Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ascott Makati

Laveste priser for dit ophold
Indtjekning— / — / —
Udtjekning— / — / —
Gæster1 værelse, 2 voksne, 0 børn
Billeder fra rejsende (1008)
Værelse og suite (845)
Spisesal (128)

Om

Nr.13 af 94hoteller i Luzon
Sted
Renlighed
Service
Værdi
Travellers' Choice Vinder i 2019
Udmærkelsescertifikat
Stedets faciliteter
Gratis parkering
Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Pool
Fitnesscenter
Gratis morgenmad
Gratis ophold for børn
Børnepasning
Transport til/fra lufthavn
Gratis internet
Wi-fi
Wi-fi på offentlige områder
Internet
Boblebad
Udendørs pool
Bar/lounge
Restaurant
Mulighed for morgenmad
Morgenmadsbuffet
Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted)
Forretningscenter med internetadgang
Konferencefaciliteter
Selskabslokale
Mødelokaler
Spa
Concierge
Hotel, hvor rygning ikke er tilladt
Renseri
Vaskeri
Selvbetjent vaskeri
Vis flere
Værelsesfaciliteter
Værelser, hvor rygning ikke er tilladt
Suiter
Familieværelser
Aircondition
Roomservice
Tekøkken
Mikroovn
Fladskærms-tv
Køleskab
Vis flere
Værd at vide
HOTELKLASSE
HOTELSTIL
Familiehotel
God udsigt
Hotellinks
Besøg hotellets website
Særtilbud:Pakketilbud
Hoteltilbud

Placering

Fuld visning
Kontakt
Glorietta 4, Ayala Centre, Makati, Luzon 1224 Filippinerne
Navn/adresse på det lokale sprog
E-mail til hotellet
Sådan kommer du derhen
Ninoy Aquino International Lufthavn4 km
Ayala4 min.
Buendia12 min.
Se alle hoteller i nærheden
1.405anmeldelse
22spørgsmål og svar
0værelsestip
Medlemsvurdering
  • 783
  • 412
  • 112
  • 56
  • 43
Tidspunkt på året
Type rejsende
Sprog
  • Flere sprog
Valgte filtre
  • Filtrér
  • Dansk
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Har opholdt sig i dette hotel flere gange, men denne gang er kvaliteten af deres service gået ned. Fra enkle ting som ikke tillader tøfler i restauranten til morgenmad - du ved, du siger, at Ascott er "hjem væk fra hjemmet", men du har mistet din berøring. Det er den enkle ting, der betyder noget. Receptionen er ikke så corteous. Dens som din forsøger for svært at opskalere dit hotel, men det kommer som OA. Skuffende.
Læs mere
Fordele:  - Tidlig indtjekning blev arrangeret  - rummeligt værelse  - Placering nær indkøbscenter Ikke godt  - Foul lugt i cr skal komme fra dræning  - Centerbordet i stuen har stadig kaffefletter.  - Restaurantbesætninger i Myrons er uprofessionelle. De chatte højt i hjørnet og bemærkede endda, at de delte mad (som en kiks) under skiftet. Føler at spise i fastfood kæde snarere end i en 5 stjernet hotel restaurant.
Læs mere
For det første de gode punkter: en stjerne tildelt for det rummelige værelse og et andet for tilstedeværelsen af en vaskemaskine, som jeg virkelig ville have værdsat mere, hvis jeg blev længere. Det var svært at finde hotellet om natten på grund af den lille indgang. Checkin var ok og personalet var høfligt selv på 1 am. Jeg fik tildelt et måltidsbidrag, så jeg bestilte roomservice. Jeg mistede min appetit, da restaurantpersonalet vendte tilbage med et regning til måltidet, fordi ifølge frontdesk personale var det ikke dækket. Så jeg måtte ringe frontdesk til at tjekke. Efter flere minutter opfordrede frontdesk til at undskylde, fordi faktisk Roomservice blev dækket i min reservation og restauranten var misinformed. Derefter arbejdede kaffemaskinen ikke. Jeg var nødt til at ringe vedligeholdelse for at kontrollere det, og personalet var nødt til at gå gennem manualen for at ordne det. Jeg måtte ringe frontdesk to gange for at nogen skulle kontrollere kaffemaskinen. Jernkabeln ville også reparere med de allerede synlige ledninger. Da jeg kom ind i stuen for første gang troede jeg, at jeg ville bringe min familie her. Da jeg vågnede om morgenen, fra morgenmad derefter, besluttede jeg ellers.
Læs mere
Placeringen er ok, hvis du skal være tæt på indkøbscenter. Drop off og komme ind i ejendommen er et besvær på grund af et split elevator system. Uvenlig personale ved indtjekning ude af stand til simple anmodninger. Med kun 2 elevatorer ud af 4 arbejder ventetiden var latterligt. Endelig komme til værelset, dens rene og størrelsen er god. Ikke sikker på hvorfor det hedder executive suite der er intet executive om det bortset fra antallet af usb chragers rundt. Sengen er blød, ikke nok håndklæder, vaskemaskine meget gammel og muggen. Internettet er ubrugeligt. Umuligt at få en taxa de vil ikke bestille dig en uber, så du er tvunget til at tage hotelbiler i modsætning til andre hoteller. Morgenmad er ligesom fodringstid i zoologisk have. spilde ikke tid på at ringe til gæstetjenester, de handler ikke noget.
Læs mere
Min familie og søskende opholdt sig en aften - vi nød den rummelige indkvartering på deres 3-værelses suite. Værelserne var godt holdes og absolut ren. Fuldt køkken, spisestue og opholdsstue, vaskemaskine / tørretumbler - hvad en hjemlig velkomst! Omtalte jeg den store placering? Det var ret ud for butikker, restauranter og endda en række af sennat film. Nærhed til lufthavnen er et ekstra plus. Vil helt sikkert overveje Ascott næste gang vi er tilbage i Manila.
Læs mere
Forrige
PRISKLASSE
146 $ - 215 $ (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
OGSÅ KENDT SOM
ascott makati hotel makati
PLACERING
FilippinerneLuzonMetro ManilaMakati
ANTAL VÆRELSER
362
Er dette din TripAdvisor-registrering?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering