var ikke lyst dæmpet, hvilket gør det kedeligt, som en billig "kro", i stedet for et hotel ved Shangri-la. Korridoren definitivt ikke ligner det blev renoveret før! Værelset var rummelige, som jeg kunne lide! Men da jeg kiggede på gulvtæppet, var det simpelthen oprørende, farvede og havde en lille lugt også. Det var ikke så dårligt, da luften var tændt. Furnitures var dateret, især skrivebordet! Jeg ønskede ikke engang at sidde i sofaen, da jeg ikke ønskede at føle sig længere forkælet med værelset betingelsen. Jeg brugte mine vådservietter til at rengøre skrivebordet og fjernbetjeningen til fjernsynet. Badeværelset var ok. Jeg kunne ikke lide badekar med brusehoved, men i det mindste var vandtrykket godt og havde konsekvent løbe af varmt vand. Håndklæder var gamle, grå, flosset og misfarvet! ! ! ! De skulle ændre deres håndklæder! Toilet kunne ikke skylles ordentligt, så jeg måtte trykke den flere gange. Jeg var glad for, at der ikke var mugg og misfarvet fugning, men jeg så hårhår bag gummimadematten og kunne ikke genere at åbne badematten. Der var mange teltkort placeret overalt omkring værelset, på skrivebordet, på minibaren tælleren, på natbordet og på badeværelset. Frugt kop var et godt præg, men melonen havde lidt lugt. Så jeg tør ikke færdig med den, da den var forberedt kl. 5:30 og det var klokken 9:30 den gang. Madrassen var comfy og til min smag som det var svært. Men der var plet på lagnen, det var sent om aftenen og kunne ikke gider at få det til at ændre eller klage. Gardin black-out var bestemt et godt strejf, hvis du vil sove i og godt for aircrews! Dybest set tror jeg ikke værelset blev renoveret som hævdet af receptionen, eller det var men som 10 år siden! Jeg ville troede de ville renovere eller renovere værelserne hvert 5 år. Én ting jeg kunne lide mest i værelset var bagage rack! ! ! Opholdt sig i så mange hoteller (som hundrede), dette var den bedste bagage rack! Personligt tror jeg 50 gram bad sæbe leveres på forfængelighed sinken var for meget, især for en nat. Det var spild til miljøet, medmindre ledelsen indsamler alle brugte sæbe, og brugte det som et CSR-projekt og giver det til de fattige mennesker. Hvis ikke, et totalt affald. De kunne bare lave en 20 gram eller 30 gram sæbe ligesom andre hoteller gør det. De kan give flere sæber til længerevarende gæster. Jeg er temmelig sikker på, at Shangri-la Corporate ville have tænkt på denne faktor? Morgenmad på ADD var en god oplevelse. Værtinde dame vedligeholdt 15/5, smilede og udvidet en hilsen! Jeg blev eskorteret til et bord, der var fuldt oprettet, men hun gav mig ikke varme drikkevarer. Jeg spurgte så, hvor kunne jeg få varm kaffe, og jeg var glad for at hun tilbød at tjene det til mig. Kokken på æg station var venlige og engagerende og jeg var tilfreds. Ville jeg vende tilbage til at bo på dette hotel? I betragtning af muligheden, ville jeg ikke. Næste gang, hvis jeg er tilbage i Manila, ville jeg prøve et af Shang-hotellerne i stedet. Jeg ville betale ekstra mere og have en bedre gæsteværelse oplevelse, i stedet for et farvet tæppe, der skræmte mit første indtryk af Hotel Jen Manila.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
68 $ - 139 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
traders hotel, manila hotel pasay, traders hotel pasay
TIDLIGERE KENDT SOM
Traders Hotel, Manila
PLACERING
FilippinerneLuzonMetro ManilaPasay
ANTAL VÆRELSER
312
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering